Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/9 15:58
af JKY_VH
helt enig kkjoel i dine betragtninger omkring JNJ.
18/9 16:16
af Henderson
Tjae....ingen reagerede heller da jeg skrev at vi måske stod på toppen i torsdags. ikke for at spille klog, men der så meget spekulation i aktien at den sagtens kan drives under 200 en gang mere. Selvom at Bava er et godt selskab..
18/9 16:19
af nik_hs1990
Jeg beholder. Mit GAK er på 260 i Bavarian, og jeg har ikke tænkt mig at sælge noget ud. Bavarian har en del andet at skyde med end Prostvac.
18/9 16:54
af kkjoel
Har en GAK på 265 og beholder! De har: solid pengekasse, B) faste, indtjenende kontrakter på koppervaccine i mange år fremover, C) state-of-the-art vaccine-teknologi (valideret af JnJ!), samt D) fine (omend måske lidt tynde pt.) pipeline med adskillige spændende kandidater. Jeg tror på kurs 300 senest ved udgangen af 2018 - større/vigtige drivere indtil da: IMVAMUNE freeze-dried; voucher; RSV-deal med major-BI; fremdrift på divese vaccine/kræftstoffer.
18/9 16:57
af kkjoel
Når først (den resterende (ja, PROSTVAC fyldte rigtigt meget)) pipeline begynder at udfolde sig i løbet af 2018/19, kan vi igen begynde at tale (del-)kvantespring med fornuft :-)
18/9 16:57
af kkjoel
Altså KURS -kvatespring.
18/9 16:58
af kkjoel
for he........ da: kvan tespring.
18/9 16:58
af Doji
Hvis selskabet tjener penge og ellers køres rigtig skal man da også holde på sine aktier :)
18/9 16:59
af Doji
Har ingen, men har prøvet det samme med SPPI hele vejen fra $16 ned til $3.2 og så op i $10.27 nu så kan sagtens sætte mig i jeres sted :)
18/9 17:02
af kkjoel
Jamen, så fuldstændig enig da, Doji. Problemet er disse så tempofyldte og vækstfikserede og desværre perspektivforvrængende tider.. hvor en ny trend desværre er IKKE at være tilfreds med fint afkast set over længere periode, men hele tiden fokusere på hvad der kan give noget de næste 2-3-4 uger eller måneder.
18/9 17:06
af kkjoel
Og maskinerne med deres handelsalgoritmer er med til - i grotesk grad, nogle gange - at forstærke og fremelske denne skyndsomme tilgang til aktiemarkedet. Suk. Det minder kun alt for meget om politikeres tilgang til virkeligheden: kortsynet, kun med blik for hvad der skaber værdi lige nu og her.
18/9 17:07
af kkjoel
Eller, sagt på anden måde: hvilket budskab der kan sælges n u og her.
18/9 17:09
af Doji
hurtig profit er også nice og skal da ikke sige mig fri for at jeg i fredag tænkte på at købe en lille portion ved luk og så score et par hurtige procenter i dag :)
18/9 17:10
af Doji
..men hvis den skal i 300 igen så kan jeg nå det endnu ;)
18/9 17:12
af Doji
nå vil smutte igen, der skal laves mad og pøj pøj med investeringerne :)
18/9 17:16
af kkjoel
Hurtig profit i mindre omfang kan også være ok - sålænge hovedparten af investeringerne (læs: fokuseringen) foregår langsigtet. Får sådan lyst til at gentage (ok: parafrasere) det berømte indianske høvdingecitat: "Først når det sidste træ er fældet, den sidste fisk er spist og den sidste flod er forgiftet.. finder den hvide mand ud af at man ikke kan spise penge."
18/9 17:36
af lasseryberg
Beklager hvis dette spørgsmål allerede har været oppe og vende. Jeg har investeret i BULL BAVARI 3 N hos Nordnet og har haft min dem i et godt stykke tid. Det virker nu som om at papiret er fastfrosset, så det kan ikke handles og kursen bliver ikke opdateret. Er der nogle der kan forklare dette?
18/9 17:46
af BioBio
De er udgået og er værdiløse efter faldet i fredags.
18/9 18:07
af lasseryberg
av for den. tak for svaret
18/9 20:31
af bikube
Det er da godt, at jeg for længst er ude af mine bull 2. de må da også være gået i 0.
18/9 20:35
af bikube
Jeg kiggede lige på certifikater på Nordnet - alle bull er væk.
18/9 20:38
af bikube
Gælder selvfølgelig kun Bava Bull.
18/9 21:57
af rex pacis
ja, den var jo over 50% i minus
19/9 06:25
af mollegade
Spændende læsning - om end det ikke er viden, vi ikke havde i forvejen. Rent historisk skal man måske derfor være varsom med at tillægge CV-301 for megen værdi ?
19/9 06:25
af mollegade
19/9 06:26
af mollegade
nb. Hvad er tidsperspektivet for vaccinen mod luftvejsinfektioner (hvornår kommer der fase-3-resultater?) - og hvor meget er vaccinen potentielt værd for Bava?
19/9 07:53
af GeorgeBest
Jeg tror fase 3 RSV er planlagt til at starte i 2019. Så første resultater i 2020. Nogle mener RSV værdien kan være DKK 200 pr. aktie ved godkendelse.
19/9 07:57
af GeorgeBest
du kan begynde med at læse Sydbank analyse som blev linket her i går kl. 15:37 af kkjoel
19/9 08:53
af mollegade
Fedt - tak. Det vil jeg gøre. Tak for svar.
19/9 12:38
af GeorgeBest
Michael Voss vedr. Bavarian: (link)
19/9 17:03
af Henderson
Jeg tror at man gør sig selv en tjeneste ved at overveje hvad der skal give en kursstigning på den kortere bane.Den endelige læsning af prostvac kan nok ikke forventes at kaste noget særligt af sig. Vi skal nok en tur ned igen for det går op igen for alvor.Desværre.
19/9 17:09
af nik_hs1990
Mon ikke der dumper en ny stor ordrer af kappevaccinen på ordrebogen inden længe, og desuden kan det vel give en positiv stemning, hvis Prostvac fortsat satses på i kombi med andre´produkter.
19/9 17:38
af nik_hs1990
19/9 17:38
af nik_hs1990
Her en kommentar fra Britt fra investordagen idag ;)
19/9 17:39
af nik_hs1990
Mon ikke Børsen os fanger Rolf fra Bavarian til en kommentar :)
19/9 18:47
af Henderson
Det kan du have ret i nik_hs. Men mon ikke koppevaccinen er indregnet i de ca. 250 kurspoint den ligger i nu? Og håb omkring prostvac...ja lad os nu se. Jeg er nu noget overrasket af at forsøget er stoppet som formålsløst. Men jeg håber da at du har ret. :
19/9 19:11
af Kurt Thyring
En rammeaftale for kopper i flere forventes i september og fase 3 resultater fra koppevaksinen, Begge vikl fjerne risiko
19/9 19:39
af mollegade
fase 3 resultater fra koppervaccinen? - Hvad er det for noget?
19/9 21:29
af Henderson
For den frysetørrede...molleggade..
19/9 21:30
af Henderson
Du har ret i at det vil fjerne lidt risiko,men mener du ikke at det er indregnet i kursen KT?
19/9 22:05
af mollegade
Jeg troede den frysetørrede koppervaccine var helt på plads og sikker - men at det blot var et spørgsmål om hvorvidt (og evt 'hvornår') USA ville købe dem? Jeg er åbenbart misinformeret her.
20/9 08:04
af Kurt Thyring
Den frysetørede er ikke godkendt i USA - kun som vaccine i nødstilfælde. Det er den forventede godkendelse i USA, der vil give voucheren. Det burde være en formsag.
20/9 08:07
af Kurt Thyring
Hvis vi får en rammeaftale omkring den 1 mia dollar som Chaplin har sagt han forventer vil det være en tirgger. Det lægger en bund under Bavarian mange år fremover. Værdien af Bavarian er ca 8 mia. hvor de 2,6 er kontanter. I min verden berunder kopper og RSV så rigeligt den kursværdi. Dertil kommer den øvrige pipeline
20/9 08:32
af GeorgeBest
Kurt - det er liquid-frozen der er godkendt i Canada og EU. På liquid-frozen (USA) venter vi på fase 3 resultater og godkendelse + voucher. Den frysetørrede er kun i fase 2!
20/9 08:47
af Kurt Thyring
Ok tak for korrektionen GB. Hvordan kan det være den er godkendt i Canada og EU og ikke i USA, hvor det har størst relevans ?
20/9 09:07
af GeorgeBest
Problemet med godkendelse i USA var, at hele studiet skulle gennemføres på en amerikansk militærbase i Sydkorea. Og derfor tog rekrutteringen af deltagere lang tid.
20/9 13:38
af nik_hs1990
Hvor længe tror i der går inden Bavarian får tygget dataene igennem? Bare et gæt.
20/9 13:39
af GeorgeBest
Det får vi nok at vide i morgen på kapitalmarkedsdagen.
20/9 13:54
af nik_hs1990
Ja det har du nok ret i GB. Kunne være dejligt hvis Prostvac fortsætter i kombi studier og at BMS vælger at udnytte optionen. Mange har jo længe ment, at det største salgspotentiale for Prostvac er i kombi.
20/9 14:29
af GeorgeBest
Det tror jeg godt nok er for meget ønsketænkning nik. BMS skal betale USD 80 mill. for noget der ikke har bevist det virker.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 59/670