Grønne Aktier
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
16/12 13:28 af Mcjean |
Køb på faldet der kommer når de utålmodige sælger, jeg er klar!
|
|
|
16/12 13:26 af Mcjean |
Rygterne siger fredag, men jeg tror ikke på de er klar endnu, det kommer til at tage tid.
|
|
|
16/12 13:22 af Mcjean |
Som at sammenligne en trabant med en mercedes
|
|
|
16/12 10:10 af 545 |
Sådan som Agilyx kører PT. kan man da godt være misundelig over man er i et andet lignende foretagende .. :) nu må QF godt snart komme med lidt god information.
|
|
15/12 16:17 af AH2005 |
VOW (link)
|
|
|
15/12 14:25 af Stockwatch1 |
Desværre har jeg ikke adgang til den
|
|
|
15/12 14:25 af Stockwatch1 |
Jeg kan se at Pareto kom med en analyseupdate i dag: Vow - Newsflash - Accelerates green shift - becomes producer of biocarbon
|
|
|
15/12 14:18 af Stockwatch1 |
AH2005, tak for svar
|
|
15/12 13:52 af AH2005 |
SRY forkert chat!
|
|
15/12 13:51 af AH2005 |
resten@ Jeg er aldrig stødt på et norsk firma der laver ladestandere/bokse til elbils opladning, men derimod et firma som laver tilbehør tilk opladningsbokse - NORATEL -
|
|
15/12 12:46 af AH2005 |
og det var svar til SW vedr. VOW
|
|
15/12 12:46 af AH2005 |
Jeg tror (og håber på) at den rejser sig lidt i løbet af foråret. Men de har det hårdt i denne C-tid. Jeg har dem hele tiden til salg til den kurs som jeg ønsker at sælge til, så de passer bare sig selv. Skulle kursen ramme så ryger de. Ellers beholder jeg dem.
|
|
|
15/12 11:53 af Stockwatch1 |
Hvad tænker i om Vow ASA? Kommer den snart op, eller skal man tage tabet?
|
|
|
15/12 08:26 af 3kroner |
Har heldigvis købt for lidt mere end mit brugernavn antyder :-D
|
|
|
14/12 20:06 af Mcjean |
3kr.
|
|
|
14/12 20:06 af Mcjean |
Så har du også hele 4 kr. i likvide igen og stadigvæk halvdelen af aktierne tilbage:-D
|
|
|
14/12 18:13 af 3kroner |
Ja den har set stærk ud på det seneste, er tæt på en dobling siden jeg købte, når det sker skal halvdelen sælges.
|
|
14/12 17:37 af AH2005 |
pæn vækst gennem de sidste måneder
|
|
|
14/12 15:25 af 3kroner |
Ja, jeg har lidt Magnora.
|
|
14/12 15:08 af AH2005 |
Er der nogen af jer der er med i Magnora (MGN) ?
|
|
|
13/12 16:42 af Jazzz |
Slut november.. ikke noget link at dele. De siger iøvrigt også: køb på faldet, “vi forstår at det normalt tager 6-18 mdr at køre en kemi fabrik ind.. vi forstå ikke hvorfor det kommer bag på nogen..” sådan noget lignene..
|
|
|
13/12 11:15 af 545 |
er det nye kursmål ? smid gerne link
|
|
|
13/12 05:47 af Jazzz |
QF: danske bank. 12 mdr target på 130 NOK. Blue sky på 530.. under forudsætning af “kun” 10 fabrikker de næste 10 år.. det ka blive stort det her.
|
|
10/12 22:51 af Darvin |
At BASF i så høj grad står bag, er virkelig positivt. Måske
tyskerne igen vil løfte aktien
|
|
| ||
|
10/12 22:48 af Darvin |
Lad os bare lægge nuværende kursniveau bag os :-D
|
|
10/12 22:47 af Darvin |
Og de melder klart ud at de er vil udvikle generation 2fabrikker sammen med Quantafuel og bygge dem efterfølgende
|
|
10/12 22:45 af Darvin |
Det er da i den grad positivt. BASF lægger hovedet på blokken og “garanterer” med deres ekspertise at scale-up vil lykkes. Bl.a “ Combining Quantafuel’s and BASF’s expertise will make the scale-up happen”
|
|
|
10/12 20:19 af MBCruise |
Altså, man må da sige at BASF tror på samarbejdet med Quantafuel. Tolker slidsne positivt. Andre holdninger?
|
|
|
10/12 18:06 af Mcjean |
BASF's webcast: (link)
|
|
|
10/12 16:41 af oge |
|
|
10/12 14:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
10/12 13:09 af scorpole |
Qfuel. Udmelding frav
BASF
|
|
|
10/12 13:06 af scorpole |
Qfuel. Måske defor dagens lille stigning
|
|
|
10/12 13:04 af scorpole |
Qfuel.
AS OF 2025, CO AIMS TO PROCESS 250,000 METRIC TONS OF
RECYCLED
AND WASTE-BASED RAW MATERIALS ANNUALLY, REPLACING FOSSIL RAW
MATERIALS
|
|
|
10/12 12:13 af lexus |
tak
|
|
|
10/12 11:56 af nbsedge |
@lexus - på yahoo hedder den nu QFUEL.NO
|
|
|
10/12 11:50 af Bella1 |
Nordnet
|
|
|
10/12 11:49 af lexus |
tak hvor ser du kurser
|
|
|
10/12 11:48 af Bella1 |
51 nok
|
|
|
10/12 11:43 af lexus |
hej jeg kan ikke finde qfuel på yahaoo hvad er kursen
|
|
|
10/12 11:42 af bikube |
Det må være håbet om gode nyheder, jeg har ikke set noget nyt endnu.
|
|
|
10/12 11:39 af Bella1 |
Hvad sker der med QF? , - oppe 6-8%!
|
|
|
10/12 10:04 af 3kroner |
Jeg har kigget lidt på Cadeler, nu er den på boblerlisten.
|
|
|
10/12 09:45 af Bullish |
NEL har en rating på F på CDP's liste (link) - mens Lundbeck, Novo, Ørsted
og Carlsberg har A
|
|
|
10/12 09:39 af Mads83 |
@3Kroner: måske også Cadeler?
|
|
|
10/12 09:23 af 3kroner |
Ok, måske skulle jeg også nævne de grønne aktier der allerede er i min PF : Aker Carbon Capture, Aker Offshore Wind, Goodtech, Magnora, Minesto, Quantafuel, Scana, Scatec, Powercell, Zaptech.
|
|
|
10/12 09:16 af RDR1367 |
@3Kroner: Tak for dit indlæg. Det gav mig lidt ekstra at lure efter. Jeg Købte i starten af ugen en
bid hos Zaptec. Måske de kunne være noget for dig også?
|
|
|
10/12 09:08 af 3kroner |
Dette er ikke et anbefalingsindlæg, men mere et info om grønne aktier på min boblerliste. Aega, Agilyx, AqualisBraemer, Arendals Fossekompani, Azelio, Bioextrax, Cloudberry, Everfuel, Havyard, HydrogenPro, NEL, Ocean Sun, TECO 2030, VOW. Jeg vil gerne have flere grønne aktier på min grønne boblerliste, så kom frisk ;-)
|
|
|
9/12 22:21 af JKY_VH |
Enig Pensionisten, det kunne være meget værre:-)
|
|
9/12 18:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Med forbehold om endelig avtale, tar selskapene sikte på å komme til en investeringsbeslutning i 2021.
Scatec og Equinor har allerede et 162 megawatt solkraftverk i drift i Brasil. De mener dette markedet har stort potensial, på grunn av «fokus på fornybar energi og en velutiklet regulatorisk rammeverk».
|
