Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/10 16:19
af 2311leeds
:)
9/10 16:18
af bikube
Toppen i går var 60,70, der ligger vi jo godt over nu.
9/10 16:17
af 2311leeds
Måske... meget stort hop op og et stort hop ned.??Slutter i 60,50 hvis den skal gøre samme nr som i går..Håber dog det bliver 62 +
9/10 16:10
af oge
Laver den igen "en i går" afslutning?
9/10 13:59
af AaBforever
Qfuel i +...:-)
9/10 13:22
af Medicinstuderende
Jeg tror også at månedsbladet fra DAF omhandler vind - jeg er dog usikker på om det er offshore. Jeg ser dog frem til at læse det igennem, næste gang jeg sidder låst inde i isolation på et eller andet hospital. Jeg håber på at finde spændende kandidater, og hører gerne om dem i finder interessante :-)
9/10 12:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vinderne indenfor offshore vind. (link)
9/10 12:40
af JKY_VH
Tunfisken har været optaget af at kæmpe med Trump om fredsprisen:-)
9/10 10:46
af Mcjean
vist sry.
9/10 10:45
af Mcjean
Rundkørslen nord for Skive er ved en OK-tank midt ude i ingenting, men da jeg var vrimlede det med folk. Lige over for QF ligger genbrugsstationen og lastbiler kører ind og ud all time. Desuden ligger der et par andre sofistikerede værker af en art, i deres greenlab by. Undrer mig jeg ikke mødte tunfisken, men hun er vidst startet i skole igen.
9/10 10:42
af Mcjean
Her en analyse af QF (link) Læs kommentarerne nederst, sid roligt og afvent
9/10 09:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
rasmusborre...Jeg har haft Equinor i mange år. Andelen af sol- og vind er forsvindende lille. Formoder dog at den øges gennem opkøb. F.eks. Scatec Solar til at starte med.
9/10 07:01
af GeorgeBest
China will need 1.9 TW of solar by 2060 to hit net zero – WoodMac (link)
8/10 16:44
af oge
Ja, med den trafik, må der jo været sket et eller andet!
8/10 16:38
af bikube
Det var da en helt vild handel i Q-f - På en halv time steg de over 5 Kr, og faldt så 1,20 tilbage i luk. Der er handlet over 1,2 Mio aktier, flest i den sidste halve time.
8/10 16:02
af oge
Nåee, der er andre der kikker på rundkørsler? Aktien stiger jo?
8/10 15:49
af oge
@Stockwatch1: Nu skal du jo ikke afsløre mig!
8/10 15:47
af oge
(link) @Pensionisten: plast har de da!
8/10 15:34
af rasmusborre
Hvor mange af jer ejer Equinor aktier? Det ligner en spændende aktie at eje, med henblik på deres fremtidsudsigter med sol- og vind energi. Udbyttet er også rigtig godt.
8/10 14:30
af Stockwatch1
Ja oge, hvis man keder sig, kan man da altid sætte sig og kigge på lastbiler i en rundkørsel :)
8/10 14:22
af oge
(link) Ja, ingen regel uden undtagelse, og de der lasttransporter bliver bare ved!
8/10 14:10
af oge
OK stopper med disse skud? Kun med Vitol; BASF; eller Lego, ellers fake!
8/10 14:09
af oge
(link) ellers trafik i rigelige mængder
8/10 13:58
af oge
Og noget er der vel transformeret nu? Eller bliver det blot opbevaret på stedet?
8/10 13:56
af oge
OK, det er måske kun mig der har en fantasi, der hele tiden løber løbsk! Men jeg er forundret over hvordan eller materialer til og produkter fra, hvis ikke på landevejen?
8/10 13:42
af bikube
@oge Hvis han er på vej ind tilQ-fuel, er det da muligt, han er i hvert fald tom (boogierne er løftet). Jeg mener, at han plejer at køre med flydende asfalt.
8/10 13:19
af 2311leeds
hvornår mon QF igen får en plusdag??
8/10 13:12
af oge
(link) er det her det begynder.
8/10 12:05
af Vitus
Fremragende information...
8/10 11:41
af paspåskat
Giver et samlet overblik af Qfuel. Teknologi, markedet, triggers m.m..... og lidt hype :-)
8/10 11:39
af paspåskat
8/10 11:39
af paspåskat
Ved ikke om denne er blevet delt herinde før.
8/10 11:12
af Stockwatch1
Hvorfor stiger Vow så meget i dag? Jeg kan ikke finde nyheder
8/10 10:25
af Relax
Bella, Hvor finder du at QF skal på oslo børsen?
7/10 17:27
af AaBforever
Se Vejdirektoratets webcam.
7/10 17:02
af Stockwatch1
Du skal bare opdatere siden
7/10 16:23
af bikube
God ide Stockwatch, men det er still-billede, ikke streaming.
7/10 16:00
af Stockwatch1
Prøv at kigge efter her: (link)
7/10 15:56
af bikube
Det ville være godt, at høre lidt om, hvordan det udvikler sig, om der f.eks. er tændt op under flere linjer, eller der kun køres forsøg på en linje endnu. Hvis nogen ser en tankvogn med BASF reklamer på, vil jeg da gerne høre om det.
7/10 15:38
af Bella1
Qf. Euforien har lagt sig, og der er ikke umiddelbart større nyheder i sigte. Skifte fra Mercur til Oslo Børs til januar, kan måske tiltrække større aktionærer hen ad vejen. Men ellers står den eller de næste 3 fabrikker tidligst færdige i 2021/22, hvorefter pengene vil rulle ind. Så der kræves lidt tålmodighed indtil det pludseligt går rigtig stærkt med udrulningen af nye fabrikker..., - mit gæt :-)
7/10 15:35
af transalp
1104 vws.. een dag mere som denher, så er vi på de nye kursmål på 1150.. c").. :)
7/10 15:05
af 2311leeds
Måske man skulle sælge lidt ud??
7/10 12:06
af AaBforever
Vi må håbe at vi ikke bliver nogle Quanta..fools!
7/10 11:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vestas i top: (link)
7/10 10:49
af oge
(link) Det her er et godt bud på fremtiden biodiesel (fra Qf?), og hybrid - prinsipielt kan køre uden opladninger!
7/10 10:34
af 2311leeds
Ja man må sige at den er gået helt i stå..Håber snart på gode nyheder..
7/10 10:09
af Vitus
Mcjean: Vi hører ikke meget om Qfuel for tiden....den er vel ikke lukket ned ? Måske vi bare kan kigge på kursudviklngen .....
7/10 10:05
af Justinvester
Hvordan ser folk Scatec Solar, den er eksploderet de sidste måneder.. tid til at tage profit?
7/10 09:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
EU-Parlamentet vil øge klimamål for 2030 til 60 procent (link)
7/10 07:09
af Helge Larsen/PI-redaktør
ABG hæver Vestas: (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 141/180