Grønne Aktier
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
2/3 23:14 af rasmusborre |
Fedt der er en vedvarende energi chat også. Er selv meget langsigtet i Ørsted, hvad har I andre af spændende aktier indenfor dette område?
|
|
|
2/3 18:15 af bikube |
Så købte Marika lige 3000 Vestas aktier. Den kvinde ved, hvad hun vil.
|
|
|
14/2 08:34 af 3kroner |
God morgen ;-)
|
|
13/2 19:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
29/1 18:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
21/1 08:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
20/1 09:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
18/1 18:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
16/1 08:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vestas i uptrend: (link)
|
|
15/1 17:57 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
14/1 12:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BlackRock CEO says the climate crisis is
about to trigger 'a fundamental reshaping of finance'(link)
|
|
14/1 11:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
13/1 09:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Finans
@Finansdk
·
21 min
Vestas vil vride hver en krone ud af kæmpe havmøller (link)
|
|
12/1 19:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vestas: (link)
|
|
11/1 10:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
9/1 18:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
3/1 12:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vestas-shorts: (link)
|
|
1/1 15:09 af karbold |
Godt nytår :-)
|
|
|
31/12 14:05 af bikube |
Lige en komponentordre på 162 MW. Mon der kommer flere?
|
|
31/12 10:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godt nytår: (link)
|
|
|
31/12 00:47 af bikube |
8 ordrer på tilsammen 685 MW - det er da pænt nok på sådan en dag.
|
|
|
30/12 17:08 af bikube |
Så er vi oppe på 4 ordrer idag på tilsammen 488 MW. Der er længe til fyraften i US, så der kommer nok mere.
|
|
|
30/12 14:43 af bikube |
Helge - Hvad er der galt med de to indlæg, Pilde har lagt i Debatten, den skriver fejl 403 hver gang, jeg prøver at åbne dem.
|
|
|
30/12 13:19 af bikube |
RUSSERNE KOMMER og køber Vestas møller i stor stil. Og de vil have den bedste service i lang tid.
|
|
| ||
|
30/12 09:13 af karbold |
Godmorgen :-)
|
|
30/12 08:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
27/12 18:46 af bikube |
Det bliver da spændende at se hvem, der skal levere brintdrevne taxaer.
|
|
27/12 16:06 af karbold |
Lige en lille ordre i Danmark :-)
|
|
27/12 16:05 af karbold |
Oslo, 27 December 2019) Nel Hydrogen A/S, a subsidiary of Nel ASA (Nel, OSE:NEL), has received a purchase order from Everfuel Europe A/S (Everfuel) for the delivery of a H2Station® fueling solution for a fleet of taxis in Copenhagen, Denmark.
“We are excited to enter into this first contract with Everfuel on providing our H2Station® fueling solution to help support the deployment and use of hydrogen powered zero emission taxis in Copenhagen,” says Jens Egholt Rasmussen, Global Sales Director fo
|
|
27/12 09:30 af karbold |
Godmorgen :-)
|
|
26/12 11:57 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
24/12 11:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
23/12 11:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God jul: (link)
|
|
22/12 12:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
21/12 00:37 af karbold |
Lige en lille ordre mere :-)
|
|
21/12 00:37 af karbold |
|
|
|
20/12 11:21 af 3kroner |
Jeg tror kun det går en vej for NEL, og det er op ;-)
|
|
20/12 10:58 af karbold |
Hvad med den her :-)
|
|
20/12 10:58 af karbold |
|
|
|
20/12 09:47 af 3kroner |
NEL .. Endnu en nyhed fra Nel (link)
|
|
|
20/12 08:13 af CyclingPig |
Arhh. ok - de har købt 6,5 millioner aktier og ejer nu 15 % af Scatec Solar
|
|
|
20/12 08:12 af CyclingPig |
Godmorgen! Scatec Solar solgt til Equinor for 564 millioner(kurs 116). (link)
|
|
20/12 07:40 af karbold |
Godmorgen :-)
|
|
19/12 22:27 af karbold |
|
|
|
19/12 22:15 af bikube |
Kursmål 1€ svarer til 10Nok. Det lyder da ret rimeligt på kort sigt.
|
|
19/12 20:00 af karbold |
Tyskerne er vilde med Nel :-)
|
|
19/12 19:59 af karbold |
|
|
19/12 19:54 af karbold |
Jep :-)
|
|
|
19/12 19:53 af bikube |
Hexagon Composit steg endnu mere. Den steg lidt over dagen efter gode nyheder i morges, og den tog lige 5% extra i luk. De brintfabriker skal nok blive gode engang.
|
|
|
19/12 16:49 af bikube |
Karbold - det er gode tider for os NEL investorer.
|
