Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
2/3 23:14
af rasmusborre
Fedt der er en vedvarende energi chat også. Er selv meget langsigtet i Ørsted, hvad har I andre af spændende aktier indenfor dette område?
2/3 18:15
af bikube
Så købte Marika lige 3000 Vestas aktier. Den kvinde ved, hvad hun vil.
14/2 08:34
af 3kroner
God morgen ;-)
13/2 19:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
29/1 18:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
21/1 08:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
20/1 09:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
18/1 18:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
16/1 08:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vestas i uptrend: (link)
15/1 17:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
14/1 12:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
BlackRock CEO says the climate crisis is about to trigger 'a fundamental reshaping of finance'(link)
14/1 11:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
13/1 09:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Finans @Finansdk · 21 min Vestas vil vride hver en krone ud af kæmpe havmøller (link)
12/1 19:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vestas: (link)
11/1 10:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
9/1 18:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
3/1 12:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vestas-shorts: (link)
1/1 15:09
af karbold
Godt nytår :-)
31/12 14:05
af bikube
Lige en komponentordre på 162 MW. Mon der kommer flere?
31/12 10:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godt nytår: (link)
31/12 00:47
af bikube
8 ordrer på tilsammen 685 MW - det er da pænt nok på sådan en dag.
30/12 17:08
af bikube
Så er vi oppe på 4 ordrer idag på tilsammen 488 MW. Der er længe til fyraften i US, så der kommer nok mere.
30/12 14:43
af bikube
Helge - Hvad er der galt med de to indlæg, Pilde har lagt i Debatten, den skriver fejl 403 hver gang, jeg prøver at åbne dem.
30/12 13:19
af bikube
RUSSERNE KOMMER og køber Vestas møller i stor stil. Og de vil have den bedste service i lang tid.
30/12 09:13
af karbold
Godmorgen :-)
30/12 08:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
27/12 18:46
af bikube
Det bliver da spændende at se hvem, der skal levere brintdrevne taxaer.
27/12 16:06
af karbold
Lige en lille ordre i Danmark :-)
27/12 16:05
af karbold
Oslo, 27 December 2019) Nel Hydrogen A/S, a subsidiary of Nel ASA (Nel, OSE:NEL), has received a purchase order from Everfuel Europe A/S (Everfuel) for the delivery of a H2Station® fueling solution for a fleet of taxis in Copenhagen, Denmark. “We are excited to enter into this first contract with Everfuel on providing our H2Station® fueling solution to help support the deployment and use of hydrogen powered zero emission taxis in Copenhagen,” says Jens Egholt Rasmussen, Global Sales Director fo
27/12 09:30
af karbold
Godmorgen :-)
26/12 11:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
24/12 11:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
1
23/12 11:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
God jul: (link)
22/12 12:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
1
21/12 00:37
af karbold
Lige en lille ordre mere :-)
21/12 00:37
af karbold
20/12 11:21
af 3kroner
Jeg tror kun det går en vej for NEL, og det er op ;-)
20/12 10:58
af karbold
Hvad med den her :-)
20/12 10:58
af karbold
20/12 09:47
af 3kroner
NEL .. Endnu en nyhed fra Nel (link)
20/12 08:13
af CyclingPig
Arhh. ok - de har købt 6,5 millioner aktier og ejer nu 15 % af Scatec Solar
20/12 08:12
af CyclingPig
Godmorgen! Scatec Solar solgt til Equinor for 564 millioner(kurs 116). (link)
20/12 07:40
af karbold
Godmorgen :-)
19/12 22:27
af karbold
19/12 22:15
af bikube
Kursmål 1€ svarer til 10Nok. Det lyder da ret rimeligt på kort sigt.
19/12 20:00
af karbold
Tyskerne er vilde med Nel :-)
19/12 19:59
af karbold
19/12 19:54
af karbold
Jep :-)
19/12 19:53
af bikube
Hexagon Composit steg endnu mere. Den steg lidt over dagen efter gode nyheder i morges, og den tog lige 5% extra i luk. De brintfabriker skal nok blive gode engang.
19/12 16:49
af bikube
Karbold - det er gode tider for os NEL investorer.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 164/180