Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/10 11:03
af troldmanden
et eller andet sted var det "forventet" at der måske ville komme en emission. Jeg har nævnt et par gange at dette var en af mulighederne for at gardere sig forud for huntexil data.
19/10 11:03
af troldmanden
Så på den måde overrasker det her mig ikke. Men kurs 60??
19/10 11:03
af troldmanden
Endnu en understregning af hvor meget jeg direkte hader disse fortegnings emission. Det er en KÆMPE rabat i forhold til aktuel kurs og dermed også en total unødvendig udvanding af kapitalen hvilket gør at fremtidige mulige kursgevinster mindskes tilsv
19/10 11:04
af troldmanden
Er i gang med at læse prospektet for at se om der er noget interessant begravet deri
19/10 11:06
af collersteen
iøjeblikket er det vel stadig "ren overlevelseskamp" for biotek.... hvorfor man må tage hvad man kan få når man kan få det.... og med kurs
19/10 11:06
af collersteen
kurs 60 er man vel sikker på at få pengene hjem.....
19/10 11:06
af collersteen
men det sætter så stadig tilbagekøbsprogrammet i et lidt underligt lys..... selvom det er småpenge ift. emissionen.
19/10 11:12
af Solsen
CSB er tilsyneladende tilbage som storkøber i Genmab - det NS laver med opkøb af egne aktier og emission er bindegalt
19/10 11:14
af Sukkeralf
Dyrt ikke at være med i emissionen, så underligt at AA ikke deltager !
19/10 11:15
af Sukkeralf
Selvfølgelig et spørgsmål om han kan skaffe pengene - ved ikke hvor hårdt ramt han er pt.
19/10 11:18
af troldmanden
pointen er for mig at de altså ikke er ude i nogen "topo kamp" hvor de bare dødpine nødvendigt SKAL have penge her og nu. Derfor mener
19/10 11:18
af troldmanden
jeg kurs 60 er j- a undskyld mig - latterligt.
19/10 11:19
af troldmanden
sukkeralf jeg tror ikke AA har mulighed for at deltage. For at bevare hans andel skal han op med godt 20 mio
19/10 11:20
af collersteen
det kan også være at han deltager på likviditetsneutral basis... om man så må sige.
19/10 11:21
af collersteen
hvis det altså er muligt....
19/10 11:26
af Gobe
Coller: ???? Har har jo meldt ud, at han ikke deltager i tegningen. Men derfor kan han selvfølgelig godt sælge ud i aktierne og købe
19/10 11:27
af Gobe
tegningsretter. Er det det du tænker på ?
19/10 11:30
af JørgenVarnæs
halloy boys - er der nogen, der har fod på alt det her Essex halløj? Det kan vist komme til at gøre ondt på de små banker når erhvervsejen
19/10 11:30
af JørgenVarnæs
dommene begynder at blive nedjusteret...
19/10 11:34
af collersteen
gobe, jeg tænker på at han sælger så mange t-retter han kan....således at provenuet fra det salg svarer til de retter han måtte have tilbage
19/10 11:34
af collersteen
og kan udnytte.... ligesom carlsberg fondet gjorde i sin tid ifm. den store emission.
19/10 11:35
af Gobe
Tak Coller, - er nok ikke vågnet endnu !
19/10 11:35
af collersteen
men ja, hans udmelding ser rimelig klar ud....
19/10 11:36
af collersteen
- Jeg vil koncentrere mig om Bavarian Nordic. Neurosearch er et overstået kapitel for mig, siger han videre.
19/10 11:36
af collersteen
den er hård den udtalelse ....
19/10 11:37
af Gobe
Ja, den har foreløbigt kostet 7 kurspoint
19/10 11:39
af Gobe
Så længe det er DIF, Nordnet og Jyske, der køber, så holder det ikke !
19/10 11:40
af Gobe
Danske, Nordea og Låns & Spar er største sælgere.
19/10 12:02
af jobono
her er noget, som må glæde Jørgen Varnæs og Gobe (link)
19/10 12:03
af collersteen
en fra bestyrelsen i atla som ikke har "råd" til at tegne... i hvert fald fuldt ud... skulle man mene.
19/10 12:03
af collersteen
19/10 12:04
af Gobe
Det er da frisk gjort af sådan et par knægte.
19/10 12:05
af jobono
Det er det. Virkelysten længe leve.
19/10 12:09
af collersteen
- Det havde været det samme, hvis det havde været et andet selskab. Det skyldes, at finanskrisen har lært os, at vi bliver nødt til at gøre
19/10 12:09
af collersteen
os mere solide end før - altså at soliditetsgraden skal være større og gælden mindre, siger han
19/10 12:09
af collersteen
(aamund naturligvis....)
19/10 12:10
af Gobe
Jyske er ude med købsanbefaling. :RUL:
19/10 12:46
af collersteen
skælskør tegner 51,5 mio i hybrid kapital..... så afventer vi nyt om aktieemissionen...
19/10 12:46
af collersteen
men mon ikke de redder røven i denne omgang..
19/10 13:34
af Gobe
Hvordan går det med "ProInvestor" i aktiespillet ?
19/10 15:17
af fillandkill
KLASK KLASK KLASK
19/10 15:23
af JørgenVarnæs
imponerende som GEN klarer sig i dag, hvor Neur har hevet emissionsspøgelset ud af skabet
19/10 15:26
af fillandkill
for første gang i laaan tid glæder det mig at Gen falder lidt tilbage nu her
19/10 15:27
af fillandkill
jeg har netop besluttet at sælge lidt us, for at købe flere i gen:)
19/10 15:35
af fillandkill
ingen problem...
19/10 15:35
af fillandkill
har udtænkt min helt egen konspirationsteori om hvorfor det ikke kan gå galt:)
19/10 15:37
af fillandkill
he he, har du da dårlige erfaringer med dem?
19/10 15:38
af fillandkill
nej.. min teori går på om det er vores ven, den nye storaktionær der ville ind i Genmab, og statede med at short sælge 100.000
19/10 15:39
af fillandkill
:)
19/10 15:40
af fillandkill
måske fordi han vidste hvad den første nhl kom med. er stadig overbevist om at der har været noget insider
Nyeste Først - Ældste Først   Side 182/8420