Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
19/10 11:03 af troldmanden |
et eller andet sted var det "forventet" at der måske ville komme en emission. Jeg har nævnt et par gange at dette var en af mulighederne for at gardere sig forud for huntexil data.
|
|
19/10 11:03 af troldmanden |
Så på den måde overrasker det her mig ikke. Men kurs 60??
|
|
19/10 11:03 af troldmanden |
Endnu en understregning af hvor meget jeg direkte hader disse fortegnings emission. Det er en KÆMPE rabat i forhold til aktuel kurs og dermed også en total unødvendig udvanding af kapitalen hvilket gør at fremtidige mulige kursgevinster mindskes tilsv
|
|
19/10 11:04 af troldmanden |
Er i gang med at læse prospektet for at se om der er noget interessant begravet deri
|
|
|
19/10 11:06 af collersteen |
iøjeblikket er det vel stadig "ren overlevelseskamp" for biotek.... hvorfor man må tage hvad man kan få når man kan få det.... og med kurs
|
|
|
19/10 11:06 af collersteen |
kurs 60 er man vel sikker på at få pengene hjem.....
|
|
|
19/10 11:06 af collersteen |
men det sætter så stadig tilbagekøbsprogrammet i et lidt underligt lys..... selvom det er småpenge ift. emissionen.
|
|
19/10 11:12 af Solsen |
CSB er tilsyneladende tilbage som storkøber i Genmab - det NS laver med opkøb af egne aktier og emission
er bindegalt
|
|
|
19/10 11:14 af Sukkeralf |
Dyrt ikke at være med i emissionen, så underligt at AA ikke deltager !
|
|
|
19/10 11:15 af Sukkeralf |
Selvfølgelig et spørgsmål om han kan skaffe pengene - ved ikke hvor hårdt ramt han er pt.
|
|
19/10 11:18 af troldmanden |
pointen er for mig at de altså ikke er ude i nogen "topo kamp" hvor de bare dødpine nødvendigt SKAL have penge her og nu. Derfor mener
|
|
19/10 11:18 af troldmanden |
jeg kurs 60 er j- a undskyld mig - latterligt.
|
|
19/10 11:19 af troldmanden |
sukkeralf jeg tror ikke AA har mulighed for at deltage. For at bevare hans andel skal han op med godt 20 mio
|
|
|
19/10 11:20 af collersteen |
det kan også være at han deltager på likviditetsneutral basis... om man så må sige.
|
|
|
19/10 11:21 af collersteen |
hvis det altså er muligt....
|
|
|
19/10 11:26 af Gobe |
Coller: ???? Har har jo meldt ud, at han ikke deltager i tegningen. Men derfor kan han selvfølgelig godt sælge ud i aktierne og købe
|
|
|
19/10 11:27 af Gobe |
tegningsretter. Er det det du tænker på ?
|
|
19/10 11:30 af JørgenVarnæs |
halloy boys - er der nogen, der har fod på alt det her Essex halløj? Det kan vist komme til at gøre ondt på de små banker når erhvervsejen
|
|
19/10 11:30 af JørgenVarnæs |
dommene begynder at blive nedjusteret...
|
|
|
19/10 11:34 af collersteen |
gobe, jeg tænker på at han sælger så mange t-retter han kan....således at provenuet fra det salg svarer til de retter han måtte have tilbage
|
|
|
19/10 11:34 af collersteen |
og kan udnytte.... ligesom carlsberg fondet gjorde i sin tid ifm. den store emission.
|
|
|
19/10 11:35 af Gobe |
Tak Coller, - er nok ikke vågnet endnu !
|
|
|
19/10 11:35 af collersteen |
men ja, hans udmelding ser rimelig klar ud....
|
|
|
19/10 11:36 af collersteen |
- Jeg vil koncentrere mig om Bavarian Nordic. Neurosearch er et overstået
kapitel for mig, siger han videre.
|
|
| ||
|
|
19/10 11:36 af collersteen |
den er hård den udtalelse
....
|
|
|
19/10 11:37 af Gobe |
Ja, den har foreløbigt kostet 7 kurspoint
|
|
|
19/10 11:39 af Gobe |
Så længe det er DIF, Nordnet og Jyske, der køber, så holder det ikke !
|
|
|
19/10 11:40 af Gobe |
Danske, Nordea og Låns & Spar er største sælgere.
|
|
19/10 12:02 af jobono |
her er noget, som må glæde Jørgen Varnæs og Gobe (link)
|
|
|
19/10 12:03 af collersteen |
en fra bestyrelsen i atla som ikke har "råd" til at tegne... i hvert fald fuldt ud... skulle man mene.
|
|
|
19/10 12:03 af collersteen |
|
|
|
19/10 12:04 af Gobe |
Det er da frisk gjort af sådan et par knægte.
|
|
19/10 12:05 af jobono |
Det er det. Virkelysten længe leve.
|
|
|
19/10 12:09 af collersteen |
- Det havde været det samme, hvis det havde været et andet selskab. Det
skyldes, at finanskrisen har lært os, at vi bliver nødt til at gøre
|
|
|
19/10 12:09 af collersteen |
os mere
solide end før - altså at soliditetsgraden skal være større og gælden mindre,
siger han
|
|
|
19/10 12:09 af collersteen |
(aamund naturligvis....)
|
|
|
19/10 12:10 af Gobe |
Jyske er ude med købsanbefaling. :RUL:
|
|
|
19/10 12:46 af collersteen |
skælskør tegner 51,5 mio i hybrid kapital..... så afventer vi nyt om aktieemissionen...
|
|
|
19/10 12:46 af collersteen |
men mon ikke de redder røven i denne omgang..
|
|
|
19/10 13:34 af Gobe |
Hvordan går det med "ProInvestor" i aktiespillet ?
|
|
|
19/10 15:17 af fillandkill |
KLASK KLASK KLASK
|
|
19/10 15:23 af JørgenVarnæs |
imponerende som GEN klarer sig i dag, hvor Neur har hevet emissionsspøgelset ud af skabet
|
|
|
19/10 15:26 af fillandkill |
for første gang i laaan tid glæder det mig at Gen falder lidt tilbage nu her
|
|
|
19/10 15:27 af fillandkill |
jeg har netop besluttet at sælge lidt us, for at købe flere i gen:)
|
|
|
19/10 15:35 af fillandkill |
ingen problem...
|
|
|
19/10 15:35 af fillandkill |
har udtænkt min helt egen konspirationsteori om hvorfor det ikke kan gå galt:)
|
|
|
19/10 15:37 af fillandkill |
he he, har du da dårlige erfaringer med dem?
|
|
|
19/10 15:38 af fillandkill |
nej.. min teori går på om det er vores ven, den nye storaktionær der ville ind i Genmab, og statede med at short sælge 100.000
|
|
|
19/10 15:39 af fillandkill |
:)
|
|
|
19/10 15:40 af fillandkill |
måske fordi han vidste hvad den første nhl kom med. er stadig overbevist om at der har været noget insider
|
