Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
15/3 07:53 af ProInvestorNEWS |
Asien: Sur dag for de asiatiske investorer hele vejen rundt (link)
|
|
|
15/3 07:24 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen fra Oslo :-)
; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures -0%, Brent -0.1%, BORR i USA +2.6%, CLCO +1.2%, EQNR +0.9%, FLNG +0.9%, FRO +3.8%, GOGL +0.5%, HSHP +3.5%, SDRL +1.1%; Nikkei i dag -0.6%, Hang Seng -2.1%. AYFIE, EQVA, HAV, VAR, oljepris, US industriaktivitet
|
|
|
14/3 20:01 af ProInvestorNEWS |
Europa/aktier: Rekordhumør slukket af amerikanske nøgletal (link)
|
|
|
14/3 18:24 af ProInvestorNEWS |
Renterne stiger over en bred kam i USA og Europa oven på endnu en varm prisrapport (link)
|
|
|
14/3 18:17 af ProInvestorNEWS |
ProInvestor.com opgraderer på nyhedspakken med, da der har været en kæmpe stigning i antallet af besøgende på sitet i 2024. Tak til alle jer, der følger med og debatterer, og velkommen til jer nye. På aktiemarkedet går det lidt stille for sig efter nogle spændende uger med masser af regnskaber og selskabsmeddelelser. I denne ugekommentar kommer Helge Larsen kort ind på fedmesektoren, herunder Gubra, som er faldet i kurs, og på forsvarsindustrien. (link)
|
|
|
14/3 12:37 af ProInvestorNEWS |
Spørg eventuelt i Biotekchatten.
|
|
|
14/3 12:15 af Vitus |
Hvad sker der Gubra ?
|
|
|
14/3 10:34 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Svagt højere marked med GN, Novo og Zealand i top (link)
|
|
14/3 09:48 af Svingtraderen |
Late good morning:
|
|
14/3 09:37 af TeamGarlic |
Gut Mørnings :-)
|
|
14/3 09:13 af exitnu |
Wells Fargo er også ude med riven efter Tesla med et downside scenarie på $44.
"They lowered their target to $125 from $200 and cut shares to underweight. In a downside scenario, they see shares as low as $44."
(link)
|
|
14/3 09:13 af exitnu |
Fisker forbereder konkursbegæring i sit elbilfirma.
(link)
Hård branche, super trist.
|
|
|
14/3 09:11 af Aps invest |
SVERIGE: INFLATIONEN (CPIF) FALDT TIL 2,5% I FEB FRA 3,3% I JAN Y/Y (EST: 2,8)
|
|
14/3 08:56 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
|
14/3 08:08 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
14/3 08:02 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
14/3 07:54 af ProInvestorNEWS |
Asien: Sidelæns handel tæt på syv måneders top (link)
|
|
|
14/3 07:52 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aviser med Ørsted, Mærsk og KBHL (link)
|
|
|
14/3 07:51 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Dow fik afvist rekordflirt - fald i teknologisektoren (link)
|
|
|
14/3 07:49 af ProInvestorNEWS |
Dagens aktie er Rheinmetall AG
-----------------------------------------------
Rheinmetall er en førende, globalt aktiv, integreret teknologigruppe, der udvikler og sælger komponenter, systemer og tjenester til sikkerheds- og civilindustrien.
Direkte leverandør til den globale bilindustri og en førende international systemleverandør til sikkerhedsteknologi. (link)
|
|
|
14/3 07:44 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
14/3 07:42 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
14/3 07:00 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
|
14/3 06:57 af Kjølstad |
Godmorgen :-)
|
|
| ||
|
14/3 06:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/3 19:20 af ProInvestorNEWS |
Europa/aktier: Energiaktier og pæne regnskaber trak markedet i rekord (link)
|
|
|
13/3 16:57 af ProInvestorNEWS |
Video-Novo Nordisk, NVIDIA, DSV, Mærsk og rentenedsættelser .....Hør om investorernes reaktion på Novo Nordisk og deres kapitalmarkedsdag. Værterne kommer også ind på NVIDIA og andre chipaktier, DSV/Mærsk og deres mulige køb af DB Schenker samt inflation og rentenedsættelser. (link)
|
|
13/3 16:41 af concillado |
sry, for spam i den forkerte tråd :(
|
|
13/3 16:38 af concillado |
Th
|
|
13/3 16:37 af concillado |
..og jeg studsede faktisk lidt over denne skrivefejl
|
|
13/3 16:37 af concillado |
@pensionisten: Han har ikke klokket i det, fordi der kun står netop 3,5 mio. i dagsordenen!!
|
|
13/3 10:42 af Occam |
Zalando 15 % op. "...sind wir zuversichtlich, langfristig mehr als 10 % des Modemarkts bedienen zu können." (link)
|
|
|
13/3 10:33 af 3kilofisk |
Sorry…nedenstående var tiltænkt chemometic
|
|
|
13/3 10:18 af 3kilofisk |
Driftschef som topchef. Er det et smart eller bare et lidt dovent og noget hjælpeløst valg?
|
|
|
13/3 09:43 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Udsigt til svag positiv åbning på ventet nyhedsstille dag (link)
|
|
|
13/3 08:01 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
13/3 07:58 af ProInvestorNEWS |
Triforks Topchef sælger aktier for 12,8 mio. kr. (link)
|
|
|
13/3 07:56 af ProInvestorNEWS |
Internationale aviser med Porche, Barclays og Bosch (link)
|
|
|
13/3 07:55 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aviser med Novo Nordisk, Tryg og Mærsk (link)
|
|
|
13/3 07:54 af ProInvestorNEWS |
Asien: Asiatiske aktier på det højeste niveau i syv måneder (link)
|
|
|
13/3 07:51 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Skuffende inflation var ingen sag for AI-fascineret marked (link)
|
|
|
13/3 07:44 af ProInvestorNEWS |
OBSRV, SOFTX, VAR, ZENA, H&M, lakseeksport, oljepris & -lagertall
|
|
|
13/3 07:43 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.1%, Brent -0.3%, BORR i USA +0.6%, CLCO -0.8%, EQNR -0.1%, FLNG +0.1%, FRO -0.2%, GOGL +1.6%, HSHP +1.7%, SDRL +0.4%; Nikkei i dag -0.1%, Hang Seng +0.2%. Nyheter i dag: ENVIP, NAVA, NUMND, NYKD,
|
|
|
13/3 07:43 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
13/3 07:26 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
13/3 07:15 af ProInvestorNEWS |
Ny tek-fest på Wall Street etter inflasjonstall: – Det er vanskelig å se hva som vil stanse oppgangen (link)
|
|
|
13/3 07:14 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/3 07:12 af Kjølstad |
Godmorgen :-)
|
|
13/3 06:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
12/3 22:01 af henrik48 |
Nvidia slutter over 7% eller 61 usd oppe !!!
|
