Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/3 07:53
af ProInvestorNEWS
Asien: Sur dag for de asiatiske investorer hele vejen rundt (link)
15/3 07:24
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures -0%, Brent -0.1%, BORR i USA +2.6%, CLCO +1.2%, EQNR +0.9%, FLNG +0.9%, FRO +3.8%, GOGL +0.5%, HSHP +3.5%, SDRL +1.1%; Nikkei i dag -0.6%, Hang Seng -2.1%. AYFIE, EQVA, HAV, VAR, oljepris, US industriaktivitet
14/3 20:01
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Rekordhumør slukket af amerikanske nøgletal (link)
14/3 18:24
af ProInvestorNEWS
Renterne stiger over en bred kam i USA og Europa oven på endnu en varm prisrapport (link)
14/3 18:17
af ProInvestorNEWS
ProInvestor.com opgraderer på nyhedspakken med, da der har været en kæmpe stigning i antallet af besøgende på sitet i 2024. Tak til alle jer, der følger med og debatterer, og velkommen til jer nye. På aktiemarkedet går det lidt stille for sig efter nogle spændende uger med masser af regnskaber og selskabsmeddelelser. I denne ugekommentar kommer Helge Larsen kort ind på fedmesektoren, herunder Gubra, som er faldet i kurs, og på forsvarsindustrien. (link)
14/3 12:37
af ProInvestorNEWS
Spørg eventuelt i Biotekchatten.
14/3 12:15
af Vitus
Hvad sker der Gubra ?
14/3 10:34
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Svagt højere marked med GN, Novo og Zealand i top (link)
14/3 09:48
af Svingtraderen
Late good morning:
14/3 09:37
af TeamGarlic
Gut Mørnings :-)
14/3 09:13
af exitnu
Wells Fargo er også ude med riven efter Tesla med et downside scenarie på $44. "They lowered their target to $125 from $200 and cut shares to underweight. In a downside scenario, they see shares as low as $44." (link)
14/3 09:13
af exitnu
Fisker forbereder konkursbegæring i sit elbilfirma. (link) Hård branche, super trist.
14/3 09:11
af Aps invest
SVERIGE: INFLATIONEN (CPIF) FALDT TIL 2,5% I FEB FRA 3,3% I JAN Y/Y (EST: 2,8)
14/3 08:56
af exitnu
God morgen :-)
14/3 08:08
af LP90
Godmorgen :-)
14/3 08:02
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
14/3 07:54
af ProInvestorNEWS
Asien: Sidelæns handel tæt på syv måneders top (link)
14/3 07:52
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aviser med Ørsted, Mærsk og KBHL (link)
14/3 07:51
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Dow fik afvist rekordflirt - fald i teknologisektoren (link)
14/3 07:49
af ProInvestorNEWS
Dagens aktie er Rheinmetall AG ----------------------------------------------- Rheinmetall er en førende, globalt aktiv, integreret teknologigruppe, der udvikler og sælger komponenter, systemer og tjenester til sikkerheds- og civilindustrien. Direkte leverandør til den globale bilindustri og en førende international systemleverandør til sikkerhedsteknologi. (link)
14/3 07:44
af Stroka
God morgen :-)
14/3 07:42
af Fandel
Godmorgen...
14/3 07:00
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
14/3 06:57
af Kjølstad
Godmorgen :-)
14/3 06:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
13/3 19:20
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Energiaktier og pæne regnskaber trak markedet i rekord (link)
13/3 16:57
af ProInvestorNEWS
Video-Novo Nordisk, NVIDIA, DSV, Mærsk og rentenedsættelser .....Hør om investorernes reaktion på Novo Nordisk og deres kapitalmarkedsdag. Værterne kommer også ind på NVIDIA og andre chipaktier, DSV/Mærsk og deres mulige køb af DB Schenker samt inflation og rentenedsættelser. (link)
13/3 16:41
af concillado
sry, for spam i den forkerte tråd :(
13/3 16:38
af concillado
Th
13/3 16:37
af concillado
..og jeg studsede faktisk lidt over denne skrivefejl
13/3 16:37
af concillado
@pensionisten: Han har ikke klokket i det, fordi der kun står netop 3,5 mio. i dagsordenen!!
13/3 10:42
af Occam
Zalando 15 % op. "...sind wir zuversichtlich, langfristig mehr als 10 % des Modemarkts bedienen zu können." (link)
13/3 10:33
af 3kilofisk
Sorry…nedenstående var tiltænkt chemometic
13/3 10:18
af 3kilofisk
Driftschef som topchef. Er det et smart eller bare et lidt dovent og noget hjælpeløst valg?
13/3 09:43
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Udsigt til svag positiv åbning på ventet nyhedsstille dag (link)
13/3 08:01
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
13/3 07:58
af ProInvestorNEWS
Triforks Topchef sælger aktier for 12,8 mio. kr. (link)
13/3 07:56
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Porche, Barclays og Bosch (link)
13/3 07:55
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aviser med Novo Nordisk, Tryg og Mærsk (link)
13/3 07:54
af ProInvestorNEWS
Asien: Asiatiske aktier på det højeste niveau i syv måneder (link)
13/3 07:51
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Skuffende inflation var ingen sag for AI-fascineret marked (link)
13/3 07:44
af ProInvestorNEWS
OBSRV, SOFTX, VAR, ZENA, H&M, lakseeksport, oljepris & -lagertall
13/3 07:43
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.1%, Brent -0.3%, BORR i USA +0.6%, CLCO -0.8%, EQNR -0.1%, FLNG +0.1%, FRO -0.2%, GOGL +1.6%, HSHP +1.7%, SDRL +0.4%; Nikkei i dag -0.1%, Hang Seng +0.2%. Nyheter i dag: ENVIP, NAVA, NUMND, NYKD,
13/3 07:43
af Stroka
God morgen :-)
13/3 07:26
af Fandel
Godmorgen...
13/3 07:15
af ProInvestorNEWS
Ny tek-fest på Wall Street etter inflasjonstall: – Det er vanskelig å se hva som vil stanse oppgangen (link)
13/3 07:14
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
13/3 07:12
af Kjølstad
Godmorgen :-)
13/3 06:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
12/3 22:01
af henrik48
Nvidia slutter over 7% eller 61 usd oppe !!!
Nyeste Først- Ældste Først   Side 183/8420