Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/10 22:55
af Hegu
Godnat...herfra. Skal tidligt op og tømme en cointainer fra Tyskland og adskillige paller fra Sønderborg. Aktierne må passe selv. ;-)
19/10 22:56
af RTH
aka> det er ved at være længe siden :-) hvordan ser du kursen på Genmab ved en evt. godkendelse?
19/10 22:57
af RTH
aka> mange tak og lige over - det har jo været hårde tider for vi Gen folk
19/10 22:58
af RTH
aka> du plejer at have styr på det :-)
19/10 23:01
af RTH
aka> ja så bliver det ikke sjovt. Tror blot Gen er blevet en lidt længere invesetring nu og at de begik den fejl at have FOR syge patienter
19/10 23:01
af RTH
i NHL fase 3
19/10 23:02
af RTH
der kommer også fase 3 EfGR
19/10 23:04
af RTH
aka> ja præcis - og CLL er vel heller ikke opgivet i andre indikationer - var det ikke blot sådan, at man fik fast track i refrac
19/10 23:04
af RTH
aka> jeg ser det også som et godt tegn, at der er udstedt warrants i 129,75 - det ville man ikke gøre hvis en kap.udvidelse lå lige for
19/10 23:05
af RTH
aka> godkendelse i refrac blåstempler vel teknologi og vel også potentiale i CLL?
19/10 23:06
af RTH
fik de ikke fast track til refrac 3. line? 1. og 2. line hovrdan var det der i CLL?
19/10 23:07
af RTH
aka> et gammelt mundheld lyder, at "alt godt kommer til den, der venter" :-)
19/10 23:07
af RTH
jeg tror markedet har indpriset en kap. udvidelse på nuværende tidspunkt - som jeg ikke håber/tror kommer
19/10 23:08
af RTH
aka> nej ikke fast til 1. line men er de ikke også i fase 3 med 1. og 2. line? og det, at kun 3. line var unmet medical need fik markedet
19/10 23:08
af RTH
til at tro, at det var helt opgivet? søgte man ikke om det sammen med cll 3. line?
19/10 23:10
af RTH
jamen det mener jeg også aka - men de papirer, komiteen sendte ud vedr. CLL stod der, at der var givet fast til 3. line og at
19/10 23:10
af RTH
1. og 2. line kørte normal procedure
19/10 23:11
af RTH
hvis refrac godkendes - vil det så ikke være TIDSPUNKTET for GSK at købe velvidende, at de kan få en joker i EFGR med oveni?
19/10 23:12
af RTH
aka> ja nemlig - og hvis du ser f.eks. Jyskes analyse har de helt pillet alt andet end CLL 3. line ud - som om det ikke bliver godkendt
19/10 23:14
af RTH
kursmål 250 er det kun med godkendelse i CLL vi taler her eller hvordan?
19/10 23:19
af RTH
nej enig
19/10 23:23
af RTH
nemlig sådan ser jeg også på det - hvad vil en fair pris for Gen være for GSK???
19/10 23:24
af RTH
jep og nu er vi vel også efterhånden nået over det punkt, hvor en udsættelse fra FDA kan komme på tale - og Gen har med garanti arbejdet
19/10 23:25
af RTH
tæt sammen med FDA de seneste måneder velvidende, at det her er crucial
19/10 23:34
af RTH
aka> jeg kan kun være helt enig. Tak for snakken. Jeg må være lidt udhvilet til i morgen. Vi tales ved - men kunne nu godt bruge den godk. :
19/10 23:34
af RTH
:-)
20/10 01:17
af Kenddinvare
aka, når du på et tidspunkt har overskud kunne du så lave et indlæg om mulige salgstal for Arzerra i CLL og fodeling af udgifter/overskud.
20/10 08:10
af MadsK
flot sprig der lige kom i S&P futures fra 1094 til 1096. Tidligt, men spændende at følge i morgentimerne
20/10 08:44
af Hegu
God morgen. QEC op 4.62 % i Canada. Lover godt for Norge i dag.
20/10 08:52
af MadsK
ja det er en dejlig start Hegu
20/10 08:53
af MadsK
til dem af jer der læser kinesisk, så er den her lov sur ass: (link)
20/10 09:02
af JensHorka
Godmorgen :) har d'herrer en RT på myggene :)
20/10 09:15
af collersteen
13,90-95 qec.... 4.20-21 på nec tsu 0,56-0,61
20/10 09:18
af collersteen
og dno 4.44.... for folk med den slags lyster
20/10 09:21
af JensHorka
takker :) kan se der er tsu-tæsk til morgenkaffen, sikke noget da!
20/10 09:23
af collersteen
ja, lad det bare fortsætte lidt endnu ;)
20/10 09:23
af collersteen
der må da iøvrigt også snart været noget beaver river nyt på vej derfra...
20/10 09:34
af JensHorka
jo, skulle mene at BR havde skæring v gaspris på 4.70 for produktionsstart
20/10 09:47
af collersteen
tænkte mere på farm-down/partneraftale... eller hvad der nu skal ske.
20/10 09:48
af collersteen
så er der ved at komme gang i Atlantic T-retterne... hvis nogen følger dem...?
20/10 09:55
af JensHorka
nå ja, den havde jeg lige glemt, har ikke så meget aktietid pt pga job/afhandling, også derfor jeg ikke er forbi pi så tit
20/10 09:55
af JensHorka
Har ikke kigget på atlantic, men man kan lave boksen hvis man bruger lidt tid på det - hvad du jo selv har påpeget :)
20/10 09:57
af collersteen
afhandling er roden til al ondt... ;)
20/10 09:58
af MadsK
hvorfor faldt futuren så drastisk?
20/10 09:59
af collersteen
jeg må da tilstå at efter at fulgt aliasset "akademikeren" i noget tid... er min akademiske lyst fuldstændig forsvundet... :)
20/10 10:01
af stengård
formidags.hjemme-fra-Ausland-pliiing
20/10 10:02
af stengård
jeg kan se at I har passet mine aktier nogenlunde pænt i mit fravær..
20/10 10:02
af stengård
Nogen der ved havd der skete på Guava GF ?
20/10 10:03
af stengård
Jeg hørte i min øresnegl at Brian fik 4 millioner kroner i kontanter og warrants for at holde... utroligt hvis dete r sandt
20/10 10:04
af collersteen
ja, alt for billigt....
Nyeste Først - Ældste Først   Side 185/8420