Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
19/10 22:55 af Hegu |
Godnat...herfra. Skal tidligt op og tømme en cointainer fra Tyskland og adskillige paller fra Sønderborg. Aktierne må passe selv. ;-)
|
|
|
19/10 22:56 af RTH |
aka> det er ved at være længe siden :-) hvordan ser du kursen på Genmab ved en evt. godkendelse?
|
|
|
19/10 22:57 af RTH |
aka> mange tak og lige over - det har jo været hårde tider for vi Gen folk
|
|
|
19/10 22:58 af RTH |
aka> du plejer at have styr på det :-)
|
|
|
19/10 23:01 af RTH |
aka> ja så bliver det ikke sjovt. Tror blot Gen er blevet en lidt længere invesetring nu og at de begik den fejl at have FOR syge patienter
|
|
|
19/10 23:01 af RTH |
i NHL fase 3
|
|
|
19/10 23:02 af RTH |
der kommer også fase 3 EfGR
|
|
|
19/10 23:04 af RTH |
aka> ja præcis - og CLL er vel heller ikke opgivet i andre indikationer - var det ikke blot sådan, at man fik fast track i refrac
|
|
|
19/10 23:04 af RTH |
aka> jeg ser det også som et godt tegn, at der er udstedt warrants i 129,75 - det ville man ikke gøre hvis en kap.udvidelse lå lige for
|
|
|
19/10 23:05 af RTH |
aka> godkendelse i refrac blåstempler vel teknologi og vel også potentiale i CLL?
|
|
|
19/10 23:06 af RTH |
fik de ikke fast track til refrac 3. line? 1. og 2. line hovrdan var det der i CLL?
|
|
|
19/10 23:07 af RTH |
aka> et gammelt mundheld lyder, at "alt godt kommer til den, der venter" :-)
|
|
|
19/10 23:07 af RTH |
jeg tror markedet har indpriset en kap. udvidelse på nuværende tidspunkt - som jeg ikke håber/tror kommer
|
|
|
19/10 23:08 af RTH |
aka> nej ikke fast til 1. line men er de ikke også i fase 3 med 1. og 2. line? og det, at kun 3. line var unmet medical need fik markedet
|
|
|
19/10 23:08 af RTH |
til at tro, at det var helt opgivet? søgte man ikke om det sammen med cll 3. line?
|
|
|
19/10 23:10 af RTH |
jamen det mener jeg også aka - men de papirer, komiteen sendte ud vedr. CLL stod der, at der var givet fast til 3. line og at
|
|
|
19/10 23:10 af RTH |
1. og 2. line kørte normal procedure
|
|
|
19/10 23:11 af RTH |
hvis refrac godkendes - vil det så ikke være TIDSPUNKTET for GSK at købe velvidende, at de kan få en joker i EFGR med oveni?
|
|
|
19/10 23:12 af RTH |
aka> ja nemlig - og hvis du ser f.eks. Jyskes analyse har de helt pillet alt andet end CLL 3. line ud - som om det ikke bliver godkendt
|
|
|
19/10 23:14 af RTH |
kursmål 250 er det kun med godkendelse i CLL vi taler her eller hvordan?
|
|
|
19/10 23:19 af RTH |
nej enig
|
|
|
19/10 23:23 af RTH |
nemlig sådan ser jeg også på det - hvad vil en fair pris for Gen være for GSK???
|
|
|
19/10 23:24 af RTH |
jep og nu er vi vel også efterhånden nået over det punkt, hvor en udsættelse fra FDA kan komme på tale - og Gen har med garanti arbejdet
|
|
|
19/10 23:25 af RTH |
tæt sammen med FDA de seneste måneder velvidende, at det her er crucial
|
|
| ||
|
|
19/10 23:34 af RTH |
aka> jeg kan kun være helt enig. Tak for snakken. Jeg må være lidt udhvilet til i morgen. Vi tales ved - men kunne nu godt bruge den godk. :
|
|
|
19/10 23:34 af RTH |
:-)
|
|
|
20/10 01:17 af Kenddinvare |
aka, når du på et tidspunkt har overskud kunne du så lave et indlæg om mulige salgstal for Arzerra i CLL og fodeling af udgifter/overskud.
|
|
|
20/10 08:10 af MadsK |
flot sprig der lige kom i S&P futures fra 1094 til 1096. Tidligt, men spændende at følge i morgentimerne
|
|
20/10 08:44 af Hegu |
God morgen. QEC op 4.62 % i Canada. Lover godt for Norge i dag.
|
|
|
20/10 08:52 af MadsK |
ja det er en dejlig start Hegu
|
|
|
20/10 08:53 af MadsK |
til dem af jer der læser kinesisk, så er den her lov sur ass: (link)
|
|
|
20/10 09:02 af JensHorka |
Godmorgen :) har d'herrer en RT på myggene :)
|
|
|
20/10 09:15 af collersteen |
13,90-95 qec.... 4.20-21 på nec tsu 0,56-0,61
|
|
|
20/10 09:18 af collersteen |
og dno 4.44.... for folk med den slags lyster
|
|
|
20/10 09:21 af JensHorka |
takker :) kan se der er tsu-tæsk til morgenkaffen, sikke noget da!
|
|
|
20/10 09:23 af collersteen |
ja, lad det bare fortsætte lidt endnu ;)
|
|
|
20/10 09:23 af collersteen |
der må da iøvrigt også snart været noget beaver river nyt på vej derfra...
|
|
|
20/10 09:34 af JensHorka |
jo, skulle mene at BR havde skæring v gaspris på 4.70 for produktionsstart
|
|
|
20/10 09:47 af collersteen |
tænkte mere på farm-down/partneraftale... eller hvad der nu skal ske.
|
|
|
20/10 09:48 af collersteen |
så er der ved at komme gang i Atlantic T-retterne... hvis nogen følger dem...?
|
|
|
20/10 09:55 af JensHorka |
nå ja, den havde jeg lige glemt, har ikke så meget aktietid pt pga job/afhandling, også derfor jeg ikke er forbi pi så tit
|
|
|
20/10 09:55 af JensHorka |
Har ikke kigget på atlantic, men man kan lave boksen hvis man bruger lidt tid på det - hvad du jo selv har påpeget :)
|
|
|
20/10 09:57 af collersteen |
afhandling er roden
til al ondt... ;)
|
|
|
20/10 09:58 af MadsK |
hvorfor faldt futuren så drastisk?
|
|
|
20/10 09:59 af collersteen |
jeg må da tilstå at efter at fulgt aliasset "akademikeren" i noget tid... er min akademiske lyst fuldstændig forsvundet... :)
|
|
20/10 10:01 af stengård |
formidags.hjemme-fra-Ausland-pliiing
|
|
20/10 10:02 af stengård |
jeg kan se at I har passet mine aktier nogenlunde pænt i mit fravær..
|
|
20/10 10:02 af stengård |
Nogen der ved havd der skete på Guava GF ?
|
|
20/10 10:03 af stengård |
Jeg hørte i min øresnegl at Brian fik 4 millioner kroner i kontanter og warrants for at holde... utroligt hvis dete r sandt
|
|
|
20/10 10:04 af collersteen |
ja, alt for billigt....
|
