Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
25/2 11:01
af troldmanden
Hims regnskab i går hvor de nu ser ud til at vil gå mere efter Liraglutide hvor patentet er udløbet end sema
25/2 11:00
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk - 18 % op på en uge! (link)
25/2 10:50
af small45
det er så meget, at det ligner et niveauskift
25/2 10:49
af small45
er der nogen, der ved, hvorfor Novo stiger så meget i dag?
25/2 10:01
af troldmanden
Eller det vil jeg umiddelbart tænke det er
25/2 10:00
af troldmanden
Det er ganske givet den amerikanske notering man skal holde øje med i forhold til shorts.
25/2 09:24
af Finansen
Short i Novo er nedbragt til 0. (link)
25/2 07:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
25/2 07:50
af LP90
Godmorgen :-)
24/2 18:51
af lahn1
Det er sluffende hvis du henviser til sidste uges tal. Syntes Novo har lagt op til betydelig optimisme omkring recepttal.
24/2 18:36
af c3po
Beklager hvis den her fra 12. februar allerede er blevet delt herinde. Once-Weekly Semaglutide in Adults With Alcohol Use Disorder (link) In this randomized clinical trial, relative to placebo, low-dose semaglutide reduced the amount of alcohol consumed during a posttreatment laboratory self-administration procedure. Over 9 weeks of treatment, semaglutide led to reductions in some but not all measures of weekly consumption, significant
24/2 16:25
af troldmanden
Der er ikke sket nogen stor stigning i recepttal. Stadig betydeligt under rekord niveau
24/2 11:19
af lahn1
Nogen som har adgang til recepttal. Det er jo spændende om den øgede tilgængelighed af start-doser kan hjælpe aktien lidt på baggrund af stigende recepttal.
24/2 10:33
af Finansen
Teknisk analyse. (link)
24/2 09:42
af Urban
Dagens industri anser att det är klockrent köpläge i danska läkemedelsbolaget Novo Nordisk. (link) Idag 08.03 Finwire
24/2 08:01
af LP90
Godmorgen :-)
21/2 18:32
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk: Stiger på gode nyheder i mere end 1 forstand (link)
21/2 17:30
af ProInvestorNEWS
Ikke overraskende at Novos Wegovy er fjernet fra FDA's mangelliste - Sydbank (link)
21/2 17:02
af Occam
Og Hims er nede med 20%
21/2 16:30
af Finansen
Useriøs teknisk analyse ! :) - (link)
21/2 16:29
af ProInvestorNEWS
21. februar (Reuters) - En mangel på den danske lægemiddelproducent Novo Nordisks populære vægttabs- og diabeteslægemidler, Wegovy og Ozempic, er blevet løst, viste den amerikanske fødevare- og lægemiddelmyndigheds hjemmeside fredag.
21/2 16:20
af JKY_VH
enig lahn1 11.13
21/2 16:19
af Svingtraderen
velbe
21/2 16:17
af JKY_VH
mange tak St
21/2 16:17
af Bulder
Tak
21/2 16:15
af Svingtraderen
****NOVO: FDA MEDDELER AT MANGEL PÅ OZEMPIC OF WEGOVY ER LØST
21/2 15:41
af ProInvestorNEWS
Hvornår er nok nok? Måske derfor CagriSema skuffede? (link)
21/2 15:37
af ProInvestorNEWS
Novo-aktien løftes af meldinger om en optimistisk ledelse (link)
21/2 14:40
af Finansen
Teknisk analyse. (link)
21/2 12:24
af ProInvestorNEWS
"Med det sagt, är investerarsentimentet kring aktien svagt och de politiska riskerna höga, med cirka 60 procent av intäkterna (och mer av vinsten från USA i ljuset av diskussioner kring nya tullar", skriver Handelsbanken som menar att Novo Nordisk kan behöva visa upp positiva resultat från en Alzheimer-studie för att aktien ska leverera under 2025. Aktien stiger 3,1 procent i fredagens handel till 614 danska kronor.
21/2 12:22
af ProInvestorNEWS
"Vi kan inte minnas när vi såg Novo Nordisks ledning så optimistiska vad gäller utbudssituationen som i anslutning till eventet 'Meet the Management'. I det korta till medellånga perspektivet (2025-27) tror vi att utbud och tillgänglighet är de drivande faktorerna bakom framtida intäktstillväxt", uppger banken i en analys. Handelsbankens prognoser är i den övre delen av Novo Nordisk prognos.
21/2 12:21
af ProInvestorNEWS
Handelsbanken upprepar köp för Novo Nordisk - ledningen optimistisk om utbudssituationen i dag kl. 11:05 ∙ Finwire Novo Nordisk ADR Handelsbanken upprepar sin köprekommendation för Novo Nordisk. Banken behåller även sin långsiktiga rekommendation outperform men sänker riktkursen på tre års sikt till 970 kronor.
21/2 12:15
af lahn1
De som ikke var på max cagrisema dosis tabe sig faktisk 25,2% mod 22,7% avg. Nu fremlægges too much weight lost nærmest so et problem. (link)
21/2 12:13
af lahn1
Novo fik hug fordi 50% ikke nåede fuld dosis i Cagrisema forsøget. NVO prøvede at fortælle at det var fordi dem som ikke var på højeste dosis havde tabt så meget de ville. De troede markedet ikke på :-( Nu viser LLY forsøg det samme. Patienterne har ikke brug for højeste dosis for at nå deres mål for weigh loss. Tænker at markedet nu ser at det er præcis det som skete hos NVO med Cagrisema Redefine 1 og at aktien skal op igen !!! Dårlig kommunikation kostede os 20%.
20/2 21:43
af pauly
Novo har jo nok en ret skarp idé om det men den beregning har de ikke delt med mig så vidt jeg ved
20/2 21:42
af pauly
Af de 800 mio kan vi hurtigt udelukke dem der ikke har råd, de findes også i rige lande. Så hvor potentialet egentlig ligger er en svær størrelse for en lægmand
20/2 15:27
af exitnu
"men markedet vokser jo flere gange" - nemlig :-)
20/2 15:26
af ProInvestorNEWS
#152: Bavarian, Zealand, Genmab, Novo,Tesla, forsvarsaktier Kort video: (link)
20/2 15:26
af exitnu
Hovedpointen er følgende: markedet for vægttabsmedicin er kun i sin begyndelse, og Novo Nordisk forventer fortsat stor vækst på globalt plan, da under 1 pct. af de over 800 mio. svært overvægtige mennesker i dag modtager medicinsk behandling.
20/2 15:22
af exitnu
“Så længe Novo Nordisk kan vokse, så kan man være lidt ligeglad med markedsandelen på kort sigt. I sidste ende gælder det om at have volumen, og det har Novo og Lilly. Det er vi ikke ret sikre på, at nogle af de andre har,” siger Michael Novod og understreger samtidig: “Lige nu florerer rigtigt mange misforståelser om udviklingen på kort sigt.”
20/2 14:26
af ProInvestorNEWS
Det står som sagt i det link jeg postede 6,51. :-)
20/2 13:14
af lexus
11:38 det er lige det jeg ville have frem.
20/2 13:07
af koden
Ja det vrimler med usaglige ting. Denne kronik mener at Novo lider af MC syndrom. Men hør nu her..et er aktiekurs noget andet er Novo's forretning og dermed tilskud til Danmark. de sidste 2 ting kører jo for fuld skrue og de har aldrig tjent så mange penge og det går kun opad... Kan godt være markedsandel mindskes, men markedet vokser jo flere gange. (link)
20/2 12:47
af ProInvestorNEWS
Jeg har ikke abonnement, men det står i "Torsdagens Aviser" som jeg har linket til 6.51. :-)
20/2 12:42
af bikube
Tak Helge - godt nogen har abonnement. Salgstal håber jeg da på, at de stiger godt, men det afhænger jo kun af, hvor meget de kan producere.
20/2 12:39
af ProInvestorNEWS
Det nævnes også i artiklen.
20/2 12:38
af ProInvestorNEWS
bikube/Lexus...Det er fra Morgan Stanley.
20/2 12:13
af lexus
DET her cirkus får ende på et tidspunkt når der kommer nye salgstal MV.
20/2 11:51
af lexus
Ja og hvem skriver det (hvor kommer det fra).
20/2 11:44
af bikube
iflg det link mener Børsen, at Novo bliver rundbarberet i USA af EliLilly og andre nye konkurrenter. Altså ??? hvor får det fra. Nye konkurrenter skal bruge flere år for at komme på markedet, og kursen på Novo stiger mere end ELL.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 126/268