NOVO
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
16/2 11:25 af troldmanden |
But he also hinted at two upcoming milestones: an expanded label for Novo Nordisk’s GLP-1 agonist Wegovy (semaglutide) that features its cardiovascular benefits, and a full approval for Eli Lilly’s new Alzheimer’s drug donanemab, which will likely be a blockbuster.
|
|
16/2 11:24 af troldmanden |
Chefen for FDA deltog i onsdags til National Press Club, hvor han bla hentydede til wegovys snarlige label udvidelse med kardiovaskulære data
|
|
|
16/2 07:30 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
16/2 07:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
15/2 23:16 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk: Even Cash Cow Ozempic Hardly Justifies The Price (link)
|
|
15/2 22:29 af troldmanden |
|
|
15/2 22:29 af troldmanden |
På samme vis har de nu slået flere stillinger op omkring marketing indenfor alzheimers, hvor Novo har 2 meget store fase 3 forsøg med semaglutid der afrapportere 2. Halvår 2025. Kliniske forsøg Novo selv omtaler som det forsøg med størst risk de har fortaget. Men der er mange indikationer på glp-1 virker i alzheimers. Men HVIS semaglutid virker i AD. Puha…..
|
|
15/2 22:22 af troldmanden |
|
|
15/2 22:22 af troldmanden |
Det er stadig + 2 år fra rapportering af studiet. Men kan se deres marketing reelt starter op 36 mdr før mulig lancering
|
|
15/2 22:15 af troldmanden |
Novo begynder nu præmarketing af et kommende MASH produkt. Det der er længst fremme er Semaglutid i fase 3
|
|
|
15/2 15:06 af ProInvestorNEWS |
Flere amerikanske børn får slankemidler - også Wegovy - end tidligere (link)
|
|
|
14/2 23:24 af bikube |
Slutkurs i US blev 856,87 DKkr
|
|
14/2 22:32 af troldmanden |
Ikke så ofte vi ser den løbe fra LLY. Men nu er der jo også 28 min end nu til at ændre det udfald :-)
|
|
14/2 22:32 af troldmanden |
Ja den løber pludselig noget hurtigt i US. Været oppe med næste 3%
|
|
|
14/2 22:21 af bikube |
Nnov´s kurs i US svarer nu til 854,5 i DK
|
|
14/2 19:01 af troldmanden |
Ja det må man sige. Og novo er fortsat længere op i US, hvor der nu også er sat ny ATH
|
|
|
14/2 18:04 af AaBforever |
Det kører bare..trold. FA eller ej!
|
|
14/2 18:01 af troldmanden |
Ny lukkerekord i 846,9 og ny ATH i 848,2
|
|
14/2 17:47 af troldmanden |
Så fik vi også ny ATH
|
|
14/2 17:45 af troldmanden |
Potentialet er absolut meeeeget stort. Og som novo siger, så er cagriSema bedre på alle parameter som ellers gør ozempic/wegovy/rybelsus så god. Så vi kan godt forvente en aggressiv bred pipeline forsøg med cagrisema.
|
|
|
14/2 17:39 af AaBforever |
Potentialet er enormt...i dit skriv nævner du jo f.eks. nyreproblemer. Hvis det går rent igennem..???
|
|
14/2 17:33 af troldmanden |
hvis man blot tager et hurtigt kig på nøgletal og ikke forstår selve casen, så ka jeg godt forstå der er flere af den type investor der begynder at overveje/sælge. Man skal følge den model der virker bedst for en selv
|
|
14/2 17:32 af troldmanden |
Hvis ,an
|
|
14/2 17:32 af troldmanden |
Ja men jeg tænker nu på analytikerne. Altså proff segmentet. De har i alt overvejende grad været på køb en del år tilbage
|
|
| ||
|
|
14/2 17:31 af AaBforever |
Nå...men der er lagt op til ny ATH i dag igen:-)
|
|
|
14/2 17:29 af AaBforever |
Der var mange som mente at nu var den prissat alt for højt.
|
|
14/2 17:24 af troldmanden |
Der er ikke mange der har haft sælg på den de seneste år. Den handles også til forward PE på knap 40
|
|
|
14/2 17:22 af AaBforever |
Jeg kan godt huske da man sagde sælg..P/E er over 40. Nu er P/E 82.
|
|
14/2 17:19 af troldmanden |
Fordi FA skal kunne følge med. Ellers bliver der for meget varm luft og ballonen revner pludselig.
|
|
|
14/2 17:19 af AaBforever |
Du mener det er farligt med forventninger?
|
|
|
14/2 17:18 af AaBforever |
Hvorfor det?
|
|
14/2 17:17 af troldmanden |
Men når så det er sagt, så kan jeg bedre li at stigninger primært kommer med afsæt i nyheder, og ikke mere vedvarende stigninger.
|
|
14/2 17:15 af troldmanden |
Som privat investor er langt de fleste af pos dansker på samme måde som amerikaner. Vi investere i danske selskaber. For dem forstår vi og får lokale nyheder om. Men at de store proff fonde ikke går mere efter novo. Det er nok der min forbløffelse ligger
|
|
|
14/2 17:14 af AaBforever |
sætter
|
|
|
14/2 17:14 af AaBforever |
Men så lang tid at Novo nye ATH næsten hver dag så er jeg tilfreds:-)
|
|
|
14/2 17:12 af AaBforever |
Al ting er bare større i US;-)
|
|
|
14/2 17:11 af AaBforever |
Jeps..Novo må "nøjes" med 20,7%:-)
|
|
14/2 17:10 af troldmanden |
Svært at klage som novo investor med knap 21% i år. Er blot imponeret/forbavset at "america first" kan trække SÅ meget når det ikke er LLY der levere de rigtig
gode nyheder
|
|
14/2 17:09 af troldmanden |
30% her i 24
|
|
14/2 17:09 af troldmanden |
LLY løber da godt nok hurtigt. Uden nyheder har den vel nu rundet en stigning på 100 mia kr i dag
|
|
14/2 17:08 af troldmanden |
Selvtak Jazzz
|
|
|
14/2 15:04 af Jazzz |
Tak, Trold, for dit Novo update!
|
|
14/2 14:09 af troldmanden |
Og den 7/3 afholder novo kapitalmarkedes præsentation. Denne gang er der afsat hele 9 timer. Så der får vi for alvor mere uddybning af deres 2030 vision. Og helt sikkert et langt indlæg om hele s
upply chain
|
|
14/2 14:04 af troldmanden |
Ja det bliver alt andet end kedeligt år. Vi har jo også den endelige afklaring på købet af Catalent. Så ledelse og bestyrelse får nok at se til
|
|
|
14/2 13:11 af gjo |
Interessant om pipelinen, troldmand. Bliver et spændende år.
|
|
14/2 12:39 af troldmanden |
Der er lidt nye novo data om salg og pipeline her (link)
|
|
|
14/2 08:14 af ProInvestorNEWS |
Obesity drugs have another superpower: taming inflammation
The blockbuster medications that reduce body weight also reduce inflammation in organs such as the brain, raising hopes that they can treat Parkinson's and Alzheimer's diseases. (link)
|
|
|
14/2 08:10 af ProInvestorNEWS |
Novo får løftet kursmål - men til langt under kursen af Jefferies (link)
|
|
14/2 07:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
12/2 20:50 af JKY_VH |
Novo Nordisk vil i løbet af foråret annoncere planer om at investere op mod 4 mia. dollar (27,6 mia. kr.) i en ny fabrik, i et områder hvor den danske medicinalkoncern allerede har produktion.
Det skriver Børsen.
Det er udvidelsen af den amerikanske fabrik i Clayton, North Carolina, de mange milliarder skal bruges til.
Det skriver avisen Triad Business Journal, der citerer tre anonyme kilder, der uafhængigt af hinanden fortæller om planerne.
|
