Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/11 17:19
af ProInvestorNEWS
Novo-aktien på optur i turbulent uge (link)
28/11 18:14
af BSinvest
Kort sigt (1-4 uger): Stærkt bullish med +18% fra 52-ugers low. RSI og MACD understøtter videre opsving, især hvis volumen øges. +1,96% i dag er et positivt tegn på stabilisering.
29/11 14:16
af ProInvestorNEWS
HYGEIA Group: 3-Month Update on Novo Nordisk (NVO) NYSE - EVOKE Trial Setback & Revised Investment Outlook (link)
29/11 14:19
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk A/S (NYSE:NVO) Given Average Recommendation of "Hold" by Brokerages (link)
29/11 16:43
af ungeee
Mange tak BS for den.
1/12 08:20
af ProInvestorNEWS
Novo-aktien slutter volatil måned med et hav af nyheder stort set uændret (link)
1/12 08:24
af ProInvestorNEWS
Nyheder fra danske medier med Lego, Greenmobility og Novo Nordisk (link)
1/12 08:54
af ProInvestorNEWS
Novo får sat kurmålet ned af Jefferies efter nyhedstung november (link)
1/12 11:43
af ProInvestorNEWS
Bank of America ser fortsat flere svingfaktorer for Novo - løfter kursmålet en anelse (link)
1/12 12:32
af Alberto
Jeg kan se, at NOVO´s præsentation af Evoke og Evoke+ foregår onsdag aften 5:00pm lokal tid i San Diego. Der er dog kun sat 40 min. af!.. Er der andre end mig, der stadig finder dette symposium særdeles interessant. Topline var ikke godt nok, hvilket der er adskillige veldefinerede grunde til (Troldmandens "for lav dosis en én). - Men Biomarkørerne havde stadig forbedrede data og alt tyder dermed på, at semagrotid havde en effekt - der bare ikke var tilstrækkelig...
1/12 12:36
af Alberto
Forsøget Evoke er stoppet: Men for mig rumsterer der stadig en mulighed for et nyt studie med et forbedret design "på ryggen" af Evoke resultaterne. Derfor synes jeg, at det er interessant, hvad der bliver sagt på dette symposium...
1/12 14:02
af JKY_VH
Der er i hvert fald ikke nogen grund til at spilde 40 min af deltagernes tid, hvis der slet ikke er noget af interesse ved Evoke.
1/12 15:28
af pauly
Tænker i de vil forsøge med den højere dosis i wegovy pillen?
1/12 15:29
af pauly
Troldmanden var jo inde på han ikke troede på Rubelsys fordi dosis var for lav
1/12 16:18
af Craw
Problemet med højere dosis er vægttab. Målgruppen er jo typisk ældre mennesker, så et større vægttab kan have andre kritiske effekter hos den ene AD’en. Derfor tror jeg ikke, man vil se forsøg med højere dosis. Så skulle det være lav dosis i længere tid, tænker jeg
1/12 16:29
af pauly
Ja det giver god mening
1/12 17:16
af ProInvestorNEWS
Novo-rival sænker introduktionsprisen på storsællert (link)
1/12 17:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
Pauly og Craw..Lyt evt. med her fra 19,36. Jeg fortæller om hvorfor man ikke har forsøgt med en højere dosis i Alzheimer (link)
1/12 17:44
af pauly
tak Helge
1/12 21:06
af ungeee
1/12 21:07
af ungeee
WHO anbefaler for første gang vægttabsmedicin mod fedme
1/12 22:20
af Alberto
Jeg har forstået det således, at biomarkører kan afsløre anlæg for Altheimerz allerede fra en alder 40-50 år. I så fald er der vel også mulighed for at lave forsøg med denne gruppe - også selvom de kun har forstadier til sygdommen?
2/12 02:14
af bikube
Angående LLY´s priser: I UK sættes prisen 25% op, for at Trump kan få det til samme pris - han har godt nok magt.
2/12 07:53
af vestasfan
2/12 07:54
af vestasfan
Huge Alzheimer's breakthrough as weight-loss jab already prescribed to thousands on the NHS is found to slow progression of memory-robbing illness
2/12 08:31
af Jan H
Dette må da være Breaking News, da det er Saxenda, et Novo præparat der omtales.Stort gennembrud inden for Alzheimers: Vægttabsvaccine, der allerede er ordineret til tusindvis af mennesker på NHS, viser sig at bremse udviklingen af ​​hukommelsesrøvende sygdom(link)
2/12 09:20
af JKY_VH
Det er ikke noget som Børsen har skrevet om endnu, men de er vist også mest til de negative Novo nyheder
2/12 09:33
af Craw
Tja, kan det tages for gode vare? Synes det kommer lidt pludseligt.. Og Daily Mail? Det rykkede ikke noget på kursen i USA da det kom frem.
2/12 09:45
af Jan H
Patentet er også udløbet, erfarer jeg. Saxenda kom på markedet i USA i 2014.
2/12 10:27
af JKY_VH
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Novo Nordisk är en av tre aktier som läggs till i listan över föredragna aktier av Canaccord Genuitys Quest-analysenhet, som anser att marknaden nästan inte lägger något värde i Novos framtida tillväxt. Det rapporterar Bloomberg på måndagskvällen.
2/12 12:35
af ProInvestorNEWS
Novo-rivalen Eli Lilly får hævet kursmålet efter stærk udvikling siden regnskab (link)
2/12 14:47
af Alberto
2/12 14:54
af Alberto
Alligevel lidt interessant: Lille forsøg med Liraglutid (p216) ... Når ikke primæt endpoint (ændring af hjernemassens stofskifte) - men sekundært endpoint (reducere tab af hjernemasse indenfor hukommelse, indlæring, sprog) ...
2/12 15:30
af pauly
Bestemt spændende. Personligt ville jeg tage sådan noget som forebyggende hvis det var bevist at det virkede og prisen var nogle hundrede om måneden
2/12 20:17
af Alberto
Pauly: Netop - det ville jeg også! Og det meste af den 1. verden med os, tror jeg...
3/12 07:52
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk vil undersøge Cagrisema i børn og unge i nyt studie (link)
3/12 08:09
af JKY_VH
Vægttabsmedicin er måske ved at blive de næste evighedsmidler (link)
3/12 13:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
Novo Nordisk justifies reasoning behind failed GLP-1 Alzheimer's trials (link)
3/12 14:04
af Alberto
"Data, now consolidated on Novo's website, had shown evidence that the GLP-⁠1 hormone is involved in neurotransmission, ‌with multiple effects across the brain, he said."
3/12 14:06
af Alberto
Fra linket nedenunder... Dety kan godt være, at endpoint ikke blev mødt ... Men dette er da ikke helt ringe endda!
4/12 08:05
af ProInvestorNEWS
Nyheder fra danske medier med Novo Nordisk, Ambu og Pandora (link)
4/12 08:43
af JKY_VH
Ozempic-lanceringen i Indien kan ske inden for de næste tre til fire uger, skriver MW
4/12 09:07
af Alberto
4/12 10:56
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk er ikke klar til opgive Alzheimers trods tilbagesalg (link)
4/12 17:36
af ProInvestorNEWS
I kølvandet på regnskaberne kommer der ofte en periode i limbo, hvor investorerne afventer nogle begivenheder, der kan sætte skub i tingene. Og det er situationen lige nu. Sprænger AI-boblen i USA? Kommer der en rentenedsættelse her i december? Og så giver Helge Larsen en kort update på Alzheimer-medicin fra både Anavex og Novo Nordisk. Kort video: (link)
5/12 07:56
af ProInvestorNEWS
Nyheder fra danske medier med Novo Nordisk og Coloplast (link)
5/12 08:22
af ProInvestorNEWS
' Novo Nordisk A/S (NVO): A Bull Case Theory (link)
5/12 09:44
af JKY_VH
tak PN 07:22
5/12 10:10
af ProInvestorNEWS
Novo-finansdirektør vil fokusere på lancering af Wegovy-pille i USA (link)
6/12 19:39
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk (NYSE:NVO) Embodies Quality Investing Principles (link)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 206/269