NOVO
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
28/11 17:19 af ProInvestorNEWS |
Novo-aktien på optur i turbulent uge (link)
|
|
|
28/11 18:14 af BSinvest |
Kort sigt (1-4 uger): Stærkt bullish med +18% fra 52-ugers low. RSI og MACD understøtter videre opsving, især hvis volumen øges. +1,96% i dag er et positivt tegn på stabilisering.
|
|
|
29/11 14:16 af ProInvestorNEWS |
HYGEIA Group: 3-Month Update on Novo Nordisk (NVO) NYSE - EVOKE Trial Setback & Revised Investment Outlook (link)
|
|
|
29/11 14:19 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk A/S (NYSE:NVO) Given Average Recommendation of "Hold" by Brokerages (link)
|
|
|
29/11 16:43 af ungeee |
Mange tak BS for den.
|
|
|
1/12 08:20 af ProInvestorNEWS |
Novo-aktien slutter volatil måned med et hav af nyheder stort set uændret (link)
|
|
|
1/12 08:24 af ProInvestorNEWS |
Nyheder fra danske medier med Lego, Greenmobility og Novo Nordisk (link)
|
|
|
1/12 08:54 af ProInvestorNEWS |
Novo får sat kurmålet ned af Jefferies efter nyhedstung november (link)
|
|
|
1/12 11:43 af ProInvestorNEWS |
Bank of America ser fortsat flere svingfaktorer for Novo - løfter kursmålet en anelse (link)
|
|
1/12 12:32 af Alberto |
Jeg kan se, at NOVO´s præsentation af Evoke og Evoke+ foregår onsdag aften 5:00pm lokal tid i San Diego. Der er dog kun sat 40 min. af!.. Er der andre end mig, der stadig finder dette symposium særdeles interessant. Topline var ikke godt nok, hvilket der er adskillige veldefinerede grunde til (Troldmandens "for lav dosis en én). - Men Biomarkørerne havde stadig forbedrede data og alt tyder dermed på, at semagrotid havde en effekt - der bare ikke var tilstrækkelig...
|
|
1/12 12:36 af Alberto |
Forsøget Evoke er stoppet: Men for mig rumsterer der stadig en mulighed for et nyt studie med et forbedret design "på ryggen" af Evoke resultaterne. Derfor synes jeg, at det er interessant, hvad der bliver sagt på dette symposium...
|
|
|
1/12 14:02 af JKY_VH |
Der er i hvert fald ikke nogen grund til at spilde 40 min af deltagernes tid, hvis der slet ikke er noget af interesse ved Evoke.
|
|
|
1/12 15:28 af pauly |
Tænker i de vil forsøge med den højere dosis i wegovy pillen?
|
|
|
1/12 15:29 af pauly |
Troldmanden var jo inde på han ikke troede på Rubelsys fordi dosis var for lav
|
|
|
1/12 16:18 af Craw |
Problemet med højere dosis er vægttab. Målgruppen er jo typisk ældre mennesker, så et større vægttab kan have andre kritiske effekter hos den ene AD’en. Derfor tror jeg ikke, man vil se forsøg med højere dosis. Så skulle det være lav dosis i længere tid, tænker jeg
|
|
|
1/12 16:29 af pauly |
Ja det giver god mening
|
|
|
1/12 17:16 af ProInvestorNEWS |
Novo-rival sænker introduktionsprisen på storsællert (link)
|
|
1/12 17:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Pauly og Craw..Lyt evt. med her fra 19,36. Jeg fortæller om hvorfor man ikke har forsøgt med en højere dosis i Alzheimer (link)
|
|
|
1/12 17:44 af pauly |
tak Helge
|
|
|
1/12 21:06 af ungeee |
|
|
|
1/12 21:07 af ungeee |
WHO anbefaler for første gang vægttabsmedicin mod fedme
|
|
1/12 22:20 af Alberto |
Jeg har forstået det således, at biomarkører kan afsløre anlæg for Altheimerz allerede fra en alder 40-50 år. I så fald er der vel også mulighed for at lave forsøg med denne gruppe - også selvom de kun har forstadier til sygdommen?
|
|
|
2/12 02:14 af bikube |
Angående LLY´s priser: I UK sættes prisen 25% op, for at Trump kan få det til samme pris - han har godt nok magt.
|
|
|
2/12 07:53 af vestasfan |
|
|
| ||
|
|
2/12 07:54 af vestasfan |
Huge Alzheimer's breakthrough as weight-loss jab already prescribed to thousands on the NHS is found to slow progression of memory-robbing illness
|
|
|
2/12 08:31 af Jan H |
Dette må da være Breaking News, da det er Saxenda, et Novo præparat der omtales.Stort gennembrud inden for Alzheimers: Vægttabsvaccine, der allerede er ordineret til tusindvis af mennesker på NHS, viser sig at bremse udviklingen af hukommelsesrøvende sygdom(link)
|
|
|
2/12 09:20 af JKY_VH |
Det er ikke noget som Børsen har skrevet om endnu, men de er vist også mest til de negative Novo nyheder
|
|
|
2/12 09:33 af Craw |
Tja, kan det tages for gode vare? Synes det kommer lidt pludseligt.. Og Daily Mail? Det rykkede ikke noget på kursen i USA da det kom frem.
|
|
|
2/12 09:45 af Jan H |
Patentet er også udløbet, erfarer jeg. Saxenda kom på markedet i USA i 2014.
|
|
|
2/12 10:27 af JKY_VH |
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Novo Nordisk är en av tre aktier som läggs till i listan över föredragna aktier av Canaccord Genuitys Quest-analysenhet, som anser att marknaden nästan inte lägger något värde i Novos framtida tillväxt.
Det rapporterar Bloomberg på måndagskvällen.
|
|
|
2/12 12:35 af ProInvestorNEWS |
Novo-rivalen Eli Lilly får hævet kursmålet efter stærk udvikling siden regnskab (link)
|
|
2/12 14:47 af Alberto |
|
|
2/12 14:54 af Alberto |
Alligevel lidt interessant: Lille forsøg med Liraglutid (p216) ... Når ikke primæt endpoint (ændring af hjernemassens stofskifte) - men sekundært endpoint (reducere tab af hjernemasse indenfor hukommelse, indlæring, sprog) ...
|
|
|
2/12 15:30 af pauly |
Bestemt spændende. Personligt ville jeg tage sådan noget som forebyggende hvis det var bevist at det virkede og prisen var nogle hundrede om måneden
|
|
2/12 20:17 af Alberto |
Pauly: Netop - det ville jeg også! Og det meste af den 1. verden med os, tror jeg...
|
|
|
3/12 07:52 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk vil undersøge Cagrisema i børn og unge i nyt studie (link)
|
|
|
3/12 08:09 af JKY_VH |
Vægttabsmedicin er måske ved at blive de næste evighedsmidler (link)
|
|
3/12 13:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo Nordisk justifies reasoning behind failed GLP-1 Alzheimer's trials (link)
|
|
3/12 14:04 af Alberto |
"Data, now consolidated on Novo's website, had shown evidence that the GLP-1 hormone is involved in neurotransmission, with multiple effects across the brain, he said."
|
|
3/12 14:06 af Alberto |
Fra linket nedenunder... Dety kan godt være, at endpoint ikke blev mødt ... Men dette er da ikke helt ringe endda!
|
|
|
4/12 08:05 af ProInvestorNEWS |
Nyheder fra danske medier med Novo Nordisk, Ambu og Pandora (link)
|
|
|
4/12 08:43 af JKY_VH |
Ozempic-lanceringen i Indien kan ske inden for de næste tre til fire uger, skriver MW
|
|
4/12 09:07 af Alberto |
|
|
|
4/12 10:56 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk er ikke klar til opgive Alzheimers trods tilbagesalg (link)
|
|
|
4/12 17:36 af ProInvestorNEWS |
I kølvandet på regnskaberne kommer der ofte en periode i limbo, hvor investorerne afventer nogle begivenheder, der kan sætte skub i tingene. Og det er situationen lige nu. Sprænger AI-boblen i USA? Kommer der en rentenedsættelse her i december? Og så giver Helge Larsen en kort update på Alzheimer-medicin fra både Anavex og Novo Nordisk.
Kort video: (link)
|
|
|
5/12 07:56 af ProInvestorNEWS |
Nyheder fra danske medier med Novo Nordisk og Coloplast (link)
|
|
|
5/12 08:22 af ProInvestorNEWS |
'
Novo Nordisk A/S (NVO): A Bull Case Theory (link)
|
|
|
5/12 09:44 af JKY_VH |
tak PN 07:22
|
|
|
5/12 10:10 af ProInvestorNEWS |
Novo-finansdirektør vil fokusere på lancering af Wegovy-pille i USA (link)
|
|
|
6/12 19:39 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk (NYSE:NVO) Embodies Quality Investing Principles (link)
|
