Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/2 15:46
af ProInvestorNEWS
Tesla’s Comeback Is Picking Up Steam (link)
17/2 08:30
af NickKH
Så dykker tesla aktien igen, det er noget af en rutsjebane :)
16/2 08:06
af ProInvestorNEWS
Tesla er kørt fra de fleste aktier den seneste måned (link)
13/2 09:56
af ProInvestorNEWS
ANALYSIS-In China, Tesla could win electric vehicle price battle – but lose the war (link)
11/2 09:46
af ProInvestorNEWS
Why Tesla Stock Was Falling on Friday (link)
9/2 17:33
af karbold
Der er sgu fart på fra starten :-) nu må se om det holder hele dagen
9/2 12:27
af karbold
Godformiddag :-) ja som det ser ud i Tyskland lige nu skal vi videre op idag , men lad os nu se det kan hurtig vende ned af igen
9/2 08:26
af LP90
Godmorgen :-) så brød vi de 200 men ikke meget nu må vi se om den kan rykke fri af de 200 og nå næste punkt omkring 230-240 pøj pøj
8/2 18:25
af LP90
Karbold ja den skulle gerne holde sig over ellers falder den nok ned i området 150-160 og kører sidelæns så bliv over :-)
8/2 17:36
af karbold
Så kom vi over :-) så må vi se om det holder til fyraften
8/2 08:35
af LP90
Godmorgen :-) det blev så ikke i denne omgang vi brød de 200 nu må den da vist have samlet kræfter nok til at komme igennem :-)
7/2 10:15
af karbold
Tror det kommer i dag :-)
7/2 08:25
af LP90
Godmorgen :-) den vil sku ikke rigtig bryde de 200
6/2 09:35
af karbold
Godmorgen :-)
6/2 08:17
af LP90
Godmorgen :-)
6/2 07:56
af ProInvestorNEWS
Nævningeting frifinder Elon Musk for ansvar i sag om Tesla-tweet (link)
5/2 17:34
af ProInvestorNEWS
Best Cathie Wood Stock To Buy: Tesla Stock vs. Roku Stock Video: (link)
5/2 10:21
af ProInvestorNEWS
Videoen kan absolut anbefales.
5/2 09:51
af ProInvestorNEWS
What Happened to Tesla This Week? Video (link)
3/2 09:38
af LP90
Ja bliver nok svært med de 200 virker som om efter markedet i USA er noget sur
2/2 19:31
af karbold
Ja ja det kører der op ad:-)
2/2 10:38
af karbold
Ja det ville da været dejligt men lad os nu se :-)
2/2 08:25
af LP90
Godmorgen :-) kunne være rart vi kunne bryde 200 inden ugen er omme :-)
31/1 18:39
af ProInvestorNEWS
Tesla Stock's Short-Term Could Be Challenging. Is the Stock Still a Buy? (link)
31/1 18:29
af ProInvestorNEWS
Will Tesla's Unit Sales in 2023 Rise Enough to Offset Falling Gross Margins? (link)
31/1 18:21
af ProInvestorNEWS
Tesla Stock Has Soared 38% in 2023 So Far -- Here's Why It's Still a Screaming Buy (link)
31/1 08:43
af LP90
Godmorgen :-) mon ikke vi ser Tesla gå op igen nu har den taget sit tilbage fald sidelæns en dag eller 2 og så nordpå igen :-)
30/1 17:42
af ProInvestorNEWS
Ford svarer Tesla og skærer i prisen på Mustang Mach-E (link)
30/1 08:13
af ProInvestorNEWS
Har Teslas prisnedsættelse sat "tyskerne" skakmat? (link)
27/1 09:04
af LP90
Godmorgen :-) fin stigning i går på et ok regnskab håber den kan forsætte op måske den lige sætter sig lidt før videre optur ( må være en del shorter der nok vil ud inden længe ) :-)
26/1 08:45
af koden
måske derfor: Men på bruttomarginen – et tal, der siger noget om forholdet mellem omsætning og indtjening – skuffer Tesla analytikerne i fjerde kvartal, og lander den laveste bruttomargin i fem kvartaler.
26/1 08:40
af koden
aftermarked rører ikke rigtig på sig...
26/1 08:32
af LP90
Godmorgen :-) godkendt regnskab håber den vender retning herfra og går mod de 200 :-)
26/1 07:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tesla (TSLA) Q4 2022 Earnings Call Transcript (link)
26/1 07:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tesla: 2 mio. biler er muligt i 2023. Aktien stiger Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet (link)
26/1 07:30
af Stroka
Tesla Inc. Q4 Profit Increases, beats estimates (link)
25/1 08:23
af LP90
Godmorgen :-) bliver spændende med regnskabet håber godt nok det overasker til den gode side har et stort tab pt
24/1 08:03
af LP90
Godmorgen :-)
24/1 07:40
af ProInvestorNEWS
Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nordnet Tesla steg i går med 7,74 %. De seneste dage er aktien kørt fra de fleste. Kan de levere på 2023 forventningerne? (link)
23/1 08:19
af LP90
Godmorgen :-)
22/1 09:00
af ProInvestorNEWS
What Happened to Tesla This Week? (link)
18/1 07:45
af ProInvestorNEWS
Tesla: Investorerne glæder sig over prisnedsættelsen og sender aktien markant op(link)
17/1 10:44
af StockBull
Ja man kan sige Musk har gjort sit for at bringe inflationen ned med hans 20% rabat. Ingen tvivl og margin bliver reduceret for Q1 og Q2 på bilforretningen. Resten af forretningen kan måske vækste hurtigere end 2022. Soltage, powerwalls, batterier, ladestationer, robot produktionslinier m.m
16/1 07:53
af ProInvestorNEWS
Tesla: USD nedtur spiser af afkastet (link)
15/1 12:02
af troldmanden
MEN den store joker er også hvad de andre producenter gør. De SKAL reagre. Men lige så stor reduktion tror jeg alligevel ikke der kommer på ret mange konkurrerende elbiler.
15/1 12:01
af troldmanden
Så det vil alt andet lige koste en hel del på deres margin.
15/1 12:00
af troldmanden
Men jeg køber overhovedet ikke historien om de fortager denne reduktion udelukkende fordi priserne i deres SC er faldet så meget igen
15/1 11:59
af troldmanden
Så jeg ser det som et forsøg på at få flere ordre, således fabrikkerne kan køre mere optimalt
15/1 11:58
af troldmanden
lagrene af deres allerede producerede biler er også steget
15/1 11:58
af troldmanden
De lukkede bla den kinesiske fabrik ned over en uge i dec. Der var ikke brug for så meget produktion
Nyeste Først- Ældste Først   Side 148/158