Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/2 11:30
af EliotSpitzer
Der bliver gået til stålet i dag. 220 bliver der kamp om. Omsætningen er i hvert tilfælde fortsat høj.
24/2 11:12
af Stroka
Det lugter lidt af shortluk pt. :-)
24/2 10:26
af EliotSpitzer
@Aps invest - Ja, nu tror jeg lidt på at vi krydser 220 ordentligt og godt hjulpet af GS. Men der er også omsat 30.000 stk i den første halve time. Det er lang tid siden vi har set den omsætning så tidligt.
24/2 10:03
af Aps invest
Vi prøver et nyt forsøg på 220 :) Mon ikke Goldmann`s nye kurstarget på 268 hjælper lidt :)
24/2 09:25
af Svingtraderen
impact..
24/2 09:25
af Svingtraderen
Enig @ElliotSpitzer - GS har ofte ompact med deres analyser - lad os se om denne kurs tilpasning også har
24/2 08:17
af EliotSpitzer
Der er et berømt dansk film-citat, der lyder “Meget mærkeligt firma!”. Det er hvad jeg har lyst at sige om Goldman Sachs. Det var yderst mærkværdig timing for at nyt kursmål. Hvorfor i himmels navn har de ikke ventet med det mål til efter regnskabet. Jeg har enorm respekt for Goldman Sachs generelt men det syntes jeg er ganske bemærkelsesværdigt.
24/2 08:04
af ProInvestorNEWS
Telephone dial-in information and a unique personal access PIN will be provided upon registration at (link) A live audio webcast of the conference call and accompanying slide presentation will be available at (link) and accessible through the company’s website at (link) where a recording of the webcast will also be archived after the event.
24/2 08:04
af ProInvestorNEWS
Zealand Pharma to Host Conference Call on March 2, 2023 at 2 pm CET (8 am ET) to Present Full Year Results for 2022
24/2 07:58
af ProInvestorNEWS
Zealand Pharmas kursmål hæves til 268 kr. fra 234 kr. hos Goldman (link)
23/2 17:33
af Aps invest
Desværre ned igen, igen :)
23/2 17:26
af BSinvest
Siden starten af februar har kursen på smukkeste vis sat højere toppe og højere bunde. Det må den gerne forsætte med.
23/2 17:22
af BSinvest
:-)
23/2 17:22
af Svingtraderen
så vælger jeg 1000:)
23/2 17:21
af BSinvest
Ofte kan der dog være en psykologisk modstand, når kursen skal forbi tal med et eller flere nuller bagerst. F.eks. 10, 100 eller 1000.
23/2 17:20
af EliotSpitzer
Der er fin omsætning i dag sammenlignet med de seneste par uger.
23/2 17:14
af Svingtraderen
præcis og tak BS
23/2 17:14
af BSinvest
Se på månedsgrafen. 220 er ikke en modstand. Den er kun svagt testet en enkelt gang d. 21/2. Næste tekniske modstand er 236.
23/2 17:09
af Aps invest
“Ketchupeffekten” :)
23/2 16:56
af Svingtraderen
Jo flere gange den tester 220 uden at bryde, desto større bliver reaktionen, NÅR den bryder..
23/2 16:47
af Svingtraderen
sku ha en flad..
23/2 16:42
af Aps invest
Ser ud som om “banditten” sælger ud igen :)
23/2 16:42
af Svingtraderen
shhh:)
23/2 16:32
af Aps invest
Spændende om den skal bankes ned igen ved 220 :)
23/2 16:21
af Stroka
:-)
23/2 16:20
af Svingtraderen
Fab @Stroka
23/2 16:20
af Svingtraderen
puf! Den hørte mig
23/2 16:20
af Stroka
Det virker BS. :-D
23/2 16:14
af Svingtraderen
kom så 220 - du vil rigtigt gerne:)
23/2 09:57
af Stroka
God morgen og tak BS. Det bliver spændende at se udviklingen i dag. :-)
22/2 20:33
af BSinvest
Godt set. Normalt et meget bullish mønster på de mellemlange og lange grafer. Syntes ikke rigtigt, at det også gælder på dagsbasis.
22/2 20:14
af Stroka
Vi har intraday en flot omvendt skulder-hoved-skulder med halslinje start i 213,80 kl. 15,55. Kursen kørte med pæn stor omsætning op fra 210 kl. 16,15. Brød halslinjen 16,26 og forsatte under stor omsætning videre op mod luk i 216,20. Hvad siger du til det BS?
22/2 19:53
af BSinvest
Uptrenden er fuldt intakt. Aktien danner pt base over støtteniveauet i 209. Det er sundt nok.
22/2 17:52
af Aps invest
Zeal lever godt nok sit eget liv….den kan flyttes op og ned efter behag :)
21/2 19:13
af ProInvestorNEWS
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 8 Bavarian Nordic ' Novo Nordisk ' Genmab ' Zealand Pharma ' Scandinavian Medical Solutions ' Anavex (link)
21/2 17:08
af Svingtraderen
mødte vist muren:(
21/2 12:45
af Aps invest
Jep, da den ramte 220, stoppede det opadgående momentum.
21/2 11:18
af Aps invest
Også godt igen idag…på en ellers noget sur dag, USA futures endnu engang presser europa ned. Kunne de ikke holde lidt flere fridage derovre? :)
20/2 15:27
af Svingtraderen
god momentum i dag
20/2 09:31
af Svingtraderen
Mornings
20/2 07:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/2 10:01
af EliotSpitzer
Det er relativt sjældent, at der er et large cap seslakb med så lille et intradag volumen og hvor en stor brøkdel er short dækning. Så dette er et interessant short-indæknings eksempel. Jeg tror i øvrigt at det lave volumen i den seneste måned er udtryk for et fald i logaritme handel af ZP. Dette er et gæt og jeg har hellere ingen god forklaring på hvorfor, der har været den ændring.
18/2 09:56
af EliotSpitzer
Intradag gennemsnitlig ZP-aktiekurs 17.02.2023 211,19 kr. 16.02.2023 210,37 kr. 15.02.2023 214,26 kr. 14.02.2023 216,29 kr. 13.02.2023 215,96 kr.
18/2 09:56
af EliotSpitzer
I opfølgning til min kommentar om ændring i short position mellem 16/2 og 17/2 så har jeg en ekstra bemærkning. Det er interessant at når der er opkøbt 46.500 aktier på en dag, som har været mindst 2/3 del af omsætning den dag, så ville jeg tror det betød et pres på prisen op. Men 16/2 var den dag med lavest gennemsnitspris i de handelsdage som lå i den periode.
18/2 09:44
af EliotSpitzer
God morgen Helge og til alle jer andre ZP interesserede :-) - Så må vi håbe jeg kan ramme tasterne bedre i dag ;-)
18/2 07:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/2 02:15
af EliotSpitzer
Hvis det er d. 16.02. så var timing til gengæld fantsatsik fordi den var den dage på 5 dags-grafen, hvor kursen var lavest hen over den samlet dag.
18/2 02:13
af EliotSpitzer
Og beklager de andre sætningsfejl. Min dysleksi slår igennem når jeg er træt.
18/2 02:06
af EliotSpitzer
Beklager min to først fejlsætninger. Retur kanppen sidder for meget i fingerne ;-)
18/2 02:06
af EliotSpitzer
Jeg er ikke sikker men jeg mener at Jeg mener at Finanstilsynets opgørelse er baseret på tal fra den foregående handelsdag. Det vil sige at det er omsætningstallene fra d. 16.02, som skal holdes op imod de 46.531 aktier. Den dag var der også en marginalt højere omsætningen end de to tilstødende dage. Så passer vel tallene nogenlunde fint men det vis at det er vanskeligt at få købt hjem hurtigt.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 161/214