ExpreS2ion
Aktiesnakken
Politiksnakken
NOVO
Ennogie
Genmab
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
TESLA
Bavarian Nordic
Grønne Aktier
Vestas
GN Store Nord
Gubra
Medico
Banker og Finans
Biotek-snakken
Chemometec
![]() |
2/9 08:20 af Hansen |
Jeg bemærker også citat: En 6-måneders opfølgningsanalyse vil blive udført for at evaluere holdbarheden af antistofreaktionerne fra boosteren
vaccination med ABNCoV2 og Comirnaty. Hvis fase 2-holdbarhedsresultaterne for ABNCoV2 bekræftes i
Fase 3-studiet ville bekræfte en fordel i forhold til sammenligningsvaccinen.
"Det er vigtigt at fremhæve, at i den bredere sammenhæng med vacciner, generering af holdbare antistofresponser
er fortsat en grundlæggende udfordring, som kun er blevet opnået med
|
![]() |
2/9 08:20 af Hansen |
traditionelle levende svækkede virusvacciner og
HPV cVLP-vaccinen. Således kan data genereret af ABNCOV2-vaccinen være det første bevis på en vaccine
platformsteknologi med denne unikke evne," sagde Adam Bertelsen, AdaptVac's CSO.
|
![]() |
2/9 08:22 af Hansen |
Jeg tror måske vi vil høre en del mere til mulighederne for Expres2ion.
|
![]() |
2/9 10:34 af Darvin |
Enig med jer, og i det Hugin skrev i går. Regeringen og SSI eller hvem det nu skal være SKAL aktivt på banen NU. Bavarian meldte hyklerisk ud.cVLP er mRNA klart overlegen på mange aspekter, så naturligvis skal den forfølges, og helt klart med statspenge. Jeg er en af dem der får målt antistofferne, og som alle ved, så falder de meget hurtigt efter mRNA vaccine. Derudover er mRNA sundhedsvidenskabeligt særdeles betænkeligt. Kan ikke forestille mig, at vi har set det sidste til vaccineudviklingen.
|
![]() |
2/9 10:35 af Darvin |
Med mindre den nye regering har vat hovedet, og det er der desværre noget der kunne tyde på
|
![]() |
2/9 10:36 af Darvin |
F… US og deres kærlighed for egne produkter. DK og EU.skal have et eget og bedre beredskab
|
![]() |
2/9 10:38 af Darvin |
Men centralt ift ExpreS2ion og AdaptVac er, at cVLP HAR bevist sin værdi nu
|
![]() |
3/9 17:34 af JR70 |
Spændende om der er nogen der vil Exp. det bedste med en højere kurs de næste dage, ellers er det vist ikke den store
fidus i at indløse T8.
|
![]() |
3/9 18:14 af Hansen |
Nu har jeg ikke læst op på det, men husker det som om at mindste kursen skulle være 4,7 sek. Hvis jeg husker rigtig, så kommer der ikke flere penge i kassen nu. Så skal der ske noget andet.
|
![]() |
3/9 18:35 af JR70 |
@Hansen, - Synes faktisk at lave læst det samme, hvor er det ærgerligt, Exp. har ikke været for heldige med Deres emissioner. Synes det ligner, at der er andre der ikke mener det skal gå Exp.og Deres aktionærer det bedste, og dermed også
aktie kursen..
|
![]() |
3/9 22:51 af CSørensen |
Hvor har I læst det henne? Det mener jeg ikke er korrekt. Se prospektet her: (link)
|
![]() |
3/9 22:55 af CSørensen |
Der står på side 8: "Terms and conditions for warrants of series TO 8 - One (1) warrant of series TO 8 gives the holder the right to subscribe for one (1) new share in the company against a cash payment amounting to 70 percent of the volume-weighted average price of the company's share during the period from and including 21 August 2023 up to and including 1 September 2023, but not less than the share's quota value."
|
![]() |
3/9 22:56 af CSørensen |
Aktiens "quota value" er, som jeg tidligere har skrevet her i chatten, 0,11 SEK - så den er vi trods alt ikke i nærheden af.
|
![]() |
3/9 22:58 af CSørensen |
Som jeg skrev i går, ser det ud fra handelsoplysningerne for beregningsperioden 21/8-1/9 ud til, at den volumenvægtede gennemsnitspris i perioden landede på ca. 2,245 SEK - svarende til, at prisen for de nye aktier bør blive ca. 1,57 SEK
|
![]() |
3/9 23:00 af CSørensen |
Men I har ret i, at det er afgørende for, om der er nogen, der vil tegne nye aktier via TO8, hvordan kursudviklingen bliver frem til 21/9, som er sidste frist for at benytte sig af sine warrants.
|
![]() |
3/9 23:04 af CSørensen |
Som det ser ud lige nu, vil der være ca. 12 % at "tjene" på at sælge et antal aktier svarende til antallet af sine TO8-warrants i morgen (forudsat, at man kan sælge dem til slutkursen fredag på 1,76), og så tegne et tilsvarende antal nye aktier via sine warrants. Men 12 % forslår nok ikke så meget for de fleste efter de massive fald de seneste måneder...
|
![]() |
3/9 23:07 af CSørensen |
TO8 (eller køb af "frie" aktier i nuværende kursleje) er selvfølgelig også en mulighed for at sænke sin GAK, hvis man tror på, at kursen kan tænkes at stige igen, fx når/hvis der findes en partner til brystkræft, eller hvis Adaptvac bliver solgt eller indgår aftaler omkring cVLP-licenser eller partnerskaber, nu hvor teknologien er blevet valideret.
|
![]() |
3/9 23:08 af CSørensen |
Udnyttelse af TO8 har så den fordel (selv om prisen måtte være næsten den samme), at selskabet får tilført nye midler, som jo er tiltrængt, nu hvor Bavarian ser ud til at ville smyge sig uden om at betale milestones
|
![]() |
4/9 09:31 af CSørensen |
Så er tegningsprisen for TO8 sat til 1,57 SEK: (link) - så min beregning i weekenden var åbenbart god nok :-)
|
![]() |
4/9 09:32 af JR70 |
CSørensen, du har ret, se link: (link)
|
![]() |
4/9 09:33 af CSørensen |
Ja, og kursen er fulgt med ned - ak for en aktie :-(
|
![]() |
4/9 10:05 af JR70 |
Ja der er desværre nogen der ikke vil aktien det for aktionærerne :-( , Synes der er noget der tyder på urent trav.
|
![]() |
4/9 16:25 af henrik48 |
Det er godt nok en ærgerlig udvikling - jeg synes, at det hele virkede så lovende… :-(
|
![]() |
4/9 17:44 af CSørensen |
Hmm.. skal vi så 20 % længere ned i morgen mon? :-(
|
| ||
![]() |
5/9 07:50 af JR70 |
Er der ikke noget uldent ved denne aktie, jeg har set den i næsten 70, nu i 1,34, firmaer har vel ind til videre ikke fået noget afvist, kan
det ikke virke som en bevidst handling, at kursen drives direkte ned i hullet, kan der være tale om nogen ønsker at købe firmaet til næsten 0 kr.
|
![]() |
5/9 11:32 af Vitus |
Det ku det godt se ud til ….Bavarian ?
|
![]() |
5/9 11:39 af Bob72 |
også min tanke.... de kan jo snart købe hele biksen for det beløb der senere kommer i milestones ved phase 3 report! og de har godt indblik i platformen og dens værdi....
|
![]() |
5/9 13:31 af JR70 |
Såfremt Bavarian har en finger med i spillet, er det så legalt?
|
![]() |
5/9 13:58 af Vitus |
?
|
![]() |
5/9 14:33 af Fandel |
Hørsholm, Denmark, 05 September 2023 – ExpreS2ion Biotech Holding AB’s affiliate ExpreS2ion Biotechnologies ApS (“ExpreS2ion") announces that a filmed company presentation by CEO Bent U. Frandsen in which he presents an update on development of ExpreS2ion’s business model, pipeline assets, recent developments, TO 8 warrant program and advancement towards key catalysts is now available on the company’s website.
|
![]() |
5/9 15:05 af CSørensen |
Er det mon den fra den 31. august, de mener? Det er da super useriøst, hvis det er den?? Der er jo sket en del siden da? I hvert fald med kursen og dermed
udsigterne for TO8 :-(
|
![]() |
5/9 15:05 af CSørensen |
Jeg kan i hvert fald ikke se noget nyere på siden?
|
![]() |
5/9 15:10 af Bob72 |
leder også, men kan heller ikke finde noget nyere end den fra 31. august. Nogen der har fundet/link til noget fra d.d.?
|
![]() |
5/9 15:15 af JR70 |
Latest press releases
ExpreS2ion publishes video presentation
(link)
|
![]() |
5/9 15:19 af JR70 |
Endnu et link: (link)
|
![]() |
5/9 15:31 af JR70 |
Uddrag fra link: -- I præsentationen understregede Frandsen vigtigheden af den kliniske proof-of-concept og fase III-validering af selskabets ExpreS2 TM -teknologi inden for det Bavarian Nordic-sponsorerede COVID-19-vaccineprogram, ABNCoV2. Denne proof-of-concept og validering er af afgørende betydning for ExpreS 2 ion, da den bekræfter effektiviteten og sikkerheden af et produkt baseret på virksomhedens teknologi for første gang i en afgørende klinisk kontekst. Dette er en positiv indikator
|
![]() |
5/9 15:39 af Bob72 |
JR70 absolut en positiv indikator, og samtidig udtaler Bent om cash situationen at der er penge indtil start 2025
|
![]() |
5/9 17:56 af CSørensen |
Ja, så længe de ikke har nogen projekter, er der vel penge nok til et stykke tid. Efter det kan de jo tisse i bukserne, så får de varmen lidt længere. Det er også gratis.
|
![]() |
5/9 17:58 af CSørensen |
ER det virkelig præsentationen fra den 31. august - som stadig omtaler uafklaret readout omkring Covid og mulige milestones derfra - de I DAG har sendt en pressemeddelelse ud om? Det er for vildt.
|
![]() |
5/9 18:10 af CSørensen |
I øvrigt - af pressemeddelelsen fremgår IKKE, at der er penge til 2025. Der står: "
Finally, in the oral commentary it was clarified that the Company, with the recently announced strategic review, aims to extend its base case cash runway beyond 2024"
|
![]() |
5/9 18:11 af CSørensen |
"Aims to" betyder mig bekendt, at de har en målsætning om. Altså håber.
|
![]() |
5/9 18:12 af CSørensen |
Jeg er meget skuffet over, at de ikke er kommet ud efter Bavas udmelding med en klar kommentar til, om de synes, det er en rimelig saglig beslutning med hjemmel i kontraktgrundlaget at indstille ABNCOv2.
|
![]() |
5/9 18:13 af CSørensen |
Derudover er jeg dog enig i, at fase III-resultaterne validerer teknologien. Spørgsmålet er bare, hvad de skal bruge det til. Og sammen med hvem.
|
![]() |
5/9 21:16 af JR70 |
Hvor mange af de 800 mill. Bav havde kontrakt med staten om, har de mon brugt på ending fase3, de bør bruges fuldt ud til at søge de godkendelser således de står med en klar til brug vaccine. Kan Bav snige sig uden om, bør de vel ligge et regnskab for hvor meget der er brugt,således resten skal tilbagebetales til staten.
|
![]() |
6/9 09:31 af Opportunity |
Jeg håber da stadig at Bent & Co er de rigtige til at styre skibet tilbage på rette kurs, men helt ærligt, hvis de virkelig tror de kan vende skuden, hvorfor køber de så ikke selv aktier i dette pris niveau ? Det ville da være det rigtige signal at sende
|
![]() |
6/9 09:36 af CSørensen |
Ja, men spørgsmålet er jo nok også, om de tror nok på det til at risikere egne penge - de har jo været forudseende og tage gevinsten hjem for længe siden. Så de har jo ikke det store at tabe, hvis det ikke skulle gå.
|
![]() |
6/9 09:38 af CSørensen |
Det vrimler desværre nok ikke med interesserede partnere. Hvis det gjorde, havde de nok ikke sat brystkræft på pause, men annonceret et partnerskab i stedet. Det havde gjort underværker for kursen og givet mulighed for en fantastisk TO8
|
![]() |
6/9 09:39 af CSørensen |
Eller måske er fantastisk for meget at sige. Men i hvert fald en moderat succes. Som det ser ud nu, kommer der jo 0 kr. ind gennem TO8 - medmindre der kommer væsentlige nyheder, som banker kursen op inden den 21. september.
|
![]() |
6/9 09:45 af Opportunity |
@CSørensen .. hvad skulle det være af nyheder som kunne banke kursen op ? Tjek deres hjemmeside, den er ikke engang opdateret, nej Bent har været god til at snakke positivt og bringe løfter som så i sidste ende ikke holdt, nu hvor det hele brænder er han væk, vi hører intet, i mine øjne har han fejlet Big Time !
|
![]() |
6/9 09:47 af CSørensen |
Ja, det er da helt oplagt. Men som sagt - når man selv har sit på det tørre, er det jo nærmest et hobbyprojekt.
|