ExpreS2ion
Aktiesnakken
Bavarian Nordic
Genmab
NOVO
Hansa Biopharma
Biotek-snakken
Gubra
Zealand Pharma
Medico
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Shipping
EL-BILER
Banker og Finans
AMBU
TESLA
ExpreS2ion
Pharma
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Ennogie
![]() |
19/11 16:37 af Hansen |
Men de mener at have penge til ind i 2025 og ønsker ikke at lave en ny emission ( men det får de nok heller ikke noget ud af pt) og så regner de med en afklaring af noget milestone fra Bava i 2024. Derudover fortsætter og prioriterer de ES2B, som nogenlunde kører efter planen
|
![]() |
19/11 16:35 af Hansen |
Ikke mange kommentarer på den. De ser også lidt triste ud :-)
|
![]() |
19/11 16:34 af Hansen |
Q3 præsentation ved HCA (link)
|
![]() |
17/11 17:30 af LP90 |
Hansen alt tager vi med men jeg har ikke kunne finde noget på det ? vil de ikke også havde sagt det ved regnskabet i går ?
|
![]() |
16/11 19:11 af Hansen |
Ser ud til at der falder lidt af, som jeg kan læse det i Bavagruppen. Omkring 75 mill. Nok derfor vi stiger lidt.
|
![]() |
15/11 12:14 af Hansen |
Ser ud til den har fundet noget der ligner en bund her omkring 0,9 - 1.0 så måske der ligger en mulighed i at supplere, men dog noget risikofyldt. En trikker k
unne dog være at Bava ryster op med lidt for exp's ulejlighed :-)
|
![]() |
15/11 08:41 af LP90 |
Godmorgen :-) håber godt nok snart der kommer noget positivt ind i aktien mit største tab ligger her
|
![]() |
8/11 16:11 af TOPspiller |
Kan vi snart forvente at der kommer langtidsdata fra Corona forsøget? Er der nogle der kender tidshorisonten.
|
![]() |
3/11 18:38 af Darvin |
;-)
|
![]() |
3/11 13:19 af Opportunity |
Ok .. så er den på igen
|
![]() |
3/11 12:41 af ProInvestorNEWS |
Test
|
![]() |
17/10 17:31 af Vitus |
Ja ja….det er ikke i dag den skal ha skæld ud :-)
|
![]() |
17/10 17:12 af Hansen |
Og dette link: (link)
|
![]() |
17/10 17:12 af Hansen |
STOCKHOLM (Direkt Studios) Jonas Olavi, leder af allokering i Alpcot, blev interviewet om makrosituationen, økonomien, fondens beholdninger, årsrapportsæsonen og den fremtidige udvikling på aktiemarkedet.
Tobbe Rosén lavede tekniske analyser og programmet sluttede med en markedsopdatering af vært Mattias Vahlne.
|
![]() |
17/10 17:12 af Hansen |
På Nordnet præsenteres dette som en nyhed:
|
![]() |
17/10 16:59 af Fandel |
jep...
|
![]() |
17/10 16:58 af Vitus |
Næste mål 100%
|
![]() |
17/10 16:51 af Vitus |
Ej heller her…
|
![]() |
17/10 16:41 af Fandel |
Jeg kan ikke finde noget nyt om aktien...
|
![]() |
17/10 16:40 af CSørensen |
Er der nogen, der har et bud på, om det er ren pump and dump, eller om der er andre grunde?
|
![]() |
17/10 16:39 af Vitus |
Den er på vej ….
|
![]() |
17/10 16:30 af Fandel |
Hvad med 90%
|
![]() |
17/10 16:26 af Vitus |
Hvad med 80% :-)
|
![]() |
17/10 16:22 af Fandel |
70%...
|
| ||
![]() |
17/10 13:28 af Vitus |
En stigningning på over 40% på en dag efter vel ikke så ringe :-)
|
![]() |
17/10 13:14 af henrik48 |
Den ligner efterhånden SAS-aktien… :-(
|
![]() |
16/10 16:48 af henrik48 |
Det er ‘lidt’ trist at følge udviklingen :-(
|
![]() |
12/10 17:00 af Interesseret i cVLP |
Det virker lidt som om markedet ikke helt indregner muligheden for at AdaptVac bliver købt for 4 cifret millionbeløb. Tænk på at alene i milestonebetalinger var Bavarian Nordic klar til at betale ca 1 milliard kr til AdaptVac. At få fri adgang til hele teknologipakken fra AdaptVac synes at være mange penge værd.
|
![]() |
12/10 15:44 af JR70 |
Kunne det mon tænkes der i Moderna og Pfizer, findes nogen der kan have indflydelse på hvad der bør ske i Bavarian?
|
![]() |
12/10 14:32 af JR70 |
@Hugininvest - Du har fuldstændig ret! -- Er det ikke lidt underligt, de der har lagt en større sum penge i selskabet, bortset fra den sidste emission,ikke rør på sig, kursen har været støt faldende,
|
![]() |
12/10 07:55 af Hugininvest |
Hvor bliver planen om et dansk/nordisk vaccineberedskab af? Novawax, hvis vaccine har lignende teknologi, har vist at der intet besvær er med at opgradere vaccinen til nyeste variant. Lytter de afgørende interessenter virkelig til løgnene fra Bavarian? Ved godt at 90% ikke gider høre på det længere, men denne sag burde ikke være slut. Og ikke uden nogen stilles til ansvar.
|
![]() |
12/10 07:55 af Hugininvest |
Her er så stille nu, eller stille før … - tjaa. Den jo nærmest værdisat som om de allerede har brugt al kapitalen, og mislykkes med enhver mulighed. Stilheden er lidt utrolig, idet vi mht Covid vaccinen taler om noget der ligner den største skandale, eller svinestreg i nyere tid. Bavarian burde trækkes i retten, hvis ellers man kan det, og regeringen (specielt tåben af en sundhedsminister) burde “slagtes”.
|
![]() |
6/10 16:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Rapport fra Stifel omkring situtationen for biotek (link)
|
![]() |
6/10 09:08 af Darvin |
Mht det sidste. Der bliver ikke skrevet sp meget om det lige nu, men der er rigtig mange Coronatilfælde lige nu, og hospitalerne er overbelastede. Mange er isolerede, så Covid er sletslet ikke i slutfasen.
NB! Har det direkte fra bekendte i sundhedssektoren.
|
![]() |
4/10 16:12 af JR70 |
Det er godt nok mange penge Bavarian skal betale AdaptVac/Expres2ion inden der kommer penge i kassen fra en produktion, måske det er årsagen til de forsøger at nedgøre og besværliggøre en opgradering af vaccinen. -- Skulle dette være årsagen, så går der desværre mere økonomisk interresse i vaccinen, end der arbejdes på folks helbred, sundhed og velvære, samt bekostning af coraindlæggelser der koster på statens budget.
|
![]() |
4/10 09:42 af JR70 |
Givet en positiv udlæsning og markedsgodkendelse er AdaptVac berettiget til 136 MEUR i milepælsbetalinger samt op til tocifrede procentvise royalties af Bavarians omsætning. ExpreS2ion har sin egen licensaftale med joint venture-selskabet, der muliggør 2 MEUR i milepælsbetalinger og lave tocifrede procenter af AdaptVacs omsætning fra Bavarian Nordic. --- (link)
|
![]() |
4/10 09:07 af JR70 |
Adam F. Sander | Professor
University of Copenhagen: (link)
|
![]() |
4/10 09:03 af JR70 |
Ifølge Bavarian, skal der betales milestone 1. ved afslutning af fase3. +1 ved indsendelse af ansøgning til EMA + 1 ved indsendelse af ansøgning til FDA, deruduver milestones afhængig af salg, hvis det når så langt, jeg kan ikke lige huske hvad Bavarian kan komme til at betale ialt, men det ligger vist på knap 1 milliard Dkr.
|
![]() |
4/10 08:04 af Interesseret i cVLP |
@JR70 OK, jeg forstår. 34% af 300 mil. er 102 mil. (ikke 1 mil). Sådan som jeg har forstået det, så er de 300 mil DKK fordelt på færdiggørelse af fase3 - som du nævner - men også på at de indsender ansøgninger til EMA og FDA. Vi taler altså ikke om 34% af 300 millioner DKK når forsøget er afsluttet, men væsentligt mindre, men dog nok helt sikkert også væsentlig mere en bare 1 million DKK (som var det der lige et øjeblik fik mig til at spærre øjnene op).
|
![]() |
4/10 03:25 af JR70 |
Der har været omtalt at der skulle falde en milepæl på 300 mil. til AdaptVac/Expres2ion ved endelig afslutning af fase3, Bavarian har ikke afsluttet fase3 endnu, ud af de 300 mil. skulle der så blive 34% til Expres2ion.
|
![]() |
3/10 22:03 af Interesseret i cVLP |
@JR70 du nævner, at der kunne komme omkring 1 mil DKr i kassen ved endelig afslutning af fase3. Hvor har du det beløb fra?
|
![]() |
3/10 18:04 af JR70 |
Fortsættes - det er måske ikke så nemt at skrive sig ud af, på den måde Bavarian helst ønsker at formulere det. —- jeg sælger ikke i denne kurs, har købt i dag i 1,3 og 1,318, mener absolut den skal noget op.
|
![]() |
3/10 17:58 af JR70 |
Bavarian har vel ikke betalt AdaptVac/Expres2ion milestone endnu, for endelig afslutning på fase3, så der burde vel komme omkring 1 mil. Dkr. i kassen, når Bavarian får sig snøvlet sammen til at sætte punktum i fase3, men det er måske ikke umiddelbart så nemt at skrive sig ud af.
|
![]() |
3/10 16:45 af henrik48 |
Du har nok ret i at os, der har brændt os, holder lav profil.. :-)
|
![]() |
3/10 16:15 af Vitus |
Det er der åbenbart ingen der har en holdning……flere er sikkert i samme båd som dig….
|
![]() |
1/10 09:40 af henrik48 |
God formiddag - jeg har brændt mig gevaldigt på denne aktie men har holdt ved… er der nogen, der har en holdning til om man skal blive i aktien eller realisere tabet ??..på forhånd tak
|
![]() |
28/9 08:05 af JR70 |
Link til meddelelse fr Expres2ion — (link)
|
![]() |
28/9 08:04 af JR70 |
Link til meddelelse fraExpres2ion — ExpreS2ion announces changes to leadership team
WED, SEP 27, 2023 17:15 CET Report this content
Hørsholm, Denmark, 27 September 2023 - ExpreS2ion Biotech Holding AB (“ExpreS2ion” or the “Company”), a pioneer in the development of innovative vaccines for a healthier world, today announced that Dr. Mattis Ranthe, Chief Medical Officer, and Dr. Mette Thorn, Senior Vice President of Preclinical Development, are stepping down from their positions in the Company fol
|
![]() |
27/9 20:48 af Vitus |
Beslutet grundades bland annat på faktorer som begränsade finansieringsmöjligheter och förväntad försening i ansökan om kliniska studier.
Börsredaktionen +46 8 51917911 (link)
|
![]() |
27/9 20:35 af Vitus |
EXPRESSION BIOTECH: CHEFER LÄMNAR EFTER NYTT FOKUS
17:23
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Expression Biotechs medicinska chef Mattis Ranthe och chef för preklinisk utveckling Mette Thorn, lämnar bolaget till följd av bolagets fokus på vaccinportföljen och teknikplattformar.
Det framgår av ett pressmeddelande.
Expression Biotech meddelade i augusti att bolaget beslutat att utvärdera strategiska alternativ för sin bröstcancervaccinkandidat, i projektet kallat ES2B-C001.
Beslutet grundades bland a
|