Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/6 08:38
af Jazzz
Saniona (som jeg har “hypet” før) (link)
7/6 08:20
af Jazzz
Super!
7/6 08:20
af Jazzz
????????
6/6 14:44
af lahn1
Har en lille post fra 35,5 pga din hype ;-) Meget fin stigning den seneste tid.
6/6 13:58
af Jazzz
Kom I med på Xbrane?
6/6 12:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
4/6 23:43
af Sukkeralf
Deres tiltro til ZW25 og ZW49 er stadig stor - og deres partner Beigene er tilsyneladende også med.
4/6 23:40
af Sukkeralf
Synes præsentationen var fin - emmede igen af selvtillid som ellers har manglet lidt. Svært at forholde sig til ZW49. Mener absolut at de tidligt udtalte, at grundet den flotte prækliniske pakke, så kunne man starte relativt højt oppe i dosis. Dermed ville man hurtigt nå hen i de klinisk relevante doser og forventningen var så, at data kunne præsenteres på ASCO. Hvor meget Corona har været skyld i - og om det kun er derfor, at det trækker ud tvivler jeg lidt på.
4/6 23:31
af Sukkeralf
Det går lidt langsomt med nye IND’er
4/6 22:19
af lahn1
Var der andre som hørte præsentationen og fangede noget nyt ?
4/6 22:18
af lahn1
Opstart af ZW25 i 2L Biliary Tract single agent indenfor de næste to uger. Den stod på To Do listen, hak ved den.
4/6 22:16
af lahn1
Lidt skuffende ZYME call hos Jefferies. ZW49 dose escalation nyheder kommer før expansion cohort som starter slut året, hvis ikke Covid-19 kommer i vejen. Han var meget specifik og understegede at de tidligere havde kommunikeret timing på ZW49 nyheder. Vi var nok ikke de eneste som ikke hørte det første gang:-)
4/6 15:46
af lahn1
Måske Helge kan skaffe login :-) Han kan falde ind under kategorien Media & Press :-)
4/6 15:45
af lahn1
Skal helt sikkert lytte med i aften på ZYME. Det mindste positive tegn omkring ZW49 kan løfte aktien. Hvis vi altså kan få adgang.
4/6 15:34
af lahn1
HALO - hos Jeffries idag kl 16.00 CET (link)
4/6 06:49
af Sukkeralf
Zyme hos Jefferies i dag - bliver rart med lidt info, men frygter at det bliver den samme smøre vi har hørt utallige gange.
3/6 13:12
af lahn1
Nej kun overskift
3/6 08:50
af Sukkeralf
Skriver de noget specifikt i linket - kan ikke åbne det ?
2/6 14:28
af lahn1
CITI maintains buy rating og øger PT til $50 (+$1) på ZYME. (link)
2/6 12:14
af lahn1
Tak BioShare - det tog så også en måned, men nu skulle hospitalerne da være uddannede og indrulningen må forventes at gå lidt hurtigere fremover :-)
2/6 11:08
af Jazzz
Xbrane; (link)
2/6 09:56
af BioShare
2/6 09:55
af BioShare
Så fik BergenBio endelig indrullet første patient i ACCORD-studiet - godt det var fast track....ellers var der sgu gået flere år ;-)
2/6 06:58
af Fandel
God morgen...
1/6 20:00
af lahn1
God start på ugen :-)
1/6 19:55
af lahn1
MYOV oppe 45% på gode fase 3 data for anden gang med Relugolix i prostata og NDA i Uterine Fibroids, plus en god del short squeeze. (link)
31/5 09:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
29/5 21:26
af Solsen
Sikkert nok. Blot en lille frimærke så jeg kan følge den de kommende år. Jeg vil prøve at holde mig ude af emissioner :-)
29/5 18:54
af bibob
Ja , Solsen. Den har også været under min radar. ;-). Men mon ikke den vil falde ret tungt når gevinsten bliver taget. Det går som regel hurtigt.
29/5 16:52
af Solsen
Altid spændende ved ASCO, når små selskaber får medvind (link)
29/5 10:07
af exitnu
Yes!
29/5 07:27
af Fandel
Orphazyme sender sit middel arimoclomol til godkendelse hos FDA. Kilde Medwat ch
29/5 07:25
af Fandel
God morgen...
28/5 10:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Webcast- Red Eye Hansa Biopharma (link)
28/5 09:40
af Farmaceuten
"kun" 3,5mia DKK værd. Så der er muligheder for 100-200% de næste 1-3år
28/5 09:37
af Farmaceuten
Havneholmen - JA! Og det viser at de tror på at den er positiv. Ingen går til CHMP og får et negativt svar. Så vil de hellere trække ansøgningen... Den nye Velo måske? ;) Jeg har i hvert fald købt godt op nu
28/5 09:31
af Havneholmen
Hansa Biopharma: Ny præsentation. Bemærk det er første gang man udtaler forventning til opinion vil komme til næste møde i juni (22-25 juni). (link)
27/5 17:38
af bb+
Så er der købt en lille sjat i OVID og OCUL idag. God dag at købe ind i USA :)
27/5 12:58
af lahn1
Stockwatch1. har du et link til rapporten ?
27/5 12:39
af Sukkeralf
Ja det er der nok ikke tid til ! AI bliver ganske givet en stor del af fremtiden, men tænker stadig der går år før det for alvor er brugbart i denne branche
27/5 11:47
af lahn1
Langsigtede
27/5 11:47
af lahn1
Tjaa - Sukkeralf, har også lidt svært ved at hvordan det skal udmønte sig i en Corona medicin. Måske der er andre llngsigtede motiver for det samarbejde. (link)
27/5 10:43
af Stockwatch1
Bryan Garnier har indledt dækning af Onxeo med BUY. Men det er en analyse betalt af Onxeo
27/5 10:11
af Sukkeralf
Zyme COVID-19?
27/5 10:04
af lahn1
Har taget en yders spekulativ position i Enlivex pga af deres arbejde med Cytokine Storm og fandt samtidigt at Pontifax er investor. Skulle kommer med Covid-19 resultat i Q2.
27/5 09:59
af lahn1
Ja så er de med på Covid-19 bølgen. Men de er nok for sent ude til at blive en Coronaraket. Var ikke opmærksom på deres præsentation hos Jeffries, den må jeg hellere høre.
27/5 09:28
af Sukkeralf
Zyme rykker lidt igen Lahn1 - og de har præsentation hos Jefferies 4 juni, så bliver rart med en opdatering.
27/5 08:51
af lahn1
Super, tak!
27/5 08:24
af Sukkeralf
Hvad præsenteres på eks ASCo og hvornår ligger PDUFA dates (fra TMSF):
27/5 08:24
af Sukkeralf
Nyeste Først- Ældste Først   Side 202/244