Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/5 18:16
af myling
Biotec Pharmacon har jeg ikke tænkt mig at sælge foreløbig, tror ArcticZymes bliver en god forretning, men ved ikke med PCIB er der nogen her med godt kendskab til denne virksomhed ?
26/5 18:04
af myling
tak for link Helge ser spænende ud og vil nok købe et frimærke, i Norske PCIB købte jeg et frimærke for mange år siden, og det da blevet til en god sjat, det samme gæler Biotec Pharmacon
26/5 08:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fluoguide: (link)
26/5 07:44
af lahn1
Godmorgen :-)
26/5 06:42
af bibob
God morgen. :-).
25/5 14:39
af exitnu
Faktisk købte jeg ret højt oppe omkring kurs 103 ...
25/5 11:11
af exitnu
Jeg har købt et lille frimærke i Orphazyme idag.
25/5 10:39
af Farmaceuten
Virkelig godt at høre fra Hansa. Jeg tror nu meget mere på, at det bliver positivt. Ellers ville de trække ansøgningen og IKKE gå op hos CHMP. nok også derfor den stiger 8-9% lige nu....
25/5 08:12
af B.Andersen
Hansa Biopharma submits responses to outstanding questions from EMA on May 26. Review is on track; an opinion from CHMP is expected by end of June. Klaus Sindahl Head of Investor Relations M: +46 (0) 70-929 82 69 [email protected] (link) Scheelevägen 22 P.O. Box 785 SE-220 07 Lund, Sweden
24/5 11:47
af Fandel
Hvor meget skal Orphazyme op i morgen?
24/5 08:18
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
23/5 08:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
22/5 08:56
af radar24
Super for Orphazyme !!… ALS er et af projekter der vægter tungt i værdiansættelsen.
22/5 08:35
af bibob
Ny særstatus til Orphazyme fra FDA. (link)
22/5 08:34
af bibob
God morgen. :-).
22/5 01:04
af lassevedel96
Mon ikke den desværre nok skal dømmes ude så? Den var heller ikke nævnt i Lillys Q1 pipeline presentation:( Heldigvis den mindste aftale af alle milestonemæssigt, men stadig træls med to ud af to fejlede Phase I programmer hos Lilly, især når der pt. er lidt langt mellem nyhederne
21/5 11:42
af Sukkeralf
Lasse kan nu heller ikke finde den på Ili Lilly`s hjemmeside. Hhhhmmm måske lidt bekymrende
21/5 11:07
af Sukkeralf
Lahn1 det gik overraskende nemt med Sutro - så er det bare at se fremad
21/5 11:06
af Sukkeralf
om der dukker noget op de kommende måneder
21/5 11:06
af Sukkeralf
Næh ikke rigtg - kan se at det er færdigt og man måske afventer de sidste resultater. Tror ikke man skal forvente nogen udmelding som sådan. Vil holde
21/5 01:15
af lassevedel96
Sukkeralf - har du hørt/læst noget på det seneste omrking Zymeworks/Eli Lillys PD1/PD-L1 bispecific? Synes ikke jeg kan finde den nogen steder som en del af Lillys pipeline mere, men heller ingen nyheder om at den er droppet
20/5 21:49
af lahn1
SUTRO - Super flot V-formet rebound efter EMI. Gik fra $10 til EMI i 7,75 og tilbage til $10 på en uge. Nu skal vi gerne op og teste top i $12 inden vi får knock-your-socks-off-data på STRO-002 inden sommerferien :-)
20/5 21:42
af lahn1
Fedt Bibob, tillykke ! Vi er nogle stykker der er med i BioTec her på biochatten.
20/5 20:03
af bibob
For mig har BiotecPharmacon været den nye Veloxis. Kom ind i 4,40 med en rimelig stor portion og har haft en mega gevinst ( som ikke er omsat endnu ) . Skønt at finde vinderne en gang i mellem . ( som med Genmab ) som jeg har været tungt lastet i siden 2011.
20/5 16:15
af lahn1
Præcist !, det er meget bullish og skaber endnu større forventninger til Q2
20/5 15:33
af Rasbom
Biotec Pharmacon: Hvad skal vi ligge i dagens melding. Det må vel være, at efterspørgslen er så stor på SAN at de har et stort behov for at udvide produktionen. Eller hvad tænker i andre.
20/5 12:23
af lahn1
Tak Myling, eventyret i BioTec fortsætter :D
20/5 11:59
af myling
Sorry skulle være en linje men min tommelfinger er for tyk :)
20/5 11:56
af myling
20/5 11:55
af myling
Biotec pharmacon
20/5 11:32
af Hfencker
HANSA Press Release: (link)
20/5 10:02
af Stockwatch1
Virogates - ØU Life Science har lavet en analyse med købsanbefaling og kursmål 85: (link)
19/5 19:12
af Hfencker
ONXEO, press release: (link)
19/5 18:54
af BioShare
Men det er jo super relevant, da det peget i øst og vest. Glemte lige linket til museforsøget.....sorry, (link)
19/5 17:50
af lahn1
Interview med Godfrey med forklaring på deres vej til ACCORD studiet. Undskyld trykfejl (link)
19/5 17:46
af lahn1
BioShare - jeg melder pas, jeg har ikke belæg for at bortvise BGB324 effekt i Covid-19 og ønsker det heller ikke da jeg har aktier. Vill e bar gerne vide hvorfor det tilsyneladene ikke blevt til andet en pre-kliniske forsøg i Zika og Ebola.
19/5 16:40
af BioShare
Hvorimod dette nyere studie i mus underbygger, at BG324 potentielt forhindrer 2. del af COVID-19. Der er ikke entydige svar på noget….vi må væbne os med tålmodighed :-)
19/5 16:39
af BioShare
...konklusion; "Several labs reported that the Axl receptor may not play an important role"
19/5 16:38
af BioShare
@lahn1 - men det er da lidt under ligt at BB skriver "Bemcentinib has been reported to exhibit potent anti-viral activity in preclinical models against several enveloped viruses, including Ebola and Zika virus. Recent data have expanded this to SARS-CoV-2" - for jeg kan godt se at der er flere undersøgelser som peger i anden retning (AXL dog ikke BG324) (link)
19/5 14:03
af lahn1
Men mente generelt blot aktionærer i emissionen.
19/5 14:02
af lahn1
Der var både eksisterende og nye aktionære. Forstår ikke helt screeningsprocessen trækker ud, der må da være rigeligt at patienter i kategori 3+4+5. 3. Hospitalised – mild disease, no oxygen therapy 4. Hospitalised – mild disease, oxygen by mask or nasal prongs 5. Hospitalised – severe disease, noninvasive ventilation or high flow oxygen
19/5 13:45
af BioShare
Nåh vi må se hvad der sker....BergenBio oplyser at de vil give markedet info, når de første patienter får bemcentinib….lige nu screener de (men ingen patienter fundet passende til studiet :-o)
19/5 13:41
af BioShare
Det var jeg ikke opmærksom på...altså manglende positive resultater for Zika og Ebola...jeg troede en af årsagerne til at man nu undersøgte effekten i COVID-19 var afledt af netop det. Mht. emi er det min forståelse at det var eksisterende aktionærer - (link) Det fremgår at de 20 største aktionærer ejer 65% af selskabet.
19/5 13:33
af lahn1
Zika og Ebola
19/5 13:33
af lahn1
Ja de nye aktionærer må nødvendigvis lægge mere værdi i cancer studierne end i ACCORD studiet, med tanke på at Bemcentininb jo også har været undersøgt i Sars og Ebola uden tilfredsstillende resultater, så vidt jeg ved.
19/5 13:24
af BioShare
Mht emi, synes jeg at det er et super signal, at de store aktionærer har smidt så mange penge i til kurs NOK 37,50....og det er jo trods alt en fin liste aktionærer de har (og de har jo relativt mange aktier i selskabet....og de sidder formentlig relativt langsigtet trods alt). De har formentlig ikke KUN købt sig ind i ACCORD-studiet - det tror jeg simpelthen ikke på.
19/5 13:20
af BioShare
Ja, enig lahn1...ret overraskende, at man ikke allerede har recruited til studiet. I respekt sagde han at de 80% var taget ud at kontekst...og ja det fik fyldt godt op på kontoen ;-)
19/5 13:02
af Sukkeralf
Så fik man i det mindste hevet en emission hjem til god kurs :-)
19/5 12:19
af lahn1
Hmm største nyhed var at der ikke er en eneste patient indrullet i ACCORD studiet endnu, og at CEO ikke ved står ved sine tidligere udtalelser om at der er 80% chance for success. Det skal nok nærmere fortolkes i retningen at Bemcentinib vil have 80% for en eller anden form for effekt på Covid-19, spørgsmålet er som at det er en meaningfull effekt også i forhold til andre medikamenter.
19/5 11:36
af Hfencker
BergenBio, der da lidt nyheder. (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 203/244