Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
6/5 14:12 af lahn1 |
LOL, ja det har du ret i :D
|
|
|
6/5 14:05 af Mcjean |
ingen emi forventes!'
|
|
|
6/5 14:05 af Mcjean |
+n rimelig vigtig for sætningen:-)
|
|
|
6/5 12:44 af lahn1 |
Så må BGBio gerne stige igen, har købt lidt af dem jeg solgte i 44,95 tilbage idag under 37. Der kommer igen emi til småinvestorerne nu da den har ligge under 37,5 i to dage.
|
|
|
6/5 09:22 af Mcjean |
(link) Her BGbio's præsentation om covid 19
|
|
|
6/5 06:49 af bibob |
;-) lol. Var bare nysgerrig da du sagde at du kunne se den ikke ville ramme 25 igen. Køber dem gerne til 90 når de er i 120. :-D
|
|
|
5/5 21:52 af Mcjean |
40 i går tror jeg og 38 i dag hvorfor? Vil du købe dem for 90? :-D
|
|
5/5 20:11 af Solsen |
Vi har samme aktier Mcjean. Og nej jeg opfordrer ikke til noget, idet det er ens eget ansvar :-)
|
|
|
5/5 18:34 af bibob |
McJ. Hvad kurs fik du genkøbt BergB. til. ??
|
|
|
5/5 18:28 af Mcjean |
Du får mig ikke til at reducere Genmab, Halo eller BGbio, dem holder jeg!
|
|
5/5 16:24 af Solsen |
NBI brager stadig derudaf. Når det går alt for godt plejer man at skulle reducere ???
|
|
5/5 16:16 af Solsen |
Så skulle det være noget med patenter. Genmab ville ellers ikke begive sig ind i et small molecule selskab. Langt fra deres core competencies.
|
|
|
5/5 16:12 af Mcjean |
Spørgsmålet er om de er BIC i forhold til Genmab, jeg troede sidste år Genmab ville slå kløerne i dem.
|
|
|
5/5 16:11 af Mcjean |
.........uden bivirkninger
|
|
5/5 16:10 af Solsen |
Kun købt på direktørens udsagn. Så må vi se om han er pålidelig :-) Dog tiltaler en pille med AXL hæmmer mig....
|
|
|
5/5 16:08 af Mcjean |
Ja men så er det jo også godt man allerede har en pille man kan afprøve, ikke bare fast track, men super fast track.
|
|
|
5/5 15:27 af Nike |
Voldsomt udsalg i AMBU. Lidt for voldsomt, eller hvad tænker i? Kursen var kørt op, men så dårligt var regnskabet vel heller ikke. Er det ikke lidt en overreaktion?
|
|
5/5 14:58 af Solsen |
Jeg kan godt have min tvivl om, at alle covid-19 investeringerne bærer frugt. Smittetallene falder pænt meget rundt i verden,
|
|
5/5 14:57 af Solsen |
Kurs 1000 siger man ikke nej til ;-)
|
|
|
5/5 14:33 af Mcjean |
Velkommen i klubben!
|
|
5/5 12:36 af Solsen |
SGEN nåede jeg aldrig med. Mener at Genmab er mere værd ;-)
|
|
5/5 12:36 af Solsen |
I bergen bio :-)
|
|
5/5 12:35 af Solsen |
Netop nu til 38
|
|
5/5 00:57 af myling |
Emission hos BGBIO fuldført (link)
|
|
| ||
|
|
4/5 21:45 af Mcjean |
Har du købt den Solsen?
|
|
|
4/5 20:56 af lahn1 |
(the "Private Placement"), directed towards certain investors, including existing shareholders and new potential investors, subject to and in compliance with applicable exemptions from relevant prospectus or registration requirements. Ny aktionære skal købe for mindst 100.000 Euro. Surt at købe 156.000 aktier i luk til 43,95
|
|
4/5 20:50 af Solsen |
prøvede det også i Genmab. Er denne en rettet emission .
|
|
4/5 20:49 af Solsen |
Vi pr
|
|
|
4/5 20:10 af Mcjean |
Nå men kursen er 1000 om 1 mdr. så who cares!:-D
|
|
|
4/5 20:07 af Mcjean |
Yep og jeg fik tegningsretter i sidste emi i slut feb. tror jeg det var, så er det sgu svært Solsen at vide der kommer en til i starten af maj. Men det er jo heller ikke en rigtig emi, ......det er emi for de rige, vi vil gerne ind men vil ikke købe op i markedet for det er for dyrt, jeg hader den slags emi!
|
|
|
4/5 20:04 af lahn1 |
De har da heller ikke brug for 500 mill til at sælge bemcentinib hvis det virker mod Corna. De kan ansætte 5 telefondamer og tage imod ordre.
|
|
|
4/5 20:02 af lahn1 |
Enig det er sgu for let for de store at komme ind ved disse private emi'er.
|
|
|
4/5 20:01 af lahn1 |
Er lidt ked af den EMI, for med de penge i kassen tror jeg de vil køre fase 3 i AML og NSCLC uden en partner og det derved vil trække meget ud.
|
|
4/5 19:48 af Solsen |
Det skal man gøre meget konsekvent.
|
|
4/5 19:47 af Solsen |
De biotech hvor den risiko er der skal man være meget forsigtige med. Udvanding er alt ødelæggende. Køb i emission og sælg inden man nærmer sig en ny.
|
|
|
4/5 19:42 af Mcjean |
Men den slags emier er noget fanden har skabt, hvis de vil ind i aktien så må de købe de aktier der er til rådighed på markedet, det er for nemt for de rige at komme ind for billigt, mens vi andre gør det hårde arbejde.
|
|
4/5 16:54 af Solsen |
500 mio i emission hos BB
|
|
|
4/5 15:14 af lahn1 |
Hvis vi får 3,5 mill smittede hver år x $4500 per behandling (Remdesivir pris)= $15,75 Mia x 40%overskudsgrad x PE 25 = Mcap $157,5 Mia . Får vi corona sæson 2 gang om året skal det x 2. :D
|
|
|
4/5 15:03 af lahn1 |
Du er god til at dømme ;-) Blue sky here we come !!!
|
|
|
4/5 11:22 af Mcjean |
Deres pipeline er ikke så moden som Genmabs, men deres salg vil jo nok være en del højere. så vi taler om 40 gange nuværende kurs? Hvis ikke så vil deres ADC alene være omkring 50-60 værd og måske 100-200 hvis fase tre bliver en succes, så du får vel rimelig meget for pengene på nuværende kurs selvom pillen kikserne endpoint.
|
|
|
4/5 11:19 af Mcjean |
tør slet ikke tænke på hvad mcap burde være hvis pillen skal bruges, det kommer selvfølgelig an på om alle skal have den eller kun smittede og hvor tit, men en Mcap på 120 mia burde eller det samme som Genmab burde være realistisk
|
|
|
4/5 10:06 af lahn1 |
De skal bare slå effekten i Remdesivir, ikke kurere covid-19, så er den hjemme. GLD er såvidt jeg kan bedømme steget mindst $5 milliarder pga Remdesivirs relativ lille effekt. Sådan ca. 20 gange BGBios Mcap. :D godt vi har drømme når nu Genmab ikke rykker på gode nyheder.
|
|
|
4/5 09:47 af Mcjean |
Eller nyheder siver ud
|
|
|
4/5 09:47 af Mcjean |
Hvis effekten er så markant så går der ikke længe før testresultater lander.
|
|
|
4/5 09:42 af Mcjean |
80% chance er en del og så en pille, hvis jeg var BGbio så ville jeg køre en emi nu:-)
|
|
|
4/5 09:20 af lahn1 |
Engelsk artikel er med til at sætte BGBio på verdenskortet. (link)
|
|
|
4/5 09:12 af lahn1 |
Tak for link Helge
|
|
|
4/5 08:27 af Jazzz |
Saniona case; (link)
|
|
|
4/5 08:22 af Fandel |
God morgen...
|
|
4/5 07:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bergenbio og Covid19: (link)
|
