Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/5 07:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
2/5 11:35
af bb+
Lahn1 - jeg ved ikke noget om dine 2 første spørgsmål, men URGN havde ved årsskiftet 195 mio usd i cash og marketable securities jf. deres årsregnskab. Selskabets mcap. er pt ca. 464 mio usd. Man kan sige at deres produkt skiller sig ud, idet det er den eneste behandling der ikke kræver en operation og det gør de andre behandlinger. URGNs behandling er dog dyrere end konkurrenternes. Jeg tror de får en pæn bid af de 6-7000 årlige patienter, men om det bliver 70% som CEO’en påstår ved jeg ikke. ☺
2/5 07:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
1/5 09:51
af lahn1
bb+ og Kyed01 - Kan se de har en shelf offering liggende på nye aktier fra December. Ingen PR endnu om at de har solgt. Har I fundet noget info om det ? UNG101 har (havde, nu godkendt) OD, FTD og BTD undre om ikke der kommer en priority voucher. Har I læst noget om det ? indtil videre er hullet i osten mangel på cash og om lægerne vil bruge UGN101. Har set hvad CEO sige rom de 70%, meeen...
30/4 18:18
af Kyed01
Har købt URGN i dag, tror på den kommer kraftigt op over 2-3 år.
30/4 14:15
af Solsen
De lever op til navnet :-)
30/4 10:41
af exitnu
Pt. oppe med +65%.
30/4 10:40
af exitnu
Sprint Bioscience publishes scientific study with new positive data from the Vps34 program
29/4 19:50
af Mcjean
Tak for link.
29/4 18:48
af bb+
Som kyed01 påpegede den anden dag, så er URGN meget interessant :) der er lavet et skriv om casen her: (link)
29/4 18:01
af Sukkeralf
Sutro kravler langsomt tilbage :-)
29/4 15:17
af lahn1
panik :-)
29/4 15:10
af Mcjean
Måske man skulle skynde sig at shorte den
29/4 15:10
af Mcjean
Gad vide hvornår nyheden forplanter sig hos BG' investorer?
29/4 15:08
af lahn1
knap så sjovt
29/4 15:04
af lahn1
så er der også færre bivirkninger, men snaps så sjovt
29/4 15:04
af Mcjean
Nu stiger den igen
29/4 15:03
af Mcjean
tror han drikker light eller zero
29/4 15:03
af lahn1
Heineken 2 x dagligt eller er det EL's opskrift
29/4 14:59
af Mcjean
Desuden så har Solsen opskriften og den er endda billig!
29/4 14:58
af Mcjean
Jeg tror heller ikke de data er vildt gode, det var ikke hvad d´vi hørte tidligere, men vi får se.
29/4 14:56
af Mcjean
jeg glæder mig ikke jeg undrer mig
29/4 14:56
af lahn1
Glæd dig ikke for tidligt Mcjean, det er sgu nok fake news ;-)
29/4 14:54
af Mcjean
:-D
29/4 14:45
af lahn1
Så starter udsalget i Bergenbio - tak for den Gilead !
29/4 13:45
af Sukkeralf
Så Genmab alene er ikke en løsning
29/4 13:45
af Mcjean
Måske vi skulle tjekke stillingsopslag de næste par uger:-)
29/4 13:44
af Sukkeralf
Jo men Genmab har som udganspunkt intet forstand på Covid-19, mens andre selskaber enten har samarbejder eller afdelinger der ved noget om den slags
29/4 13:42
af Mcjean
JDW siger jo han kan producere antistoffer på samlebånd så sæt bare i værk
29/4 13:41
af Sukkeralf
Jeps
29/4 13:41
af Mcjean
Men hvis en mulig vaccine som det antydes kun holder et par år så er der godt nok mange penge i udvikling af vaccine.
29/4 13:40
af Sukkeralf
Det er jo stadig en nåleøje man skal igennem..........og først skal nålen findes i høstakken
29/4 13:40
af Mcjean
Bivirkningsprofilen er lav, det er nærmest det rene vand, men jeg tror ikke et øjeblik på at Genmab ikke har et øje på hvad konkurrenterne foretager sig, men det kan være de er ligeglade alligevel.
29/4 13:38
af Sukkeralf
Bemcentinib
29/4 13:37
af Sukkeralf
De har jo formentlig et panel af AXL antistoffer, så hvis der kommer fokus på AXL i den forbindelse skal man da aldrig sige aldrig. Bencemtinib har jo fordelen af en fin bivirkningsprofil og det kan gives oralt i nogle få dage
29/4 13:36
af lahn1
I forhold til klorakin ?
29/4 13:35
af Mcjean
Måske, men de kan vel "skrue" lidt ned for bassen eller?
29/4 13:34
af lahn1
Det syntes jeg de skal gøre imorgen. Muligvis blive en endnu bedre dag :-)
29/4 13:34
af Sukkeralf
Tror nu ikke et ADC stof som Genmabs er at foretrække - nok alt for voldsom bivirkningsprofil
29/4 13:33
af lahn1
:-D
29/4 13:33
af Mcjean
Må man da sige, mange om buddet. Måske Genmab vælger at køre dem alle over og annoncerer 100 mulige antistoffer som de deler ud af gratis med den klausul at det er fifty fifty, hvis det lykkedes. Hvad tror du Genmab ville stå i hvis de annoncerede at de startede et fase 2 med deres AXL?
29/4 13:23
af Sukkeralf
Serendipity måske - who knows
29/4 13:20
af Mcjean
Yep ikke godt, frygtede lidt det ville ske, men klager ikke og nu gider jeg den slet ikke mere, har tjent det på den jeg skal, held og lykke til alle der har været dygtige nok til at holde.
29/4 13:09
af lahn1
Drypsælger lidt her omkring 45. FOMO for at den skal op i 50+
29/4 13:07
af CBarsk
Mcjean - kurs 46
29/4 11:15
af Mcjean
Håber det ikke må gerne bundvende i 25 så jeg kan købe op igen.
29/4 11:04
af Mcjean
Gad vide om den fortsætter videre op når amatør-banditterne vågner ovre på den anden side af atlanten.
29/4 11:02
af Mcjean
Yep og basen er i Norge og der er den ikke videre populær, jeg købte den igen den 2 marts fordi jeg mente den burde ligge i 25-30 kr.mindst
29/4 10:58
af Sukkeralf
Lahn det har altid været svært med BergenBio at finde den rette markedsværdi - dels fordi den har været præget af gevinsthjemtagning på positive nyheder og fordi den har haft deet svært efter emissionerne.
29/4 10:54
af Sukkeralf
Bemcentinib selectively inhibits AXL kinase activity, blocking viral entry and enhancing the anti-viral type I interferon response, a key cellular defence mechanism against viral infection.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 208/244