Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
29/4 10:52
af lahn1
NOK 30-40 er vel der hvor den burde havde ligget i forvejen, men har manglet interesse i markedet. Nu er den sat på landkortet og håber det er ny base.
29/4 10:51
af Sukkeralf
Havde også solgt hvis jeg havde været så heldig at ramme en Corona-raket.
29/4 10:44
af Mcjean
Her Sukker (link) Har ikke selv haft tid til at læse det, koncentrerede mig om at sælge!
29/4 10:39
af Sukkeralf
Nogen der hørte CC og hurtigt kan forklare rationalet bag at prøve AXL i Covid-19 patienter
29/4 10:38
af Sukkeralf
Tillykke Bergenbio folket - flot stigning må man sige :-)
29/4 10:37
af Mcjean
har solgt alt i begge depoter, så må den godt falde til 25, jeg købte endda tegningsretter og tænkte at jeg var blevet kugleskør! altså mere end jeg normalt er.
29/4 10:32
af Mcjean
okie og bobbelvand:-)
29/4 10:29
af lahn1
Mcjean tror du ikke du kan mande dig op til at gi' en med svøb ?
29/4 10:15
af Mcjean
hvilken
29/4 10:14
af Mcjean
i hvad kurs
29/4 10:10
af CBarsk
Solgte hele min portion her til morgen. Potentiale i opkøb når rusen har lagt sig.
29/4 10:06
af Mcjean
overvejer at sælge, da de altid er helt skøre i Norge
29/4 10:06
af lahn1
Den er nu min næststørste position med dagens stigning, helt uforsvarligt :-) what to do ?
29/4 10:04
af Mcjean
så ender den vel i 80 snart:-)
29/4 10:04
af lahn1
Ikke lige Covid-19 jeg havde regnet med at den skulle stige på, men vi tager stigningen med.
29/4 10:04
af Mcjean
Woaw den har jeg i stor stil, kradsere og congobajere på havnen!
29/4 10:00
af lahn1
Tillykke til alle jer der er med på denne spændende rejse.
29/4 09:59
af lahn1
Årets bedste dag :-D skål for Bergenbio
29/4 09:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
29/4 09:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bergen Bio + 119%.
29/4 06:22
af Fandel
God morgen...
28/4 21:17
af Helge Larsen/PI-redaktør
28/4 15:18
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hansa Biopharma interim report Jan-Mar 2020. EMA process on track; an opinion from the CHMP is expected in the second quarter 2020.(link)
28/4 12:01
af Sukkeralf
Ja sådan forstod jeg det også
28/4 11:55
af lahn1
Sukkeralf - ja det er meget tidlige data. Ved du om det er korrekt forstået at de har svært ved at måle responsen i nogle patienter efter fjernelse af æggestokkene og derfor har valgt at bruge CA-125 som marker og derfor også har svært ved at kalde en respons i disse patienter og derfor kategorisere dem som SD? CA-125 reduction ser jo ret fin ud med 65% af pat med reduction >=50% af CA-125
28/4 09:51
af Sukkeralf
Holder fast i mine og køber yderligere op, hvis vi falder mere tilbage eller hvis der kommer en emission senere hen. Så må vi se om der ikke dukker et par enkelte responser mere op ved næste opdatering.
28/4 09:50
af Sukkeralf
falder virker overgjort men skyldes nok at der ikke kom den store overskrift med klart respons - og at deres CSO solgte ca 5% af sine aktier.
28/4 09:48
af Sukkeralf
Lahn fik hørt Sutro CC og syntes egenligt at det lyder meget positivt - problemet er altid at det er meget svært at vurdere disse præliminære data i meget syge patienter.
28/4 08:32
af Henrikhot
28/4 08:31
af Henrikhot
A formal adoption of outstanding questions, incl. definition of patients and design of the post approval study, expected at the CHMP April session
28/4 08:10
af Rasbom
Det er vist kl 14 ???? men uanset så bliver det spændende at får en lille opdatering
28/4 07:49
af LP90
Godmorgen havneholmen hvor ser du det :-)
28/4 07:31
af Havneholmen
Hansa investorcall kl 8
27/4 18:29
af Rasbom
Photocure- spændende nyhed fra Photocure. Jeg tror det er et godt langsigtet træk som kan skabe stor værdi. (link)
27/4 16:49
af lahn1
:-) det var nu også den eksterne læge de lavede sammenligningen med Mirvetuximab og som generelt var pænt begejstret. Han havde selv submitted 8 pat. og havde flere på venteliste for at komme med i forsøget.
27/4 16:00
af Sukkeralf
Jeg vil dog sige, at jeg har nu heller aldrig hørt et biotekselskab der ikke syntes deres egne data er super gode :-)
27/4 15:58
af Sukkeralf
har ikke hørt det endnu - når det først i aften. Man burde nok studere de tidlige data på mirvetuximab lidt mere
27/4 15:44
af lahn1
Sukkeralf - må jeg spørge hvad du særligt noterede dig på STURO conference call. Lød på mig som om de selv syntes resultatet er bedre end Mirvetuximab i fase 1, og specielt når de får fastsat max dose og får de mere modtagelige patienter med i fase 2 ? Der syntes at være stor interesse fra analytikerkorpset.
27/4 15:39
af lahn1
BGBio burde ligge i NOK 35. Mener ikke der er et kursmål fra uafhængig kilde pt. Nordmændene mangler tålmodighed, og sælger ud når CEO siger at de kan have et produkt på markedet i 2023. er vi heldigt er der nye data på ASCO i 2L AML R/R fra expansion cohort B5. som indtil videre er deres svageste bet, trods de har fået FTD i netop 2L AML R/R.
27/4 15:15
af Mcjean
Kursmålene er vel stadig 50-60 Nok kr.
27/4 15:14
af Mcjean
Nordmændene er ikke så pjattet med BGBio, hvorfor ved jeg ikke, men har holdt den, Genmab og HALO som de eneste under krisen.
27/4 12:30
af Svingtraderen
Orphazyme: Dette står på Facebook/Orphazyme: Fredags kom der spændende nye opdateringer fra Orphazyme ((link) På den korte bane kan vi se fra til: - Første patient er indrullet i Early Access Program for NPC. - Resultater fra Neurological Gaucher disease fase 2 kommer i H1 2020. 2020 og 2021 ser efter min mening rigtig spændende ud
27/4 11:45
af peter12
Biontech er ombejlet (link)
27/4 10:54
af bibob
Jeg tror Sukkeralf har styr på næste data. ?
27/4 10:46
af lahn1
Ligger selv fuld lastet i BGBio, og fik suppleret da den var nede i 12 sidste måned. Så ja der må gerne komme lidt gang i den ved 1Q 19. Maj
27/4 10:43
af lahn1
Bergenbio plejer at stige pænt på deres regnskaber selvom det er et non-event. Desværre er der meget lidt interesse omkring aktien og den falder som en sten kort tid efter. Er det AML 2L R/R vi skal have resultater for næste gang ?
27/4 10:19
af bibob
Ditto her. ;-). Solgte dog 1/10 i et depot. Har stort set resten gratis. ;-).
27/4 10:14
af lahn1
Sad i torsdags og overvejede at tage profit i Biotec , 50% på en enkelt dag virkede rimeligt, men holdt igen :-D
27/4 10:03
af bibob
Helt enig. Håber snart på godt nyt fra BerGenBio. Den har ligget lidt underdrejet længe.
27/4 10:02
af Rasbom
Når q2 er i mål så Er der nok et bedre grundlag at udregne PE mm. Indtil da lets enjoy the ride ???? men husk Norsk Biotec kan om noget gå stærkt både op og ned...
Nyeste Først- Ældste Først   Side 209/244