Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
29/4 10:52 af lahn1 |
NOK 30-40 er vel der hvor den burde havde ligget i forvejen, men har manglet interesse i markedet. Nu er den sat på landkortet og håber det er ny base.
|
|
|
29/4 10:51 af Sukkeralf |
Havde også solgt hvis jeg havde været så heldig at ramme en Corona-raket.
|
|
|
29/4 10:44 af Mcjean |
Her Sukker (link) Har ikke selv haft tid til at læse det, koncentrerede mig om at sælge!
|
|
|
29/4 10:39 af Sukkeralf |
Nogen der hørte CC og hurtigt kan forklare rationalet bag at prøve AXL i Covid-19 patienter
|
|
|
29/4 10:38 af Sukkeralf |
Tillykke Bergenbio folket - flot stigning må man sige :-)
|
|
|
29/4 10:37 af Mcjean |
har solgt alt i begge depoter, så må den godt falde til 25, jeg købte endda tegningsretter og tænkte at jeg var blevet kugleskør! altså mere end jeg normalt er.
|
|
|
29/4 10:32 af Mcjean |
okie og bobbelvand:-)
|
|
|
29/4 10:29 af lahn1 |
Mcjean tror du ikke du kan mande dig op til at gi' en med svøb ?
|
|
|
29/4 10:15 af Mcjean |
hvilken
|
|
|
29/4 10:14 af Mcjean |
i hvad kurs
|
|
|
29/4 10:10 af CBarsk |
Solgte hele min portion her til morgen. Potentiale i opkøb når rusen har lagt sig.
|
|
|
29/4 10:06 af Mcjean |
overvejer at sælge, da de altid er helt skøre i Norge
|
|
|
29/4 10:06 af lahn1 |
Den er nu min næststørste position med dagens stigning, helt uforsvarligt :-) what to do ?
|
|
|
29/4 10:04 af Mcjean |
så ender den vel i 80 snart:-)
|
|
|
29/4 10:04 af lahn1 |
Ikke lige Covid-19 jeg havde regnet med at den skulle stige på, men vi tager stigningen med.
|
|
|
29/4 10:04 af Mcjean |
Woaw den har jeg i stor stil, kradsere og congobajere på havnen!
|
|
|
29/4 10:00 af lahn1 |
Tillykke til alle jer der er med på denne spændende rejse.
|
|
|
29/4 09:59 af lahn1 |
Årets bedste dag :-D skål for Bergenbio
|
|
29/4 09:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
29/4 09:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bergen Bio + 119%.
|
|
|
29/4 06:22 af Fandel |
God morgen...
|
|
28/4 21:17 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
28/4 15:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa Biopharma interim report Jan-Mar 2020. EMA process on track; an opinion from the CHMP is expected in the second quarter 2020.(link)
|
|
|
28/4 12:01 af Sukkeralf |
Ja sådan forstod jeg det også
|
|
| ||
|
|
28/4 11:55 af lahn1 |
Sukkeralf - ja det er meget tidlige data. Ved du om det er korrekt forstået at de har svært ved at måle responsen i nogle patienter efter fjernelse af æggestokkene og derfor har valgt at bruge CA-125 som marker og derfor også har svært ved at kalde en respons i disse patienter og derfor kategorisere dem som SD? CA-125 reduction ser jo ret fin ud med 65% af pat med reduction >=50% af CA-125
|
|
|
28/4 09:51 af Sukkeralf |
Holder fast i mine og køber yderligere op, hvis vi falder mere tilbage eller hvis der kommer en emission senere hen. Så må vi se om der ikke dukker et par enkelte responser mere op ved næste opdatering.
|
|
|
28/4 09:50 af Sukkeralf |
falder virker overgjort men skyldes nok at der ikke kom den store overskrift med klart respons - og at deres CSO solgte ca 5% af sine aktier.
|
|
|
28/4 09:48 af Sukkeralf |
Lahn fik hørt Sutro CC og syntes egenligt at det lyder meget positivt - problemet er altid at det er meget svært at vurdere disse præliminære data i meget syge patienter.
|
|
28/4 08:32 af Henrikhot |
|
|
28/4 08:31 af Henrikhot |
A formal adoption of outstanding questions, incl. definition of patients and design of the post approval study, expected at the CHMP April session
|
|
|
28/4 08:10 af Rasbom |
Det er vist kl 14 ???? men uanset så bliver det spændende at får en lille opdatering
|
|
|
28/4 07:49 af LP90 |
Godmorgen havneholmen hvor ser du det :-)
|
|
|
28/4 07:31 af Havneholmen |
Hansa
investorcall kl 8
|
|
|
27/4 18:29 af Rasbom |
Photocure- spændende nyhed fra Photocure. Jeg tror det er et godt langsigtet træk som kan skabe stor værdi. (link)
|
|
|
27/4 16:49 af lahn1 |
:-) det var nu også den eksterne læge de lavede sammenligningen med Mirvetuximab og som generelt var pænt begejstret. Han havde selv submitted 8 pat. og havde flere på venteliste for at komme med i forsøget.
|
|
|
27/4 16:00 af Sukkeralf |
Jeg vil dog sige, at jeg har nu heller aldrig hørt et biotekselskab der ikke syntes deres egne data er super gode :-)
|
|
|
27/4 15:58 af Sukkeralf |
har ikke hørt det endnu - når det først i aften. Man burde nok studere de tidlige data på mirvetuximab lidt mere
|
|
|
27/4 15:44 af lahn1 |
Sukkeralf - må jeg spørge hvad du særligt noterede dig på STURO conference call. Lød på mig som om de selv syntes resultatet er bedre end Mirvetuximab i fase 1, og specielt når de får fastsat max dose og får de mere modtagelige patienter med i fase 2 ? Der syntes at være stor interesse fra analytikerkorpset.
|
|
|
27/4 15:39 af lahn1 |
BGBio burde ligge i NOK 35. Mener ikke der er et kursmål fra uafhængig kilde pt. Nordmændene mangler tålmodighed, og sælger ud når CEO siger at de kan have et produkt på markedet i 2023. er vi heldigt er der nye data på ASCO i 2L AML R/R fra expansion cohort B5. som indtil videre er deres svageste bet, trods de har fået FTD i netop 2L AML R/R.
|
|
|
27/4 15:15 af Mcjean |
Kursmålene er vel stadig 50-60 Nok kr.
|
|
|
27/4 15:14 af Mcjean |
Nordmændene er ikke så pjattet med BGBio, hvorfor ved jeg ikke, men har holdt den, Genmab og HALO som de eneste under krisen.
|
|
27/4 12:30 af Svingtraderen |
Orphazyme: Dette står på Facebook/Orphazyme: Fredags kom der spændende nye opdateringer fra Orphazyme ((link) På den korte bane kan vi se fra til: - Første patient er indrullet i Early Access Program for NPC. - Resultater fra Neurological Gaucher disease fase 2 kommer i H1 2020. 2020 og 2021 ser efter min mening rigtig spændende ud
|
|
|
27/4 11:45 af peter12 |
Biontech er ombejlet (link)
|
|
|
27/4 10:54 af bibob |
Jeg tror Sukkeralf har styr på næste data. ?
|
|
|
27/4 10:46 af lahn1 |
Ligger selv fuld lastet i BGBio, og fik suppleret da den var nede i 12 sidste måned. Så ja der må gerne komme lidt gang i den ved 1Q 19. Maj
|
|
|
27/4 10:43 af lahn1 |
Bergenbio plejer at stige pænt på deres regnskaber selvom det er et non-event. Desværre er der meget lidt interesse omkring aktien og den falder som en sten kort tid efter. Er det AML 2L R/R vi skal have resultater for næste gang ?
|
|
|
27/4 10:19 af bibob |
Ditto her. ;-). Solgte dog 1/10 i et depot. Har stort set resten gratis. ;-).
|
|
|
27/4 10:14 af lahn1 |
Sad i torsdags og overvejede at tage profit i Biotec , 50% på en enkelt dag virkede rimeligt, men holdt igen :-D
|
|
|
27/4 10:03 af bibob |
Helt enig. Håber snart på godt nyt fra BerGenBio. Den har ligget lidt underdrejet længe.
|
|
|
27/4 10:02 af Rasbom |
Når q2 er i mål så Er der nok et bedre grundlag at udregne PE mm. Indtil da lets enjoy the ride ???? men husk Norsk Biotec kan om noget gå stærkt både op og ned...
|
