Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
27/4 09:59 af Rasbom |
Biotec Pharmacon- Der har godt nok været gang i BP siden q rapporten. Jeg synes nu at det er helt fortjent, for man må vel formode at minimum q2 bliver langt bedere.
|
|
|
27/4 09:57 af bibob |
Godt man steg på Biotec Pharmacon toget. Steget over 22% idag. Fra 27 / 3 kurs 7,40 til idag kurs. 19,10. ;-)
|
|
|
27/4 09:27 af Sukkeralf |
Mon ikke Sutro tænkes at gå efter en emission hurtigt herefter, hvis der tages godt imod data.
|
|
|
27/4 09:27 af Sukkeralf |
Spændende hvorledes der tages mod data fra Sutros STRO-002 - altid svært at vurdere disse preliminære data. Umiddelbart efter eet hurtigt kig vurdere jeg at effekten er på niveau med Mirvetuximab og bivirkningsprofilen bedre. Glæder mig til at se video og høre CC.
|
|
|
27/4 09:24 af Sukkeralf |
|
|
|
27/4 07:54 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
26/4 18:33 af Kyed01 |
Nogle her der har Urogen Pharma (URGN), ser spændende ud:
(link)
|
|
|
26/4 09:00 af lahn1 |
:-)
|
|
|
26/4 09:00 af lahn1 |
Go' morgen ????
|
|
26/4 08:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Healthcare har genvundet hele årets tab: (link)
|
|
26/4 08:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
26/4 08:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
25/4 07:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
23/4 21:04 af Rasbom |
lahn1 - jeg husker at vi havde den oppe at vende før sidste Q rapport. Der så man de første takter til en vending. Siden er Covid-19 så kommet til. Det har givet en fantastisk fremgang til både enzym og M-Guard. En fantastisk aktie at have mens meget andet bare er faldet.
|
|
|
23/4 15:54 af lahn1 |
Rasbom - ja ekstra dejligt når tålmodighed lønner sig!! :-). Har tidligere nævnt at AZ bliver en guldkalv for dem og det beviser de jo i den grad i dette Q. Dog lidt overraksende at BG delen kan sælge så meget, da det for mig er uklart hvilke kunder de har på bl.a. M-Gard. Men er jo selv begyndt at spise BG1,3/1,6 fra bakers yeast. , så.... Ærgerligt at de ikke tør guide for året.
|
|
23/4 13:43 af Svingtraderen |
Orphazyme - der er ved at momentum over 100 - nogen input her?
|
|
|
23/4 10:28 af Rasbom |
Fantastisk q1 resultat for Biotec Pharmacon. Endelig ser det ud til at de har fået styr over butikken og satset på enzymer til forskning giver bonus. (link)
|
|
|
23/4 09:47 af bibob |
Hvad sker der lige med Biotec Pharmacon. Op med over 32 % . ? :-)
|
|
|
22/4 20:17 af lahn1 |
Den er overraskende "svag" havde ellers det store smil fremme da Baker bros. meddelte 9.99% ejerskab, hvor af lang størstedelen er købt i EMI til $46,5. Baker Bros. rammer sjældent galt. Tillykke Kyed01, ærger mig over jeg ikke solgte i $50
|
|
|
22/4 16:59 af Kyed01 |
Jeg har solgt hele min beholdning af ZYME, god fortjeneste på ca 35%. Har købt Hansa Bio i stedet.
|
|
|
22/4 14:21 af Sukkeralf |
De er også eget tavse omkring næste IND´er - der må da snart komme noget fra dem af......og forhåbentlig 1-3 IND´er fra partnere omend tiden er svær for opstart af nye studier
|
|
|
22/4 14:20 af Sukkeralf |
Er nu lidt bekymret for Zymeworks ZW49 - som skrevet tidligere, så lød det ikke helt til at vi får data på ASCO, hvilket er et svaghedstegn i mine øjne. Holder dog fast og tiden må vise om der kommer data og hvis ikke om det så var svaghedstegn. Den virker ikke volsom stærk for tiden.
|
|
|
22/4 14:19 af Sukkeralf |
Celgene mener du - ja og rettighederne tilfalder Sutro i september 2020 eller så. Kigger man på target så er det også ting andre har fejlet med, så tænker ikke det er så hot. BCMA CD3 er også langt bagefter og BMS har et i forvejen.
|
|
|
22/4 14:15 af lahn1 |
Ja platformen er spændende, hvis vi kan få en nye ZYME her vil det ikke være dårligt. (ZYME skal også lige bevise sin platform) Syntes nu ikke han lyder særlig varm på STRO-001 og CD74 som target men mere til STRO-002 og FRa som target. Ja rart hvis de kan vise lidt succes med ADCerne, det vil jo nok øge tiltro til deres nye iADC. De tre antistoffer i Merck aftalen, er det dem som Merck ikke ønskede at udnytte optionen på ? i så fald enig, så er det løb nok kørt.
|
|
| ||
|
22/4 13:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bavarian kan blive del af ny COVID-19 vaccine fra J&J(link)
|
|
|
22/4 13:26 af Sukkeralf |
Ligeledes spændende med deres iADC platform, men kunne nu godt tænke mig succes med ADC platformen alene inden man ligger ret meget værdi i noget der er endnu mere kompliceret :-)
|
|
|
22/4 13:26 af Sukkeralf |
Ellers er jeg begejstret for Merck samarbejdet - det bliver spændende at se targets på Seronos bispecifikke antistof og hvilken ny kandidat Sutro selv kommer med.
|
|
|
22/4 13:24 af Sukkeralf |
I BMS samarbejdet ser jeg kun værdi i deres BCMA ADC - de stre bispecifikke antistoffer fra præklinikken tror jeg ikke kommer videre.
|
|
|
22/4 13:23 af Sukkeralf |
Ser nok lidt omvendt på sagerne i forhold til Seekingalpha skribenter - jeg tillægger STRO-002 større værdi end STRO-001.
|
|
|
22/4 13:12 af Sukkeralf |
Holder da jeg primært har købt grundet platformen - og der skal måske et par skud til før man rammer en succes, så lad os se om vi er heldige
|
|
|
22/4 13:10 af Sukkeralf |
Ved ikke hvor mange nye data der kommer, men hælder til det positive. CC og et video indslag med en doktor samt LBA på tidligere konference lugter af succes
|
|
|
22/4 12:32 af lahn1 |
Op eller ned - den tanke har strejfet mig, men læner til at de har gode nyheder eftersom de blev godkendt til en late breaking abstract. Hvad tænker du ? Er du inde eller ude over ACCR ?
|
|
|
22/4 11:26 af Sukkeralf |
Ja spændende med data om en uge - det kan godt blive en større trigger op eller ned.
|
|
|
22/4 09:55 af lahn1 |
Spændende og informativ artikel om Sutro fra seekingalpha. Husk de har conference call 27. April med opdaterede data på STRO-002. (link)
|
|
|
22/4 08:33 af Fandel |
God morgen...
|
|
22/4 08:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Saniona: (link)
|
|
22/4 07:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
20/4 22:54 af Solsen |
Biotech amok. Enkeltaktier stiger vildt i dag. Mon det holder ?
|
|
20/4 18:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fantastisk udvikling i kursen den sidste måned.
|
|
|
20/4 14:41 af LP90 |
skulle jeg havde vidst solgte i morges på 109 så øv
|
|
|
20/4 14:41 af LP90 |
tænker der er blevet lukket nogle short positioner
|
|
20/4 13:09 af Darvin |
Nej - de har telefonkonference 28 april, men så vidt jeg ved intet nyt og EMA har heller ikke nyt før 28 april. Enten hype eller insiderviden.Men den falder jo også som en sten igen
|
|
|
20/4 11:57 af Goose3 |
Nogen der har set nyheder fra Hansa biopharma. Kan ikke forstå at den skal stige så meget!
|
|
|
20/4 07:25 af Fandel |
God morgen...
|
|
19/4 10:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
17/4 07:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
15/4 19:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
test
|
|
14/4 21:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Flot analyse på Hansa Bio Pharma: (link)
|
|
|
14/4 17:29 af lahn1 |
|
|
|
14/4 17:29 af lahn1 |
Sutro Biopharma to Present Updated Clinical Data for its STRO-002 Antibody-Drug Conjugate at the AACR Virtual Annual Meeting on April 27, 2020
|
