Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
14/4 11:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
13/4 10:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
12/4 07:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
|
5/4 22:30 af CyclingPig |
@GeorgeBest - ok. Nu til dags er jeg jo så uendelig langt bagud:-)
|
|
|
5/4 22:29 af CyclingPig |
Nogle der ved, om Lundbeck er inde over nogen forsøg med psykedeliske stoffer ift. psykisk sygdom. Flere studier viser rigtig gode resultater, men jeg har svært ved at finde selskaber, der beskæftiger sig med området.
|
|
|
5/4 10:38 af peter12 |
Interessant artikel om cv19 vaccine (link)
|
|
|
4/4 18:34 af Rasbom |
Det ser ud til at marked har taget pænt i mod Hansa Biopharmas årsrapport. Godt der er små lys i marked. Nu er kursen vel lift højere eller lige så høj end den var lige før COVID-19. En lidt usædvanlig udvikling
for tiden ????
|
|
3/4 20:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Årsrapport Hansa Biopharma: (link)
|
|
|
3/4 06:46 af bibob |
Ambu får grønt lys fra FDA til engangs cystoskop ( Børsen )
|
|
|
2/4 13:29 af Muldyr |
Den stikker da helt af i dag! Der skulle tilsyneladende have været et indslag med BioPorto i dag på TV2 News. Har ikke selv set det, men måske årsagen til den store interesse / omsætning i dag...
|
|
|
1/4 17:17 af JKY_VH |
Bioporto gjorde det godt i dag +15,85% på oplysningen om Bioporto´s samarbejde med SDU om en Covid-19-test, som på mindre end ti minutter - og på et tidligt stadie - skal kunne slå fast, om man er smittet med Covid-19.
|
|
1/4 16:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
31/3 17:11 af Solsen |
AMRN rundbarberet på et patentsøgsmål (link)
|
|
|
31/3 16:49 af LP90 |
Lahn1 tak for dit syn
|
|
|
31/3 16:46 af lahn1 |
59 patienter
|
|
|
31/3 16:43 af lahn1 |
Jeg er muligvis farvet at "eksperterne" på Ihub, men de er overbevist om at obviousness baseret på Mori trial er helt ude i skoven, da Mori kun har 59 patenter i forkert patientgruppe (kun mænd og ikke trigs >500) og ikke er blevet publiceret i noget medicinsk tidskrift, så er det svært at se at Mori trial skal kunne være basis for obviousness i Marine populationen, siger de kloge !?? Syntes det lyder plausibelt så tror de har en god chance, men appel sager har statistisk set kun 7% for at vinde
|
|
|
31/3 16:16 af LP90 |
Lahn1 tror du på deres appel ?
|
|
|
31/3 16:10 af LP90 |
lahn du er ikke alene har desværre også for mange af dem til gak over 20 ØV
ØV
|
|
|
31/3 16:03 af lahn1 |
Øv -Amarin taber retsag og får kendt patenter ugyldige pga af obviousness. Ned med -65%. så blev man lige langsigtet invester - sikken en start på 2020
|
|
|
31/3 12:57 af peter12 |
Biontech regnskab (link)
|
|
31/3 11:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
|
26/3 10:47 af peter12 |
Godt nyt fra Sverige (ONCO) (link)
|
|
|
25/3 17:57 af 2311leeds |
Tak for info.
|
|
|
25/3 17:12 af Stockwatch1 |
leeds, de spekulerer nok i, at mange biotekselskaber vil få udsat kliniske forsøg pga corona. Men Orpha har jo lige fået penge (emission til kurs 106), så de mangler ikke penge foreløbig
|
|
| ||
|
|
25/3 13:24 af 2311leeds |
Ok..Tak for info.Stockwatch1..Beholder den..Købte i kurs 132..Håber ikke de får held til det.Men hvad kan grunden være til at de gør det??
|
|
|
25/3 11:30 af Stockwatch1 |
leeds, det virker som om Goldman Sachs prøver at presse den ned dagligt. Ved ikke om de shorter den
|
|
|
24/3 18:02 af 2311leeds |
Orphazyme.Hvad mener folk om den??...Gik i minus til sidste i dag...Den rykker ikke ret meget når vi har plus dage..
|
|
|
24/3 13:32 af Sukkeralf |
Flot aftale af CytomX
|
|
|
24/3 13:32 af Sukkeralf |
|
|
|
23/3 16:10 af Rasbom |
Biotec Pharmacon - dejligt med et selskab som stiger selv på en så rød dag. Det ser ud til at investorerne har bestemt sig for at Biotec P kommer til at tjene penge på COVID 19 . Jeg er som tidl nevet selv positiv omkring firmaets sats på enzymer. Men af småbitter erfaring så ved jeg også, at kortsigtede interesser uden styr på det fundamentale ofte styre norsk biotec. Så vi må afvente lidt for at se om der er hold i tesen....
|
|
23/3 13:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
21/3 11:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
|
18/3 21:33 af lahn1 |
Til historien høre også at mange havde håbet på nyheder om ZW49 på ASCO, men det ser ud som om det bliver udskudt.
|
|
|
18/3 21:32 af lahn1 |
Zyme resultat 2019 $-145 mill. og havde $298 i cash per 31.12.19. Siden da var de så frække at udstede nye aktier for $247 mill. i januar til $46,5, så det er ikke cash de savner de næste par år. De steg 250% i 2019 så nogle har nok taget gevinst, men jeg er ret sikker på at prisen er blevet drevet ned, så nogle money makers kan komme bedre ind i aktien før den får lov til igen at stiger. tror ikke på en skal længere ned en dette niveau.
|
|
|
18/3 20:22 af JohnW |
Står de overfor at skulle rejse yderligere kapital? Kan det forklare det kraftige fald?
|
|
|
18/3 20:18 af JohnW |
Er casen i Zymeworks intakt? De er faldet ekstremt meget de seneste uger (væsentlig mere end index’ene)
|
|
|
18/3 17:09 af bibob |
Covid-19 : Fast-tracked vaccine receives approval in China to begin human trials at virus epicentre. (link)
|
|
|
18/3 16:10 af Hugininvest |
Den er så på markedet modsat de nye tiltag
|
|
|
18/3 16:09 af Hugininvest |
Fujifilm stiger da også ret pænt. Deres datterselskab ejer favipiravir (Influenzavaccine), som angiveligt virker mod Corona
|
|
|
18/3 09:49 af Sukkeralf |
Lahn forsøgte det samme lige over 6, men intet handel i den halve time jeg havde tilrådighed. Tror dog ikke dette var sidste chance
|
|
|
18/3 09:44 af Sukkeralf |
Det mener jeg ikke lasse - som jeg læser det bliver kassen tømt godt ud i år, så hvis der de skal hente rettiddigt, så bør det vel være i H2 2020
|
|
|
17/3 23:14 af lassevedel96 |
Sukker - har de sagt at de skal hente penge i år? Kassebeholdningen ser jo ikke helt skidt ud. Det kunne dog selvfølgelig komme naturligt i forlængelse af to positive data-readouts i Q2.
|
|
|
17/3 19:54 af Rasbom |
Lahn1 - ja det er også det jeg formoder. Jeg har dog ikke kunne læse en sikker bekræftelse på det nogen steder. Uanset var jeg positiv til BP nye sats på enzymer før Corona også men fint om vi kan få boostet salget pga Coronaforskning.
|
|
|
17/3 19:18 af lahn1 |
Der indgår UNG ,vist nok fra BioTec.
|
|
|
17/3 19:17 af lahn1 |
Rasbom - er også med i Biotec og ser en potential 5x indenfor de næste 5 år. Er ikke i tvivl om at AZ vil nå deres mål og lidt til. De udvider med endnu en produktionsline for at imødekomme efterspørgslen . TF fik en emergency use autorisation til deres test, og der indgår vist nok Cod UNG enzymer fra biotec. TF skal levere 1,5 million test til USA.
|
|
|
17/3 19:00 af lahn1 |
Sukker - Jeg lavede double down på Sutro igår. Kunne ikke forstå de mange tæsk. Tænker også at de skal ud i Q4 for at hente penge når markedet er vendt.
|
|
|
17/3 18:50 af Rasbom |
Biotec Pharmacon - en af de få biotekaktier som har klaret sig helt pænt under Coronakrisen. Mon de ligefrem kan stige på baggrund af Corona. Deres vigtigeste forretningsben er jo fremstilling af enzymer til forskning. Som jeg forstår det arbejder en af deres store kunde Thermo Fisher med en Coronatest.
|
|
|
17/3 17:06 af Sukkeralf |
Lahn - ved heller ikke hvorfor Sutro fik så mange bank, men tænker det måske skyldes at de nok skal hente penge i år
|
|
|
17/3 15:42 af peter12 |
Biontech news (link)
|
|
|
17/3 07:01 af bibob |
Moderna : First patient dosed with mRNA vaccine. (link)
|
