Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Ennogie
Amerikanske aktier
Chemometec
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
Zealand Pharma
|
|
17/3 01:20 af Rasbom |
Hvor kursen ende tirsdag på Photocure det har jeg ingen anelse om. Men hvis HS fortsætter udsalget så er svaret helt sikkert ned. Men når det er sagt så må nuværende kurs altså være en god mulighed hvis man ser 1 år frem. Jeg har suppleret mandag. Det er muligt det er for tidligt på kort sigt. Men om et år må det sgu være en god beslutning (-:
|
|
|
17/3 01:12 af Rasbom |
Photocure transcript (link)
|
|
|
17/3 00:20 af peter12 |
Panic selling ? (link)
|
|
|
16/3 20:57 af lahn1 |
Er der nogle der har en forklaring på at Sutro er ned med 35%. Er det blot skuffelsen over de ikke præsenterer updates på AACR ?
|
|
|
16/3 18:40 af bikube |
Tak Aftenbakken - Jeg gik ud i haven, og kom først ind igen efter luk - sikke en overraskelse, pludselig var der flere, der ikke var røde.
|
|
|
16/3 17:20 af bibob |
Er der nogen der ved noget om hvordan Hansa Bio er kapitaliseret. ??
|
|
16/3 17:09 af Svingtraderen |
Ved AMBU op 16% (link)
|
|
|
16/3 16:31 af bikube |
Er der andre ting ved AMBU end shortlukning, der får kursen til at stige, hvor alt andet falder.
|
|
16/3 09:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
test
|
|
|
14/3 16:50 af bibob |
|
|
|
14/3 16:15 af LP90 |
Rasbom ja vi kører lidt op og ned som resten af markedet men på den lidt længere/lange bane så bør der være en del optur :-)
|
|
|
14/3 15:39 af Rasbom |
Keyed og LP90 - ja selvom vi fik en mavepumper den anden dag i Hansa BP så syntes jeg altså de har en god case når man tar de lange briller på. God kliniske resultater med Imlifidase, som vel ganske “sikkert” kommer til at lede til godkendelse i Europa og USA(usa2023) . Hvad der sker med kursen på den korte bane i disse coronatider det skal jeg ikke kloge i.
...
|
|
|
13/3 09:48 af LP90 |
Kyed01 det gør jeg løbende
|
|
|
13/3 08:26 af Kyed01 |
God morgen, vil ikke udelukke at jeg køber flere hvis kursen falder ydeligere.
|
|
|
13/3 07:52 af LP90 |
God morgen Kyed01 ja men vi rammer aldrig bunden jeg startede med at købe på 83 og så købe lidt op løbende så mit gak nu 78 god dag
|
|
|
13/3 07:44 af Kyed01 |
Jo tak LP90. Skulle nok have ventet, kunne ha købt dem til kurs 70 men håber på gevinst på den lange bane.
|
|
|
12/3 19:14 af Rasbom |
Så forsvandt styrken også ud af Hansa Biopharma. Det kræver is i maven at sidde med biotekaktie i disse dage.
|
|
|
12/3 13:23 af LP90 |
Kyed01 velkommen i klubben jeg tabte rigtig mange penge på dem sidste år men solgte ud før jul med stort tab (skattemæssigt) men er gået ind igen (vil sku have mit tab hjem igen :-)
|
|
|
12/3 10:27 af Kyed01 |
Saa er jeg også Hansa Biopharma aktionær, fik købt en lille portion til kurs 80
|
|
12/3 09:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test.
|
|
|
11/3 01:15 af Rasbom |
Godt med en ny storaktionær som også tror på casen Hansa Biopharma. Efter udskydelsen i USA så den efter min mening pludselig for billig ud. Noget tyder da også på at marked er enig i det. Den har jo klaret skærene helt ok den sidste uge.
|
|
10/3 16:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ny storaktionærer i Hansa Biopharma: (link)
|
|
10/3 16:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
|
9/3 09:56 af Kyed01 |
CytoDyn (link)
|
|
| ||
|
|
9/3 09:15 af bibob |
Orexo. (link)
|
|
|
9/3 09:12 af bibob |
|
|
|
9/3 08:02 af bibob |
Kunne se ud til at Gilead's Remdesivir bliver første på markedet mod Corona virus. (link)
|
|
|
9/3 08:00 af bibob |
God morgen. :-).
|
|
|
9/3 04:14 af Kyed01 |
Nogle der overvejer at købe INO? (link)
|
|
8/3 19:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
|
6/3 21:05 af Rasbom |
Helge - ja godt og se at der i det mindste er lidt biotek i portefølgen der går den rette vej. Når nu alt andet bare falder og falder..
..
|
|
6/3 16:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa stiger pænt på pressemeddelelsen i dag.
|
|
|
6/3 10:37 af Fandel |
BIOTEKAKTIER KAN FORGYLDES AF AMERIKANSK BLÅSTEMPLING
Medvind fra de amerikanske lovgivere kan betyde aktieafkast og reducerede risici i biotekaktier, vurderer kapitalfond. I november blev Orphazyme blåstempelet i USA, og siden er selskabets
aktie steget med 94,2 pct.
|
|
6/3 09:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa Biopharma announces long term follow-up data that demonstrates 2-year graft survival of 89% after imlifdase treatment and transplantation.
(link)
|
|
|
6/3 08:24 af Sukkeralf |
Ja den fik bøllebank - men den må gerne komme ned mod 40 før jeg synes det er interessant........ellers afventer jeg data !
|
|
5/3 22:58 af Solsen |
(link) IGM på tilbud sukkeralf
|
|
|
5/3 19:01 af msn |
Interessant magasin: (link)
|
|
5/3 17:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa Biopharma: (link)
|
|
|
5/3 12:10 af lahn1 |
Kender godt følelsen. Sad længe og lurede på Chemometc i 30-35, så sprang den i 60 pga en artikel i Berlingske ,så meldte jeg pass og ny er den i 279.
|
|
|
5/3 10:56 af Sukkeralf |
Men som skreveet i forbindelse med Zymeworks, så skal man bare tidligt med efterhånden, hvis ikke man skal køres over. Det håber jeg nul ykkes med Sutro
|
|
|
5/3 10:55 af Sukkeralf |
IGM har kun deres CD20/CD3 i klinikken og de første data kommer først på ASH - alligelvel er markedsværdien sneget sig over 2 milliarder dollars. Vildt
|
|
|
5/3 10:54 af Sukkeralf |
Begge selskaber jeg gerne vil have fat i, men nu koster de en del og markedsværdien er høj, så afventer lige at de beviser noget i klinikken. Arvinas har vist i klinikken at deres PROTAC er oralt tilgængeligt og nu må vi se om der er et terapeutisk vindue !
|
|
|
5/3 10:52 af Sukkeralf |
Det samme gælder eksempelvis Arvinas, som jeg har kigget på fra kurs 12-20 og nu er den i 50 !
|
|
|
5/3 10:52 af Sukkeralf |
Blev også voldsomt kørt over at IGM Biosciences som jeg ville nappe i 19-20 stykker og nu ligger den i 73. Ligeledes en der er spurtet afsted uden egentlige nyheder, men er blevet populær
|
|
|
5/3 10:50 af Sukkeralf |
Har købt og køber flere tænker jeg :-)
|
|
|
5/3 10:41 af Nike |
Er det mærkeligt, at Danske Bank´s opjustering af Orphazyme s kurs til 185 ikke omtales nogen steder?
|
|
|
5/3 10:30 af lahn1 |
Spændende, men husk nu at købe dig ind så du ikke bliver kørt over ;-)
|
|
|
5/3 08:21 af Sukkeralf |
Tror 2020-2021 bliver markante år der vil sætte Sutro på landkortet - de kører stadig meget under raderen, men det bliver der forhåbentlig lavet om på de kommende år !!
|
|
|
5/3 08:15 af Sukkeralf |
Bliver ret interessant at følge deres nye tiltag iADC - hvor man til sit antistof både har koblet et toxin og en immunstimulator.
|
|
|
5/3 08:12 af Sukkeralf |
|
