Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
5/3 08:15
af Sukkeralf
Bliver ret interessant at følge deres nye tiltag iADC - hvor man til sit antistof både har koblet et toxin og en immunstimulator.
5/3 08:12
af Sukkeralf
5/3 08:12
af Sukkeralf
Og deres investorpræsentation hos Cowen and Company:
5/3 08:08
af Sukkeralf
5/3 08:08
af Sukkeralf
Fin præsentation af Sutro Biopharma både hos 10´th annual world ADC London:
4/3 09:31
af bibob
4/3 08:12
af LP90
Godmorgen :-)
3/3 21:13
af Sukkeralf
Tror det skyldes det jeg skrevige oppe over dit skriv
3/3 20:36
af JohnW
Skyldes det store fald i Zymeworks alene Corona, eller er der dårligt nyt ude?
3/3 10:46
af Sukkeralf
Ingen nyheder og måske blev der mellem linierne sagt, at der ikke kommer data fra ZW49 på ASCO, som der tidligere har været på tale. Skuffende hvis det er tilfældet ! Generelt er deres investorpræsentationer meget ens, men så meget har de trods alt heller ikke at fortælle om endnu
3/3 10:11
af lahn1
Intro af David Novak - this is my highest conviction pick ! Ingen nyheder så vidt jeg kunne se, men syntes de var meget klare i spytte om at de tror ZW25 er bedre end Herceptin. Nyt link (link)
3/3 08:09
af lassevedel96
Nogen der fik hørt deres CC, der kan berette om noget nyt?
2/3 21:17
af lahn1
Zymeworks Raymond James CC (link)
2/3 16:22
af lahn1
BGBIO nævnes flere gange ligesom Humax-AXL-ADC (link)
2/3 16:21
af lahn1
Faldt lige over denne artikel .AXL as a Target in Breast Cancer Therapy med en god gennemgang af hvad der sker på AXL fronten. Jeg forstod ca. 10% :-) Men viser at der er mere gang i AXL end vi lige går og høre.
2/3 15:57
af lahn1
LOL, det er sgu sørgeligt :-) Du finder nok nogle flere.
2/3 15:12
af Sukkeralf
Næh endnu et target man har fuldt - og blevet kørt over :-) Det er dog også gået stærkt siden deres præsentation på ASH
2/3 15:11
af lahn1
Ved
2/3 15:11
af lahn1
Så må vi jo skabe lidt hype omkring AXL :-) måske lidt omtale ifm lunge, lever og nyre fribose kan hjælpe på det. Hved du hvilke konferrencer man benytter til disse 3 sygdomsområder ?
2/3 15:10
af lahn1
Håber du var positioneret der :-)
2/3 15:05
af Sukkeralf
Trillium oppe med 47% premarket
2/3 14:52
af Sukkeralf
2/3 14:52
af Sukkeralf
Så blev Forty Seven købt
2/3 13:40
af Sukkeralf
Det samme har jo eksempelvis været gældende for CD47
2/3 13:40
af Sukkeralf
Synes desværre ikke vi ser så megen omtale af AXL hist og pist - Genmab virker også mere lunken end tidligere, men sådan er det nogengange ! Det er tit to skridt frem og et tilbage, så vi må se om hypen omkring AXL blusser op igen
2/3 13:38
af Sukkeralf
Så når et target får ekstra opmærksomhed så går det altid lidt amok :-) Dejligt at Genmab sikrede sig adgang til BLiNKs portefølje af CD47 antistoffer i sommeren 2019. Det kunne godt have været dyrere i dag :-)
2/3 13:37
af Sukkeralf
Forty Seven er pionerer indenfor CD47 - et target der jo en gang blev spået stor mulighed for en behandling af en bred vifte af cancer typer - sidenhen har det så ikke været helt ligetil ! Trillium der også er indenfor dette felt steg over 60% i fredags formentlig grundet Gileads interesse i Forty Seven.
2/3 13:35
af Sukkeralf
Nej det burde ikke betyde noget - i princippet er et small molecule at foretærkke såfremt de kan det samme.
2/3 13:16
af lahn1
Sukkeralf -FS er da også pænt prissat ca. 20 x BGBIO. Er det bare antibodies der er mere fancy end inhibitors ? Syntes mcap forskel er lige lovlig stor.
2/3 12:16
af lahn1
Sukkeralf - Hård konkurrence i 1. L. Det er flotte tal i særdeleshed i MDS. BGBIO kan dog godt være med i 1.L AML med 66% ORR og 50% CR dog i mindre pt pop. Ingen tvivl om at FS kommer hurtigt bagfra og BGBIO skal have den partneraftale på plads. Spændende at følge om BGB324 viser sig at have bedre OS grundet det fundamentale i AXL, som jo antydes lidt af BGBIO.
2/3 09:06
af Sukkeralf
This regimen demonstrated an overall response rate (ORR) of 92% and complete response (CR) rate of 50% in 24 patients with intermediate to very high risk myelodysplastic syndromes (MDS) and an ORR of 64% and CR of 55% in 14 first-line acute myeloid leukaemia (AML) patients deemed ineligible for induction chemotherapy.
2/3 09:06
af Sukkeralf
Most recently, Forty Seven presented promising data for its lead CD47-targeting antibody magrolimab in combination with the chemotherapy azacitidine at the annual meeting of the American Society of Hematology (ASH) in December.
2/3 09:05
af Sukkeralf
2/3 09:05
af Sukkeralf
Ja godt for BergenBio lahn - en mindre god ting er måske ekstra fokus på Forty Seven med deres CD47 antistof magrolimab - gode data i AML og MDS.
2/3 07:58
af LP90
God morgen :-)
29/2 15:15
af lahn1
29/2 15:09
af lahn1
af stor betydning for BGBIO. De har godt nok ikke Fast Track i NDAML men har de bedste resultater i NDAML phase II. Netop Abbvie's Venetoclax blev godkendt pga et phase II forsøg men fejler nu i phase III. Spændende om BGBIO melder noget ud om omprioritering af deres registrerings startegi i AML, hvor de indtil videre satser på at bruge deres Fast Track i R/R AML, hvor deres resultater er knap så imponerende.
29/2 15:03
af lahn1
BGBIO - tror nyhed om at Abbvie fejler primary endpoint i NDAML kan være
28/2 17:35
af LP90
Hej nogen der ved hvorfor Gilead sætter sig 8% er det ikke dem der er igang med vaccine mod Corona ?
28/2 12:14
af lahn1
Så er BGBIO i + et mindre sving på 20% idag :D
28/2 11:12
af lahn1
I så fald var der ikke mange med SL, volumen var ganske behersket. Syntes den opfører sig lidt manipuleret som så mange andre aktier i Oslo.
28/2 10:55
af Sukkeralf
Me too - mon det var udløsning af stop losses
28/2 10:42
af lahn1
Kun nede 43% i år :-), og derved stor mulighede for minimum en 100% stigning senere når korrektionen er færdig.
28/2 10:40
af lahn1
Sov i timen skulle havde fyldt depotet op da den var i 12 .
28/2 10:39
af lahn1
juhuuu !
28/2 10:36
af Sukkeralf
nu kun 10% nede
28/2 10:34
af lahn1
Ja føj den får tæsk. Supplerede vist lidt tidligt igår. Ingen nyheder så vidt jeg kan se. Er slået tilbage til emi kurs fra sommer 2019.
28/2 10:23
af Sukkeralf
Noget nyt fra BErgenbio - nede 20%
28/2 08:57
af Doublo
God morgen er der nogen der har en mening om Orphazyme A/S
27/2 18:30
af LP90
Rasbom ja vildt over reaktion total for vildt ( en der har alt for mange af den )
Nyeste Først- Ældste Først   Side 213/244