Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
27/2 16:33 af FinanceGuro |
Er tiden inde til at købe flere RLS Global?
|
|
|
27/2 15:52 af Rasbom |
Ok selvfølgelig er det ikke godt når direktøren får sparket. Men et fald på 30% når data og rekuteringshorisonten ikke endres. Det har jeg svært ved at forstå.
|
|
|
27/2 15:50 af Rasbom |
Men ikke overraskende når man tar den Norske børs i betragtning.
|
|
|
27/2 15:50 af Rasbom |
Jeg syntes det virker som en vild overreaktion med Nano. Det har jo ikke udskudt tidslinien som jeg forstår det.
|
|
|
27/2 15:01 af LP90 |
Lahn 1 NANO syntes de siger de ikke behøver penge før i 2021 måske en dum udmelding når markedet her 12 mdr før slagter aktien (kan håbe de får et super opkøbsbud)
|
|
|
27/2 13:58 af lahn1 |
Den kan falde helt ned til 13,5 hvor den var ved tidligere emi. Det vil i så fald være en usædvanlig fin pris ift de nye aktier til 18,-. Det er da noget af en snitter NANO får idag. Ny CEO og behov for penge i nærmeste fremtid kan markedet ikke lide.
|
|
|
27/2 13:14 af LP90 |
lahn 1 har lige købt yderligere op (har mange ) til kurs 14,98 derfor syntes jeg stadig det er underligt de søtter det i gang når de kan se kursen er så langt nede virker useriøst hvad med Nordic Nanovector den får da godt nok også tæsk (der har jeg så også mange )
|
|
|
27/2 12:22 af lahn1 |
Vi takker nej til deres fine tilbud og køber i markedet til 15 i stedet for
|
|
|
27/2 12:21 af lahn1 |
:-D præcis. De kunne jo ikke vide at den ville smide ca. 20% på corona. kursen på 18,- er sat samtidigt med at de lukkende den store emi til18,- så der er jo fair nok.
|
|
|
27/2 12:11 af LP90 |
lahn 1 jo men vi kan jo købe den nu til 15 Nok nu
så det giver sku ingen mening at de kommer ud med det nu eller ?
|
|
|
27/2 11:14 af lahn1 |
BGBIO-som jeg læser det laver de en ekstra emmission på 1.500.000 aktier til kr 18 rettet med eksisterende aktionærer som ikke fik aktier ved den store emission på 12mill aktier. For hver 22,22 aktier i BGBIO får man lov til at købe 1 ny aktie til kr.18,- Og man kan ikke handle retten til nye aktier. Var ikke selv opmærksom på det, men den ekstra emi på 1.500.00 aktier står foreslået i indkaldelsen til GF. Så derfor ikke noget overraskende i det :-) Jeg ser det som en mulighed for at supplere
|
|
26/2 22:28 af Darvin |
Ok - havde ikke lige fulgt det sidste.
|
|
|
26/2 21:03 af LP90 |
Darvin som jeg læser det så er det en ny til os hvor den sidste var en placeret sku da utroligt de bliver ved med at mangle penge sku da bedre de kom lidt videre med deres produkter og kom i mål
|
|
26/2 20:26 af Darvin |
tranche du tænker på, altså sammenførende med 30 januar. Samme sum mv
|
|
26/2 20:26 af Darvin |
Hej - må lige selv læse om det, men er det ikke anden tranchedu
tænker
|
|
|
26/2 18:28 af LP90 |
Darvin har lige læst inde på nordnet under aktien at der kommer en til eller ? er godt bekendt med den der var på 18 NOK den 30 januar
|
|
26/2 18:13 af Darvin |
Mohn
|
|
26/2 18:13 af Darvin |
LP90 hvis det er den nylige du henviser til, og det må det være, så var den rettet (220 mill nkr) og hovedaktionæren Trond Morn tog en fjerdedel alene.
|
|
|
26/2 17:48 af Hfencker |
De sidste par dage har virket som om, det er pressen der sætter dagsorden for corona/aktie - virussen
|
|
26/2 17:39 af Solsen |
HZNP med regnskab og guidance på $500 EBITDA. De er vel billige med et marketcap på $6-7 bn ?
|
|
|
26/2 17:31 af LP90 |
Hej nogen her der er inde i BerGenBio og som ved hvad det er for noget med udbud af nye aktier jeg har haft aktien siden års skiftet tak på forhånd
|
|
|
26/2 15:14 af Svinnius |
alle indspark er velkomne :)
|
|
|
26/2 15:14 af Svinnius |
Har overvejet et frimærke i Immunicum (link) Plusser: Syntes deres Mereca studie ser lovende, der kommer snart nyt i Iliad studiet, samarbejde med Merck/pfizer, som jeg har forstået det er de ikke en direkte konkurrent til andre produkter på markedet men et suppliment, ca. 300m skr i kassen, opkøbskandidat. Minusser: Ingen ny CEO efter den tidligere blev hældt ud/trak sig i december, shortet, skal have partner/kapitaludvidelse til fase3 mereca, "one trick pony"
|
|
|
26/2 09:35 af Fandel |
God morgen...
|
|
| ||
|
26/2 08:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
24/2 16:58 af Monforte |
Er der nogen, der har erfaring med Expres2ion. Stigning på 20-30% i dag på meddelelse om lederskab af konsortium mht coronavaccine.
|
|
|
24/2 10:51 af Zinkler |
Alle mine er røde på nær BioPorto. Tror dog ikke den holder heller.
|
|
24/2 08:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har et frimærke i aktien. Best case kan det blive en Genmab-look a like.
|
|
22/2 21:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
|
20/2 14:13 af CBarsk |
Nogen med info/indsigt i Active Biotech? Potentiale?
|
|
20/2 12:09 af Svingtraderen |
Selv tak, sw1 - det var mere så man ved hvorfor bevægelsen i dag - er selv Orphanist:)
|
|
|
20/2 11:23 af Stockwatch1 |
Tak, Aftenbakken. For os Orpha-investorer er der dog intet nyt i artiklen, som i øvrigt citerer en ugegammel Redeye-analyse. Men rart at der bliver skrevet om selskabet, så kendskabet bliver mere udbredt
|
|
20/2 09:41 af Svingtraderen |
Orphazyme, Finans.dk: (link)
|
|
20/2 08:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bavarian årsrapport: (link)
|
|
20/2 08:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Cantargia: (link)
|
|
|
20/2 00:33 af Rasbom |
Cantargia - pæn høj tegningskurs. (link)
|
|
|
19/2 17:46 af Rasbom |
Photocure - (link)
|
|
|
18/2 21:43 af Rasbom |
Se deres sidste præsentation
|
|
|
18/2 21:42 af Rasbom |
BLA filing with FDA targeted to 1H 2021
• Orphan Drug Designation granted in US and EU in 2014
• Enhanced dialogue with regulators to bring Betalutin® to FL patients quicker thanks to:
– Fast-track designation granted in the US in June 2018
– Promising Innovative Medicine (PIM) designation granted in the UK in October 2018
|
|
|
18/2 21:42 af Rasbom |
Zinkler- Du har helt ret. Jeg var lidt hurtig/ivrig der. De forventer at afslutte fase 2 i år og så søge godkendelse på baggrund af fase 2 data.
|
|
|
18/2 20:20 af lexus |
undskyld oasmia.
|
|
|
18/2 20:13 af lexus |
Hej er der nogle der følger oasmina og vil give et bud på fremtiden,
|
|
18/2 18:23 af Solsen |
Jeg mener, at HALO er i en eller anden form i udbrud. Køb på eget ansvar ;-)
|
|
|
18/2 16:41 af Zinkler |
Rasbom, Har kigger på Nordic Nanovector og kan kun se at de er kommet til fase 2 med Betalutin samt nogle sideløbende undersøgelser i fase 1. Har du/I noget info ang Betalutin i fase 3?
|
|
|
18/2 15:26 af Rasbom |
3kroner- ja det var den tekniske side af sagen. Men fundamentalt har jeg utrolig svært ved at forstå hvad Nordic Nanovector laver på disse lave niveauer. De er godt i gang med fase 3. Resultaterne ser rigtig fine ud. Bivirkningsprofilen er god og Betalutin er let at administrere. Men de har jo haft noge forsinkelse tidl i patientrekuteringen. Så marked venter nok på at få bekræftet at alt går efter tidsplanen. Jeg ven
ter med tålmodighed. Jeg tror vi skal godt op i 2020.
|
|
|
18/2 08:43 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
18/2 08:16 af 3kroner |
TRVX og NANO - En lille artikel om 2 norske biotek-aktier (link)
|
|
|
17/2 22:05 af m00t |
Jeg beklager det knækkede link - tak @Kænned for at rette det
|
|
|
17/2 15:17 af Fandel |
Mange tak Kæmned, så er jeg også med...
|
|
|
17/2 14:13 af Kænned |
Her: (link)
|
