Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/2 14:12
af Kænned
@Fandel: Klik på linket og copy/paste resten af linket fra m00t's besked ind.
17/2 13:37
af Fandel
Jeg synes ikke, at jeg kan finde siden?
17/2 13:33
af Kænned
Mange tak for link m00t. det bliver spændende at se om de får de godkendt!
16/2 21:24
af m00t
For dem der har interesse i Orphazyme har Redeye lavet en rigtig fin analyse heraf: (link) e/report_files/2020/02/update_20200213_42732.pdf
16/2 20:59
af Limedump
For de interesserede er her en teknisk analyse af Fingerprint Cards. Det er en ret ny handelskanal, der er meget interessant. (link)
16/2 19:43
af Rasbom
Det Kunne være fint lige at få bekræftet den langsigtede case bedre med gode salgstal d. 27 Norske Biotec aktie har de med at tiltrække kortsigtede spekulanter og så kan kursen hurtigt bevæge sig helt ud af proportion både op og ned. Det mønster ses igen og igen på den norske børs.
16/2 17:51
af 3kroner
Det bliver spændende og se hvordan kursen udvikler sig i den kommende uge.
14/2 20:19
af Rasbom
3kroner - Det var en dejlig lille Photocure nyhed. Kan vi så få bekræftet casen med gode salgstal d. 27 så bliver det endnu bedre
14/2 16:46
af bikube
ChemoMetec får ny storaktionær SEB Invest ejer 5,01%.
14/2 16:43
af LP90
Sjov aktien begyndte at stige tirsdag 11.02 den dag godkendelsen kom fra kurs 88 til 98 torsdag/idag måske nogle medarbejder købte op til billig pris og så kan de sælge nu med stor fortjeneste og vi får først info idag HMM er det helt stueren ?
14/2 15:12
af 3kroner
PHO - Photocure får patent på Hexvix i US (link)
13/2 14:11
af kkjoel
13/2 14:11
af kkjoel
13/2 14:11
af kkjoel
13/2 14:10
af kkjoel
Her noget om Gileads Remdesivir, som tilsyneladende er den måske mest lovende kandidat mod COVID-19.. (og stoffet findes jo allerede!).
13/2 13:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vi har været under massivt attack. Beklager nedetiden.
12/2 11:18
af bibob
Ny storinvestor i Orphazyme. ( MedWatch ). (link)
12/2 06:53
af Fandel
God morgen til alle.
11/2 21:33
af Mads83
Orphazyme - Hold også øje med aftenens + morgendagens præsentationer ved WorldSymposium (link)
11/2 18:15
af bikube
Tak for link Hfencker Det duer bare.
11/2 17:04
af Hfencker
Interessant, (link)
11/2 15:10
af Fandel
Danske Bank ejer nu 5,54 pct. af aktiekapitalen i Orphazyme og kontrollerer 8,07 pct. af stemmerettighederne i selskabet. Det oplyser Orphazyme i en meddelelse til fondsbørsen, hvoraf det også fremgår, at ændringen var gældende fra 7. februar.
11/2 08:29
af Fandel
God morgen...
11/2 01:12
af lahn1
Super positivt, Celgene er ny storaktionær i SUTRO med 7,5% (link) Kan ikke se de tidligere har stået på listen over storaktionære. Men de havde en aktiepost gennem deres 2014 aftale som bl.a. er en strategisk samarbejdsaftale og giver Celgene ret til at købe hele Sutro så vidt jeg kan forstå. Er der nogle her som har været gennem deres sec filings og har en mening om Celgene partnerskabet ?
10/2 23:38
af peter12
Biontech dropper ny IPO (link)
10/2 19:39
af peter12
Skal Novo være bange ? (link)
10/2 04:02
af Hfencker
9/2 20:02
af msn
Interessant emne, der måske beretter til en selvstændig debat. (link)
9/2 12:31
af bikube
Jeg ser det som en hurtigere vej til at få pengene i kassen til videre udvikling. Bavarian tog et stort kontantlån, der skal indfries via en emission. Orpha tager en genvej, som jeg ser det.
8/2 16:03
af LP90
bikube det er da også hvad jeg tænker han gør og det sender sku da et skidt signal ud til alle vi alm investor eller ?
8/2 13:53
af bikube
Vedr. Vadsholts lånte aktier - der mangler,som jeg ser det, to bogstaver i den pressemeddelelse. UD. Han går sammen med Novofonden og udlåner de aktier til emisionen. Når så den forretning er udført, udskriver firmaet nye aktier og tilbageleverer. Zinkler skrev: Han shorter - det er vel ikke helt forkert. Med den kursstigning, der er sket, tjener han jo som en shorter ville have gjort.
8/2 08:29
af bibob
LP90. Mon ikke det er disse aktier. (link)
8/2 08:26
af bibob
God morgen. :-).
7/2 17:29
af Zinkler
Han shorter aktien. :-P
7/2 17:06
af LP90
Hej er der nogen der lige kan forklare mig hvad det her går ud på Orphazyme: Anders Vadsholt, der er finansdirektør, har den 6. februar lånt 1.050.000 aktier. på forhånd tak
7/2 16:36
af lahn1
Lyder som en lang rejse du er ude på, tålmodighed var der en der sagde :-)
7/2 16:35
af lahn1
Chatten kan ikke lide emojis
7/2 16:34
af lahn1
7/2 13:54
af Jørn B
lahn1 - Jeg er med i Biotec Pharmacon siden 2015, da den blev hypet helt vildt. Købt dengang i kr 17,30 og supplerede i 2017 til kr. 5,84. Beholder den som en lodseddel...
7/2 10:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Q4 rapport, webcast og præsentation er nu på hjemmesiden:(link)
7/2 09:59
af Fandel
3 mio. var eksisterende, der blev faciliteret gennem et aktielån fra Novo Holding og Orpha Pooling.Spændende om familien Van Herk er med...
7/2 09:49
af m00t
En lille sidenote, som måske er gået flere forbi: Selvom der blev sat 7mill aktier til salg (35%) er vi kun blevet udvandet med ca. 20% da tre ud af 7 mill aktier blot var Novo Venture og LSP der solgte ud af deres.
7/2 09:47
af m00t
Det fremgår også af dagens pressemeddelse fra Orphazyme at aktierne var overtegnet, hvilket er et super stærkt signal, når der ikke er givet en "større" rabat end der er. Håber at vi indenfor de kommende dage kan se via finanstilsynet hvem køberene er (hvis nogen har købt over 5%). Personligt er jeg meget tilfreds med denne emission.
7/2 09:28
af Svingtraderen
Orphazyme: De godt 7 mill nye aktier er placeret @ 106 - discount ift luk 5%
6/2 20:59
af LP90
Lahn 1 det kan nem tænkes tak for dit svar
6/2 20:41
af m00t
Orphazyme emission: (link)
6/2 18:16
af lahn1
LP90 - jeg tænker det er gevinsthjemtagning oven på en uger med 40% vækst. Min post i BIOTEC for lov til at ligge lang tid, da jeg tror på at der er mindst 100% mere i den over de næste par år, så lidt gevinsthjemtagning afskrækker mig ikke.
6/2 17:45
af LP90
Hej nogen der ved hvorfor Biotec Pharmacon satte sig 7,5 % idag kan se der er nogen der er godt inde i den på forhånd tak
6/2 01:09
af lahn1
Så er vi en hel grupper her på PI der er med i Biotec :-)
5/2 21:41
af T4Z
Gross margin, som er på 95 % + det er jo crazy, har aldrig set noget lignende. i Q4 19, lavede enzymdelen en omsætning på 16, 336 mil nok og havde en gross profit på 16, 250 mil nok. Hvis deres, som jeg ser det konservative 2026 outlook holder er firmaet et godt køb pt. dog er firmaet lidt i sin spæde start af den nye strategi, og har relativ få kontanter på bogen, som giver en del risiko. diclaimer jeg har hvad jeg anser en stor post i firmaet. -Goood Luck!
Nyeste Først- Ældste Først   Side 215/244