Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
17/2 14:12 af Kænned |
@Fandel: Klik på linket og copy/paste resten af linket fra m00t's besked ind.
|
|
|
17/2 13:37 af Fandel |
Jeg synes ikke, at jeg kan finde siden?
|
|
|
17/2 13:33 af Kænned |
Mange tak for link m00t. det bliver spændende at se om de får de godkendt!
|
|
|
16/2 21:24 af m00t |
For dem der har interesse i Orphazyme har Redeye lavet en rigtig fin analyse heraf: (link)
e/report_files/2020/02/update_20200213_42732.pdf
|
|
|
16/2 20:59 af Limedump |
For de interesserede er her en teknisk analyse af Fingerprint Cards. Det er en ret ny handelskanal, der er meget interessant. (link)
|
|
|
16/2 19:43 af Rasbom |
Det Kunne være fint lige at få bekræftet den langsigtede case bedre med gode salgstal d. 27 Norske Biotec aktie har de med at tiltrække
kortsigtede spekulanter og så kan kursen hurtigt bevæge sig helt ud af proportion både op og ned. Det mønster ses igen og igen på den norske børs.
|
|
|
16/2 17:51 af 3kroner |
Det bliver spændende og se hvordan kursen udvikler sig i den kommende uge.
|
|
|
14/2 20:19 af Rasbom |
3kroner - Det var en dejlig lille Photocure nyhed. Kan vi så få bekræftet casen med gode salgstal d. 27 så bliver det endnu bedre
|
|
|
14/2 16:46 af bikube |
ChemoMetec får ny storaktionær SEB Invest ejer 5,01%.
|
|
|
14/2 16:43 af LP90 |
Sjov aktien begyndte at stige tirsdag 11.02 den dag godkendelsen kom fra kurs 88 til 98 torsdag/idag måske nogle medarbejder købte op til billig pris og så kan de sælge nu med stor fortjeneste og vi får først info idag HMM er det helt stueren ?
|
|
|
14/2 15:12 af 3kroner |
PHO - Photocure får patent på Hexvix i US (link)
|
|
|
13/2 14:11 af kkjoel |
|
|
|
13/2 14:11 af kkjoel |
|
|
|
13/2 14:11 af kkjoel |
|
|
|
13/2 14:10 af kkjoel |
Her noget om Gileads Remdesivir, som tilsyneladende er den måske mest lovende kandidat mod COVID-19.. (og stoffet findes jo allerede!).
|
|
13/2 13:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi har været under massivt attack. Beklager nedetiden.
|
|
|
12/2 11:18 af bibob |
Ny storinvestor i Orphazyme. ( MedWatch ). (link)
|
|
|
12/2 06:53 af Fandel |
God morgen til alle.
|
|
|
11/2 21:33 af Mads83 |
Orphazyme - Hold også øje med aftenens + morgendagens præsentationer ved WorldSymposium (link)
|
|
|
11/2 18:15 af bikube |
Tak for link Hfencker Det duer bare.
|
|
|
11/2 17:04 af Hfencker |
Interessant, (link)
|
|
|
11/2 15:10 af Fandel |
Danske Bank ejer nu 5,54 pct. af aktiekapitalen i Orphazyme og kontrollerer 8,07 pct. af stemmerettighederne i selskabet.
Det oplyser Orphazyme i en meddelelse til fondsbørsen, hvoraf det også fremgår, at
ændringen var gældende fra 7. februar.
|
|
|
11/2 08:29 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
11/2 01:12 af lahn1 |
Super positivt, Celgene er ny storaktionær i SUTRO med 7,5% (link) Kan ikke se de tidligere har stået på listen over storaktionære. Men de havde en aktiepost gennem deres 2014 aftale som bl.a. er en strategisk samarbejdsaftale og giver Celgene ret til at købe hele Sutro så vidt jeg kan forstå. Er der nogle her som har været gennem deres sec filings og har en mening om Celgene partnerskabet ?
|
|
| ||
|
|
10/2 23:38 af peter12 |
Biontech dropper ny IPO (link)
|
|
|
10/2 19:39 af peter12 |
Skal Novo være bange ? (link)
|
|
|
10/2 04:02 af Hfencker |
|
|
|
9/2 20:02 af msn |
Interessant emne, der måske beretter til en selvstændig debat. (link)
|
|
|
9/2 12:31 af bikube |
Jeg ser det som en hurtigere vej til at få pengene i kassen til videre udvikling. Bavarian tog et stort kontantlån, der skal indfries via en emission. Orpha tager en genvej, som jeg ser det.
|
|
|
8/2 16:03 af LP90 |
bikube det er da også hvad jeg tænker han gør og det sender sku da et skidt signal ud til alle vi alm investor eller ?
|
|
|
8/2 13:53 af bikube |
Vedr. Vadsholts lånte aktier - der mangler,som jeg ser det, to bogstaver i den pressemeddelelse. UD. Han går sammen med Novofonden og udlåner de aktier til emisionen. Når så den forretning er udført, udskriver firmaet nye aktier og tilbageleverer. Zinkler skrev: Han shorter - det er vel ikke helt forkert. Med den kursstigning, der er sket, tjener han jo som en shorter ville have gjort.
|
|
|
8/2 08:29 af bibob |
LP90. Mon ikke det er disse aktier. (link)
|
|
|
8/2 08:26 af bibob |
God morgen. :-).
|
|
|
7/2 17:29 af Zinkler |
Han shorter aktien. :-P
|
|
|
7/2 17:06 af LP90 |
Hej er der nogen der lige kan forklare mig hvad det her går ud på Orphazyme: Anders Vadsholt, der er finansdirektør, har den 6. februar lånt 1.050.000 aktier. på forhånd tak
|
|
|
7/2 16:36 af lahn1 |
Lyder som en lang rejse du er ude på, tålmodighed var der en der sagde :-)
|
|
|
7/2 16:35 af lahn1 |
Chatten kan ikke lide emojis
|
|
|
7/2 16:34 af lahn1 |
|
|
|
7/2 13:54 af Jørn B |
lahn1 - Jeg er med i Biotec Pharmacon siden 2015, da den blev hypet helt vildt. Købt dengang i kr 17,30 og supplerede i 2017 til kr. 5,84. Beholder den som en lodseddel...
|
|
7/2 10:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Q4 rapport, webcast og præsentation er nu på hjemmesiden:(link)
|
|
|
7/2 09:59 af Fandel |
3 mio. var eksisterende, der blev faciliteret gennem et aktielån fra Novo Holding og Orpha Pooling.Spændende om familien Van Herk er med...
|
|
|
7/2 09:49 af m00t |
En lille sidenote, som måske er gået flere forbi: Selvom der blev sat 7mill aktier til salg (35%) er vi kun blevet udvandet med ca. 20% da tre ud af 7 mill aktier blot var Novo Venture og LSP der solgte ud af deres.
|
|
|
7/2 09:47 af m00t |
Det fremgår også af dagens pressemeddelse fra Orphazyme at aktierne var overtegnet, hvilket er et super stærkt signal, når der ikke er givet en "større" rabat end der er. Håber at vi indenfor de kommende dage kan se via finanstilsynet hvem køberene er (hvis nogen har købt over 5%). Personligt er jeg meget tilfreds med denne emission.
|
|
7/2 09:28 af Svingtraderen |
Orphazyme: De godt 7 mill nye aktier er placeret @ 106 - discount ift luk 5%
|
|
|
6/2 20:59 af LP90 |
Lahn 1 det kan nem tænkes tak for dit svar
|
|
|
6/2 20:41 af m00t |
Orphazyme emission: (link)
|
|
|
6/2 18:16 af lahn1 |
LP90 - jeg tænker det er gevinsthjemtagning oven på en uger med 40% vækst. Min post i BIOTEC for lov til at ligge lang tid, da jeg tror på at der er mindst 100% mere i den over de næste par år, så lidt gevinsthjemtagning afskrækker mig ikke.
|
|
|
6/2 17:45 af LP90 |
Hej nogen der ved hvorfor Biotec Pharmacon satte sig 7,5 % idag kan se der er nogen der er godt inde i den på forhånd tak
|
|
|
6/2 01:09 af lahn1 |
Så er vi en hel grupper her på PI der er med i Biotec :-)
|
|
|
5/2 21:41 af T4Z |
Gross margin, som er på 95 % + det er jo crazy, har aldrig set noget lignende. i Q4 19, lavede enzymdelen en omsætning på 16, 336 mil nok og havde en gross profit på 16, 250 mil nok. Hvis deres, som jeg ser det konservative 2026 outlook holder er firmaet et godt køb pt. dog er firmaet lidt i sin spæde start af den nye strategi, og har relativ få kontanter på bogen, som giver en del risiko. diclaimer
jeg har hvad jeg anser en stor post i firmaet. -Goood Luck!
|
