Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
2/1 12:48 af Sukkeralf |
Ja det er nemt at analysere den slags selskaber - den stiger nok hurtigt 100-200%. Køøøb det bliver heeeelt vildt - købbbb Poul for satan - KØB
!!!!!!
|
|
|
2/1 12:46 af Sukkeralf |
Han skriver ikke så meget - nævner den blot:
|
|
|
2/1 12:46 af Sukkeralf |
|
|
|
2/1 12:44 af Mcjean |
Ok, tak Alf, altså 2-3 gange, virker meget konservativt, i like that! :-) Er det muligt at få fat i guruens(Omad Hammer) skriv eller er den bag en betalingsmur? Hvis den er, er der så nogle der kan ridse hans vigtigste punkter op, forhåbentlig både negative og positive?
|
|
|
2/1 12:36 af Sukkeralf |
Det andet target kender jeg ikke rigtigt
|
|
|
2/1 12:36 af Sukkeralf |
Genmab rodede eksempelvis selv med CD74 for 5-8 år siden - også et ADC med Seattle Genetics, men det droppede de efter fase 1 så vidt jeg husker.
|
|
|
2/1 12:35 af Sukkeralf |
Deres egne valgte targets er vist ikke lige ud af landevejen - og med BCMA bevæger man sig ind på et ret konkurrencenpræget targets med både CAR-T, BsAbs og ADC. Men til prisen synes jeg det ser fornuftigt ud langsigtet - også selv om man ikke er helt inde i sagerne endnu :-)
|
|
|
2/1 12:33 af Sukkeralf |
Så de har en meget innovativ platform der kan, hvis kliniske data viser vejen, bliver en interessant spiller i fremtiden. Det har der altid været penge i :-) Men intet er sikkert som du ved og man løber altid en stor risiko, når det handler om kliniske data.
|
|
|
2/1 12:29 af Sukkeralf |
De blev i 2014 (tror jeg det var) kåret til et fierce top 15 selskab - og deres ADC platform er også tidligere nominerert hos ADC world.
|
|
|
2/1 12:28 af Sukkeralf |
Markedsværdien er kun 250 millioner dollars - og heraf ca halvdelen "dækket" af cash balancen. 2 egne produkter i fase 1 og et med BMS. Desuden flere aftaler !
|
|
|
2/1 12:26 af Sukkeralf |
Det bliver jo med forbehold for at jeg ikke kender casen til bunds på nogen måde, men hvis du kigger på lignende selskaber med en interessant teknologi og en megen umoden pipeline, så ligger de for flere over 1 milliard dollars i nuværende marked. Der kommer opdaterede data for begge deres egne programmer i H1 2020 og måske med en mere klar udmelding fra BMS omkring samarbejdet, så ser jeg egentlig mulighed for relativ hurtig doubling eller tredoubling, hvis tingene flasker sig.
|
|
|
2/1 12:17 af Mcjean |
Yep, men synes du ikke IPO-kurser til tider er fastsat skævt, jeg har intet belæg for at vurdere det her, men jeg køber et lille frimærke alligevel, men ikke større end jeg skal have briller på for at se det:-) Hvilken effekt tror du gode data vil have set i forhold til andre sammenlignelige cases?
|
|
|
2/1 10:41 af Sukkeralf |
Jeg er kun stille og roligt gået i gang med den nærmere analyse af dem, men eksempelvis er det interessant at bemærke, at deres to egne ADC´er indtil videre i dosis upskalering ikke har givet ocular tox, hvilket kunne love godt for deres BCMA ADC (i samarbejde med nu BMS) nu vi ved at GSK´s BCMA ADC både skuffede med responsraten og døjer seriøst med ocular tox
|
|
|
2/1 10:38 af Sukkeralf |
Desuden ligger de allerede noget under IPO kursen på 15$ - nu er Celgene samarbejdet ret vigtigt for dem tænker jeg, så måske har BMS overtagelsen givet lidt uro på den front.
|
|
|
2/1 10:36 af Sukkeralf |
Selvfølgelig er det kliniske data der skal vise, at de har fat i den lange ende med deres site specific ADC´er - og kursen vil falde hvis de enkelte kandidater kikser, men måske har de også brug for et forsøg eller to før de rammer plet - uden at værdien forsvinder helt ! De er trods alt relativt lavt værdisat - faktisk ret lavt synes jeg umiddelbart.
|
|
|
2/1 10:28 af Sukkeralf |
Mcjean det er vel i bund og grund deres XpressCF+ teknologi platform, så hvis deres første kliniske kandidater giver mistillid til at den kan produceres terapeutiske proteiner, så er værdien jo væk. Nu er det lidt et tilfælde at de første tre kandidater er ADC´er. Deres celle-frie protein syntese teknologi gør dog netop eksempelvis ADC interessant, så på den måde nok alligevel ikke så tilfældigt at det er det man er gået efter i starten.
|
|
|
1/1 20:06 af Mcjean |
Hvis Sutro's ADC-data er ringe vil den så ikke falde 90%, det ser noget risky ud når man kigger på deres pipeline
|
|
1/1 11:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
31/12 10:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godt nytår: (link)
|
|
30/12 08:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
28/12 17:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
24/12 11:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enochian: (link)
|
|
|
23/12 19:48 af Sukkeralf |
Har kigget lidt på Sutro og købt en slat - mest grundet Ohad Hammer nævnte den, så følger jeg mere op på den løbende og køber evt mere senere hen. Som han skriver nok først efter de første data fra deres ADC paltform. I forhold til andre biotekselskaber er den værdisat rimeligt
|
|
|
23/12 19:46 af Sukkeralf |
Ja IND fra Merck må der også være chance for sent i Q1 eller i Q2, hvis alt går vel - fedt hvis 2020 bliver året med helt op til 4 BsAbs i klinikken fra partnerne.
|
|
| ||
|
|
23/12 19:22 af jkj |
Nyt fra Fortress bio(link)
|
|
|
23/12 17:41 af lassevedel96 |
Forresten, har du kigget på Sutro Biopharma? Ohad Hammer nævner dem i sit nye blog-indlæg, de har et par fine collaborations med BP og forsøger sig med ADC med site specific conjugation
|
|
|
23/12 17:39 af lassevedel96 |
Hej Sukkeralf, tak for links og super detektivarbejde. Ærgerligt at den ene blev lukket ned, men spændende med PDL1/PDL1, mindes ikke at have set denne kombination før. Mon ikke også Merck snart er klar til klinikken? Nu går der heller ikke længe før topline safety data fra ZW49, det bliver meget spændende!
|
|
23/12 14:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Saniona: (link)
|
|
|
23/12 13:33 af lexus |
Hej er der nogle her der kender Diamyd.
|
|
|
23/12 12:29 af Sukkeralf |
Eli Lilly BsAbs PD-L1/TIM-3 hedder LY3415244 (nu droppet) og PD-1/PD-L1 hedder LY3434172
|
|
|
23/12 12:26 af Sukkeralf |
Der er en chance for at Daiichi Sankyo vælger en klinisk kandidat i Q1/Q2 2020 og Celgene (nu BMS) i Q2/Q3 2020.
|
|
|
23/12 12:24 af Sukkeralf |
|
|
|
23/12 12:24 af Sukkeralf |
|
|
|
23/12 12:21 af Sukkeralf |
Det anden bispecifikke antistof er et PD-1/PD-L1 antistof (IND 17/1 2019) og første indlæg på clinical trials i maj 2019:
|
|
|
23/12 12:20 af Sukkeralf |
Det første der kom i klinikken var PD-L1/TIM-3 (IND 9/4 2018) som Eli Lilly meddelte ved deres R&D update i juni, at det stopper i klinikken.
|
|
|
23/12 12:20 af Sukkeralf |
Lassevedel96 - nu gravede jeg lige lidt mere i Eli Lilly bispecifics med Zymeworks.
|
|
23/12 11:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God jul: (link)
|
|
22/12 12:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
|
21/12 12:46 af peter12 |
Genmab købte jo CD47 af Blink. Ved ikke hvad forskellen er ift FTSV ?
|
|
21/12 12:44 af Farfar1952 |
|
|
21/12 12:21 af Farfar1952 |
God video for os amatører (link)
|
|
21/12 12:08 af Farfar1952 |
|
|
21/12 02:41 af Farfar1952 |
|
|
21/12 02:38 af Farfar1952 |
Nogen der kender forty Seven Inc. Købte lidt forleden.
|
|
|
20/12 23:48 af Sukkeralf |
Lassevedel det ved jeg ikke - fandt på et tidspunkt ud af hvilken de havde skrottet, men kan ikke huske det pt
|
|
|
20/12 23:46 af Sukkeralf |
Lahn - ingen bergenbio her, men den har set rimelig stærk ud
|
|
|
20/12 23:46 af Sukkeralf |
DS8201 godkendt på rekord tid - må være blandt de hurtigste godkendelser ever
|
|
|
20/12 23:45 af Sukkeralf |
|
|
|
20/12 18:46 af lahn1 |
Sukkeralf - kan ikke læse artiklen, men interessant i forlængelse at vores snak forleden. Er du inde i BGBIO for long eller trader du stadigvæk?
|
|
|
20/12 18:15 af jvw |
Ang Alligator Bioscience: Det er fint med et link men hvor bliver køberne af? Johnson og Johnson har reduceret deres beholding betydeligt og der er tilsyneladende udskiftning i ledelsen . Vi er nu brudt under alltime low og der er ingen støtte at finde...
|
