Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
20/12 16:23 af lassevedel96 |
Sukkeralf, ved du hvad det er for et antistof Zyme
har i Phase I sammen med Eli Lilly? (jf. skemaet i deres corporate presentation)
|
|
|
20/12 15:20 af Sukkeralf |
Der er bekymringer omkring bivirkningsprofilen (bl.a. ILD) og det er jo her at ZW49 virkelig gerne skulle vise sit værd, da det jo bevidst er dette Zymeworks er gået efter. Så lad os håbe på at ZW49 har effekt som DS8201 og en langt bedre bivirkningsprofil, så bliver det rigtig sjovt :-)
|
|
|
20/12 15:16 af Sukkeralf |
"There's absolutely no comparison. You wouldn't see a response rate this high in the third- or fourth-line setting. Once you get past first- and second-line therapy, you're seeing response rates in the 20% to 30% range at best. The response rate for trastuzumab deruxtecan was so high [61%] with progression-free survival for so long [16.4 months], that it knocks all other therapies out of the park."
|
|
|
20/12 15:15 af Sukkeralf |
Interstitial lung disease is a very important side effect to monitor and be vigilant for, but KOL is concerned that practitioners are going to be hyper-vigilant and patients will be taken off a drug that's very active because of an inflated perception of interstitial lung disease
|
|
|
20/12 15:14 af Sukkeralf |
|
|
|
20/12 15:14 af Sukkeralf |
DS8201 KOL views - tegner godt for ZW49, hvis den kan performe i klinikken som præklinikken viser:
|
|
|
20/12 14:24 af Nadia6111 |
Er der kommer nyt omkring Lipidor nu oppe med over 9% ?
|
|
19/12 23:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Alligator: (link)
|
|
19/12 22:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
U.S. Food and Drug Administration granted accelerated approval to Padcev (enfortumab vedotin-ejfv), a Nectin-4-directed antibody and microtubule inhibitor conjugate, meaning the drug specifically targets cancer cells – in this case, the cell adhesion molecule Nectin-4, which is highly expressed in urothelial cancers. (link)
|
|
19/12 21:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa Biopharma: (link)
|
|
|
19/12 20:57 af peter12 |
SGEN får godkendt EV (link)
|
|
|
19/12 09:30 af 3kroner |
Photocure (PHO) : Studieresultat er netop offentliggjort (link)
|
|
|
18/12 10:34 af Nadia6111 |
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) RBC Capital Markets sänker rekommendationen för Hansa Biopharma till sector perform från top pick. Riktkursen sänks från 300 till 110 kronor.
Det framgår av Bloomberg.
|
|
|
18/12 10:01 af nik_hs1990 |
Spændende år Orphazyme går ind i.
|
|
|
18/12 10:00 af nik_hs1990 |
|
|
|
18/12 07:41 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
17/12 18:05 af Rasbom |
Mit spørsmål er sikker besvaret i en tidl Q rapport men jeg har ikke lige kunne finde det. Er der en som er nok inde i substansen til at komme med en opklaring på det.
|
|
|
17/12 18:03 af Rasbom |
Er der kommet et nyt kursmål på Hansa Biopharma siden oppdateringen den anden dag. Eller er det dit personlige kursmål Nadia6111. Bare for oppklaring (-:. Når man høre konferencen fra den anden dag så bliver der sagt at fase 3 forsøget i USA ikke kommer til at ender på deres finansielle guiding. Men betyder det at de ikke må hente penge ? Deres kassebeholdning ser ikke ud til at være stor nok til at køre fase 3 mm frem til 2023. Eller regner de med nok indtægter fra Europa.
|
|
|
17/12 14:41 af Nadia6111 |
så er hansa steget 20% fra bund.. kursmål 110
|
|
|
17/12 14:06 af Sukkeralf |
også over mit - måske
|
|
|
17/12 13:38 af lahn1 |
Så ILD falder ikke ind under dette "Clinically significant infiltrative pulmonary disease not related to lung metastases"? det er over my head så spørger oprigtigt.
|
|
|
17/12 13:24 af Sukkeralf |
Lahn det havde jeg ikke set - kan ikke se de frasorterer ILD patienter under exclusion criteria
|
|
|
17/12 13:12 af lahn1 |
frasorterer ILD pat i deres ZW49 trial ? (link)
|
|
|
17/12 13:10 af lahn1 |
i deres ZW49 trial (link)
|
|
| ||
|
|
17/12 13:10 af lahn1 |
|
|
17/12 11:52 af Solsen |
Kan du spotte boaderline CEOs er du godt igang...
|
|
|
17/12 11:44 af Mcjean |
Men har Helge ikke haft interaktion med CEO'en fra Alligator? Synes ikke rigtig Helge nævner den mere, der er vel heller ikke så meget at sige for nuværende:-(
|
|
|
17/12 11:42 af Mcjean |
Måske jeg skulle have set lidt mere på frenologien da jeg købte et frimærke i alligator:-) men det var et impulskøb, rart man blev straffet prompte:-)
|
|
|
17/12 11:10 af lahn1 |
LOL - Det er klog sagt Mcjean og bestemt ikke en tåbelig regel du har der.
|
|
|
17/12 10:25 af Mcjean |
Fedt link Helge. Dejligt at blive bekræftet i sin fundamentale analyse. Jeg har et hemmeligt værktøj i min kasse som jeg benytter til at grovsortere med fra dag 1 af, nogle vil synes det er tåbeligt, hvilket er fint med mig, men mit instinkt tager sjældent fejl, så frenologi = førstehåndsindtrykket af CEO'er spiller en stor rolle i mine valg, især da boarderlinere i stor stil findes på ledelsesgange rundt om.
|
|
|
17/12 08:26 af LP90 |
lahn1 tak for du deler ud af din viden det er så flot
|
|
17/12 01:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
16/12 20:30 af lahn1 |
Canada godkendelse senest Januar 2020
|
|
|
16/12 20:29 af lahn1 |
Næste trigger er Canada godkendelse, settlement med generics i denne uge som kan bane vejen for en samarbejdsaftale med en større spillere der hurtigere kan nå peak salg end Amarin selv kan. Nogle snakker Buy Out hvilket ikke er utænkeligt da Amarin er one trick pony. Og så mangler vi en EU godkendelse sent i 2020.
|
|
|
16/12 20:22 af lahn1 |
LP90 -tænker det er gevinsthjemtagning den er trods alt steget 40% siden midten af Nov. Derudover er der vel lidt short manipulering blandt de 42 mill aktier der er handlet idag. Goldman Sachs er idag ude med $28 target op fra $17
|
|
|
16/12 17:03 af LP90 |
Lahn1 hvad skete der lige med Amarin den sank da hurtigt har du en forklaring
|
|
16/12 15:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ugens aktie: (link)
|
|
|
16/12 11:01 af lahn1 |
Trinity Delta har lavet en sponsoreret men god analyse af BergenBio og giver et godt overblik. (link)
|
|
|
16/12 10:18 af lahn1 |
God presentation af BergenBio fra ABGs investor day DEC 19, hvis man vil forstå hvad de laver og hvorlangt de er kommet med at forstå hvorfor cancer celler overlever behandling. Syntes selv det føles ekstremt vigtigt det BGBIO har gang i ikke bare for AML og NSCLC men mange andre cancerformer. NB jeg er ikke medicinsk uddannet. (link)
|
|
|
16/12 09:56 af lahn1 |
Go' morgen
|
|
16/12 09:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
1
|
|
|
14/12 16:05 af lahn1 |
Så fik Amarin godkendt deres fiskeolie i både secondary og primary CVD. CWH med dobbeltbund klar til at eksplodere Mandag. (link)
|
|
|
13/12 17:48 af Rasbom |
Jeg havde også troet at en form for forlængelse var indregnet. Derfor er jeg også nysgerrig på hvad der blev sagt på konferencen. Det hjalp jo ikke på kursen.... situationen kunne mindet lidt om velo. De blev jo også bombet tidsmæssigt tilbage fra USA. Med et godt produkt for nyrepatienter. Vi kan godt gentage den rejse (:-
|
|
|
13/12 17:43 af Lund_K |
Ouch, jeg har også Hansa. Heldigvis kun et frimærke, men havde egentlig troet en evt. forlængelse var pænt indpriset i forvejen.
|
|
|
13/12 17:35 af Rasbom |
Er der en som var med på en lyttet til Hansa Biopharmas konference session. Jeg havde desværre ikke selv muligheden. Hvad er tidsrammen for det nye studie som FDA forlangte. Hvordan er firmaet rustet økonomisk til dette studie. Når man kender disse så er det også lettere at forholde sig til om dette fald kan vise seng, at være en god mulighed for en langsigtet supplering eller indgang. Vi må ikke glemme at data for tidl studier med Imlifidase ser gode ud. Disclaimer jeg har selv aktien.
|
|
13/12 15:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Conferencecall kl. 15
|
|
|
13/12 14:11 af Nadia6111 |
så 3 år til vi er tilbage med resultat af ny fase 3?
|
|
|
13/12 13:42 af LP90 |
Ja det er noget rigtig øv har desværre rigtig mange til gak dobbelt af det der er nu så rigtig mange mange tusinde der er væk idag havde fået den forståelse at det var nogle småjusteringer de skulle gøre over for FDA men nu starter vi nærmest for fra igen ØV ØV
ØV det gør rigtig ondt
|
|
|
13/12 13:05 af Zinkler |
Ca tilbage til mid 2016.
|
|
|
13/12 12:38 af Nadia6111 |
så for den... hvor mange år er vi så bombet tilbage nu? nogle som har overblik..
|
