Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/12 10:37
af bibob
Pu ha. Har ellers lige købt lidt. Men det kan jo være man skal supplere med flere på det her stade. Men er bange for den kommer længere ned. Afventer lige dagen og begrundelsen for afslaget.
13/12 10:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hansa..Av av: HANSA BIOPHARMA: FDA VILL HA NY STUDIE FÖR BLA-ANSÖKAN 08:47 STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Hansa Biopharma meddelar att amerikanska läkemedelsmyndigheten FDA vill att bolaget genomför en ny klinisk studie med imlifidase som en del av en så kallad BLA-ansökan (Biologic Licens Application). Det framgår av ett pressmeddelande där bolaget informerar om resultaten av mötet med FDA om vägen framåt mot marknadsgodkännande för imlifidase vid njurtransplantation av högsensitiserade p
12/12 19:36
af Solsen
HALO/Roche godt på vej imod en stor approval, der sammen med dara sc bliver en væsentlig indtægtskilde i mange år (link)
12/12 09:58
af Fandel
Tak 3kroner. Det bliver spændende af følge aktien...
12/12 09:24
af 3kroner
Så er der nyt vedr. PCI Biotech (link)
11/12 10:50
af LP90
Sukker tak rigtig god dag
11/12 10:24
af Sukkeralf
Nej - trader kun i den indtil der er tegn på at den kan holde sig oppe efter nyheder. Men følger den relativt tæt stadigvæk
11/12 10:01
af LP90
Sukker tak for info er du selv inde i aktien jeg har den selv i 2 depoter til ca gak 17,5
11/12 08:42
af Sukkeralf
LP90 - det gjorde de i juni lige efter ASCO. Kursen gik fra i starten af 20´erne hurtigt ned mod 13,5 som var emissionskursen.
10/12 23:23
af peter12
Top 10 Immuno-oncology startups 2019 (link)
10/12 22:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
10/12 20:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tålmodighed er ikke deres stærke side.
10/12 20:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mange af de kortsigtede norske investorer er gået fra. oliesektoren til biotek. Det skaber stor volatilitet i de norske biotekselskaber.
10/12 18:03
af LP90
Hej Sukker hvornår har der været den emission du henviser til ?
10/12 13:14
af Sukkeralf
Den plejer altid at falde tilbage efter nyheder - har meget svært ved at holde sig oppe. Måske blot kortsigtede investorer eller også sælger dem der fik billige emissionsaktier i 13,50 lystigt på hver en nyhed
10/12 13:00
af Zinkler
Nogen der ved hvorfor falder BergenBio så meget idag?
10/12 11:35
af Sukkeralf
Ja både crowded og så er TG-1701 ligeledes en covalent binder - og på det seneste er det de reversible bindere der er hotte. Umiddelbart større chance for at du i ibrutinib resistence patienter
10/12 10:05
af Solsen
Ingen tvivl om, at du har en pointe - . crowded
10/12 09:39
af Sukkeralf
Primært BTK data i alle ovenstående links
10/12 09:38
af Sukkeralf
10/12 09:33
af Sukkeralf
10/12 09:31
af Sukkeralf
10/12 09:30
af Sukkeralf
10/12 08:39
af Sukkeralf
Aptose Bioscience fløj også pænt op i går dels grundet ASH præsentation af deres FLT3/BTK inhibitor, men nok mest grundet Mercks køb af ArQule.
10/12 08:30
af Sukkeralf
Kender dem ikke indgående, men jeg synes de virker til at være lidt bagefter - ser svært ud med deres førende stof (CD20 antistof) og endnu en BTK inhibitor, så skal den dæleme være god - selvfølgelig er der hype omkring dette pt, da Merck køber ArQule
10/12 00:01
af collersteen
Den er bestemt på obs-listen og har været det et stykke tid
9/12 23:52
af Solsen
Ja kun købt en mindre observationspost. De kunne godt være tæt på kapitalforhøjelse. Abbvie må være interesseret, idet stofferne virker godt med Venetoklax og BTK inhibitoren truer deres Ibrutinib. De skal studeres nærmere.
9/12 23:36
af collersteen
ja, det var nogle solide data. Deres cash er lidt "kritisk" hvis man kan sige det med tæt på 100 mio usd. De skal nok snart hente flere.
9/12 21:33
af Solsen
Kigger lidt på denne og købt første portion (link)
9/12 18:45
af peter12
Biontech BNTX er oppe 18% og 100% på 3 mdr. Underligt at de havde problemer med IPO'en i US. Jeg kan ikke finde nogen nyheder, så det kan vel kun betyde en ting ?
9/12 15:14
af Mcjean
Tror jeg næppe, men man skal aldrig sige aldrig.
9/12 14:18
af lahn1
Kan BGBIO mon få det godkendt på bagrund af nuværende resultater på betingelse af de laver et PH3 forsøgt som bekræfter safty og virkning i en brede pat gruppe ? Med tanke på at der mangle behandling options i 2L.
9/12 14:00
af Mcjean
Burde stige til 60 kr. inden godkendelse på forventning.
9/12 13:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
BergenBio stiger 17% på data fremlagt på ASH: "-Dette kombinasjonsstudiet av bemcentinib og lavdose cytarabin viser fortsatt lovende resultater hos AML-pasienter som ikke tåler intensiv cellegift og har begrensede behandlingsalternativer, sier administrerende direktør Richard Godfrey i BerGenBio.".
9/12 09:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fransk medicinalgigant køber californisk selskab i milliardhandel (link)
8/12 23:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
Disclaimer: Jeg har Photocure.
8/12 23:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Norsk biotekfeber: (link)
8/12 23:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ditto her.
8/12 09:31
af Sukkeralf
Øv de var på min observationsliste
8/12 07:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
XBiotech Announces Agreement to Sell True Human Antibody Bermekimab Targeting IL-1a to Janssen(link) XBiotech will continue its True Human anti IL-1⍺ antibody discovery program outside of dermatology and use its manufacturing technology to produce clinical supplies of bermekimab for Janssen
7/12 10:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Alt om Hansa Biotech: (link)
6/12 13:51
af Fandel
Købt mig ind i aktien i sidste uge. Jeg tror det kan blive en ny raket...
6/12 11:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Göran Forsberg, vd Cantargia medverkar i Börsmorgon Cantargias vd om veckans aktielyft: ”Vi har haft två väldigt positiva nyheter” (link)
5/12 20:57
af Lund_K
Imlifidase har Orphan Drug Status i både USA og EU og har patenter der løber helt frem til 2035.
5/12 20:54
af Lund_K
Har læst lidt om deres hovedkandidat Imlifidase, som der skulle være et ret stort potentiale i. Som jeg forstår der kan det flytte en stor gruppe af patienter fra dialyse til at kunne få en transplantation. De har et review liggende ved EMA som de meget snart får svar på. EMA har en svarfrist på 210 arbejdsdage og Hansa indsendte til EMA i februar måned. De er også i dialog med FDA omkring godkendelse i USA.
5/12 13:14
af jonatjan
Lund_K Hvad kender du til Hansa Medical? Umiddelbart ser deres udvikling ikke super positiv ud for det seneste stykke tid
5/12 12:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Cantargia: (link)
5/12 00:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
deals U.S. Biotech Firm Allakos Weighs Potential Sale (link)
4/12 21:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps. Den ser spændende ud.
4/12 18:11
af Lund_K
Er der nogle her det er investere i Hansa Medical? Har kigget lidt på selskabet og synes de har gang i nogle virkelig spændende ting. Også indenfor nyreområdet som Velo. Ser også flere kursmål på 300+. Synes det virk er som et rigtig godt her på de 120 ish.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 223/244