Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
13/12 10:37 af bibob |
Pu ha. Har ellers lige købt lidt. Men det kan jo være man skal supplere med flere på det her stade. Men er bange for den kommer længere ned. Afventer lige dagen og begrundelsen for afslaget.
|
|
13/12 10:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa..Av av: HANSA BIOPHARMA: FDA VILL HA NY STUDIE FÖR BLA-ANSÖKAN
08:47
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Hansa Biopharma meddelar att amerikanska läkemedelsmyndigheten FDA vill att bolaget genomför en ny klinisk studie med imlifidase som en del av en så kallad BLA-ansökan (Biologic Licens Application).
Det framgår av ett pressmeddelande där bolaget informerar om resultaten av mötet med FDA om vägen framåt mot marknadsgodkännande för imlifidase vid njurtransplantation av högsensitiserade p
|
|
12/12 19:36 af Solsen |
HALO/Roche godt på vej imod en stor approval, der sammen med dara sc bliver en væsentlig indtægtskilde i mange år (link)
|
|
|
12/12 09:58 af Fandel |
Tak 3kroner. Det bliver spændende af følge aktien...
|
|
|
12/12 09:24 af 3kroner |
Så er der nyt vedr. PCI Biotech (link)
|
|
|
11/12 10:50 af LP90 |
Sukker tak rigtig god dag
|
|
|
11/12 10:24 af Sukkeralf |
Nej - trader kun i den indtil der er tegn på at den kan holde sig oppe efter nyheder. Men følger den relativt tæt stadigvæk
|
|
|
11/12 10:01 af LP90 |
Sukker tak for info er du selv inde i aktien jeg har den selv i 2 depoter til ca gak 17,5
|
|
|
11/12 08:42 af Sukkeralf |
LP90 - det gjorde de i juni lige efter ASCO. Kursen gik fra i starten af 20´erne hurtigt ned mod 13,5 som var emissionskursen.
|
|
|
10/12 23:23 af peter12 |
Top 10 Immuno-oncology
startups 2019 (link)
|
|
10/12 22:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
10/12 20:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tålmodighed er ikke deres stærke side.
|
|
10/12 20:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mange af de kortsigtede norske investorer er gået fra. oliesektoren til biotek. Det skaber stor volatilitet i de norske biotekselskaber.
|
|
|
10/12 18:03 af LP90 |
Hej Sukker hvornår har der været den emission du henviser til ?
|
|
|
10/12 13:14 af Sukkeralf |
Den plejer altid at falde tilbage efter nyheder - har meget svært ved at holde sig oppe. Måske blot kortsigtede investorer eller også sælger dem der fik billige emissionsaktier i 13,50 lystigt på hver en nyhed
|
|
|
10/12 13:00 af Zinkler |
Nogen der ved hvorfor falder BergenBio så meget idag?
|
|
|
10/12 11:35 af Sukkeralf |
Ja både crowded og så er TG-1701 ligeledes en covalent binder - og på det seneste er det de reversible bindere der er hotte. Umiddelbart større chance for at du i ibrutinib resistence patienter
|
|
10/12 10:05 af Solsen |
Ingen tvivl om, at du har en pointe - .
crowded
|
|
|
10/12 09:39 af Sukkeralf |
Primært BTK data i alle ovenstående links
|
|
|
10/12 09:38 af Sukkeralf |
|
|
|
10/12 09:33 af Sukkeralf |
|
|
|
10/12 09:31 af Sukkeralf |
|
|
|
10/12 09:30 af Sukkeralf |
|
|
|
10/12 08:39 af Sukkeralf |
Aptose Bioscience fløj også pænt op i går dels grundet ASH præsentation af deres FLT3/BTK inhibitor, men nok mest grundet Mercks køb af ArQule.
|
|
| ||
|
|
10/12 08:30 af Sukkeralf |
Kender dem ikke indgående, men jeg synes de virker til at være lidt bagefter - ser svært ud med deres førende stof (CD20 antistof) og endnu en BTK inhibitor, så skal den dæleme være god - selvfølgelig er der hype omkring dette pt, da Merck køber ArQule
|
|
|
10/12 00:01 af collersteen |
Den er bestemt på obs-listen og har været det et stykke tid
|
|
9/12 23:52 af Solsen |
Ja kun købt en mindre observationspost. De kunne godt være tæt på kapitalforhøjelse. Abbvie må være interesseret, idet stofferne virker godt med Venetoklax og BTK inhibitoren truer deres Ibrutinib. De skal studeres nærmere.
|
|
|
9/12 23:36 af collersteen |
ja, det var nogle solide data. Deres cash er lidt "kritisk" hvis man kan sige det med tæt på 100 mio usd. De skal nok snart hente flere.
|
|
9/12 21:33 af Solsen |
Kigger lidt på denne og købt første portion (link)
|
|
|
9/12 18:45 af peter12 |
Biontech BNTX er oppe 18% og 100% på 3 mdr. Underligt at de havde problemer med IPO'en i US. Jeg kan ikke finde nogen nyheder, så det kan vel kun betyde en ting ?
|
|
|
9/12 15:14 af Mcjean |
Tror jeg næppe, men man skal aldrig sige aldrig.
|
|
|
9/12 14:18 af lahn1 |
Kan BGBIO mon få det godkendt på bagrund af nuværende resultater på betingelse af de laver et PH3 forsøgt som bekræfter safty og virkning i en brede pat gruppe ? Med tanke på at der mangle behandling options i 2L.
|
|
|
9/12 14:00 af Mcjean |
Burde stige til 60 kr. inden godkendelse på forventning.
|
|
9/12 13:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BergenBio stiger 17% på data fremlagt på ASH: "-Dette kombinasjonsstudiet av bemcentinib og lavdose cytarabin viser fortsatt lovende resultater hos AML-pasienter som ikke tåler intensiv cellegift og har begrensede behandlingsalternativer, sier administrerende direktør Richard Godfrey i BerGenBio.".
|
|
9/12 09:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fransk medicinalgigant køber californisk selskab i milliardhandel (link)
|
|
8/12 23:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Disclaimer: Jeg har Photocure.
|
|
8/12 23:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Norsk biotekfeber: (link)
|
|
8/12 23:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ditto her.
|
|
|
8/12 09:31 af Sukkeralf |
Øv de var på min observationsliste
|
|
8/12 07:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
XBiotech Announces Agreement to Sell True Human Antibody Bermekimab Targeting IL-1a to Janssen(link)
XBiotech will continue its True Human anti IL-1⍺ antibody discovery program outside of dermatology and use its manufacturing technology to produce clinical supplies of bermekimab for Janssen
|
|
7/12 10:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Alt om Hansa Biotech: (link)
|
|
|
6/12 13:51 af Fandel |
Købt mig ind i aktien i sidste uge. Jeg tror det kan blive en ny raket...
|
|
6/12 11:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Göran Forsberg, vd Cantargia medverkar i Börsmorgon
Cantargias vd om veckans aktielyft: ”Vi har haft två väldigt positiva nyheter” (link)
|
|
|
5/12 20:57 af Lund_K |
Imlifidase har Orphan Drug Status i både USA og EU og har patenter der løber helt frem til 2035.
|
|
|
5/12 20:54 af Lund_K |
Har læst lidt om deres hovedkandidat Imlifidase, som der skulle være et ret stort potentiale i. Som jeg forstår der kan det flytte en stor gruppe af patienter fra dialyse til at kunne få en transplantation. De har et review liggende ved EMA som de meget snart får svar på. EMA har en svarfrist på 210 arbejdsdage og Hansa indsendte til EMA i februar måned. De er også i dialog med FDA omkring godkendelse i USA.
|
|
|
5/12 13:14 af jonatjan |
Lund_K Hvad kender du til Hansa Medical? Umiddelbart ser deres udvikling ikke super positiv ud for det seneste stykke tid
|
|
5/12 12:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Cantargia: (link)
|
|
5/12 00:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
deals
U.S. Biotech Firm Allakos Weighs Potential Sale
(link)
|
|
4/12 21:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps. Den ser spændende ud.
|
|
|
4/12 18:11 af Lund_K |
Er der nogle her det er investere i Hansa Medical? Har kigget lidt på selskabet og synes de har gang i nogle virkelig spændende ting. Også indenfor nyreområdet som Velo. Ser også flere kursmål på 300+. Synes det virk
er som et rigtig godt her på de 120 ish.
|
