Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/12 17:10
af Marthine/PI-Redaktør
Corline Biomedical AB: FDA ger positiv feedback angående bolagets planerade fas 2-studie (link)
4/12 15:23
af Marthine/PI-Redaktør
Transcript Zealand Pharma: (link)
4/12 15:01
af lahn1
Ja tak ! $1 Mia vil være fint her og nu :)
4/12 11:31
af Mcjean
Enig eller blive opkøbt:-)
4/12 11:08
af lahn1
Det er jeg enig i, og sorry var for sløv til at læse om Piramal. Kan ogå tænkes at BGBIO skal have lidt assistance på clinical trial and regulatory services for at køre NDA helt i mål.
4/12 09:54
af Mcjean
Det tyder på de venter snarlig godkendelse og så vil de gerne have distributions- og produktionsdelen på plads.
4/12 09:50
af Mcjean
(link) Piramal indeholder hele paletten tror jeg?
4/12 09:42
af lahn1
Nogen der har en mening om hvad development delen af denne aftaler kan være. Tænker det er en ren produktion aftale ?
4/12 08:05
af bibob
BerGenBio in collaboration with Piramal Pharma Solutions. (link)
4/12 07:46
af bibob
Efter at have studeret lidt materiale og nyheder om Cantargia syntes jeg der var stort potentiale i firmaet , så jeg kom med på kurs 15. Indtil videre ikke så dårligt. Spændende hvad der kommer .
3/12 21:08
af Solsen
Om end det er få resultater Cantargia fremviser så ser de meget interessante ud.
3/12 20:33
af LP90
Hej og god aften er der nogen her inde der kender lidt eller meget til Akari (AKTX) den tager nogle vilde ture ind i mellem
3/12 18:12
af Rasbom
Et par positive dage for Cantargia. Først opdateringen på kliniske resultater og så en insiderkøb. Alt efterfulgt med to dages pæne kursstigninger. Jeg har har selv aktien. Er der andre som er med og kan tilføje en kommentar til deres kliniske opdatering.
3/12 08:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Insiderkøb i Canttargia: (link)
2/12 15:03
af Rasbom
Nyt fra Cantargia (link)
2/12 10:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Spørgsmål til Zealand Q&A er meget velkommen.
1/12 09:14
af Fandel
God morgen...
1/12 07:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
30/11 21:51
af bibob
MJ. 29/11. 11.00. Ja, meget lille kun 65 stk. ;-)
30/11 19:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
1
29/11 14:23
af nik_hs1990
Synes os Orphazyme er bestemt at se interessant ud med alle de fremskredne projekter.
29/11 14:20
af Mcjean
Aner nada, så nej er ikke inde og overvejer det ikke pt. Kun hvis den blev anbefalet helt vildt ville jeg overveje at arbejde lidt med den. Jeg synes der er rigeligt med biotek der har stor kvalitet.......vi bliver flere mennesker på kloden, flere skal behandles efterhånden som velfærden stiger, biotek er efter min mening generelt underpriset. Ok troede det var 69. held og lykke med den.
29/11 14:17
af Rasbom
Rettelse til mit indlæg kl 11:06 det var ikke DNB men Jefferies som opdaterede deres anbefaling af Nordic Nanovector. De har køb med kursmål på 60kr i følge Hegnar dd.
29/11 12:09
af Rasbom
Overvejer du at gå ind Mcjean eller er du med allerede? Høre gerne din holdning til Nordic nano også hvis den er mindre positiv.
29/11 12:06
af Rasbom
Det var en af de norske banker. Jeg tror det var DNB som genoptog dækningen med kursmål 69. Ikke at jeg mener man bør handle efter de norske bankers kursmål. Men mon ikke de får delvist ret her. Nordic Nano kommer jo højest sandsynligt til at indsende ansøgning for Betalutin inden for et årstid.
29/11 12:00
af Mcjean
Bibob...........hmmm godt det kun var et frimærke!
29/11 11:59
af Mcjean
Okie jeg så en mægler i går dækkede den med en købsanbefaling og target 69, men jeg kan ikke finde det i igen, det var i finansavisen er jeg sikker på under Hegnar.
29/11 11:18
af Rasbom
Undertegnede er også med i Nordic Nanovector. Jeg har været det over en tid. Både med langt op og ned igen da forsinkelsen stille og roligt blev en realitet. Jeg har igen suppleret godt ved og under nuværende kurs. Jeg har meget svært ved at forstå at vi skal ligge så lavt. Og jeg kan slet ikke forstå hvis vi ikke skal væsentligt højere op i løbet af år 2020. Jeg syntes at Betalutin viser gode resultater. Og som en engangsdosering er behandlingsregimet også attraktivt.
29/11 11:12
af bibob
MJ. Desværre 3x dgs kurs. :-(
29/11 10:39
af Mcjean
Kommer jo an på hvad du købte dem i:-)
29/11 08:09
af 3kroner
Jeg har et lille frimærke i Nano som jeg beholder.
29/11 07:36
af bibob
MJ . Jeg har et frimærke. Har haft dem ca 3 år. Indtil videre ingen succes. ;-)
29/11 07:34
af bibob
God morgen. :-)
28/11 17:41
af Mcjean
Nogen der har Nanovector?
28/11 00:47
af peter12
Biontech stiger 5% i efterhandelen. Oppe 51% siden 10 oktober (link)
27/11 13:14
af Stockwatch1
Van Herk overvejer at investere i Orphazyme: (link)
27/11 11:13
af 3kroner
Nordic Nanovector (link)
27/11 11:13
af 3kroner
Photocure (link)
27/11 11:10
af 3kroner
I øvrigt er der også Photocure og Nordic Nanovector i samme "båd" som PCI Biotech, som man måske kan kigge lidt på.
27/11 11:08
af 3kroner
Der er i hvert fald stor hype om den lige for tiden, jeg er med fra kurs 30, så det ser godt ud lige nu.
27/11 10:35
af Fandel
3kroner er lige kommet med på vognen.
27/11 07:07
af 3kroner
PCI Biotech indgår aftale med Astra Zeneca, mon ikke det kan give et løft på kursen ? (link)
26/11 17:10
af RoninDK
Uh, det er jo ren Veloxis-style :)
26/11 15:53
af Sukkeralf
RoninDK har selv købt til gennemsnitskurs på 4,4 - og solgt 1/3 i 23 og yderligere 1/3 i 27 og har så en 1/3 tilbage som jeg i hvert fald holder ind over fase III data fra CheckMate 9ER og PDIGREE, så må vi se om det kan give luft under aktien igen :-)
26/11 12:49
af RoninDK
Hmm takker. Interessant. Vil kigge på Exelixis
26/11 08:20
af Sukkeralf
PTK skulle der stå
26/11 08:19
af Sukkeralf
Har selv aktier i Exelixis som jo har den førende BTK inhibitor i RCC (Carbozantinib) - og det er et marked, hvor konkurrencen er stor, så tænker det bliver svært for OV at skabe en stor forretning med Dovitinib, hvis de skulle komme på markedet.
26/11 08:14
af Sukkeralf
Ikke den vilde - har kun kigget kort på den og det er ikke lige den slags selskaber jeg går efter.
26/11 00:16
af RoninDK
Sukkeralf.... har du en mening om Oncology Venture?
26/11 00:03
af RoninDK
for denne type virksomheder....... så den er interessant. Men jeg er uafklaret. :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 224/244