Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
31/10 18:03
af Mcjean
nogen der har set på abstract for y-mab til Japan?
31/10 18:02
af Mcjean
Solgte i 32.5 i forgårs og tjente 40%
31/10 17:54
af Kyed01
Jeg undrede mig også hvorfor ZYME rykker så godt i dag. Regnskabet kommer vist snart, Zacks er ikke så optimistisk men har dog stadig en køb anbefaling på den. Jeg beholder mit frimærke selvom jeg er +30% i oejeblikket.
31/10 17:34
af saltpeter
Ingen der har en mening om Novo, normalt er jeg ude til regnskab, men sidder lige og overvejer om et sats vil være en god ide inden luk,de gør det jo godt :-)
31/10 17:31
af Sukkeralf
lahn jeg ville lade gevinsten køre hvis pengene som sådan ikke betyder noget - det kan gå hen og blive en crazy tur, hvis ADC platformen rykker og ZW49 brager igennem
31/10 17:30
af Sukkeralf
31/10 17:30
af Sukkeralf
Fandt lige denne her:
31/10 17:17
af lahn1
:-) ja den er særlig glad idag !!! og må godt lige danne lidt base, kan godt blive lidt bekymret og tanken om gevinsthjemtagning har strejfet mig, meeen man er vel grådig ;-)
31/10 17:06
af Sukkeralf
Zymes rykker igen i dag :-)
30/10 15:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Antistoffer med dobbelt virkning (link)
29/10 11:20
af Sukkeralf
Zymeworks also has ambitious plans in GEA, where it will need its efficacy results to rise to the challenge; with partner BeiGene, the company is planning a registrational trial in GEA to treat HER2-positive patients in the first line setting, running a head-to-head comparison against Herceptin.
29/10 11:19
af Sukkeralf
29/10 11:19
af Sukkeralf
Zymeworks fortsætter fint derudaf - og fornuftige data præsenteret i går:
28/10 22:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg lukkede Bioporto gruppen. Der var nul trafik. Det samme gør jeg med Gomspece. Dem som ønskede den har ikke skrevet i den overhovedet.
28/10 20:35
af Muldyr
Molira - 14.59 - tænker Bioportogruppen er blevet lukket, eftersom der stort set ingen trafik har været det sidste halve år. Men kommer der en godkendelse ellers to fra FDA, bliver der vel basis for at debattere aktien igen.
28/10 17:54
af Don Joning
Det ser faktisk ud som de prøver det af sammen med Artezolizumab i et fase 1 program (link)
28/10 17:53
af Don Joning
Tak peter12, (link)
28/10 17:19
af peter12
Jeg tror ikke BNT122 er i klinisk forsøg endnu. Mht Moderna's stof kan man søge her (link)
28/10 16:43
af Don Joning
23/10 23:05 af peter12 Den artikel du henviser til i nature. Er der nogen der ved, hvordan får man som dansk patient adgang til denne type behandlinger? hvis man nu har en bekendt, der er i samme båd, som beskrivelsen af personen i artiklen. Det lyder til mRNA og i dette tilfælde BNT122 kan udrette imponerende resultater på netop dette område!
28/10 15:59
af Molira
Hvad er der blevet af Bioportogruppen?
28/10 12:34
af nohope
Er blevet afkrævet en vurdering af Biogen af mrs. nohope. Nogen der vil hjælpe :-)
27/10 13:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Big pharma og Big tech på vej med microchips, som tjekker vores krop: (link)
27/10 13:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fandel.. Refresh.
27/10 13:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
27/10 13:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
Expres2ion opruster på vaccinemarkedet med nyt produkt: "Klar konkurrencefordel"
27/10 11:55
af Fandel
Veloxis gruppen er væk. Forhåbentligt kun midlertidig...
26/10 20:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Learn more about Hansa Biopharma on our web and how we are leveraging our cutting-edge science to develop potentially lifesaving and life altering therapies for patients with rare immunological diseases . Ny webside: (link)
26/10 12:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
24/10 22:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Meet Oncology Venture CFO Henrik Moltke in an online interactive Q&A session about the company and its Q3 Report. 6th of November 16.00 CET. (link)
24/10 22:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Meet Genmab A/S CEO Jan van de Winkel in an online interactive Q&A session about the company and its Q3 Report. 8th of November 16.30 CET . Tilmelding: (link)
24/10 14:05
af Svinnius
BioStock life science summit live stream, starter kl 14:15 med Immunicum bla mange andre (link)
24/10 10:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hans-Henrik er meget kritisk over data i relation til cannabis som medicin.
24/10 10:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Trenden er klar i cannabis-sektoren: (link)
24/10 09:59
af Mcjean
Altså ifølge SINO
24/10 09:59
af Mcjean
Top 10 virksomheder indenfor cancer-immune-teknologi(link)
24/10 09:57
af Mcjean
Yep interessant og et marked i rivende udvikling. Her er top 55 start-ups inden for området. Find vinderen eller vinderne og mail svaret til mig.(link)
23/10 23:37
af bikube
Interessant læsning Peter - tak for link.
23/10 23:05
af peter12
Imponerende hvad man kan i dag (link)
23/10 20:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ses vi: (link)
23/10 14:57
af peter12
Biontech har vist et tilsvarende stof som Moderna. Håber den holder stigningen...
23/10 14:42
af Sukkeralf
Lahn tror ikke BergenBio kan få godkendelse efter nuværende fase II
23/10 14:42
af Sukkeralf
Måske bare et løft der bringer markedsværdien i nærheden af hvad BioNTech i første omgang mente de var værd - øv jeg ikke fik købt, for det har ellers været planen :-(
23/10 14:41
af Sukkeralf
Peter12 har heller ikke kunne finde noget - moderna fik fast tack på et mRNA stof, men svært at det skulle løfte BioNTech så meget.
23/10 14:24
af peter12
Det var Biontech jeg skrev ;-) Har ikke kunnet finde noget om den. Spændende om den fortsætter i dag. Den er 6% oppe i pre-marked
23/10 14:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Peter12..Se i tråden.
23/10 09:27
af lahn1
Sukkeralf el al, er der et bud på om det er muligt for BGBIO at få bemcentinib godkendt i AML på baggrund af deres nuværende 2L forsøg, nu da de har fået Fast Track ?
23/10 00:57
af peter12
Nogen der ved hvad der sker med Biontech (GMAB partner) ? Den faldt fra 15 til 12 kort tid efter IPO men er nu i 20 ? Steg 20% i aften ;-)
22/10 21:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bergen Bio: (link)
22/10 16:02
af Jazzz
Synes det ser meget lovende ud.. spg er vel stadig om de har financiering nok.
22/10 15:13
af LP90
Jazzz jeg har en røvfuld af dem i 3 depoter købt lidt for dyrt men håber da der kommer gevinst ud af den satsning
Nyeste Først- Ældste Først   Side 230/244