Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
20/3 12:48 af Darvin |
Er enig med Hugin i at man skal passe på med stemningen lige nu. Tror det er det der menes. Der kom en lille nyhed, men vi får en periode uden de store nyheder. Vi skal hen til sommer før der kommer alvorligt nyt med ADC 1013. Potentiale ja - men et evt. køb haster muligvis ikke. Men bare mine tanker.
|
|
|
19/3 16:06 af Hugininvest |
Enig i at Alligator kan være interessant, men husk på at den har ligget i en nedadgående trend længe - OG den er ikke brudt ud deraf. Nyheden om prækliniske data er vel ikke nok til at bryde trenden. Iøvrigt så storsælger svenskere og internationale, mens danske banker køber. Jeg har en lille portion, men venter på et klarere signal om brud. Måske vi skal ned og se lidt på de 21,5 igen.
|
|
|
18/3 14:53 af lahn1 |
Carnegie forsætter dog med at sælge ud af Alligator, efter deres healtcare seminar d. 5 marts.
|
|
|
18/3 14:50 af lahn1 |
Interessant nyhed fra Alligator idag. (link)
|
|
|
17/3 16:33 af Jazzz |
Nogen har noget update;analyser, insights på Nuevolution.. Helge lavede en meget fin analyse for et lille års tid siden og synes aktien er faldet støt.. er det tid at gå ind igen?
|
|
|
15/3 12:51 af Jazzz |
Jep lige præcis.. så prisen på rettinghederne køre op og ned som aktiekursen, så prisen (30 + pris på tegn ret) sammenlagt passer med markedskursen. Så da jeg havde en masser aktier i forvejen og derfor modtager retten gratis, får jeg en rabat på ca 20%.
|
|
|
15/3 12:26 af lahn1 |
Fik lige nærlæst 16 tegningsretter per 1 aktie. Så hænger det sammen.
|
|
|
15/3 11:46 af lahn1 |
Jazz- er det korrekt forstået at man kan købe tegningsretter til 0,5SEK der sikre en aktie til 30 SEK? Kurs idag 38. Hvad er det jeg overser ?
|
|
15/3 00:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
15/3 00:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
14/3 15:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
14/3 10:23 af Jazzz |
Xbrane igen; (link)
|
|
13/3 21:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
|
13/3 18:42 af Jazzz |
Her er en mere, hvis det har interesse.(link)
|
|
|
13/3 18:39 af Jazzz |
Markeds cap er kun ca 350 mill dkk.. tror at den kommer til at stige en del når den rammer den store børs.
|
|
|
13/3 18:37 af Jazzz |
30 måske.. tror det ikke selv..Den kom ned i 30 da rettighederne til nytegningen kom ud med ret til at købe for 30.. men da rettighederne og kursen er sikret til 30 fik folk travlt med at købe aktier (for at få rettigheder).. næste skridt er børsnotering på den store børs.
|
|
|
13/3 18:23 af lahn1 |
Jazz, den er spændende men venter lige og ser om ikke den skal ned mod 30 kr igen
|
|
|
13/3 17:22 af Jazzz |
Til dem som er, eller kunne tænke sig at kigge lidt på Xbrane som jeg har nævnt herinde nogle gange: (link)
|
|
|
1/3 10:30 af JohnW |
God morgen Er der nogle som følger Zymeworks? Hvornår forventes der at være nyt fra ders pipeline/forsøg?
|
|
27/2 20:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Link der duer: (link)
|
|
27/2 20:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ses vi? Økonomisk Ugebrev Biotech har nu fornøjelsen at invitere til årets første Investorkonference – Onsdag d. 6. marts i København: (link)
|
|
6/2 21:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
6/2 21:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Johnson&Johnson er stor aktionær i selskabet. Gik ind med at meget stort beløb for at få rettighederne. Det alene baseret på præklinik. (link)
|
|
18/1 10:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
| ||
|
|
18/1 10:15 af bibob |
JNJ / Morphosys samarbejde. (link)
|
|
11/1 13:32 af AH2005 |
Mere specifikt er det denne: MEI Pharma (Nasdaq: MEIP)
|
|
11/1 13:21 af AH2005 |
Er der nogen af jer herinde der har MEIP eller har set på den? Hvis ja, er der så nogen der har en mening om potentialet i denne biotech-aktie?
|
|
|
8/1 07:44 af bibob |
|
|
|
7/1 14:01 af hda |
Godt nyt for os der ejer Loxo Oncology : (link)
|
|
|
19/12 08:43 af Sukkeralf |
|
|
|
29/11 10:46 af Jazzz |
Hvorfor giver det her ikke anledning til en kursstigning.. nuevolution falder faktisk! (link)
|
|
|
5/11 17:56 af Jazzz |
Jkj@. Hvad mener du om Paratek lige i øjeblikket? Synes det ligner den case jeg snakkede om, at der historisk er langt til indtjening på antibiotika.. eller at markedet tænker det sådan. Den er ihvertfald billig lige nu.. nede i 7$
|
|
|
23/10 12:58 af jkj |
Biozyme laver aftale med Leo pharma.
|
|
|
17/10 10:32 af Jazzz |
...skal lige siges, analysen er eet år gammel men baseret på samme situation som nu, blot blev fase to forsøget udsat, men er nu lige om hjørnet.
|
|
|
17/10 09:45 af Jazzz |
Et potentielt gennembrud i cancer behandling, da stoffet/teknologien stopper metastaser.
|
|
|
17/10 09:44 af Jazzz |
|
|
|
17/10 09:44 af Jazzz |
WNT research.. link til analyse.. starter fase 2 indenfor et par uger er det blevet annonceret.
|
|
14/10 07:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
12/10 12:38 af lahn1 |
Er der nogle som har haft tid til at høre Zymeworks R&D brief fra igår som vil dele lidt highlights. (link)
|
|
|
12/10 05:48 af Jazzz |
, stort set, slipper fri for det generelle fald..
|
|
|
12/10 05:48 af Jazzz |
John, hvad sker der med hele markedet... ingen
|
|
|
11/10 15:52 af JohnW |
Hvad sker der med Zymeworks i dag? Nede med 11%
|
|
|
11/10 04:02 af Jazzz |
|
|
|
10/10 06:59 af jkj |
Tak jazz, det er en nyttig information, som jeg ikke kendte.
|
|
|
7/10 09:01 af Jazzz |
Jkj@. Læste lige at Paratek har et lidt usædvanligt incentive program.. hvis de når et akkumuleret salg ind til 2025 på 300 mill usd og derefter akkumuleret 600 mill i 2027 får de 50 mill usd! 1.det er et usædvanligt lille salg og et usædvanligt stort beløb af revenue i udbetaling.. 2. Det er små forventninger de har. 3. Markedscap er 400 mill nu. Og selv om de har 350 mill i cash, skal de i arbejde for at skabe det lille revenue og holde andre programmer igang..
|
|
4/10 21:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
4/10 19:47 af jkj |
ja nerve og psyke bliver udfordret for tiden.
|
|
|
4/10 19:35 af Jazzz |
... og har lige fået læsterlige klø på Novo og og Maia fra Genmab...inden jeg gør noget mere..
|
|
|
4/10 19:31 af Jazzz |
Nix.. der er flere jeg har øje på.. men holder mig væk i øjeblikket. Synes det er alt for usikkert. Holder øje med: TEVA, SINA Corp, Paratek, Ping An Insurrance, Xbrane, Templeton Dragon, KraneShares, Global X Lithium, Global X Uranium og Tencent/Alibaba.
|
|
|
4/10 17:02 af jkj |
Paratek stiger kraftig idag, fik du købt jazz ?
|
