Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
15/8 18:45 af exitnu |
.. men spændende bli' det da :-)
|
|
|
16/8 07:38 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
17/8 07:12 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
17/8 13:38 af Stroka |
Fra debatten:
IO Biotech's fase 3 resultater (link)
|
|
|
20/8 13:43 af Fandel |
Saniona oppe med 41%...
|
|
|
20/8 14:34 af Jazzz |
Ja, endnu en god nyhed fra Saniona.. troede egentlig at SAN2355 var en af dem de selv ville udvikle på.. men det her er da super godt. 42 mill usd upfront og op til 800 mill usd hvis det engang kommer gennem fase 3 og sælger.. fedt fedt..
|
|
20/8 14:48 af exitnu |
JA, god overraskende nyhed :-)
|
|
|
20/8 18:07 af lahn1 |
Tillykke til Saniona aktionære. Men er det ik en overdrevet reaktion oppe 45% på en preklinisk agent. Men fin aftale hvis og hvis
|
|
|
20/8 21:51 af Jazzz |
Bestemt ikke overdrevet. Tværtimod. Stigningen svare stort set kun til upfront payment. Glem % men kig på det absolutte.
|
|
|
20/8 21:54 af Jazzz |
Desuden er det endnu engang et bevis på at deres platform kan levere. Det betyder bla at man ikke som normalt med Biotek, kan undlade at inkludere preclinical i valueringen af Saniona.. da de viser at de kan indgå partnerskab så tidligt. De er dygtige i Saniona. Ingen tvivl om det.
|
|
|
21/8 11:37 af ProInvestorNEWS |
ViroGates offentliggør sin halvårsrapport for 1. halvår 2025 (link)
|
|
|
22/8 07:21 af ProInvestorNEWS |
Pharma: Får toldafklaring investorerne til at vende tilbage? (link)
|
|
|
25/8 12:42 af ProInvestorNEWS |
Danske Bank ser muligheder i sundhedssektoren: Hæver til "overvægt" (link)
|
|
|
26/8 06:47 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
26/8 07:53 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
26/8 08:10 af Thesis |
Curasight announces acceptance of clinical trial application (CTA) for phase 1 trial with uTREAT[®] in brain cancer patients.
|
|
27/8 14:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Pila Pharma | Live 13.30 - CEO Gustav H. Gram H1 Report Interview (link)
|
|
|
28/8 06:51 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
28/8 11:02 af bibob |
Saniona offentliggør delrapport for 2025 . (link)
|
|
|
28/8 11:03 af bibob |
Conferrence Call kl 13. I dag.
|
|
|
29/8 13:07 af ProInvestorNEWS |
Dansk biotekselskab runder begivenhedsrigt halvår af: EMA-godkendelse kronen på værket (link)
|
|
|
29/8 14:12 af ProInvestorNEWS |
CEO Nathaniel Hutley presents a strategic update on 2cureX’s new Website Blog. (link)
|
|
|
30/8 05:16 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
2/9 07:31 af ProInvestorNEWS |
PILA PHARMA: Huge oversubscription to fuel new pill for obesity – CEO sits down with Finwire (link)
|
|
| ||
|
|
2/9 07:34 af ProInvestorNEWS |
10X Podden | Tenbagger om hetaste aktierna + Pila Pharmas stora kliv (link)
|
|
|
4/9 11:29 af bibob |
Ascelia indsender ansøgning for Orviglance til FDA. (link)
|
|
|
4/9 14:43 af ProInvestorNEWS |
Pharma og biotek har længe været kursmæssigt underdrejet - selv store, sunde pharma-selskaber. Mange investorer har søgt over i f.eks. amerikanske tech-aktier. Men er den tendens ved at vende? Er bunden fundet for pharma og biotek? Skal det bare gå opad nu? Det spørgsmål giver Helge Larsen sit svar på i denne ugekommentar, hvor han også kommer ind på teknisk analyse og algoritmehandels rolle på aktiemarkedet. Kort video: (link)
|
|
|
4/9 16:07 af ProInvestorNEWS |
PILA PHARMA - Klar til nyt studie på vægttabstablet - Pila Pharma har netop været ude i en aktieemission, som blev overtegnet med ikke mindre end 300 pct. Dermed er det dansk-svenske biotekselskab klar til at gå i gang med rottestudier i forbindelse med deres vægttabstablet. Selskabet har også aflagt halvårsregnskab, og i den anledning har Helge Larsen deres CEO, Gustav Hanghøj Gram, i studiet. Video: (link)
|
|
|
4/9 20:58 af bibob |
Saniona vælger SAN 2668 som klinisk kandidat. (link)
|
|
5/9 16:12 af Occam |
"BioNTech Surges 10% On Promising Test Results For Its Cancer Smart Bomb" (link)
|
|
|
7/9 20:21 af bibob |
Mener ikke denne vigtige (link)
Cantargia nyhed har været nævnt.
|
|
8/9 11:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
PILA PHARMA: ALL H1 REPORT & INVESTOR INTERVIEWS NOW ONLINE (link)
|
|
|
9/9 07:43 af ProInvestorNEWS |
Novartis køber amerikansk biotekfirma for næsten 9 mia. kr. (link)
|
|
|
11/9 09:13 af bibob |
Gode nyheder fra Cantargia. (link)
|
|
|
12/9 06:11 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
12/9 06:30 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/9 08:15 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
14/9 07:28 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
15/9 06:28 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
15/9 07:06 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
15/9 19:09 af Sukkeralf |
Monte Rosa Therapeutics indgår endnu en aftale med Novartis:
|
|
|
15/9 19:10 af Sukkeralf |
|
|
|
15/9 19:12 af Sukkeralf |
Kigger man på MRTs markedsværdi efter aftalen i dag, så ligger den nu på ca 400 millioner dollars.
|
|
|
15/9 19:13 af Sukkeralf |
MRT har nu to aftaler med Novartis hvor den samlede betaling kan løbe op i 7,8 milliarder dollars og dertil royalties. De har desuden en aftale med Roche, hvor milestone pakken er på 2 milliarder dollars og tilhørende royalties.
|
|
|
15/9 19:15 af Sukkeralf |
Alle aftaler er selvfølgelig backloaded og man kan med stor sandsynlighed sige, at man ikke når en større del af disse milestones.
|
|
|
15/9 19:16 af Sukkeralf |
MRT har pt to egne klinsike kandidater og en mere på vej - og har tillige cash på bogen, så det virker jo aldeles urimeligt at deres markedsværdi er så lav.
|
|
|
15/9 19:17 af Sukkeralf |
Får eller siden kommer vi ud af dette vanvid, hvor tidlig biotek værdisættes så lavt - og dagens aftale endnu en gang et godt bevis på, at interessen for degraders vokser stille og roligt.
|
|
|
15/9 19:18 af Sukkeralf |
Får = før
|
|
|
15/9 19:20 af Sukkeralf |
Dagens stigning i MTR svarer nogenlunde til upfrontbetalingen - håber og tror at det samtidig også er en vallidering af deres første aftale omkrig VAV1 glue degrader. Novartis skulle gerne igangsættes en del fase II studier i 2026.
|
|
|
15/9 19:21 af Sukkeralf |
Præsentation hos Stiefel i dag, hvis ovenstående skulle vække lidt interesse:
|
