Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/8 18:45
af exitnu
.. men spændende bli' det da :-)
16/8 07:38
af Fandel
Godmorgen...
17/8 07:12
af Fandel
Godmorgen...
17/8 13:38
af Stroka
Fra debatten: IO Biotech's fase 3 resultater (link)
20/8 13:43
af Fandel
Saniona oppe med 41%...
20/8 14:34
af Jazzz
Ja, endnu en god nyhed fra Saniona.. troede egentlig at SAN2355 var en af dem de selv ville udvikle på.. men det her er da super godt. 42 mill usd upfront og op til 800 mill usd hvis det engang kommer gennem fase 3 og sælger.. fedt fedt..
20/8 14:48
af exitnu
JA, god overraskende nyhed :-)
20/8 18:07
af lahn1
Tillykke til Saniona aktionære. Men er det ik en overdrevet reaktion oppe 45% på en preklinisk agent. Men fin aftale hvis og hvis
20/8 21:51
af Jazzz
Bestemt ikke overdrevet. Tværtimod. Stigningen svare stort set kun til upfront payment. Glem % men kig på det absolutte.
20/8 21:54
af Jazzz
Desuden er det endnu engang et bevis på at deres platform kan levere. Det betyder bla at man ikke som normalt med Biotek, kan undlade at inkludere preclinical i valueringen af Saniona.. da de viser at de kan indgå partnerskab så tidligt. De er dygtige i Saniona. Ingen tvivl om det.
21/8 11:37
af ProInvestorNEWS
ViroGates offentliggør sin halvårsrapport for 1. halvår 2025 (link)
22/8 07:21
af ProInvestorNEWS
Pharma: Får toldafklaring investorerne til at vende tilbage? (link)
25/8 12:42
af ProInvestorNEWS
Danske Bank ser muligheder i sundhedssektoren: Hæver til "overvægt" (link)
26/8 06:47
af LP90
Godmorgen :-)
26/8 07:53
af Fandel
Godmorgen...
26/8 08:10
af Thesis
Curasight announces acceptance of clinical trial application (CTA) for phase 1 trial with uTREAT[®] in brain cancer patients.
27/8 14:52
af Helge Larsen/PI-redaktør
Pila Pharma | Live 13.30 - CEO Gustav H. Gram H1 Report Interview (link)
28/8 06:51
af Fandel
Godmorgen...
28/8 11:02
af bibob
Saniona offentliggør delrapport for 2025 . (link)
28/8 11:03
af bibob
Conferrence Call kl 13. I dag.
29/8 13:07
af ProInvestorNEWS
Dansk biotekselskab runder begivenhedsrigt halvår af: EMA-godkendelse kronen på værket (link)
29/8 14:12
af ProInvestorNEWS
CEO Nathaniel Hutley presents a strategic update on 2cureX’s new Website Blog. (link)
30/8 05:16
af Fandel
Godmorgen...
2/9 07:31
af ProInvestorNEWS
PILA PHARMA: Huge oversubscription to fuel new pill for obesity – CEO sits down with Finwire (link)
2/9 07:34
af ProInvestorNEWS
10X Podden | Tenbagger om hetaste aktierna + Pila Pharmas stora kliv (link)
4/9 11:29
af bibob
Ascelia indsender ansøgning for Orviglance til FDA. (link)
4/9 14:43
af ProInvestorNEWS
Pharma og biotek har længe været kursmæssigt underdrejet - selv store, sunde pharma-selskaber. Mange investorer har søgt over i f.eks. amerikanske tech-aktier. Men er den tendens ved at vende? Er bunden fundet for pharma og biotek? Skal det bare gå opad nu? Det spørgsmål giver Helge Larsen sit svar på i denne ugekommentar, hvor han også kommer ind på teknisk analyse og algoritmehandels rolle på aktiemarkedet. Kort video: (link)
4/9 16:07
af ProInvestorNEWS
PILA PHARMA - Klar til nyt studie på vægttabstablet - Pila Pharma har netop været ude i en aktieemission, som blev overtegnet med ikke mindre end 300 pct. Dermed er det dansk-svenske biotekselskab klar til at gå i gang med rottestudier i forbindelse med deres vægttabstablet. Selskabet har også aflagt halvårsregnskab, og i den anledning har Helge Larsen deres CEO, Gustav Hanghøj Gram, i studiet. Video: (link)
4/9 20:58
af bibob
Saniona vælger SAN 2668 som klinisk kandidat. (link)
5/9 16:12
af Occam
"BioNTech Surges 10% On Promising Test Results For Its Cancer Smart Bomb" (link)
7/9 20:21
af bibob
Mener ikke denne vigtige (link) Cantargia nyhed har været nævnt.
8/9 11:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
PILA PHARMA: ALL H1 REPORT & INVESTOR INTERVIEWS NOW ONLINE (link)
9/9 07:43
af ProInvestorNEWS
Novartis køber amerikansk biotekfirma for næsten 9 mia. kr. (link)
11/9 09:13
af bibob
Gode nyheder fra Cantargia. (link)
12/9 06:11
af Fandel
Godmorgen...
12/9 06:30
af LP90
Godmorgen :-)
13/9 08:15
af Fandel
Godmorgen...
14/9 07:28
af Fandel
Godmorgen...
15/9 06:28
af LP90
Godmorgen :-)
15/9 07:06
af Fandel
Godmorgen...
15/9 19:09
af Sukkeralf
Monte Rosa Therapeutics indgår endnu en aftale med Novartis:
15/9 19:10
af Sukkeralf
15/9 19:12
af Sukkeralf
Kigger man på MRTs markedsværdi efter aftalen i dag, så ligger den nu på ca 400 millioner dollars.
15/9 19:13
af Sukkeralf
MRT har nu to aftaler med Novartis hvor den samlede betaling kan løbe op i 7,8 milliarder dollars og dertil royalties. De har desuden en aftale med Roche, hvor milestone pakken er på 2 milliarder dollars og tilhørende royalties.
15/9 19:15
af Sukkeralf
Alle aftaler er selvfølgelig backloaded og man kan med stor sandsynlighed sige, at man ikke når en større del af disse milestones.
15/9 19:16
af Sukkeralf
MRT har pt to egne klinsike kandidater og en mere på vej - og har tillige cash på bogen, så det virker jo aldeles urimeligt at deres markedsværdi er så lav.
15/9 19:17
af Sukkeralf
Får eller siden kommer vi ud af dette vanvid, hvor tidlig biotek værdisættes så lavt - og dagens aftale endnu en gang et godt bevis på, at interessen for degraders vokser stille og roligt.
15/9 19:18
af Sukkeralf
Får = før
15/9 19:20
af Sukkeralf
Dagens stigning i MTR svarer nogenlunde til upfrontbetalingen - håber og tror at det samtidig også er en vallidering af deres første aftale omkrig VAV1 glue degrader. Novartis skulle gerne igangsættes en del fase II studier i 2026.
15/9 19:21
af Sukkeralf
Præsentation hos Stiefel i dag, hvis ovenstående skulle vække lidt interesse:
Nyeste Først - Ældste Først   Side 235/244