Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/9 19:22
af Sukkeralf
15/9 19:23
af Sukkeralf
Sorry for skrivefejl - IPad
20/9 13:28
af ProInvestorNEWS
Sådan har de danske biotech aktier performet den seneste måned (link)
22/9 07:07
af Fandel
Godmorgen...
24/9 06:35
af Fandel
Godmorgen...
24/9 06:49
af LP90
Godmorgen :-)
25/9 06:30
af LP90
Godmorgen :-)
25/9 10:25
af Fandel
God formiddag...
25/9 11:26
af Jazzz
Redeye løfter kursmål på Saniona efter alle deals og den fortsatte udvikling af den diversificerede pipeline, unik for et sådant selskab. Base fra 12 til 19. Bull fra 25 til 35..
25/9 13:52
af butterboy
Evaxion får MSD som partner. Kig på market cap på Evaxon. Den er helt skæv (link)
26/9 06:45
af Fandel
Godmorgen...
26/9 07:03
af LP90
Godmorgen :-)
27/9 05:29
af Fandel
Godmorgen...
28/9 05:47
af Fandel
Godmorgen...
29/9 06:24
af Fandel
Godmorgen...
29/9 07:33
af LP90
Godmorgen :-)
29/9 12:17
af YPE
Nogen der har kig på Diamyd Medical? Svensk børsnoteret selskab, som har kandidat mod diabetes 1 i fase 3.
29/9 12:18
af YPE
Diamyd kommer med tidliger fase 3 resultater i marts 2026. Selskabet har en markedsværdi på ca. 1,5 mia. SEK. I 2023 købte Sanofi provention bio for ca. 30 mia. SEK, da de havde et lignende produkt mod type 1 diabetes.
30/9 06:21
af Fandel
Godmorgen...
30/9 07:25
af LP90
Godmorgen :-)
30/9 16:24
af YPE
Modsat Provention Bio, hvor personer skal have behandlingen via drop i 14 dage, skal Diamyd administreres direkte i lymfeknude over 3 gange. Det er et noget nemmere forløb.
30/9 21:34
af Faldt_i
Jeg har haft kigget på den nogle gange, dog uden at købe endnu, men kunne godt være fristet frem mod readout af deres fase III forsøg.
30/9 21:39
af Faldt_i
Tror nok at deres fase III skal lykkes, men det der taler i mod at købe aktien synes jeg er, 1) at de ikke har formået at få et partnerskab med big pharma og dermed skal bygge deres eget salgsteam (hvilket er meget dyrt). 2) De har været igang med udviklingen i en del år, så patentet udløber allerede i 2032. 3) Midlet Sanofi købte (Tzield), kom på markedet i 2022, og har altså været på markedet i to år, men omsatte kun for €54 mio sidste år, så er lidt i tvivl om hvor stort markedet reelt er.
30/9 22:04
af YPE
@Faldt_i, tak for svarene. Ja, og i Europa udløber den i 2035.
30/9 22:07
af YPE
Du har helt ret. De har været i gang i en del år - senest fejlede samme middel i fase 3 i 2013. Men de har fundet ud af , at den kun har virkning på personer med specifikke gen (HLA DR4-DQ8). Ca. 40% af type 1 Dia. patenier har det gen.
30/9 22:12
af YPE
Der er meget der taler for, at de nok skal lykkes denne gang i fase 3.
1/10 06:47
af Fandel
Godmorgen...
1/10 07:48
af Thesis
Curasight announces broadening and extension of patent protection for uTRACE® (link)
1/10 10:38
af bibob
Cantargia. Nadunolimab. (link)
1/10 21:46
af YPE
Diamyd Medical - Et muligt gennembrud i type 1-diabetes - indlæg på ProInvestor. (link)
2/10 19:12
af ProInvestorNEWS
Flere dages kursstigninger - er trenden positiv? Genmab, Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra . Kort video: (link)
3/10 05:45
af Fandel
Godmorgen...
3/10 16:21
af YPE
Hong Kong grants precision medicine patent to Diamyd Medical for insulin antigen treatment in type 1 diabetes - (link)
3/10 16:22
af YPE
Patentbeskyttelse indtil 2038.
5/10 10:23
af bibob
Poster på Nadunolimab fra fra Cantargia. (link)
5/10 10:28
af bibob
7/10 12:01
af Thesis
Insiderkøb PILA PHARMA: CEO Gustav H. Gram acquires additional shares (link)
8/10 12:31
af ProInvestorNEWS
Virogates tager markant kurshop på købstilbud (link)
10/10 16:28
af LP90
det virker som om gassen allerede er gået af Pharma-biotek- Medico -sundheds aktierne igen hvad tænker i :-)
10/10 19:08
af Sukkeralf
10/10 19:22
af Sukkeralf
Spændende om JNJ kommer igennem med et køb af Protagonist Therapeutics
10/10 19:22
af Sukkeralf
Ville ellers gerne have bygget en større portion op her
12/10 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
4 Healthcare Stocks to Buy Now (link)
13/10 06:18
af Fandel
Godmorgen...
13/10 06:57
af LP90
Godmorgen :-)
13/10 10:52
af lahn1
Sukkeralf- hvordan du på mulighederne for Zymeworks fortsatte pris udvikæing efter Zani HEA data. Symtes selv den efterhånden ser lidt godt prissat ud, (i dette marked) og forventer faktisk at der sælges ud på GEA data.
14/10 06:52
af Fandel
Godmorgen...
14/10 06:52
af Sukkeralf
Synes det er svært at sige og afhænger nok også af data - hvis den profylaktiske behandling af diarre virkelig batter kan det måske give ekstra gode data…….som måske også kan afspejle sig i brystkræft studierne. Desuden er milestones i forbindelse med GEA de største. Ligeledes også meget positivt at Janssen går direkte i fase III med deres KLK2/CD3 BsAb, så synes der er gode momenter….
14/10 06:56
af Sukkeralf
Men når det er sagt, så tænker jeg også at der bliver taget gevinst - og regner ligeledes med selv at hive penge ud, men om vi kommer i 20,25 eller 30 ved gode data aner jeg ikke. Og der ligger jo stadig også en mulighed for at data skuffer. Følte mig ellers ret overbevist om, at Jazz ved seneste investerpræsentation, som ikke længere er tilgængelig, sagde at data var udskudt til Q1 2026, men det kan jeg ikke bekræfte andre stedet pt. Bedste scenarie ville være hvis Jazz på gode data..
14/10 06:56
af Sukkeralf
Ville give et bud på Zymeworks, da deres royalty trods alt er ganske pæn.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 236/244