Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
15/9 19:22 af Sukkeralf |
|
|
|
15/9 19:23 af Sukkeralf |
Sorry for skrivefejl - IPad
|
|
|
20/9 13:28 af ProInvestorNEWS |
Sådan har de danske biotech aktier performet den seneste måned (link)
|
|
|
22/9 07:07 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
24/9 06:35 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
24/9 06:49 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
25/9 06:30 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
25/9 10:25 af Fandel |
God formiddag...
|
|
|
25/9 11:26 af Jazzz |
Redeye løfter kursmål på Saniona efter alle deals og den fortsatte udvikling af den diversificerede pipeline, unik for et sådant selskab. Base fra 12 til 19. Bull fra 25 til 35..
|
|
|
25/9 13:52 af butterboy |
Evaxion får MSD som partner. Kig på market cap på Evaxon. Den er helt skæv (link)
|
|
|
26/9 06:45 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
26/9 07:03 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
27/9 05:29 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
28/9 05:47 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
29/9 06:24 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
29/9 07:33 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
29/9 12:17 af YPE |
Nogen der har kig på Diamyd Medical? Svensk børsnoteret selskab, som har kandidat mod diabetes 1 i fase 3.
|
|
|
29/9 12:18 af YPE |
Diamyd kommer med tidliger fase 3 resultater i marts 2026.
Selskabet har en markedsværdi på ca. 1,5 mia. SEK.
I 2023 købte Sanofi provention bio for ca. 30 mia. SEK, da de havde et lignende produkt mod type 1 diabetes.
|
|
|
30/9 06:21 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
30/9 07:25 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
30/9 16:24 af YPE |
Modsat Provention Bio, hvor personer skal have behandlingen via drop i 14 dage, skal Diamyd administreres direkte i lymfeknude over 3 gange. Det er et noget nemmere forløb.
|
|
|
30/9 21:34 af Faldt_i |
Jeg har haft kigget på den nogle gange, dog uden at købe endnu, men kunne godt være fristet frem mod readout af deres fase III forsøg.
|
|
|
30/9 21:39 af Faldt_i |
Tror nok at deres fase III skal lykkes, men det der taler i mod at købe aktien synes jeg er, 1) at de ikke har formået at få et partnerskab med big pharma og dermed skal bygge deres eget salgsteam (hvilket er meget dyrt). 2) De har været igang med udviklingen i en del år, så patentet udløber allerede i 2032. 3) Midlet Sanofi købte (Tzield), kom på markedet i 2022, og har altså været på markedet i to år, men omsatte kun for €54 mio sidste år, så er lidt i tvivl om hvor stort markedet reelt er.
|
|
|
30/9 22:04 af YPE |
@Faldt_i, tak for svarene. Ja, og i Europa udløber den i 2035.
|
|
| ||
|
|
30/9 22:07 af YPE |
Du har helt ret. De har været i gang i en del år - senest fejlede samme middel i fase 3 i 2013. Men de har fundet ud af , at den kun har virkning på personer med specifikke gen (HLA DR4-DQ8). Ca. 40% af type 1 Dia. patenier har det gen.
|
|
|
30/9 22:12 af YPE |
Der er meget der taler for, at de nok skal lykkes denne gang i fase 3.
|
|
|
1/10 06:47 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
1/10 07:48 af Thesis |
Curasight announces broadening and extension of patent protection for uTRACE®
(link)
|
|
|
1/10 10:38 af bibob |
Cantargia. Nadunolimab. (link)
|
|
|
1/10 21:46 af YPE |
Diamyd Medical - Et muligt gennembrud i type 1-diabetes - indlæg på ProInvestor. (link)
|
|
|
2/10 19:12 af ProInvestorNEWS |
Flere dages kursstigninger - er trenden positiv? Genmab, Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra . Kort video: (link)
|
|
|
3/10 05:45 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
3/10 16:21 af YPE |
Hong Kong grants precision medicine patent to Diamyd Medical for insulin antigen treatment in type 1 diabetes - (link)
|
|
|
3/10 16:22 af YPE |
Patentbeskyttelse indtil 2038.
|
|
|
5/10 10:23 af bibob |
Poster på Nadunolimab fra fra Cantargia. (link)
|
|
|
5/10 10:28 af bibob |
|
|
|
7/10 12:01 af Thesis |
Insiderkøb PILA PHARMA: CEO Gustav H. Gram acquires additional shares
(link)
|
|
|
8/10 12:31 af ProInvestorNEWS |
Virogates tager markant kurshop på købstilbud (link)
|
|
|
10/10 16:28 af LP90 |
det virker som om gassen allerede er gået af Pharma-biotek- Medico -sundheds aktierne igen hvad tænker i :-)
|
|
|
10/10 19:08 af Sukkeralf |
|
|
|
10/10 19:22 af Sukkeralf |
Spændende om JNJ kommer igennem med et køb af Protagonist Therapeutics
|
|
|
10/10 19:22 af Sukkeralf |
Ville ellers gerne have bygget en større portion op her
|
|
12/10 17:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
4 Healthcare Stocks to Buy Now (link)
|
|
|
13/10 06:18 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
13/10 06:57 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/10 10:52 af lahn1 |
Sukkeralf- hvordan du på mulighederne for Zymeworks fortsatte pris udvikæing efter Zani HEA data. Symtes selv den efterhånden ser lidt godt prissat ud, (i dette marked) og forventer faktisk at der sælges ud på GEA data.
|
|
|
14/10 06:52 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
14/10 06:52 af Sukkeralf |
Synes det er svært at sige og afhænger nok også af data - hvis den profylaktiske behandling af diarre virkelig batter kan det måske give ekstra gode data…….som måske også kan afspejle sig i brystkræft studierne. Desuden er milestones i forbindelse med GEA de største. Ligeledes også meget positivt at Janssen går direkte i fase III med deres KLK2/CD3 BsAb, så synes der er gode momenter….
|
|
|
14/10 06:56 af Sukkeralf |
Men når det er sagt, så tænker jeg også at der bliver taget gevinst - og regner ligeledes med selv at hive penge ud, men om vi kommer i 20,25 eller 30 ved gode data aner jeg ikke. Og der ligger jo stadig også en mulighed for at data skuffer. Følte mig ellers ret overbevist om, at Jazz ved seneste investerpræsentation, som ikke længere er tilgængelig, sagde at data var udskudt til Q1 2026, men det kan jeg ikke bekræfte andre stedet pt. Bedste scenarie ville være hvis Jazz på gode data..
|
|
|
14/10 06:56 af Sukkeralf |
Ville give et bud på Zymeworks, da deres royalty trods alt er ganske pæn.
|
