Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 07:00
af LP90
Godmorgen :-)
14/10 10:03
af lahn1
God morgen. jazz sagde ikke noget med ydereligere forsinkelse på Wells Fargo d.3. Sep. har de været på conference siden da ?
14/10 11:36
af Sukkeralf
Aner ikke hvor jeg fik det fra - måske har jeg taget fejl af filing som vel godt kunne ligge i Q1
14/10 13:47
af lahn1
Med nuværende Mcap bliver det ikke alverdens premium. Vi skal vel også have data i BC på plads før de byder.
14/10 13:52
af lahn1
Men med gode BC data om nogle år skal prisen nok komme op. Men de tror jeg ikke jeg har tålmodighed til at vente på. Men under alle omstændigheder skal der sælges ud ved GEA data. Overkryderen skal sælges
20/10 06:39
af Fandel
Godmorgen...
23/10 19:27
af ProInvestorNEWS
Kort video: Stenocare kommer ud med et positivt resultat for andet kvartal i træk. Derudover glæder de sig i selskabet, som sælger medicinsk cannabisolie, over, at forsøgsordningen med at gøre medicinsk cannabis lovligt i Danmark nu bliver til en permanent lovliggørelse. Hør mere i denne video, hvor Helge Larsen har Stenocares CEO Thomas Skovlund Schnegelsberg og CFO Peter Bugge Johansen i studiet. (link)
25/10 13:17
af Svend13
Tænker at det vil være en god ide at igen se på Saniona. Selskabets nye partneraftaler samt pipeline gør den så attraktiv, at det er en aktien som kan ligge i pensionsdepotet i en del år. Som i al biotek, er der stor usikkerhed og store kursudsving, men partneraftalerne giver en vis arbejdsro hos Saniona og den være en undersøgelse værd for interesserede. Har selv aktien og været med i lange tid.
26/10 12:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Meet the Biotech Stock That Just Jumped 251% Higher (link)
27/10 06:48
af Fandel
Godmorgen...
27/10 14:58
af lahn1
Sukkeralf : Zw191, gjorde mig til at starte med lidt bekymret med den manglende dose afhængig effekt og samtidigt var der hellere ikke rigtig tegn på FRa expression afhængighed. Det lugter lidt af bistandereffekt, og alverdens bivirkninger senere i forløbet uha uha. Men jeg tror jeg er faldet lidt til ro efter deres CC og forklaring på hvorfor ZW191 også virker på FRa negative.
27/10 15:00
af lahn1
Er det noget der kan gøre dig nervøs for at ZW191 blot er aktiv via bystander effekt. ?
27/10 17:10
af Thesis
Pila Pharma: upcoming participation in ObesityWeek and American Heart Association convention (link)
28/10 07:15
af Fandel
Godmorgen...
28/10 18:53
af ProInvestorNEWS
PILA PHARMA: Næste opkøbskandidat i fedmemarkedet? (link)
29/10 11:40
af bibob
Cantargia. (link)
2/11 13:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Sammenligning mellem Anavex', Alzheons og Cassava Sciences' Alzheimers-piller. (link)
3/11 07:27
af Fandel
Godmorgen...
4/11 07:59
af LP90
Godmorgen :-)
4/11 08:02
af ProInvestorNEWS
BIONTECH HÆVER OMSÆTNINGSMÅL Det strategiske samarbejde med det amerikanske medicinalfirma Bristol Myers Squibb betaler sig for BioNTech. I tredje kvartal steg biotekvirksomhedens omsætning til 1,5 mia. euro og oversteg det foregående år betydeligt. På den baggrund har administrerende direktør Ugur Sahin hævet omsætningsforventningen for indeværende år betydeligt – fra 1,7 - 2,2 mia. euro til 2,6-2,8 mia. euro. (BIONTECH HEBT UMSATZZIEL AN)
5/11 07:55
af ProInvestorNEWS
Bioporto udskyder igen indsendelse til FDA - nedjusterer og præsenterer strategiplan (link)
5/11 08:06
af LP90
Godmorgen :-) trist igen igen med bioporto til bage til start igen og igen og igen mangler de penge
5/11 09:51
af Fandel
Ja det er lidt trist LP90. Solgte de sidste af mine i december 2023 til kurs 2.93. Jeg havde ikke rigtig mere tålmodighed...
5/11 11:05
af Thesis
Fra Biostock i dag: Pila Pharma skiller sig ud blandt næste generations fedmebehandlinger (link)
5/11 17:23
af LP90
Fandel det var godt du kom ud har den i 4 depoter så lidt øv
5/11 20:02
af Fandel
Ja det er lidt øv LP90. Men hvis du har råd til det, så er det nok bedst at gemme dem væk i et par år.
7/11 07:51
af LP90
Godmorgen :-) Fandel ja ikke andet at gøre har mange af den slags men det at bidrage til at medvirke til at udvikle medikamenter og andet som kan bekæmpe/udrydde sygdomme ligger mit nært og ja det koster men jeg er villig til at betale prisen :-)
7/11 08:00
af Fandel
Det er en virkelig smuk gestus LP90...
10/11 07:08
af Fandel
Godmorgen.
10/11 08:10
af LP90
Godmorgen :-)
10/11 17:07
af lahn1
Sukkeralf, hvad er din read på Jazz at de modtager alle 920 patienter. Er det kun for at speede read out op eller ?
10/11 18:09
af lahn1
Der er stadigvæk størts sandsynlighed for at det blot er for at speede read out op. Men ctrl arm har måske også klaret sig bedre end i keynote-811 grundet bedre AE mgm, og andre patients kriterier.
10/11 18:30
af Sukkeralf
Lidt bagud med at høre diverse CCs - hørte Zymes i morges og min første tanke var, at bare nu ikke udskydelsen af data er fordi de tager alle patienter med. Man blev jo ikke klogere af deres CC, så vil se om jeg får tid til at høre Jazz´s CC i aften eller i morgen.
10/11 18:35
af Sukkeralf
Bliver så træt af disse ting der indimellem opstår og man aldrig kan få en reel forklaring, når det altid medfører usikkerhed efterfølgende. Dejligt at Zymes trods alt stiger i dag, for synes deres CC ellers var ganske godt. Hvor jeg tidligere ikke havde ret meget mod på deres pipeline, så har seneste data fra deres FRalfa studie vendt lidt op og ned på det…….og Janssen der er videre i fase III med KLK2/CD3.
11/11 01:16
af lahn1
Moving to Slide 14. Our next major catalyst is the top line readout of the Phase III zanidatamab HERIZON-GEA-01 trial. As we announced today and after alignment with FDA, we have updated the intent-to-treat patient population for PFS to now include the fully enrolled patient population, increasing the PFS cohort from the targeted 714 to 920 patients, which is the actual number of enrolled patients as detailed on clinicaltrials.gov. As a reminder, we previously took the opportunity to expand the
11/11 01:17
af lahn1
the patient population for the overall survival analysis by expanding the sample size for that endpoint. With progression events accruing more slowly than anticipated, combined with the study being fully enrolled with sufficient follow-up on enrolled patients, we aligned with the FDA to conduct the PFS analysis on the entire randomized patient population. Following this change, we continue to have robust powering to show a benefit for PFS, and we remain highly confident that we will announce
11/11 01:18
af lahn1
top line results later this year, consistent with our prior guidance.
11/11 01:20
af lahn1
Det store fald i fredags var nok twitter rygter om at ctrl armen har klaret sig bedre end ventet. Men det tror jeg ikke holder.
11/11 08:55
af Fandel
Godmorgen...
13/11 07:16
af Fandel
Godmorgen...
13/11 07:21
af LP90
Godmorgen :-)
13/11 16:26
af Fandel
Er der noget nyt om Saniona, siden den lige pludselig faldt så meget?
13/11 16:51
af Jazzz
Intet nyt.. Svenske Affairsverden ævler lidt om at de synes den er steget meget og Biotek jo er risikabelt, men pipeline er go.. osv osv.. så lidt ævle bævle: Anbefaler Neutral.. (hvad det så end betyder).. kan ikke finde anden årsag..
13/11 16:53
af Jazzz
Her er artiklen fra Marketscreener..
13/11 16:54
af Jazzz
13/11 17:06
af Fandel
Tak Jazzz...
14/11 07:57
af ProInvestorNEWS
Bioporto gennemfører fuldtegnet emission på 43 mio kr. (link)
14/11 09:09
af Rasbom
Egetis: I mine øjne er det utroligt så længe Egetis har været handlet til så lav en pris. Men mon ikke der kommer andre boller på suppen med dagens fase 3 resultater.(link)
15/11 07:54
af Fandel
Godmorgen...
16/11 09:30
af Fandel
Godmorgen...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 237/244