Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/11 07:38
af Fandel
Godmorgen...
17/11 07:49
af LP90
Godmorgen :-)
17/11 13:11
af Sukkeralf
17/11 13:11
af Sukkeralf
Nice lahn1
17/11 14:56
af lahn1
YES ! Det er fandeme dejligt :-). Validering af platformen og dobbelt flot at de også leverer stat sig i PDL1 armen på både PFS og OS
17/11 17:01
af BioShare
Ja, simpelthen så dejligt...zyme har virkelig udviklet sig til en af mine absolut bedste investeringer. Der har godt nok også været bum på vejen.
17/11 17:03
af BioShare
Det pynter lidt på hullet fra Anavex :-(
17/11 20:10
af ProInvestorNEWS
STENOCARE A/S erhverver CannGros ApS og tilføjer 4-6 millioner DKK i årlig omsætning og understøtter målet om at nå break-even i 2026. (link)
17/11 20:29
af lahn1
Ja fedt BioShare, det er lang tid siden den var heroppe, men har købt op i den løbende. Ny skal den have lov til at stige til 40-45 kr op til de fulde data i Q1-26 :-)
17/11 20:55
af BioShare
Købte nogle pæne klumper i USD 5-6 niveauet, og skal have luftet ud når vi rammer USD30 (har jeg lovet mig selv ;-) ) Sælger halvdelen, og resten kan få lov at blive i depotet. Synes der kom lidt mere styr på selskabet efter Galbraith kom til som CEO.
18/11 07:33
af Fandel
Godmorgen...
18/11 10:20
af lahn1
Så kom der en $125m bayback, arh men for H, det spolerede lige min natte søvn :D ja ja jeg bliver bestemt revet med af stemningen Første tanke - det er alt for tidligt for en normal biotech - biotech logik . næste tanke en stor investor vil hæve prisen på aktien eller ledelsen vil reducere float før et coperate event. Det lugter lang væk af EcoR1 :-) Meen der er da for tidligt at sælge butikken. Så er det her blot en indsnævring af float og anchoring af bunden i aktien?
18/11 10:38
af lahn1
Før ZW191 aftale, føre Zani godkendelse og før BC data - køb billigt nu. ja det er det nok, men på lang sigt også en positionering af prisen indsnævring af free float som i forvejen er meget lille og en støtte til aktien på i 2026-27 som bliver stille. En perfekt manøvre med sigte på M&A om 2-3 år.
18/11 10:39
af lahn1
Det at holde Zyme nogle år mere blev lige meget lettere :-)
18/11 10:45
af lahn1
Med det meget lille float der er uden for institutionerne vil Zyme bedre kunne kontrollere prisen. Stakkels shortere :-)
18/11 11:19
af Fandel
Er der nogen der har en holdning til, om der snart kommer nyt omkring Sanionas ansøgning i Mexico...
18/11 11:19
af lahn1
Stifels take on Zyme (link)
18/11 16:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
De sidste fem år er der sket en voldsom konsolidering verden over inden for cannabis-branchen. Aktuelt har Stenocare netop købt en konkurrent, CannGros. I den forbindelse har Helge Larsen CEO Thomas Schnegelsberg og CFO Peter Bugge Johansen i studiet til en snak om strategien og økonomien bag opkøbet. (link)
19/11 07:12
af Fandel
Godmorgen...
19/11 08:42
af ProInvestorNEWS
BioPortos delårsresultat for tredje kvartal 2025 – Fortsat fremdrift og fortsat øget NGAL-salgsvækst (link)
19/11 10:38
af ProInvestorNEWS
Bioporto bekræfter nedjustering og udskudt indsendelse til myndighederne i USA (link)
20/11 12:10
af Thesis
Ny video­interview: Pila Pharma sigter mod en lukrativ first mover advantage (link)
20/11 13:43
af Sukkeralf
Novartis har kapitalmarkedsdag i dag og håber at høre mere til deres samarbejde med Monte Rosa Therapeutics omkring molecular glues.
24/11 07:18
af Fandel
Godmorgen...
25/11 06:50
af Fandel
Godmorgen...
25/11 07:57
af LP90
Godmorgen :-)
26/11 07:47
af Fandel
Godmorgen...
26/11 08:01
af LP90
Godmorgen :-)
27/11 07:29
af Fandel
Godmorgen...
27/11 07:47
af LP90
Godmorgen :-)
27/11 09:16
af Fandel
Rigtig g odt 3. kvartalsregnskab fra Saniona i dag...
27/11 09:38
af bibob
Her link til rapporten. (link)
27/11 09:39
af bibob
;-)
27/11 09:44
af bibob
Saniona er min bedste aktie siden Veloxis. :-)
27/11 09:56
af Fandel
Bibob jeg var også med i Veloxis. Den tjente jeg rigtig gode penge på. Husker jeg solgte i kurs 7.
27/11 10:56
af bibob
Ja, købt i 1,40 og solgt i 7,20 :-D
27/11 11:39
af Jazzz
Forstår dog ikke rigtigt, hvorfor den skal op med 12%.. der er, så vidt jeg kan se, absolut intet nyt eller nogen overraskelser.. did I miss something?
27/11 11:45
af Fandel
Måske fordi nettoresultatet blev det som svarer til 2.25 kr i 3. kvartal, hvor det kun var o,26 kr. i 3. kvartal 2024.
27/11 11:49
af Fandel
Pr. aktie...
27/11 12:00
af Jazzz
Men det er vel ikke så underligt, da de fik 400 mill i upfront payment fra Jazz.. og det steg kursen jo på den gang.. udover det, som jo er old news, er der vel ikke noget?
27/11 12:03
af Fandel
Hvad jeg kan snuse mig frem til, så er analytikerne overrasket over det gode regnskab?
30/11 08:15
af Fandel
Godmorgen...
1/12 07:48
af LP90
Godmorgen :-)
1/12 15:32
af Jazzz
Fandel.. ok, men hvad var det de var overrasket over? De mange millioner har jo været kendt i lang tid.. soo? Tværtimod var der højere omkostninger, som de senere var ude at forklare..
1/12 18:10
af Fandel
Ja alle vidste, at der kom en upfront betaling, men at det ville slå så kraftigt igennem på driftsresultatet samtidig med et så stort overskud i samme kvartal, var ikke noget de havde kalkuleret med.
2/12 07:46
af Fandel
Godmorgen...
2/12 07:52
af LP90
Godmorgen :-)
2/12 11:33
af Mads83
2026 opturskandidater: 1: Curasight - Præsentation af Q3 & efterfølgende Q&A: (link) = Med to potente triggere inden årets udgang og mulighed for nye partnerskaber i H1 '26 ser selskabet voldsomt spændende ud, særligt nuværende kurs taget i betragtning.
2/12 11:35
af Mads83
2: Cessatech: Markedslaunch af CT001 (Sedare) i USA indenfor (nok) 1-2 måneder: Usikkerhed om omsætningsstørrelsen er den største ubekendte. Men produktet har vist sit værd. Nu skal hospitalerne så bare tage produktet til sig. Også her er markedsværdien ganske beskedent.
3/12 07:55
af LP90
Godmorgen :-) Mads83 2 spændende cases jeg er i dem begge :-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 238/244