Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
17/11 07:38 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
17/11 07:49 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
17/11 13:11 af Sukkeralf |
|
|
|
17/11 13:11 af Sukkeralf |
Nice lahn1
|
|
|
17/11 14:56 af lahn1 |
YES ! Det er fandeme dejligt :-). Validering af platformen og dobbelt flot at de også leverer stat sig i PDL1 armen på både PFS og OS
|
|
|
17/11 17:01 af BioShare |
Ja, simpelthen så dejligt...zyme har virkelig udviklet sig til en af mine absolut bedste investeringer. Der har godt nok også været bum på vejen.
|
|
|
17/11 17:03 af BioShare |
Det pynter lidt på hullet fra Anavex :-(
|
|
|
17/11 20:10 af ProInvestorNEWS |
STENOCARE A/S erhverver CannGros ApS og tilføjer 4-6 millioner DKK i årlig omsætning og understøtter målet om at nå break-even i 2026. (link)
|
|
|
17/11 20:29 af lahn1 |
Ja fedt BioShare, det er lang tid siden den var heroppe, men har købt op i den løbende. Ny skal den have lov til at stige til 40-45 kr op til de fulde data i Q1-26 :-)
|
|
|
17/11 20:55 af BioShare |
Købte nogle pæne klumper i USD 5-6 niveauet, og skal have luftet ud når vi rammer USD30 (har jeg lovet mig selv ;-) ) Sælger halvdelen, og resten kan få lov at blive i depotet. Synes der kom lidt mere styr på selskabet efter Galbraith kom til som CEO.
|
|
|
18/11 07:33 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
18/11 10:20 af lahn1 |
Så kom der en $125m bayback, arh men for H, det spolerede lige min natte søvn :D ja ja jeg bliver bestemt revet med af stemningen Første tanke - det er alt for tidligt for en normal biotech - biotech logik . næste tanke en stor investor vil hæve prisen på aktien eller ledelsen vil reducere float før et coperate event. Det lugter lang væk af EcoR1 :-) Meen der er da for tidligt at sælge butikken. Så er det her blot en indsnævring af float og anchoring af bunden i aktien?
|
|
|
18/11 10:38 af lahn1 |
Før ZW191 aftale, føre Zani godkendelse og før BC data - køb billigt nu. ja det er det nok, men på lang sigt også en positionering af prisen indsnævring af free float som i forvejen er meget lille og en støtte til aktien på i 2026-27 som bliver stille. En perfekt manøvre med sigte på M&A om 2-3 år.
|
|
|
18/11 10:39 af lahn1 |
Det at holde Zyme nogle år mere blev lige meget lettere :-)
|
|
|
18/11 10:45 af lahn1 |
Med det meget lille float der er uden for institutionerne vil Zyme bedre kunne kontrollere prisen. Stakkels shortere :-)
|
|
|
18/11 11:19 af Fandel |
Er der nogen der har en holdning til, om der snart kommer nyt omkring Sanionas ansøgning i Mexico...
|
|
|
18/11 11:19 af lahn1 |
Stifels take on Zyme (link)
|
|
18/11 16:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De sidste fem år er der sket en voldsom konsolidering verden over inden for cannabis-branchen. Aktuelt har Stenocare netop købt en konkurrent, CannGros. I den forbindelse har Helge Larsen CEO Thomas Schnegelsberg og CFO Peter Bugge Johansen i studiet til en snak om strategien og økonomien bag opkøbet. (link)
|
|
|
19/11 07:12 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
19/11 08:42 af ProInvestorNEWS |
BioPortos delårsresultat for tredje kvartal 2025 – Fortsat fremdrift og fortsat øget NGAL-salgsvækst (link)
|
|
|
19/11 10:38 af ProInvestorNEWS |
Bioporto bekræfter nedjustering og udskudt indsendelse til myndighederne i USA (link)
|
|
|
20/11 12:10 af Thesis |
Ny videointerview: Pila Pharma sigter mod en lukrativ first mover advantage
(link)
|
|
|
20/11 13:43 af Sukkeralf |
Novartis har kapitalmarkedsdag i dag og håber at høre mere til deres samarbejde med Monte Rosa Therapeutics omkring molecular glues.
|
|
|
24/11 07:18 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
| ||
|
|
25/11 06:50 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
25/11 07:57 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
26/11 07:47 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
26/11 08:01 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
27/11 07:29 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
27/11 07:47 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
27/11 09:16 af Fandel |
Rigtig g
odt 3. kvartalsregnskab fra Saniona i dag...
|
|
|
27/11 09:38 af bibob |
Her link til rapporten. (link)
|
|
|
27/11 09:39 af bibob |
;-)
|
|
|
27/11 09:44 af bibob |
Saniona er min bedste aktie siden Veloxis. :-)
|
|
|
27/11 09:56 af Fandel |
Bibob jeg var også med i Veloxis. Den tjente jeg rigtig gode penge på. Husker jeg solgte i kurs 7.
|
|
|
27/11 10:56 af bibob |
Ja, købt i 1,40 og solgt i 7,20 :-D
|
|
|
27/11 11:39 af Jazzz |
Forstår dog ikke rigtigt, hvorfor den skal op med 12%.. der er, så vidt jeg kan se, absolut intet nyt eller nogen overraskelser.. did I miss something?
|
|
|
27/11 11:45 af Fandel |
Måske fordi nettoresultatet blev det som
svarer til 2.25 kr i 3. kvartal, hvor det kun var o,26 kr. i 3. kvartal 2024.
|
|
|
27/11 11:49 af Fandel |
Pr. aktie...
|
|
|
27/11 12:00 af Jazzz |
Men det er vel ikke så underligt, da de fik 400 mill i upfront payment fra Jazz.. og det steg kursen jo på den gang.. udover det,
som jo er old news, er der vel ikke noget?
|
|
|
27/11 12:03 af Fandel |
Hvad jeg kan snuse mig frem til, så er analytikerne overrasket over det gode regnskab?
|
|
|
30/11 08:15 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
1/12 07:48 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
1/12 15:32 af Jazzz |
Fandel.. ok, men hvad var det de var overrasket over? De mange millioner har jo været kendt i lang tid.. soo? Tværtimod var der højere omkostninger, som de senere var ude at forklare..
|
|
|
1/12 18:10 af Fandel |
Ja alle vidste, at der kom en upfront betaling, men at det ville slå så kraftigt igennem på driftsresultatet samtidig med et så stort overskud i samme kvartal, var ikke noget de havde kalkuleret med.
|
|
|
2/12 07:46 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
2/12 07:52 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
2/12 11:33 af Mads83 |
2026 opturskandidater: 1: Curasight - Præsentation af Q3 & efterfølgende Q&A: (link) = Med to potente triggere inden årets udgang og mulighed for nye partnerskaber i H1 '26 ser selskabet voldsomt spændende ud, særligt nuværende kurs taget i betragtning.
|
|
|
2/12 11:35 af Mads83 |
2: Cessatech: Markedslaunch af CT001 (Sedare) i USA indenfor (nok) 1-2 måneder: Usikkerhed om omsætningsstørrelsen er den største ubekendte. Men produktet har vist sit værd. Nu skal hospitalerne så bare tage produktet til sig. Også her er markedsværdien ganske beskedent.
|
|
|
3/12 07:55 af LP90 |
Godmorgen :-) Mads83 2 spændende cases jeg er i dem begge :-)
|
