Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
3/12 07:59 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
3/12 10:47 af Mads83 |
@LP90 - ja, det har taget sin tid (som det jo ofte gør for sektoren), men ser endelig ud til, at der snart sker store ting... :)
|
|
4/12 12:47 af Darvin |
Mads83 og LP90 - ja begge er spændende, og selv har jeg undret mig over, at der ikke skrives om dem her på PI. Når du nævner Curasigth kunne du også tageFluoguide med. Begge har en MV på ca 400 Mille. Kæmpe potentiale og både større og mere “sikkert” end flere af dem der normalt skrives om her på PI
|
|
4/12 12:50 af Darvin |
Jeg doblede i Curasigth for noget tid siden, da de var nede. Et sats men! Det har såmænd givet 280% på kort tid. What’s not
to like.
|
|
4/12 12:54 af Darvin |
Undskyld- forkert stavet. Curasight
|
|
|
4/12 17:02 af ProInvestorNEWS |
PILA PHARMA ANNOUNCES PRE-CLINICAL OBESITY AND AMYLIN
SPECIALIST PROFESSOR THOMAS LUTZ TO JOIN AS SCIENTIFIC
ADVISER (link)
|
|
|
5/12 06:22 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
5/12 07:52 af LP90 |
Pila også en jeg har en pæn stak i :-)
|
|
|
5/12 10:47 af bibob |
Dårligt nyt fra Cantargia. (link)
|
|
|
5/12 15:19 af LP90 |
ja tro det eller ej Cantargia har jeg også i 3 depoter og også for mange solgte dog 30.000 stk. i tirsdag så det var godt nok har suppleret lidt i dag på 3,47 :-)
|
|
|
6/12 07:35 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
6/12 08:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
7/12 07:54 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
8/12 07:45 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
8/12 07:55 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
8/12 10:31 af exitnu |
PARETO SER FÖRSTÄRKT FÖRHOPPNING BI-1808 NÅR MARKNAD
(link)
"Pareto upprepar sin köprekommendation för Bioinvent med en riktkurs på 134 kronor."
|
|
8/12 10:32 af exitnu |
BioInvent to Present Updated Phase 2a BI-1808 Monotherapy Data in CTCL at ASH 2025
(link)
|
|
|
8/12 12:06 af Sukkeralf |
Kymera præsenterer deres vigtige og ventede fase Ib data i dag for deres STAT6 degrader.
|
|
|
8/12 12:06 af Sukkeralf |
|
|
|
8/12 12:07 af Sukkeralf |
Nurix præsenterede i weekenden data på ASH vedrørende deres BTK degrader.
|
|
|
8/12 12:11 af Sukkeralf |
Monte Rosa Therapeutics vil præsentere fase 1/2 data på deres GPST1 molecular glue degrader MRT-2359 senere i år, men den er jeg lidt nervøs omkring. Synes flere af selskaber glider væk fra cancer og MRT virker ej heller super begejstret.
|
|
|
8/12 12:12 af Sukkeralf |
Dog rart med data på diverse degraders så vi stille og roligt for vished om hvor lovende denne nye modalitet er.
|
|
|
8/12 12:45 af Mads83 |
LP90 / Darvin (o.a): Curasight, fra Q3 rapporten 27. Nov.: To support and accelerate the strategic business
development, discussions are currently ongoing with a number of major pharma companies with a view to uncover opportunities and interest in uTRACE® and uTREAT®.
|
|
|
8/12 12:47 af Mads83 |
Kunne man forvente en ny partneraftale 1-2 måneder efter data fra FPD, der forventes denne uge (eller inden årets ud
løb)?
|
|
| ||
|
|
8/12 14:30 af Sukkeralf |
Kymera leverer meget stærke data er min umiddelbare vurdering - webcast om ikke så lang tid:
|
|
|
8/12 14:31 af Sukkeralf |
|
|
|
8/12 15:25 af Sukkeralf |
Det er som søde julemusik at høre Kymera´s webcast - holder det hele vejen bkunne det blive et top-10 sælgende lægemiddel.
|
|
|
8/12 15:43 af Sukkeralf |
Dupixents peaksale forventes at blive 20 milliarder dollars - og her får du en oral udgave med samme effekt og bivirkningsprofil.
|
|
8/12 17:42 af Darvin |
Mads83 Det tror jeg sagtens kan ske. Og senere kan man slet ikke se bort fra et bud på Curasight
|
|
|
8/12 23:27 af Sukkeralf |
41% stigning til Kymera og lidt som forventet i disse tider, så hentes der penge oven på god nyhed:
|
|
|
8/12 23:27 af Sukkeralf |
|
|
|
8/12 23:32 af Sukkeralf |
Dejligt at Nyrix også blev trukket med op - 18% stigning til dem. Nurix har webcast i nat dansk tid oven på deres BTK degrader data, men mon ikke de bliver spurgt lidt ind til deres syn på STAT6 som target.
|
|
|
9/12 07:47 af LP90 |
Mads83 - Darvin helt enig i jeres betragtninger :-)
|
|
|
10/12 07:54 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
10/12 08:39 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
10/12 08:48 af Sukkeralf |
Kymera henter 600 millioner dollars til kurs 86 - det er da ret flot.
|
|
|
10/12 08:48 af Sukkeralf |
|
|
|
10/12 12:53 af Thesis |
Link til selskabspræsentation live med Pila Pharma kl. 12:00-12:20.
(link)
|
|
|
10/12 12:54 af Thesis |
Jeg skrev et opslag om Curasight i dette forum tidligere i år da jeg mente at værdiansættelsen var blevet umotiveret lav efter den afsluttede emission (på det tidspunkt 150 mio. DKK). Siden da er aktien steget med flere hundrede procent i takt med, at triggere og studiedata for uTreat nærmer sig.
|
|
|
10/12 12:55 af Thesis |
Jeg ser et potentielt lignende scenarie i Pila, som stadig handles tæt på emissionskursen og til en ekstremt lav værdiansættelse (100 mio. SEK) selv om en tydelig trigger i Gubra-studiet allerede venter i januar/februar. Ofte ser man meget kraftige udbrud i denne type undervurderede forskningsselskaber efter en afsluttet kapitalrejsning og forud for afgørende milepæle.
|
|
|
11/12 17:30 af ProInvestorNEWS |
Ugevideo: Zealand Pharma, Genmab, Bavarian, Nanexa & Novo (link)
|
|
|
12/12 07:40 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
12/12 08:27 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
12/12 11:26 af exitnu |
Stifel höjer riktkursen för Cinclus Pharma till 70 kronor (60), upprepar köp.
|
|
|
13/12 09:32 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
14/12 08:49 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
15/12 08:00 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
15/12 08:19 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
15/12 09:44 af exitnu |
Cinclus Pharma: CEO Christer Ahlberg har købt 29.000 aktier på Nasdaq Stockholm til en gennemsnitlig kurs på 17,13 SEK pr. aktie cirka 497.000 SEK i alt den 11. december 2025.
|
|
|
16/12 07:23 af Fandel |
Godmorgen...
|
