Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
16/12 11:19 af Mads83 |
Cessatech: Ventis Pharma (den amerikanske distributør) har opdateret deres side med Sedare (CT001). Nu må den lancering snart være lige om hjørnet...: (link)
|
|
|
17/12 07:36 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
18/12 14:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Servicemeddelelse: Q&A med Adam Steensberg fra Zealand Pharma starter kl. 14.
|
|
|
18/12 18:27 af Mads83 |
Curasight - Nu bliver det spændende...: Curasight Announces Successful Dosing of First Patient in Phase 1 trial with uTREAT[®] in Brain Cancer (link)
osing-of-first-patient-in-phase-1-trial-with-utreat--in-brain-cancer,c4284416
|
|
|
18/12 18:28 af Mads83 |
nå. det var noget værre roderi, jeg fik lavet...men der gemmer sig et link i kommentaren. #nissenharværetpåspil
|
|
|
18/12 18:30 af Mads83 |
her rigtigt link: (link)
|
|
18/12 22:29 af Darvin |
Mads83 - Dejligt at det er i gang og nu venter vi så på en opfølgning. Det bliver rigtig godt og med et kæmpe potentiale. Der er et kæmpe behov og tror vejen bliver væsentlig kortere end normalt.
|
|
18/12 22:30 af Darvin |
Mon ikke vi ser et ret pænt plus igen i morgen
|
|
18/12 22:33 af Darvin |
Ikke grundet den ene patient, men nu stiger opmærksomheden og mulighederne kommer i spil
|
|
|
18/12 22:42 af Mads83 |
Darvin: FPD var vel ventet af de fleste her inden udgangen af '25 (som Curasight også mere eller mindre havde lovet.,
så tror ikke på et voldsomt hop i morgen. Data til gengæld, der nok kan forventes i starten af næste uge...er de gode / over forventning; så står den måske på en ekstra julegave i år.
|
|
|
18/12 22:43 af Mads83 |
Vi må være i kategorien knald eller fald lige nu...men pilen mod knald, ik... ;)
|
|
|
19/12 06:54 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
19/12 07:55 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
19/12 09:02 af exitnu |
Stockholm, December 19, 2025 – Vicore Pharma Holding AB (publ) (STO: VICO), unlocking the potential of a novel class of drugs, angiotensin II type 2 receptor agonists (ATRAGs) today announced that Nasdaq has completed its annual review of its Nordic market capitalization (market cap) segments and will move Vicore Pharma from the Small Cap segment to the Mid Cap segment effective January 2, 2026.
|
|
19/12 09:05 af exitnu |
Small Cap (< EUR 150 mio.), Mid Cap (EUR 150 mio.–1 mia.) og Large Cap (> EUR 1 mia.).
En del fonde og institutionelle investorer har kun mandat til at investere i Mid Cap og Large Cap.
|
|
19/12 10:52 af Darvin |
Helt enig Mads83 det var ventet ja, men nu starter et ekstra kapitel for alvor. Ikke at jeg forventer et bang i dag, men der bliver grobund for ekstra investorinteresse nu.
|
|
19/12 12:59 af Darvin |
Vil dog lige tilføje en betragtning. Selv om der ikke er eller har været ret meget fokus på aktien her på PI, er der formentlig en del her som er investeret, eller overvejer. Jeg finder at vægtningen af risiko og stigningspotentiale ligge på et væsentligt! mere attraktivt niveau, end de fleste andre aktier der debatteres. Også på tværs af sektorer. Jeg vil meget nødigt hype den, men tror fuldt ud på en solid stigning herfra, og vil absolut mene at der også er mulighed for en ten Bagger plus+
|
|
19/12 14:52 af exitnu |
BioStock: Genovis vd: ”Den stora uppsidan har vi fortfarande framför oss
Podd: Efter mer än 20 år på Genovis, varav 10 år som vd, har Fredrik Olsson en tydlig vision för Genovis fortsatta tillväxtresa. Att erbjuda exakt de verktyg kunderna efterfrågar inom snabbväxande områden som ADC:s och Genomics, samt att fler strategiska förvärv likt köpet av SEQURNA i somras kan bli aktuella för att accelerera tillväxten.
(link)
|
|
|
20/12 10:17 af Mads83 |
Darwin - Er helt i sync med, hvad du skriver. Der er netop rejst kapital til 2026 og selskabet er "kun" 500mio dkk værd. 2026 kan kun ankomme for langsomt...
|
|
|
21/12 08:21 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
22/12 21:52 af Darvin |
Pæn stigning igen i dag i Curasight
. 9% og15% ja det er “fint”. Vanskeligt at sige hvornår og hvor tit dertil være gevinsthjemtagning, men målt på det realistiske potentiale, er der fortsat riiigeligt med potentiale at trække på. men nu selerne og livremmen. Den kan mangedobles (efter min simple vurdering) men - kommer tid kommer stigning ;-) invester og hold fast.
|
|
|
23/12 15:54 af Fandel |
Spændende om Saniona får en godkendelse i Mexico i årets sidste dage i 2025...
|
|
|
23/12 17:35 af Thesis |
DNB Carnegie kommenterer Initiator Pharma A/S og studiestart i vulvodyni, gentager fair value-range på SEK 7,7–10,6.
(link)
|
|
|
2/1 12:30 af Thesis |
PILA PHARMA: CEO GUSTAV H. GRAM ACQUIRES ADDITI
ONAL SHARES
(link)
|
|
| ||
|
5/1 09:15 af exitnu |
BioInvent Reports Promising Data from Ongoing Phase 2a study for BI-1808 with KEYTRUDA® (pembrolizumab) in Recurrent Ovarian Cancer:
(link)
|
|
|
6/1 09:42 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
6/1 13:43 af Mads83 |
God..middag :) Cessatech og Curasight trykker stadig godt på:
|
|
|
6/1 13:48 af Mads83 |
Cessatech: Ventis Pharma holder/har afholdt (?) statusmøde med Staq Pharma her primo januar. Ventis Pharma's hjemmeside er nede på 3.-4. døgn nu (ny, opdateret side på vej?) + denne lille analyse giver et fint indblik om Cessatech og kursmuligheder (skrevet af en investor vel og mærke, så lidt bias)
|
|
|
6/1 13:50 af ProInvestorNEWS |
Europæiske life science-aktier tager teten efter afvist sparemanøvre fra Trump (link)
|
|
|
6/1 13:51 af Mads83 |
Curasight: Afventer stadig data fra første Utreat patient. Curasight deltager i .P. Morgan Healthcare konferencen næste uge, så måske lidt at sætte næsen op efter.
|
|
|
6/1 13:52 af Mads83 |
Cessatech; hov; fik ikke linket med til analysen: (link)
|
|
|
6/1 15:04 af ProInvestorNEWS |
Hør Pila Pharmas præsentation fra Investor Konferencen den 26. november (link)
|
|
|
6/1 23:35 af lahn1 |
$ZYME, Zani combo med tislelizumab (PD-1) + chemotherapy slår trastuzumab + chemo. mOS 26.4 vs 19.2 months og bliver ny 1L SoC. Market reaktion udeblev i først omgang da Zani+Chemo også var forventet at slå Tras+Chemo, Median OS 24.4 vs 19.2 months HR 0.80 p = 0.0564 lige akkurat ikke stat sig. i denne OS interim, men har en OS trend som ved næste iterim OS mid-2026 børe blive stat sig.
|
|
|
7/1 06:23 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
7/1 07:49 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
7/1 14:37 af Sukkeralf |
Hvad tænker du om Zymes data lahn1?
|
|
|
7/1 14:38 af Sukkeralf |
Monte Rosa viser lovende fase 1 data med deres NEK7 degrader:
|
|
|
7/1 14:38 af Sukkeralf |
|
|
|
7/1 14:38 af Sukkeralf |
40% oppe premarket
|
|
|
8/1 07:22 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
8/1 07:33 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
8/1 09:13 af Sukkeralf |
Og selvfølgelig henter Monte Rosa penge oven på god nyhed - alt andet ville desværre være mærkeligt i disse tider. Tror dog det bliver nemt……
|
|
|
8/1 09:13 af Sukkeralf |
|
|
|
8/1 09:14 af Sukkeralf |
…..ser en hel del triggers den kommende tid, så det skal nok gå fint.
|
|
|
8/1 12:28 af lahn1 |
Sukkeralf, tillykke med Monte Rosa. Zani data var big time anitklimaks. Skuffede (levede ikke op til håbene) på ORR i begge arme og skuffende chemo OS ikke blev nået. Diaree ser lidt slem ud, men det vil ikke afholde læger fra at bruge Zani combo som ny SoC. PFS var flot og OS med Tisle var en home run. anitklimaks særligt fordi vi skal vente ydereliger 6 mdr for at se Chemo combi o dermed lidt usikkerhd om Zani kan afsætte SoC uden Tisle.
|
|
|
8/1 12:31 af lahn1 |
Det køre for dig hvis du også var med i Nurix og Kymera. :-)
|
|
|
8/1 14:13 af lahn1 |
Hvad mener du om at dt ser ud til at PD-L1 negativ grupper har bedre effekt at 3-combo ?
|
|
|
8/1 14:20 af Sukkeralf |
Har ikke fået kigget nærmere på data endnu, for havde egentlig regnet med de først kom i dag - umiddelbart også skuffet og særdeles skuffet over at Kenneth har indikeret særdeles gode data......har i princippet afventet data og ikke solgt ud endnu, hvilket med dagens kurs så er lidt skuffende. Havde håbet vi kunne ramme kurs 30 i dag, men det sker nok ikke!
|
|
|
8/1 14:22 af Sukkeralf |
Ja degrader selskaberne rører på sig - og specielt Kymera og Monte Rosa gør det godt......Nurix er også godt på vej, mens det halte lidt med Arvinas. Håber dog sidstnævnte sammen med Pfizer får lavet en aftale omkring Vepdegestrant - måske endda her omkring JP Morgan, men er nu ikke super optimistisk.
|
|
|
8/1 14:22 af Sukkeralf |
Monto Rosa blev måske yderligere boosted af Eli Lillys opkøb af Ventyx:
|
