Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/1 14:22
af lahn1
det var også mit håb at der skulle trimmes på et opadgående prispress men det blev det ikke til. Syntes markedet som sædvanlig kommentere dårligdomme uden begrundelse. f,eks (link)
8/1 14:22
af Sukkeralf
8/1 14:25
af lahn1
Det er helt væk at tro FDA kun vil godnende for PD-L! negative bare fordi de har klaret sig bedre. FDA begrænser label for subgrous når de ikke har gavn, ikke fordi de har mindre gavn af behandlingen.
8/1 14:32
af Sukkeralf
Forstår ikke helt hvorfor PD-L1 negativ er bedrre end positiv - troede det ville forholde sig omvendt.
8/1 14:34
af Sukkeralf
For Tevimbra armen er det vel forventet at ORR er på samme niveau, men forventningen vel er at det er duration of response og OS der rykker - det tegner det vel til. Tænker det kan rykke sig til det bedre ved næste interimanalyse.
8/1 14:35
af Sukkeralf
Djævlen ligger altid i detaljerne, så det kræver en nærmere analyse at blive klog på, så håber at tage mig lidt tid til det i weekenden.
8/1 14:57
af lahn1
Der er jo ASCO og Jazz presentation idag kl 15.30 (link)
8/1 15:00
af lahn1
prøver at forstå PD-L! isuue mha Chatgpt. PD-L1–negative GEA has: worse baseline prognosis poor response to chemo and IO alone lower OS in the control arm That means: Small absolute improvements translate into very large hazard ratio gains HRs look dramatic because the comparator performs badly So in PD-L1–negative disease: Control arm does poorly Triplet arm does “less poorly” → HRs look spectacular
8/1 15:00
af lahn1
This does not mean: zanidatamab + chemo is weak per se or that IO is somehow redundant in PD-L1–positive disease It means the biology of PD-L1–negative tumors creates more headroom for relative gains. ???
9/1 07:36
af Fandel
Godmorgen...
9/1 11:18
af Sukkeralf
Monte Rosa hentede lidt mere end først oplyst og til fine kurs 24.
9/1 11:18
af Sukkeralf
10/1 19:20
af Henrikhot
Egetis Therapeutics Er et interessant valg. De er lidt i samme situation som Hansa Biopharma, der har et lægemiddel godkendt i Eu er har indsendt markedf.godk. 19 dec 25. De vil få en voucher ved godkendelse ca q3-4, der vil hjælpe på økonomien.
11/1 09:40
af Fandel
Godmorgen...
11/1 13:17
af LP90
Henrikhot jeg har den i 2 depoter tror du ikke de skal ud og hente mere kapital inden ??? det frygter jeg lidt ?
11/1 13:37
af Henrikhot
LP90 hvis alt går efter planen vil voucheren hjælpe deres økonomi rigtig meget. Måske de vil udnytte, hvis kursen stiger meget, til at hente peng ved emmision med knap så stor udvanding.Men det ville så være af strategiske årsager.
12/1 07:02
af LP90
Henrikhot tak :-)
12/1 19:50
af Mads83
Curasight - Årets første, bedste nyhed: Curasight Announces Encouraging Preliminary Data from Phase 1 Trial Evaluating First-in-Class Radiopharmaceutical uTREAT[®] in High-Grade Gliomas.... / The preliminary dosimetry readout of uTREAT® was in line with expectations and supports to continue with additional GBM patients. Currently more patients are enrolled, and top-line data is expected in Q2 2026. (link)
13/1 10:25
af Darvin
God (og forventet) nyhed Mads83. Det tegner godt. En start, men med fuld skrue. Tror fortsat på et hurtigt faseforløb frem mod godkendelse. Super effektiv og meget lidt indgribende fjernelse af tumorer.
13/1 11:47
af lexus
Håber det lykkes da det er virkelig frygtelig sygdom.
13/1 11:50
af lexus
Mads83 link viker ikke.
13/1 12:03
af Mads83
@Lexus: tak - jeg prøver igen her: (link)
13/1 12:04
af Mads83
nb, jeg fandt desuden denne artikel (betalt?) for et par dage siden; runder fint casen - og potentialet - op her i forbindelse med JP Morgan Health konferencen: (link)
13/1 16:02
af lexus
Mads tak for det.
14/1 14:10
af Thesis
Ny aktieanalys af Pila Pharma med kursmål 6,3 SEK (base) og 10,6 SEK (bull). ”Analyst Group estimates that the Company signs a licensing agreement with a partner in year 2028, following completed phase IIa studies in obesity and type 2 diabetes, with a deal value of USD 300m.” (link)
16/1 18:35
af Henrikhot
(link) Insiderhandel i Egetis før vigtige begivenheder.
19/1 08:44
af Fandel
Godmorgen...
20/1 12:08
af Sukkeralf
GSK køber RAPT therapeutics til kurs 58 - ca 65% over fredagens kurs.
20/1 12:08
af Sukkeralf
20/1 12:11
af Sukkeralf
Flot comeback af RAPT efter deres hovedkandidat røg i november 2024 grundet en enkelt meget alvorlig bivirkning. Herefter shoppede de et IgE antistof i Kina og er nu oppe 5-600% på lidt over et år. Os der har været med hen over bumpene kommer ud med hæderligt plus.
21/1 13:36
af bibob
Ascelia Pharma. Vicedirektør forlader Ascelia. Gad vide om det er det der påvirker kursen så meget. :_(
23/1 06:49
af Fandel
Godmorgen...
24/1 11:42
af bibob
Godt nyt fra Cantargia. :-) (link)
26/1 12:23
af ProInvestorNEWS
Pila Pharma: Udvikling af fedmemiddel i dag kl. 11:07 ∙ Nyhedsoverblik (AI) Pila Pharma har indgået aftale med en ny Contract Research Organisation (CRO) for at forberede en ansøgning om klinisk forsøg for sit fedmemiddel, XEN-D0501, med henblik på indsendelse senest i slutningen af 1. kvartal 2026. Dette skridt signalerer fremskridt i selskabets lægemiddeludviklingspipeline. T
26/1 12:24
af ProInvestorNEWS
To afsluttede prækliniske fedmestudier i rotter gav dog usikre foreløbige resultater, der ikke viste nogen effekt på kropsvægten. Selskabet afventer yderligere analyser for at afklare, om dette skyldes manglende effekt eller utilstrækkelige lægemiddelniveauer.
26/1 12:25
af ProInvestorNEWS
Pila Pharma har indgået aftale med en ny CRO for at forberede en ansøgning om klinisk forsøg for sit fedmemiddel, XEN-D0501. Ansøgningen om klinisk forsøg for XEN-D0501 er planlagt til indsendelse senest i slutningen af 1. kvartal 2026.
27/1 16:29
af Jonas2
Let at være bagklog, men måske skulle Pila Pharma have holdt sig til diabetes-casen. Det var et ordentligt hug den tog i går på baggrund af de inconclusive rotte-forsøg. Hvis fedmesporet viser sig at være helt dødt efter studier i mennesker, så kommer der nok en lignende aktionærstraf igen. Og det på trods af at der vel stadig er pæne muligheder for succes og god indtjening i diabetes.
27/1 16:30
af Thesis
Jeg synes at Initiator Pharma A/S begynder at se meget interessant ud teknisk nu, med en trekantformation og positiv volumenbalance. Det ser også ud til at der vil komme et købssignal i SMACD i dag. Efter en så lang konsolidering er der ofte gode forudsætninger for kraftige udbrud opad, og aktien handles lige nu med 20-25% rabat i forhold til den seneste emissionskurs på 4 SEK. $INIT kan være værd at holde øje med. (link)
30/1 15:38
af Sukkeralf
Syg aftale omend den er kraftigt backloaded:
30/1 15:38
af Sukkeralf
1/2 13:02
af Henrikhot
1/2 13:02
af Henrikhot
Egetis Completes the U.S. Rolling NDA Submission for Emcitate® (tiratricol) for Treatment of MCT8 Deficiency January 29, 2026 Priority Review and Rare Pediatric Disease Priority Review Voucher requested Anticipated regulatory decision in September 2026 Emcitate® (tiratricol) U.S. launch expected in Q4 2026, if approved
3/2 16:32
af Darvin
Vil lige nævne en af mine aktier igen, som ikke rigtig nævnes her. Curasight er såmænd nu steget650% siden sommeren 2025. Selv tror jeg der er en rimelig sandsynlighed for at det gentages. Men! Vurder selv!,,
10/2 11:18
af ProInvestorNEWS
PILA PHARMA AB (publ) (FN STO: PILA) today publishes the Company´s year-end report for the period January – December 2025 (link)
17/2 09:58
af Mads83
@Darvin - Ja; Curasight ligger ikke på den lade sig - Dagens udmelding om deltagelse i TD Cowen konferencen 3. marts med pæsentation og 1-1 møder lyder spændende. De fisker efter partneraftale. (link)
18/2 07:51
af LP90
Godmorgen :-)
18/2 08:06
af Fandel
Godmorgen...
18/2 16:10
af Thesis
Initiator Pharma A/S granted European patent for pudafensine in Female Sexual Dysfunction, including vulvodynia (link)
19/2 12:10
af Thesis
Initiator Pharma ser ud til at være på vej mod et breakout nu, og handles stadig under emissionskursen på 4 kr. Det kan blive interessant at følge Q2/Q3.
21/2 20:53
af bibob
Saniona afholder investor konference 26 Feb. (link)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 241/244