Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/2 12:22 af Sukkeralf |
Er der nogen som følger Corvus Pharmaceuticals - interessant ITK inhibitor de har på vej.
|
|
|
26/2 11:12 af bibob |
Saniona årsrapport 2025. (link)
|
|
|
26/2 11:14 af bibob |
Saniona falder over 16%. ;-)
|
|
|
26/2 11:15 af bibob |
:-(
|
|
|
26/2 17:16 af LP90 |
der er hvis nogen der ikke er klar over den kæmpe forskel i tallene skyldtes den store udlicenserings betaling de fik sidste år ?
|
|
|
26/2 21:51 af Fandel |
Ja nu mangler vi en godkendelse i Mexico, så er vi på rette kurs igen...
|
|
|
26/2 22:38 af bibob |
Ja, den lader vente på sig. :-(
|
|
|
27/2 09:29 af ProInvestorNEWS |
Gubra tidoblede omsætningen efter milliardaftale med Abbvie (link)
|
|
|
30/3 06:31 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
30/3 06:57 af ProInvestorNEWS |
De grænseoverskridende udlicenseringsaktiviteter for kinesiske biotekvirksomheder nåede en rekordstor transaktionsværdi på 60 mia. dollar i første kvartal af 2026, drevet af multinationale medicinalselskabers voksende appetit på lovende kinesiske lægemiddelkandidater. Aftalernes værdi repræsenterede et spring på 73 pct. i forhold til samme periode året før
|
|
|
30/3 06:58 af ProInvestorNEWS |
CK Life Sciences, en enhed under CK Group, planlægger at bringe selskabets kræftvaccinekandidater gennem en hurtigere udvikling, i takt med at Beijing forsøger at accelerere lægemiddeludvikling i den tidlige fase. CK Life Sciences oprettede Sequencio Therapeutics i Hongkong som et datterselskab for at fremme sin kræftvaccinepipelinen på omkring 20 prækliniske vaccineprojekter rettet mod forskellige kræftformer.
|
|
|
30/3 06:59 af ProInvestorNEWS |
De to mest avancerede kandidater forventes at gå ind i kliniske forsøg i slutningen af 2027 eller begyndelsen af 2028.
|
|
|
30/3 06:59 af ProInvestorNEWS |
Kilde: SOUTH CHINA MORNING POST (SCMP.COM)
|
|
|
31/3 17:54 af Sukkeralf |
|
|
|
31/3 17:55 af Sukkeralf |
Lidt positivt nyt fra Zymeworks FRa program
|
|
|
1/4 10:02 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
2/4 06:29 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
2/4 19:03 af lahn1 |
Sukkeralf, ventes der nogle zymeworks nyheder senere på måneden på AACR?
|
|
|
3/4 07:54 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
4/4 08:31 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
4/4 09:20 af Sukkeralf |
Nu har du sikkert selv set det lahn, men ja de har en række præsentationer - mest vigtig vel deres orale præsentation af ZW191.
|
|
|
4/4 09:20 af Sukkeralf |
|
|
|
4/4 09:22 af Sukkeralf |
Og så præsetationer på zanidatamab, hvis der kommer ekstra håb for BC, så betyder det også meget.
|
|
|
4/4 09:22 af Sukkeralf |
|
|
| ||
|
|
4/4 09:24 af Sukkeralf |
Desuden forventes det så vidt jeg husker, at registreringsansøgningen i GEA indsendes i Q2, så jo før des bedre- håber lidt at disse nyheder under normale omstændigheder ville hive os i nærheden af kurs 30, men i Trump verdenen er det jo umuligt at vurdere. Verden styres af lunatics - forfærdeligt.
|
|
|
5/4 18:44 af Sukkeralf |
Ved nærmere eftersyn kan jeg se (og åbenbart ikke huske), at Jazz allerede har indsendt sBLA for zanidatamab i GEA under RTOR og med Breakthough Designation til FDA.
|
|
|
5/4 18:49 af Sukkeralf |
Ny OS interimanalyse for zanidatamab i GEA midt på året.
|
|
|
8/4 05:21 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
8/4 06:50 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
9/4 06:36 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
9/4 06:57 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
9/4 13:47 af Sukkeralf |
|
|
|
9/4 13:47 af Sukkeralf |
God nyhed fra Kymera
|
|
|
9/4 21:43 af Sukkeralf |
Gilead køber Tubulis hvis førende ADC sigter mod NaPi2b og har leveret data nogenlunde på niveau med Zymeworks ZW191 som er et ADC mod FRa - synes prisen på 3,1 milliarder dollars plus 1,85 milliarder dollars i milestones virker ret højt i forhold til Zymeworks markedsværdi på 2 milliarder dollars.
|
|
|
9/4 21:44 af Sukkeralf |
|
|
|
9/4 21:49 af Sukkeralf |
Selskaberne er selvfølgelig forskellige, men det vidner i hvert fald om et rimeligt potentiale i Zymeworks hvis data holder - der kommer lidt nye data på det program kommer 21 april
|
|
|
10/4 06:20 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
10/4 06:56 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
10/4 07:50 af Sukkeralf |
Lidt mere om Tubulis fra Medwatch
|
|
|
10/4 07:50 af Sukkeralf |
|
|
|
10/4 08:10 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
10/4 08:40 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
10/4 08:40 af exitnu |
SEB höjer riktkursen för Genovis till 32 kronor (30), upprepar köp
Close -
i dag kl. 06:19 ∙ Finwire
|
|
10/4 08:44 af exitnu |
Der ligger et supergodt interview med CEO Fredrik Olsson fra den 1. april her:
Genovis: CEO Fredrik Olsson presenterar på Redeye Investor Forum Online – 1 april, 2026
(link)
|
|
|
10/4 15:36 af lahn1 |
Jo jeg havde set deres PR på den kommende konference, tak. Jeg ser meget frem til zw191 nye data, om ORR holder eller måske bliver bedre. Og så skal responserne gerne være confirmed og helst med een dose som den dominerende. Får vi gode zw191 data kan vi måske se frem til en aftale, men sp skal de også være gode tror jeg. Eller ser jeg potentielt et salg af hele butikken med gode ph2 data senere. Hele deres nye royalty strategy lugter af Ecor1 vil af med Zyme.
|
|
|
11/4 04:45 af Jan H |
Kan det virkeligt passe at der ikke er nogen omtale af norske Circio CRNA.OL på ProInvestor? (link)
|
|
|
11/4 04:49 af Jan H |
Det er den mest stigende biotek aktie i Norge i år. Der er også en dansk FB gruppe. En meget spændende aktie. (link)
|
|
|
11/4 06:48 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
11/4 11:30 af Sukkeralf |
Lahn1 spørgsmålet er jo hvad Ecor1 vil med Zymeworks - er du sikker på at det ikke netop er dem, som har sat denne royalty strategi i søen. Nu har de fået to personer ind på vigtige positioner, så det er vel snarere at de former Zymeworks, som de selv gerne ville have gjort - om formålet så er et salg på den lidt længere bane er vel muligt.
|
|
|
11/4 11:34 af Sukkeralf |
Synes stadig det er en lidt underlig strategi, for den kan vel både bevidne og stor svaghed eller styrke i deres interne forskning. Har det meget fint med, at de ikke selv vil til at sælge lægemidler og vælger denne del fra. Det samme gør eks Protagonist Therapeutics. Det er et stort spring og kræver massive investeringer, så nogengange bedre at fortsætte med det man er god til.
|
