Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/4 11:36
af Sukkeralf
De kommende år vil vise om Genmab valgte rigtigt med at gå den vej - personligt har de skuffet lidt med udvikling af egne kandidater, men hvis potosemtamab og RinaS går hele vejen, så skal det nok blive godt.
13/4 21:52
af lahn1
Jo det er jo netop Ecor1 der har styret hele strategiskiftet, bl.a ved nye folk i BD og de nye royalty pharma aftaler. EcoR1 er ved at forvandle Zymeworks fra et rodet biotekselskab til et rent, cashflow-genererende aktiv — præcis den type virksomhed, Big Pharma køber. Samme metode blev brugt på Horizon pharma. Mindre risikofyldt R&D, mere stabil cashflow .vil med tiden efter en phase 1 eller 2 deal på zw191 ligne et et finansielt aktiv, ikke et usikkert biotech-bet.
14/4 14:15
af ProInvestorNEWS
PHOTOCURE: ABG oppgraderer aksjen fra hold til kjøp og øker kursmålet til NOK 80 (72).
16/4 19:04
af bibob
Er der nogen der ved hvad den store stigning i Ascelia kommer af. Kan ikke finde noget på deres hjemmeside.
17/4 06:42
af Fandel
Godmorgen...
17/4 14:08
af ProInvestorNEWS
Novo og Lilly kan se opkomling blive børsnoteret (link)
20/4 07:03
af LP90
Godmorgen :-)
21/4 07:06
af LP90
Godmorgen :-)
22/4 07:00
af LP90
Godmorgen :-)
23/4 06:57
af LP90
Godmorgen :-)
24/4 06:56
af LP90
Godmorgen :-)
24/4 08:15
af bibob
God morgen. :-)
27/4 06:48
af LP90
Godmorgen :-)
28/4 06:56
af LP90
Godmorgen :-)
28/4 21:10
af Thesis
Initiator Pharma A/S rapporterer fremskridt i patientrekrutteringen til fase 2a-studie i vulvodyni (link)
28/4 23:40
af Sukkeralf
Flot opt-out aftale til Protagonist
28/4 23:40
af Sukkeralf
29/4 06:53
af LP90
Godmorgen :-)
29/4 11:05
af Thesis
Initiator Pharma A/S: Enrolment on track - fair value range 6,8–9,3 SEK (DNB Carnegie) Recruitment in the important vulvodynia study appears to be on track, with half of the planned patients already dosed. We find the positive development encouraging. We believe a positive outcome could represent a key value inflection point, and estimate peak sales of approximately USD1.6bn, risk-adjusted at a 15% LOA. (link)
30/4 06:54
af LP90
Godmorgen :-)
1/5 07:01
af LP90
Godmorgen :-)
1/5 19:31
af Sukkeralf
Tidlig godkendelse til Arvinas og Pfizer, men en lidt spøjs situation da ingen af dem vil sælge Vepdegestrant.
1/5 19:31
af Sukkeralf
1/5 19:33
af Sukkeralf
Ikke dårligt med afslag til AstraZeneca i går - mon det åbner for flere muligheder:
1/5 19:33
af Sukkeralf
1/5 19:38
af Sukkeralf
Regnskab fra Arvinas 5 maj så vidt jeg husker, så må vi se hvad de siger om partneraftale forhandlingerne. De har hele tiden sagt at de skred godt fremad, men nu kom godkendelsen en god måned før tid, så håber de lukker aftalen meget snart. Ellers må Pfizer i sving!
1/5 19:43
af Sukkeralf
Godkendelsen har et andet vigtigt perspektiv, da det er første PROTAC der godkendes og dermed god vallidering af denne teknologi. Burde give lidt medgang til degrader selskaberne generelt
5/5 08:20
af Sukkeralf
Medwatch om Arvinas' godkendelse af vepdegestrant:
5/5 08:20
af Sukkeralf
5/5 08:23
af Sukkeralf
Lidt mere om konkurrencen:
5/5 08:23
af Sukkeralf
5/5 13:19
af Sukkeralf
Regnskab Arvinas 12 maj
5/5 13:19
af Sukkeralf
8/5 18:29
af Sukkeralf
Zymeworks nede 11% - må vist hellere få hørt CC fra i går. Det er godt nok vilde tider for biotek.
8/5 18:29
af Sukkeralf
Man orker det snart ikke mere…..
8/5 20:10
af Solsen
1111% er jo ingenting ;-)
8/5 20:11
af Solsen
Og det skulle være 11% :-)
8/5 20:12
af Solsen
Biotech i europa ligner snart US mht kursudsving
12/5 14:15
af Sukkeralf
12/5 14:16
af Sukkeralf
Så fik Pfizer og Arvinas en partner til deres nyligt godkendte degrader
12/5 19:53
af lahn1
Sukkeralf, der var da ikke noget i deres CC som skulle kunne få den ned med 10+%. udsættelse af IND til næste år med en god forklaring tror jeg ikke var årsagen.Tænker der er komme lidt flere retail investorer i den pga af de fine stigninger som solgte ud pga det på papiret dårlige regnskab. bum bum
12/5 22:23
af Sukkeralf
Næh jeg synes heller ikke det helt giver mening, men synes mange af mine biotek investeringer er lidt svage pt.
12/5 22:25
af Sukkeralf
Synes de nævnte at der ville komme prispres i Europa på zanidatamab, så måske det påvirker peaksale forventningerne.
12/5 22:26
af Sukkeralf
Der kommer snart interim analyse af OS i GEA, så den skal helst ikke være svag frem mod dette.
15/5 13:23
af lahn1
Nææ, den må godt lige svknge op tol $27-$30 op til data
18/5 15:45
af LP90
Hej fandel 123 du har fået nyt navn :-) kunne lige læse at du var flyttet osv. så har jeg forklaringen på hvor for du ikke har været på et stykke tid dejligt at have dig tilbage :-)
18/5 15:58
af fandel123
Tak LP90. Dejligt med en sød hilsen...
19/5 08:09
af ProInvestorNEWS
PHOTOCURE: DNB øker kursmålet til NOK 80 (75), gjentar kjøp.
25/5 10:50
af ProInvestorNEWS
62 pct. fald for Health Care sektoren på to år (link)
2/6 14:37
af ProInvestorNEWS
Curasight - Årets danske opkøbskandidat?(link)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 243/244