Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
11/4 11:36 af Sukkeralf |
De kommende år vil vise om Genmab valgte rigtigt med at gå den vej - personligt har de skuffet lidt med udvikling af egne kandidater, men hvis potosemtamab og RinaS går hele vejen, så skal det nok blive godt.
|
|
|
13/4 21:52 af lahn1 |
Jo det er jo netop Ecor1 der har styret hele strategiskiftet, bl.a ved nye folk i BD og de nye royalty pharma aftaler. EcoR1 er ved at forvandle Zymeworks fra et rodet biotekselskab til et rent, cashflow-genererende aktiv — præcis den type virksomhed, Big Pharma køber. Samme metode blev brugt på Horizon pharma. Mindre risikofyldt R&D, mere stabil cashflow
.vil med tiden efter en phase 1 eller 2 deal på zw191 ligne et et finansielt aktiv, ikke et usikkert biotech-bet.
|
|
|
14/4 14:15 af ProInvestorNEWS |
PHOTOCURE: ABG oppgraderer aksjen fra hold til kjøp og øker kursmålet til NOK 80 (72).
|
|
|
16/4 19:04 af bibob |
Er der nogen der ved hvad den store stigning i Ascelia kommer af. Kan ikke finde noget på deres hjemmeside.
|
|
|
17/4 06:42 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
17/4 14:08 af ProInvestorNEWS |
Novo og Lilly kan se opkomling blive børsnoteret (link)
|
|
|
20/4 07:03 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/4 07:06 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/4 07:00 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
23/4 06:57 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
24/4 06:56 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
24/4 08:15 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
27/4 06:48 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
28/4 06:56 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
28/4 21:10 af Thesis |
Initiator Pharma A/S rapporterer fremskridt i patientrekrutteringen til fase 2a-studie i vulvodyni (link)
|
|
|
28/4 23:40 af Sukkeralf |
Flot opt-out aftale til Protagonist
|
|
|
28/4 23:40 af Sukkeralf |
|
|
|
29/4 06:53 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
29/4 11:05 af Thesis |
Initiator Pharma A/S: Enrolment on track - fair value range 6,8–9,3 SEK (DNB Carnegie)
Recruitment in the important vulvodynia study appears to be on track, with half of the planned patients already dosed. We find the positive development encouraging. We believe a positive outcome could represent a key value inflection point, and estimate peak sales of approximately USD1.6bn, risk-adjusted at a 15% LOA. (link)
|
|
|
30/4 06:54 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
1/5 07:01 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
1/5 19:31 af Sukkeralf |
Tidlig godkendelse til Arvinas og Pfizer, men en lidt spøjs situation da ingen af dem vil sælge Vepdegestrant.
|
|
|
1/5 19:31 af Sukkeralf |
|
|
|
1/5 19:33 af Sukkeralf |
Ikke dårligt med afslag til AstraZeneca i går - mon det åbner for flere muligheder:
|
|
| ||
|
|
1/5 19:33 af Sukkeralf |
|
|
|
1/5 19:38 af Sukkeralf |
Regnskab fra Arvinas 5 maj så vidt jeg husker, så må vi se hvad de siger om partneraftale forhandlingerne. De har hele tiden sagt at de skred godt fremad, men nu kom godkendelsen en god måned før tid, så håber de lukker aftalen meget snart. Ellers må Pfizer i sving!
|
|
|
1/5 19:43 af Sukkeralf |
Godkendelsen har et andet vigtigt perspektiv, da det er første PROTAC der godkendes og dermed god vallidering af denne teknologi. Burde give lidt medgang til degrader selskaberne generelt
|
|
|
5/5 08:20 af Sukkeralf |
Medwatch om Arvinas' godkendelse af vepdegestrant:
|
|
|
5/5 08:20 af Sukkeralf |
|
|
|
5/5 08:23 af Sukkeralf |
Lidt mere om konkurrencen:
|
|
|
5/5 08:23 af Sukkeralf |
|
|
|
5/5 13:19 af Sukkeralf |
Regnskab Arvinas 12 maj
|
|
|
5/5 13:19 af Sukkeralf |
|
|
|
8/5 18:29 af Sukkeralf |
Zymeworks nede 11% - må vist hellere få hørt CC fra i går. Det er godt nok vilde tider for biotek.
|
|
|
8/5 18:29 af Sukkeralf |
Man orker det snart ikke mere…..
|
|
8/5 20:10 af Solsen |
1111% er jo ingenting ;-)
|
|
8/5 20:11 af Solsen |
Og det skulle være 11% :-)
|
|
8/5 20:12 af Solsen |
Biotech i europa ligner snart US mht kursudsving
|
|
|
12/5 14:15 af Sukkeralf |
|
|
|
12/5 14:16 af Sukkeralf |
Så fik Pfizer og Arvinas en partner til deres nyligt godkendte degrader
|
|
|
12/5 19:53 af lahn1 |
Sukkeralf, der var da ikke noget i deres CC som skulle kunne få den ned med 10+%. udsættelse af IND til næste år med en god forklaring tror jeg ikke var årsagen.Tænker der er komme lidt flere retail investorer i den pga af de fine stigninger som solgte ud pga det på papiret dårlige regnskab. bum bum
|
|
|
12/5 22:23 af Sukkeralf |
Næh jeg synes heller ikke det helt giver mening, men synes mange af mine biotek investeringer er lidt svage pt.
|
|
|
12/5 22:25 af Sukkeralf |
Synes de nævnte at der ville komme prispres i Europa på zanidatamab, så måske det påvirker peaksale forventningerne.
|
|
|
12/5 22:26 af Sukkeralf |
Der kommer snart interim analyse af OS i GEA, så den skal helst ikke være svag frem mod dette.
|
|
|
15/5 13:23 af lahn1 |
Nææ, den må godt lige svknge op tol $27-$30 op til data
|
|
|
18/5 15:45 af LP90 |
Hej fandel 123 du har fået nyt navn :-) kunne lige læse at du var flyttet osv. så har jeg forklaringen på hvor for du ikke har været på et stykke tid dejligt at have dig tilbage :-)
|
|
|
18/5 15:58 af fandel123 |
Tak LP90. Dejligt med en sød hilsen...
|
|
|
19/5 08:09 af ProInvestorNEWS |
PHOTOCURE: DNB øker kursmålet til NOK 80 (75), gjentar kjøp.
|
|
|
25/5 10:50 af ProInvestorNEWS |
62 pct. fald for Health Care sektoren på to år (link)
|
|
|
2/6 14:37 af ProInvestorNEWS |
Curasight - Årets danske opkøbskandidat?(link)
|
