Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
25/10 08:43 af Sukkeralf |
?
|
|
|
25/10 08:43 af Sukkeralf |
Nogen der kender BergenBio+
|
|
|
24/10 14:55 af nik_hs1990 |
Pipeline ser spændende ud.
|
|
|
24/10 14:54 af nik_hs1990 |
Expres2ion leverer igen idag en forrygende stigning.
|
|
|
24/10 11:47 af nik_hs1990 |
Orphazyme virker spændende da de har 3 kandidater klar til opstart i Fase 3.
|
|
24/10 09:34 af nohope |
Oppe med 7,5 % -
|
|
24/10 09:30 af nohope |
MorphoSys AG (FSE: MOR; Prime Standard Segment, TecDAX; OTC: MPSYY) announced today that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has granted Breakthrough Therapy designation to MOR208, in combination with lenalidomide, for the treatment of adult patients with relapsed or refractory (R/R) diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) who are not eligible for high-dose chemotherapy and autologous stem-cell transplantation
|
|
|
24/10 08:15 af JKY_VH |
Nej intet, desværre. Mon ikke der kommer fokus på selskabet de kommende uger?
|
|
|
24/10 07:48 af Tyndeejner |
@JKY_VH kender du noget til selskabet, ud over hvad man kan læse i avisen?
|
|
|
24/10 07:34 af JKY_VH |
Orphazyme har desuden en strategi om selv at stå for salget i stedet for at sælge rettighederne videre til større medicinalfirmaer.
/ritzau/FINANS
|
|
|
24/10 07:34 af JKY_VH |
Biotekselskabet Orphazyme meldes klar til at ramme fondsbørsen i København til november. Det skriver dagbladet Børsen med henvisning til anonyme kilder.
Orphazyme vil angiveligt sælge aktier for 600 mio. kr., og det bliver første gang, der skal nynoteres et biotekselskab i Danmark siden Zealand Pharma i 2010.
Pengene skal ifølge Børsen bruges til at gennemføre de sidste kliniske studier med lægemidler mod to muskelsvindssygdomme.
|
|
|
23/10 14:51 af bibob |
Glem linket. Det er ikke relevant
|
|
|
23/10 14:50 af bibob |
(link)
financing.html
|
|
|
17/10 21:03 af bibob |
Er uforudsigeligt
|
|
|
17/10 21:03 af bibob |
Biotech
|
|
|
16/10 14:09 af Sukkeralf |
PR i first line RCC og gode resultater i fase III i HCC - 17% oppe pre-market, men bør vel stige mere synes jeg
|
|
|
16/10 14:08 af Sukkeralf |
|
|
|
16/10 14:07 af Sukkeralf |
Det bliver en god Exelixis dag - to gode nyheder:
|
|
|
3/10 09:08 af JohnW |
Er der nogle der har kigget på Bergenbio? Økonomisk Ugebrev omtaler dem særdeles positivt.
|
|
|
29/9 13:37 af nik_hs1990 |
Ja dejligt at Nuevolution retter lidt op i det store fald i Bavarian. Derfor skal man altid sprede sine guldæg.
|
|
|
29/9 13:36 af nik_hs1990 |
Mit GAK i Nuevolution er på 12,5, så er bestemt os tilfreds med den seneste tids udvikling i kursen. Selskabet har nogle spændende samarbejdsaftaler og en meget rost platform, så uden tvivl interessant som opkøbskandidat.
|
|
|
29/9 12:00 af rex pacis |
(link) denne her kom i går, så det kan heller ikke være årsagen. Og det burde vel heller ikke kun sætte danske banker i sving, hvis det havde været banebrydende.
|
|
|
28/9 22:47 af rex pacis |
@nik_hs1990 ja, og jeg synes også at mønsteret med, at danske banker køber vildt op, er interessant. Jeg har lige været til investormødet hos Nasdaq, og Jeppe fra Nordnet sagde (som gæt), at det måske kunne være et opkøbsrygte. Jeg hørte også, at der var blevet lukket to aftaler. Der kommer nok i hvert fald en eller anden nyhed, vi er jo næsten oppe på analytikernes kursmål, som i over et år har ligget her, men nu pludseligt og ud af det blå stiger kursen. Dejligt efter BAVA-lussingen :-)
|
|
|
28/9 19:46 af kasperop |
Er der nogle herinde der følger Radius Health? Jesper Høiland, tidligere NOVO direktør i USA, blev i sommeren ansat som ny direktør. De laver bl.a. medicin mod osteoporose, brystkræft osv.
|
|
| ||
|
|
28/9 17:47 af nik_hs1990 |
ja Nuevolution fortsatte op og satte ATH idag.
|
|
|
28/9 12:04 af hda |
Gad vide hvad der sker med Acarix i dag? Stiger pt. 10%, men det er ikke lykked
es mig at finde nyheder af nogen art
|
|
|
27/9 13:30 af rex pacis |
NUE: Danskerne køber fra Avanza til høj kurs og med høj volumen, stadig uden nyheder. Det bliver spændende hvad som kommer, der må være noget
|
|
|
26/9 13:36 af E L |
Axovant's intepirdine fails to beat placebo in late-stage Alzheimer's study - Axovant Sciences (NYSE:AXON) ; looks like it will open at -70%....
|
|
|
26/9 11:27 af nik_hs1990 |
Volumen er i hvert fald rigtig højt i disse dage, og synes ofte man ser at der kommer noget spændende fra selskaberne i kølvandet på det.
|
|
|
26/9 11:26 af nik_hs1990 |
Det kan være at der er noget spændende under opsejling. Måske en stor og ny gunstig samarbejdsaftale.
|
|
|
26/9 09:51 af rex pacis |
Det må være en intern Danske Bank analyse, for er det nyt fra selskabet skulle det være ude for længst.
|
|
|
26/9 09:50 af rex pacis |
Danke Bank var klart største køber i går med meget høj volumen, og igen i dag er de klart største køber og igen høj volumen + kursen holder den store stigning nogenlunde. Der kommer nok en nyhed eller analyse en af dagene - en købsanbefaling eller hvad det bliver.
|
|
|
25/9 16:01 af rex pacis |
det er lidt underligt, for jeg har ikke fået nogen besked fra selskabet om nyt, hvilket de ellers altid plejer at sende ud
|
|
|
25/9 15:44 af rex pacis |
rent teknisk synes jeg det er rart den er brudt ud af den sivende tendens, jeg tror den kan stige flot med den kommende notering på de det næste års tid kommer på hovedbørsen i Stockholm, når de starter fase 1 op, og kommer med en ny samarbejdsaftale. Indtil videre har de holdt alt de har lovet (måske undt. patentsagen, hvor de tog fejl), så mon ikke også de holder det fremover. *jeg har aktier i Nuevolution.
|
|
|
25/9 15:42 af rex pacis |
men det er jo ikke nyt, og heller ikke første gang de får positiv omtale og anbefaling. Der må være mere i det i dag , analysen kom jo den 20.
|
|
|
25/9 13:40 af nik_hs1990 |
Analysguiden kom
forleden med en positiv analyse på selskabet med et kursmål på 25.
|
|
|
25/9 13:39 af nik_hs1990 |
Nuevolution oppe med 15 %.
|
|
|
25/9 07:24 af Sukkeralf |
Ligner lidt en hård tid for Exelixis - bliver altid lidt bekymret med større udsalg fra insider før fase III data.
|
|
|
24/9 16:49 af Jedi |
Ok, tak for info
|
|
|
23/9 19:10 af ingenvenner |
|
|
|
23/9 19:10 af ingenvenner |
CEO & CFO har solgt ud.
|
|
|
22/9 15:54 af Jedi |
Kan se Leerink har nedgraderet EXEL (link) men det skal vel ikke koste 10% på kursen?
|
|
|
22/9 15:52 af Jedi |
Hvad sker der med Exel i dag? - pt 10% nede :-(
|
|
|
15/9 10:04 af bb+ |
så kom der nyt fra Acarix (link)
|
|
|
14/9 21:18 af JohnW |
Er der nogle der har kigget på Bergenbio? Økonomisk Ugebrev omtaler dem særdeles positivt.
|
|
|
14/9 13:59 af nik_hs1990 |
Lægger du din analyse herind i chatten af Nuevolution, når den er færdig Helge? :)
|
|
|
13/9 20:24 af Jazzz |
...lidt om Xbrane potentialet.. midt på siden.
Evcil
|
|
|
13/9 20:22 af Jazzz |
|
|
|
13/9 14:48 af Jazzz |
Nogen der har indsigt I Xbrane? virker som om "markedet" pludseligt har fået øje på den.. Købte I ca 32 da jeg ¨læste om deres pipeline og hvor tæt de var på markedet for snart et år siden.. og nu sker der så en hel masse...
|
|
12/9 09:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
50%
|
