Forsvarsaktier
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
4/9 16:54 af ProInvestorNEWS |
KONGSBERG GRUPPEN: Morgan Stanley initierer dekning med holdanbefaling og kursmål NOK 270.
|
|
|
1/9 17:18 af ProInvestorNEWS |
Europæiske forsvarsaktier sendes i vejret efter nye udtalelser om forsvarsgarantier (link)
|
|
|
19/8 17:36 af alfrede |
Kursudviklingen indikerer at markedet har en forventning om at der snart bliver fred i verden og behovet for at producere krigsmateriel svinder ind. Eller hvad? Og måske endda Trump og Putin får Nobels Fredspris til deling. . . :-)
|
|
|
18/8 06:26 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
13/8 08:26 af Fie |
i dag kl. 08:08 ∙ Finwire
Den tyske forsvarsindustrivirksomhed Renk Group rapporterer et højere salg end forventet i andet kvartal.
Nettoomsætningen steg 27,5 procent til 348 mio. euro (273). Resultatet kan sammenlignes med Bloombergs analytikerkonsensus på 335.
Det justerede driftsresultat udgjorde EUR 51 mio. (41), forventet var 52 med en justeret driftsmargin på 14,7 pct. (15,0).
Ordreindgangen landede på 373 mio. euro (419), hvilket er 0,5 procent lavere end analytikerkonsensus.
Renk for
|
|
|
13/8 06:51 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
12/8 06:38 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
11/8 15:00 af Fie |
RENK GROUP AG regnskab 13/8 . Aktiekurs og markedets stemning
Aktien har faldet markant i dagene op til regnskabet, fra over €67 til omkring €61, og har været helt nede på €58,61.
Faldet skyldes ikke RENKs egne resultater, men snarere skuffende tal fra Rheinmetall, som har trukket hele forsvarssektoren med ned.
Den tekniske analyse viser, at aktien har brudt vigtige støttepunkter, men den langsigtede optrend er stadig intakt.
|
|
|
7/8 07:19 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
6/8 13:23 af ProInvestorNEWS |
test
|
|
|
24/7 07:02 af ProInvestorNEWS |
Test
|
|
|
16/7 19:08 af Den Utålmodige |
Enig LP90. KOG, MILDEF og GOMX fik en ordentlig nedtur. Jeg har heldigvis DRO som jeg solgte halvdelen af I går med 137% gevinst på en måned.
|
|
|
16/7 17:29 af LP90 |
skal da love for det går den forkerte vej med kursen på disse aktier
|
|
|
11/7 15:36 af ProInvestorNEWS |
KONGSBERG GRUPPEN: Danske Bank kutter kursmålet til NOK 420 (440), gjentar kjøp.
|
|
|
10/7 01:28 af Den Utålmodige |
Og fra DRO (MT Newswires) -- DroneShield (ASX:DRO) has secured a two-year AU$11.7 million follow-on research and development contract from an unidentified Five Eyes Department of Defense customer, according to a Tuesday filing with the Australian bourse.
The company said the customer's identity will not have a material effect on its share price or valuation.
Shares of the company rose 5% in recent Tuesday trade and earlier hit a new all-time high.
|
|
|
10/7 00:04 af Den Utålmodige |
Lidt nyt fra OVZON. (link)
|
|
|
9/7 23:48 af Den Utålmodige |
MilDefs single largest contract on the Norwegian market (link)
|
|
|
9/7 14:21 af ProInvestorNEWS |
Spansk forsvarsaktie hæves til "køb" af Goldman: Nyder godt af megatrend (link)
|
|
|
9/7 12:53 af ProInvestorNEWS |
Forsvarsselskabet Kongsberg får klø efter regnskab (link)
|
|
|
9/7 10:46 af Den Utålmodige |
Ja, men det blev den vist også sidste gang. det var noget med for lave marginer, hvis jeg husker rigtigt.
|
|
|
9/7 10:10 af LP90 |
skal da love for KOG trykkes ned i dag
|
|
|
9/7 06:47 af LP90 |
Godmorgen :-) Gomx har jeg i 2 depoter og til gal langt langt nede ( har desværre solgt mange ud for tidligt)
efter at have tabt massivt på casen tidligere da Niels Buss sad der )
|
|
|
8/7 13:04 af Den Utålmodige |
Jeg købte lidt på Saxo af to omgange i Australske dollar. Så har jeg købt lidt i GOMX tidligere i dag efter Bullish bragte den på banen for en måned tids siden.
|
|
|
8/7 06:42 af LP90 |
Godmorgen :-) Den utålmodige nej jeg købte Kongsberg i stedet og de kommer med regnskab i morgen så spændende og så har jeg købt Wisdom Tree Europe Defence UCITS Index så er jeg i gang den DRO syntes ikke jeg kan finde den rigtige ? god dag til dig :-)
|
|
| ||
|
|
7/7 11:05 af Den Utålmodige |
@LP90. Købte du DRO
da jeg skrev om den?
|
|
|
7/7 11:03 af Den Utålmodige |
Godmorgen LP90. Jeg er ikke den store skribent, men Helge Larsen og Peter Garnry har den (KOG)
og er pænt sikker på at den ligger i Gesda Capital.Håber snart deres 15 aktier bliver offentligjort.
|
|
|
7/7 06:52 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
4/7 07:05 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
3/7 06:54 af LP90 |
Godmorgen :-) nogen der følger Kongsberg og har en mening om casen ?
|
|
|
2/7 10:12 af ProInvestorNEWS |
Kursgraf: Rheinmetall viser svaghed – kan indikere faldende europæiske aktier forude (link)
|
|
|
1/7 06:49 af ProInvestorNEWS |
Norske Kongsberg sikrer sig stor missilordre hos det tyske forsvar (link)
|
|
|
30/6 20:19 af JKY_VH |
Ja, det er super:-)
|
|
|
30/6 07:31 af ProInvestorNEWS |
FOM udvider anvendelsesområdet for sin teknologi til at omfatte forsvarsindustrien og sikrer de første 2 kontrakter. (link)
|
|
|
30/6 06:58 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
28/6 11:16 af ProInvestorNEWS |
Danske Bank: Øget europæisk gældsætning til forsvar kan øge de lange renter (link) (artiklen er ikke belagt med abonnement) .
|
|
|
25/6 11:32 af ProInvestorNEWS |
Norsk forsvarsaktie sendes ned af salgsanbefaling (link)
|
|
|
23/6 12:40 af Den Utålmodige |
Takker
|
|
|
23/6 12:39 af Den Utålmodige |
Rheinmetall Mission Master XT
|
|
|
23/6 12:39 af Den Utålmodige |
|
|
|
23/6 09:19 af Bullish |
DUT, du kopierer bare adressen ind, og så ændrer sitet den til
link
|
|
|
22/6 16:05 af Den Utålmodige |
Jeg kan ikke finde ud af "link" men prøv at gå på Youtube og se: Anduril Unveils Roadrunner & Roadrunner-M
|
|
|
22/6 16:03 af Den Utålmodige |
Selv tak LP90 og du spørger bare løs.
|
|
|
19/6 06:58 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
17/6 11:42 af LP90 |
Tak til Den Utålmodige og Bullish dejligt med alle jer som deler :-)
|
|
|
17/6 11:28 af Bullish |
Der er et stort droneshow i odense i denne uge (link)
|
|
|
17/6 02:39 af Den Utålmodige |
Men hvis emnet interessere dig, så start med at søg på Palmer Luckey. CNBC, FOX, 60 Min og der ud af. Så vil du se at Anduril har en ret vild eksponering.
|
|
|
17/6 02:35 af Den Utålmodige |
Efter min mening.
|
|
|
17/6 02:34 af Den Utålmodige |
Jeg ser meget amerikanske nyheder og de er meget bedre til at markedsføre deres
selskaber.
|
|
|
17/6 02:32 af Den Utålmodige |
Nej (og jeg har ingen amerikanske aktier i skrivende stund9
. Jeg handler på Saxo og der er den ikke til rådighed.
|
|
|
16/6 17:30 af ProInvestorNEWS |
KONGSBERG GRUPPEN: ABG øker kursmålet til NOK 350 (240), gjentar hold.
|
