Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
NOVO
Ennogie
Bavarian Nordic
Medico
Vestas
Zealand Pharma
GN Store Nord
Biotek-snakken
Gubra
Pharma
Politiksnakken
Banker og Finans
Amerikanske aktier
Forsvarsaktier
Grønne Aktier
Shipping
AMBU
BITCOIN
Embla Medical
Hansa Biopharma
Chemometec
Laks
OLIE OG GAS
Smallcap og First North aktier
![]() |
12/9 07:35 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
![]() |
12/9 06:59 af bibob |
God morgen. :-)
|
![]() |
12/9 06:44 af Stroka |
God morgen :-)
|
![]() |
12/9 05:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
![]() |
11/9 22:54 af Pensionisten |
@Lahn1 22:45. Ja, og det er så for mig, lidt bekymrende, hvis den seneste tids udvikling i kursen, er skabt på forventningerne.... ;-)
|
![]() |
11/9 22:45 af lahn1 |
Heldigvis handles aktier på fremtidig forventninger, måske er der håb :-)
|
![]() |
11/9 22:29 af E L |
Price determines sentiment and sentiment determines price. Nothing new. A vicious circle until it is broken and reverses.
|
![]() |
11/9 21:41 af Pensionisten |
Med baggrund i dagens kommentarer, her på chatten, er det vel ikke så opsigtsvækkende, at kursen har det svært. Vi behøver vist ikke spekulere i, om der er nogen der manipulerer, eller lignende, med kursen ;-)
|
![]() |
11/9 21:32 af Bulder |
Jamen det er jo også det, der er problemet. Ventetid. Epco i 1. Linje. Acasunlimab fase 3 data. Jeg tror ikke engang en overraskelse fra gen 1042 vil batte noget i dette dødvande, som vil opstå, hvis ikke hex38 h2h maner enhver tvivl i jorden.
|
![]() |
11/9 21:00 af E L |
@ 20:06 no no, i presume it is exactly as you describe it, they want to see the predefined data set
|
![]() |
11/9 20:43 af lahn1 |
1. L batter først noget 2-3 år efter godkendelse, så kommer vi sgu til vente længe.
|
![]() |
11/9 20:33 af Bulder |
Første linje, for at det batter noget.
|
![]() |
11/9 20:30 af lahn1 |
og 2 mia DKK i FL 2028
|
![]() |
11/9 20:30 af lahn1 |
Hvormeget er bonger ud ? Hvor højt skal vi før du ser en ordentlig effekt på kursen. 1. og 2. L i DLBCL kommer nok først om 3-4 år. Men vi kan godt lave 3,5 mia i salg i 3 L 2027
|
![]() |
11/9 20:15 af Bulder |
Det jeg frygter er 2-3 års ørkenvandring i kurs 1600-1800, inden Epco begynder at bonge ud.
|
![]() |
11/9 20:15 af lahn1 |
De har 5 år
|
![]() |
11/9 20:13 af Bulder |
De to sidste desværre ikke lige på den korte bane.
|
![]() |
11/9 20:12 af nohope |
Jeg ved ikke om betalingsvilligheden er stor nok i alle autoimmune.
|
![]() |
11/9 20:12 af lahn1 |
Enig !
|
![]() |
11/9 20:11 af Bulder |
Sikkert. Og plan C kunne være autoimmune. Plan D kunne være solide.
|
![]() |
11/9 20:09 af lahn1 |
Og netop AML og DLBCL er en del af plan B
|
![]() |
11/9 20:07 af Bulder |
Det mest interessante ved det studie, vi går og venter på er selvfølgelig h2h-armen. Men der er også arme i AML og DLBCL. Så vi får også data fra 2 indikationer udenfor MM.
|
![]() |
11/9 20:06 af lahn1 |
EL 15:49, you make it sound like JnJ can decide on what data they want. Where did you see that ?. As I understand it, the data pack is predefined.
|
![]() |
11/9 20:05 af nohope |
Kunne lægge 2-3 cifrede milliarder til værdien - de tror ikke på det.
|
| ||
![]() |
11/9 20:05 af nohope |
Nogen få hundrede millioner for at teste det i autoimmune ?
|
![]() |
11/9 20:01 af Bulder |
Hvis de udlicenserer rettighederne til jnj, rr det op til jnj at gøre det. Og jeg kan godt forstå, at de først og fremmest satser på MM. Det er jo penge på kontoen her og nu.
|
![]() |
11/9 19:59 af nohope |
Hvis GEN virkelig troede på det, så ville det køre paralelt.
|
![]() |
11/9 19:58 af nohope |
Hexa mod autoimmune
|
![]() |
11/9 19:57 af Bulder |
Hvilket? Autoimmune?
|
![]() |
11/9 19:57 af nohope |
Synes det er langt ude.
|
![]() |
11/9 19:56 af Bulder |
Nej, den med de dararesistente er der ingen fremtid i.
|
![]() |
11/9 19:56 af Bulder |
Jnj havde for mange år siden gode prækliniske data i RA med dara, som jo er samme Target som hex38.
|
![]() |
11/9 19:55 af nohope |
Det må udvikles til Dararesistente. Men hvor stort er det marked - måske det ikke engang dækker omkostningerne.
|
![]() |
11/9 19:54 af nohope |
Hvorfor skulle det have nogen effekt i autoimmune ?
|
![]() |
11/9 19:53 af Bulder |
Det ved vi ikke nohope. Der kan meget vel ligge muligheder i autoimmune. Men det vil have lange udsigter.
|
![]() |
11/9 19:52 af nohope |
Det er ikke snakeoil der kan kurere alt muligt.
|
![]() |
11/9 19:52 af Bulder |
Så gode data i MM kan Genmab ikke bruge til noget alene.
|
![]() |
11/9 19:52 af nohope |
Tror ikke på det har nogen værdi udenfor MM.
|
![]() |
11/9 19:50 af Bulder |
Nej, for de har givet sig selv håndjern på ved kontraktligt at forpligte sig til ikke at forfølge hex38 i MM.
|
![]() |
11/9 19:47 af StockBull |
Hvis data er gode kan det være en fordel at genmab får 100% ejerskab over cb38
|
![]() |
11/9 19:47 af StockBull |
En ting er sikkert er at JNJ nok går det som er mest økonomisk for dem. Kan være det bedste for genmab er at JNJ slet ikke opterind
|
![]() |
11/9 19:45 af StockBull |
Der må jo være er årsag til analytikerne sænker targets så derfor må vi tænke uden for boxen for at fide ud af hvad vi overser. Så derfor er diskussionerne relevante :-)
|
![]() |
11/9 19:39 af JKY_VH |
Ja Raun, det vil nok være det bedste og selvfølgelig med en pæn præmie:-)
|
![]() |
11/9 18:48 af Raun |
Vi slipper vel også for disse diskussioner, hvis JnJ køber Genmab ;-) .... Og så kan de tilmed selv vælge tempoet...
|
![]() |
11/9 18:18 af Solsen |
Der vil være stadig være usikkerhed til hexa38, hvis JNJ opt.in. Kun hvis de ikke opt.in. slipper vi ud af de diskussioner.
|
![]() |
11/9 18:16 af Solsen |
Man kunne sikkert ikke have lavet en anden aftale på CD38 target med en anden end JNJ i en rum tid frem. Det er er vilkår at produkterne går af patent i pharma. Det må alle leve med. Men jeg tror stadig, at JW sælger, hvis han synes det er lige så håbløst, som mange herinde synes ;-)
|
![]() |
11/9 18:16 af Raun |
Som jeg forstår det..... Når data kommer sidst på året, så har JnJ 2-3 måneders betænkningstid, om de vil opt. ind eller ud
|
![]() |
11/9 18:03 af wisuwa |
Hvordan er den CD38-aftale skruet sammen med JNJ? Lyder helt godnat, at JNJ bare kan sylte Genmab, som det passer dem. Hvis data er gode, men JNJ af strategiske årsager siger nej eller tilbyder en ringe aftale, kan Genmab så ikke bare samarbejde med nogle
andre eller køre programmet færdigt selv?
|
![]() |
11/9 17:18 af E L |
Scotland becomes the first UK nation to accept teclistamab within its full licensed indication. (link)
|
![]() |
11/9 16:54 af Vitus |
Og aktien drøner yderligere ned…..sælg da kiosken…..
|