Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Zealand Pharma
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
ExpreS2ion
Forsvarsaktier
Amerikanske aktier
Medico
AMBU
Hansa Biopharma
Shipping
BITCOIN
Pharma
GN Store Nord
Gubra
OLIE OG GAS
Vestas
Banker og Finans
Chemometec
Embla Medical
Ennogie
Laks
Smallcap og First North aktier
![]() |
7/6 22:10 af troldmanden |
Haha hvis ikke man vidste bedre så ligner det jeg har hældt 2 flakser rødvin ned. Sæt lige selv de manglende bogstaver ind, så kigger jeg efter nyt batteri til tastaturet :-)
|
![]() |
7/6 22:08 af troldmanden |
JnJ er f.rmentligt først ved at næeme ca break even nu her
|
![]() |
7/6 22:07 af troldmanden |
Der har væet godt 20.000 patienter igennem plus milestones og upfornt til Genmab....
|
![]() |
7/6 21:57 af nohope |
Jeg begge tal lyder lidt vildt.
|
![]() |
7/6 21:21 af JørgenVarnæs |
I givet fald her der så været 30.000 patienter igennem...
|
![]() |
7/6 21:16 af troldmanden |
Man skal stadig regne med ca 1 mio dkk per patient i fase 3 for et antistof. Det har Jan også direkte bekræftet på en CC via et spørgsmål fra undertegnede :-) JnJ har brugt mere end 30 mia på at udvikle dara til dags dato.......det er det beløb genmab så skal betale 50% af
|
![]() |
7/6 20:48 af JørgenVarnæs |
for 15 år siden var nøgletallet ca dkk 1m per patient
|
![]() |
7/6 20:46 af JørgenVarnæs |
Nu tænker jeg primært på 1linje fase 3. Dem får man ikke for usd 20m. Det er snarere 10x op. Per stk.
|
![]() |
7/6 20:31 af GeorgeBest |
Ja, men jeg hentyder mere til erfaringen med parallelt at køre adskillige store fase 3 studier igennem (som Janssen gjorde med dara), og i den forbindelse, har Jan ikke nævnt at Janssen havde flere ansatte på opgaven end Genmab har ansatte!
|
![]() |
7/6 20:24 af Bulder |
Et fase 3 kostede i 2018 i gns 19 mio $. Genmab har næsten 2 mia $ i kontanter. (link)
|
![]() |
7/6 19:53 af GeorgeBest |
Her skal der vel også en partner ind senere. Hverken Genmab eller Biontech har den militære styrke til at køre det alene...
|
![]() |
7/6 19:50 af GeorgeBest |
Mange penge skal bruges til DuoBody-PD-L1x4-1BB
|
![]() |
7/6 19:49 af peter12 |
Det er jo også det han sagde på den sidste Jefferies session. De var ikke interesseret i penge
|
![]() |
7/6 19:48 af JørgenVarnæs |
..men igen. Kagen kan skæres på mange måder og det er dyrt at køre de store fase 3 studier
|
![]() |
7/6 19:47 af JørgenVarnæs |
Og for at se den fra en anden side - hvad dælen skal GEN bruge usd 500m til?
|
![]() |
7/6 19:47 af JørgenVarnæs |
Det lader til at vi er igennem doseeskalering og Jan er tilfreds med effekten - GEN kan uden problemer køre expansion programmet færdigt og have solide effektdata på 48mg - og dermed meget tæt på registrering. Usd 500m virker som peanuts for den her type program
|
![]() |
7/6 19:46 af GeorgeBest |
Partneren skal jo også stille med et kombi middel, specielt til CLL
|
![]() |
7/6 19:45 af bibob |
Ja, så må 10 mia være acceptabelt. ;-)
|
![]() |
7/6 19:44 af GeorgeBest |
UBS gættede på upfront payment på USD 500M i deres seneste analyse
|
![]() |
7/6 19:35 af JørgenVarnæs |
Jeg er ret nysgerrig på den buy-in en partner skal give her. Nu kan sådan en deal struktureres på mange forskellige måder, men jeg tænker at der skal solide summer på bordet for at være med. Hvad tænker i om 10 mia?
|
![]() |
7/6 19:33 af JørgenVarnæs |
Men vi skal nok se nogle robuste data fra expansion forsøgene før vi ser egentlige full scale førstelinjestudier startet op.
|
![]() |
7/6 19:23 af JørgenVarnæs |
(R-CHOP)
|
![]() |
7/6 19:23 af JørgenVarnæs |
(R-H
|
![]() |
7/6 19:22 af JørgenVarnæs |
Det er stadig musegiften, der styrer showet her
|
| ||
![]() |
7/6 19:22 af JørgenVarnæs |
Her er lidt omkring overliggeren i first line - (link)
|
![]() |
7/6 19:09 af peter12 |
Så der er gode chancer for at CR er tættere på 44% end de 21% der står i tabel 4 ;-)
|
![]() |
7/6 19:01 af Bulder |
good point
|
![]() |
7/6 18:52 af DevOp |
Og der er 4 pts med PR, der fortsætter behandling i 24 og 48 mg grupperne. Table 2 viser, at der ret stor spredning på, hvor lang behandlingstid, de har fået - og 24/48mg må være dem, der er startet sidst, så altså en god chance for at de går videre til CR.
|
![]() |
7/6 18:45 af peter12 |
Figur 4 har 4 CR men en gået videre til sct. De må have flere data hvis de har RP2D 48 mg ?
|
![]() |
7/6 18:44 af JørgenVarnæs |
Patience my friend - det er kun doseeskalering
|
![]() |
7/6 18:40 af Bulder |
Men ok, vi ser på meget få pts, så lad os nu se, når der kommer data fra 48 mg cohorten i expansionsstudiet.
|
![]() |
7/6 18:39 af Bulder |
Men ikke så godt at der ikke er flere CR på posteren, når nu antallet af evaluerbare pts øges fra 9 til 14.
|
![]() |
7/6 18:38 af JørgenVarnæs |
Makes sense. Tak Bulder
|
![]() |
7/6 18:36 af Bulder |
Abstractet viser 4 CR ud af 9 (44%). Posteren viser 3 CR ud af 14 (21,4%). Der "mangler" således 1 CR, som var den PT med 6 mg, som fik CR, og som ikke er med på posteren, som kun viser 12 mg eller mere.
|
![]() |
7/6 18:33 af peter12 |
det første link viser 44% CR ? Det er nok tidligere data men burde kunne ses i posteren
|
![]() |
7/6 18:26 af JørgenVarnæs |
Hvor finder du 44’% CR? Vandfaldsgrafen viser 4 CR - dog ligner gruppen 12mg med n=7 og hele 3 CR dit tal
|
![]() |
7/6 17:29 af peter12 |
|
![]() |
7/6 16:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Han er også med i denne artikel: (link)
|
![]() |
7/6 16:13 af GeorgeBest |
PS Martin Hutchings er læge på rigshospitalet , og er medvirkende i epcoritamab studiet
|
![]() |
7/6 16:11 af GeorgeBest |
Epcoritamab kommentar fra Pranay kapoor (link)
|
![]() |
7/6 16:08 af GeorgeBest |
Endnu en (link)
|
![]() |
7/6 16:07 af GeorgeBest |
Martin Hutchings kommentar om epcoritamab på Twitter (link)
|
![]() |
7/6 15:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
AstraZeneca Approaches Gilead About Potential Merger: (link)
|
![]() |
7/6 08:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
![]() |
7/6 00:48 af gentogen |
Vedikke om det har været omtalt om Amivantamab; men nu til næste fase "participants will receive JNJ-61186372, administered on a 21-day cycle, in combination with the administration of standard of care carboplatin and pemetrexed.!
|
![]() |
6/6 10:28 af StockBull |
Har svært ved at se hvad der skal kunne stoppe SP500 fra at runde 5000 inden for kommende 5 år og genmab 4000 :-)
|
![]() |
6/6 10:22 af StockBull |
Tror nærmere vi skal vende den om og spørge om markedet har overreageret med at sende aktierne 40% ned i første omgang. Udviklingen i verden sker med exponentiel fart og det kan selv covid19 ikke stoppe på den lange bane og det ved markedet nu.
|
![]() |
6/6 10:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg lægger begge links i aktiesnakken.
|
![]() |
6/6 10:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Og her: (link)
|
![]() |
6/6 10:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der er lidt her: (link)
|