Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
NOVO
Forsvarsaktier
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Gubra
Medico
Shipping
Zealand Pharma
Vestas
Embla Medical
GN Store Nord
Grønne Aktier
Pharma
Politiksnakken
Banker og Finans
Ennogie
Laks
![]() |
12/9 10:41 af wisuwa |
Foruden at der er en sundhedspolitisk interesse i at fremme helbredende medikamenter, så tænker jeg, at der også må eksistere noget lovgivning på det område. Hvis en virksomhed har patent på et præparat, der kan redde menneskeliv, så skal man vel fremme det. Ellers er det fandme kapitalisme af værste kaliber.
|
![]() |
12/9 10:38 af wisuwa |
@Darvin 10.00 - Synes også det lød helt absurd, at JNJ kunne få lov til det. Håber du har ret i, at det ikke er tilfældet. For hvis det er, så er der saftsuseme nogle advokater, der har sovet i timen i Genmab
|
![]() |
12/9 10:20 af nohope |
Det er ufatteligt at den fortsat falder efter den nedtur onsdag - endda i et mørkegrønt marked.
|
![]() |
12/9 10:14 af Darvin |
Og husk på at analytikerne er sat i verden med et eneste formål. At skabe opmærksomhed, troværdighed og tillid samt indtjening til deres virksomhed/foresatte. Dernæst er de naturligvis drevet af det at være god til sit virke. Men det første er det det handler om. Som investor bruger du dem til at bekræfte og “kvalitetssikre” dit eget valg. Men oftest skal du tænke selvstændigt, og efterfølgende blive bekræftet af analytikerne.
|
![]() |
12/9 10:04 af Darvin |
Den sidste lange tid, har analytikerne ret fodslæbende tilpasset sig en kurs der ligger lavere end deres egne reelle
forventninger. Min påstand.
|
![]() |
12/9 10:02 af Darvin |
Derfor skal man købe, inden f.eks Michael Novod fortæller os at vi skal gøre det.
|
![]() |
12/9 10:01 af Darvin |
Den anden handler om, hvorvidt analytikerne “ved noget”. Det gør de ikke, ikke mere end andre. Bevares de, eller nogle stykker, er med til præsentationer og holder møder, men der siver ikke insider info der. Analytikerne er tværtimod stort set altid!!! På bagkant. De tilretter blot deres upside/downside til markedet, fordi de (eller arbejdsgiver) ikke tør andet. Når endelig de endelig skal til at ændre, får de få betalende først den viden, og andre dødelige det lidt efter.
|
![]() |
12/9 10:00 af Darvin |
Det første handler om hvorvidt JNJ kan lægge CD38 i mølposen, og undlade at udvikle på det. Jeg har været med til at indgå kontrakter, som kan have en parallel til dette, og har aldrig set en kontrakt, hvor licenstageren ikke havde pligt til at fremme og udnytte licensen. I modsat fald kan Genmab tage licensen tilbage og selv udnytte den. JNJ’s rettigheder ophører.
|
![]() |
12/9 10:00 af Darvin |
Der bliver altså fremført et par, efter min viden og erfaring, ukorrekte emner i den sidste tid.
|
![]() |
12/9 09:59 af JKY_VH |
nej det må vi da ikke håbe:-D
|
![]() |
12/9 09:52 af Vitus |
Vejle’s pointhøst viger trods alt ikke….
|
![]() |
12/9 09:36 af JKY_VH |
Ja kursen korrellerer vist meget godt med Vejle´s pointhøst i Superligaen. Så hvis det fortsætter ved vi allerede på søndag omkring kl. 18, hvordan Genmab klarer sig på mandag:-)
|
![]() |
12/9 09:28 af Vitus |
I et mørkegrønt indeks må vi konstatere at Genmab igen er isoleret i bunden !
|
![]() |
12/9 09:15 af M_T_A |
Det er i hvert fald gået min næse forbi.
|
![]() |
12/9 09:11 af lahn1 |
Det var et tilfælde. Men det er vel for tidligt at sige noget om. Var der ik også en spænde PD-1 x VEGF fra Biontech?
|
![]() |
12/9 08:52 af M_T_A |
@lahn1 mange tak hvis det var svar til mig. Og imponerende responstid i så fald. God dag.
|
![]() |
12/9 08:47 af lahn1 |
God morgen, jeg har lagt Acasunlimab WCLC abstract poster i debatten. (link)
|
![]() |
12/9 08:46 af M_T_A |
Godmorgen. Er der nogen der har en idé hvorledes eller hvorvidt Summit's seneste data på NSCLC som smadrede Keytruda, har indflydelse på Acasunlimabs muligheder og marked?
|
![]() |
12/9 07:35 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
![]() |
12/9 06:59 af bibob |
God morgen. :-)
|
![]() |
12/9 06:44 af Stroka |
God morgen :-)
|
![]() |
12/9 05:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
![]() |
11/9 22:54 af Pensionisten |
@Lahn1 22:45. Ja, og det er så for mig, lidt bekymrende, hvis den seneste tids udvikling i kursen, er skabt på forventningerne.... ;-)
|
![]() |
11/9 22:45 af lahn1 |
Heldigvis handles aktier på fremtidig forventninger, måske er der håb :-)
|
| ||
![]() |
11/9 22:29 af E L |
Price determines sentiment and sentiment determines price. Nothing new. A vicious circle until it is broken and reverses.
|
![]() |
11/9 21:41 af Pensionisten |
Med baggrund i dagens kommentarer, her på chatten, er det vel ikke så opsigtsvækkende, at kursen har det svært. Vi behøver vist ikke spekulere i, om der er nogen der manipulerer, eller lignende, med kursen ;-)
|
![]() |
11/9 21:32 af Bulder |
Jamen det er jo også det, der er problemet. Ventetid. Epco i 1. Linje. Acasunlimab fase 3 data. Jeg tror ikke engang en overraskelse fra gen 1042 vil batte noget i dette dødvande, som vil opstå, hvis ikke hex38 h2h maner enhver tvivl i jorden.
|
![]() |
11/9 21:00 af E L |
@ 20:06 no no, i presume it is exactly as you describe it, they want to see the predefined data set
|
![]() |
11/9 20:43 af lahn1 |
1. L batter først noget 2-3 år efter godkendelse, så kommer vi sgu til vente længe.
|
![]() |
11/9 20:33 af Bulder |
Første linje, for at det batter noget.
|
![]() |
11/9 20:30 af lahn1 |
og 2 mia DKK i FL 2028
|
![]() |
11/9 20:30 af lahn1 |
Hvormeget er bonger ud ? Hvor højt skal vi før du ser en ordentlig effekt på kursen. 1. og 2. L i DLBCL kommer nok først om 3-4 år. Men vi kan godt lave 3,5 mia i salg i 3 L 2027
|
![]() |
11/9 20:15 af Bulder |
Det jeg frygter er 2-3 års ørkenvandring i kurs 1600-1800, inden Epco begynder at bonge ud.
|
![]() |
11/9 20:15 af lahn1 |
De har 5 år
|
![]() |
11/9 20:13 af Bulder |
De to sidste desværre ikke lige på den korte bane.
|
![]() |
11/9 20:12 af nohope |
Jeg ved ikke om betalingsvilligheden er stor nok i alle autoimmune.
|
![]() |
11/9 20:12 af lahn1 |
Enig !
|
![]() |
11/9 20:11 af Bulder |
Sikkert. Og plan C kunne være autoimmune. Plan D kunne være solide.
|
![]() |
11/9 20:09 af lahn1 |
Og netop AML og DLBCL er en del af plan B
|
![]() |
11/9 20:07 af Bulder |
Det mest interessante ved det studie, vi går og venter på er selvfølgelig h2h-armen. Men der er også arme i AML og DLBCL. Så vi får også data fra 2 indikationer udenfor MM.
|
![]() |
11/9 20:06 af lahn1 |
EL 15:49, you make it sound like JnJ can decide on what data they want. Where did you see that ?. As I understand it, the data pack is predefined.
|
![]() |
11/9 20:05 af nohope |
Kunne lægge 2-3 cifrede milliarder til værdien - de tror ikke på det.
|
![]() |
11/9 20:05 af nohope |
Nogen få hundrede millioner for at teste det i autoimmune ?
|
![]() |
11/9 20:01 af Bulder |
Hvis de udlicenserer rettighederne til jnj, rr det op til jnj at gøre det. Og jeg kan godt forstå, at de først og fremmest satser på MM. Det er jo penge på kontoen her og nu.
|
![]() |
11/9 19:59 af nohope |
Hvis GEN virkelig troede på det, så ville det køre paralelt.
|
![]() |
11/9 19:58 af nohope |
Hexa mod autoimmune
|
![]() |
11/9 19:57 af Bulder |
Hvilket? Autoimmune?
|
![]() |
11/9 19:57 af nohope |
Synes det er langt ude.
|
![]() |
11/9 19:56 af Bulder |
Nej, den med de dararesistente er der ingen fremtid i.
|
![]() |
11/9 19:56 af Bulder |
Jnj havde for mange år siden gode prækliniske data i RA med dara, som jo er samme Target som hex38.
|