Genmab
Aktiesnakken
Bavarian Nordic
Genmab
TESLA
Forsvarsaktier
Biotek-snakken
NOVO
Zealand Pharma
Ennogie
Grønne Aktier
Amerikanske aktier
BITCOIN
Medico
AMBU
ExpreS2ion
Pharma
Smallcap og First North aktier
Vestas
Banker og Finans
Shipping
Chemometec
Embla Medical
Laks
![]() |
7/9 15:38 af E L |
yea, that is also how i read it... (now, i doubt they would say anything else in public anyway
)
|
![]() |
7/9 15:17 af Sukkeralf |
From this transcript it seems like JNJ dont expect any problems for Darzalex FasPro regarding IRA :-(
|
![]() |
7/9 12:17 af E L |
TRANSCRIPT
JNJ.N - Johnson & Johnson at Morgan Stanley Global Healthcare
Conference
(link)
|
![]() |
7/9 11:56 af Raun |
Her er jeg også ret overbevist om at der er en plan B.... og vil give @gentogen ret - der er ingen god grund til at forvirre markedet mere end det tilsyneladende er.... Som det er nu er det temmelig sort og hvidt opt ind eller ud?..... Når det er sagt, så føler jeg at plan B er nærmest ikke eksisterende i Jan's sind...
|
![]() |
7/9 11:22 af E L |
we don't know that yet. maybe it has a future in solid tumors if no steroids are needed. or autoimmune diseases, where we have already seen how Dara can be effective. We al remember possibilities for CD38 in rheumatoid arthritis. I would think Genmab has a fairly good idea of possible alternative routes, even though they have not made it public
|
![]() |
7/9 10:48 af nohope |
Måske fordi alternativet er pinligt ringe ? Uden opt i fra JNJ så er Hexa tæt på værdiløst? Det er udelukket fra at blive udviklet til hovedformålet og kan måske bruges perifert til andre formål - anvendelser der end ikke kan dække omkostningerne til at udvikle/opnå godkendelse.
|
![]() |
7/9 10:39 af gentogen |
Selv om ventetiden er lang, så synes jeg egentlig, at det er meget klogt at Jan ikke belyser Genmabs HEXACD38 planer (ved opt ud) nu, altså før data foreligger. Den lektie har Jan lært. Sådan set giver han bare en stribe argumenter for, at HEXA ligger perfekt til JNJ. og så slut.
|
![]() |
7/9 00:43 af Sukkeralf |
Raun jeg er delvist enig. Det er to kæmpe triggere som burde blive belyst til bunds, så man ved hvad der er op og ned i sagerne.
|
![]() |
7/9 00:08 af Sukkeralf |
Lahn hvad er dit peaksale for epcoritamab eller acasunlumab så?
|
![]() |
6/9 23:05 af Raun |
@Sukkeralf kl.21.33 - Når Jan siger sådan, så er det jo også sådan det er. - Set fra mit synspunkt bliver Jan da kun mere troværdig, ved at fortælle at der skal altså noget ekstraordinært til at overbevise JnJ ift. CD38..... Men alligevel er han meget fortrøstningsfuld ift at JnJ nok skal opte ind....... Hvis han følte sig det mindste i tvivl, så vil i min verden have en helt anden approach...
|
![]() |
6/9 22:48 af lahn1 |
Syntes at der er flere der prøver at drukne deres pessimisme i gravøl. Ja det har været nogle hårde, men the best is yet to come.
|
![]() |
6/9 22:46 af lahn1 |
Jeg er enig i at de 5 år var mega dyre og at HEXCD38 er det vigtigste. Det ar ikke min pointe.
|
![]() |
6/9 22:45 af lahn1 |
Sukker 16:54 i min bog kan gen1046 i 2L NSCLC generere samme revenues for Genmab som Dara. Gross profit bliver dog halveret grundet 50/50 ejerskab. Epco har potentiale til at nå 1L i DLBCL og gør den det er genmabs revenues også her helt på højde med Dara royalties. De skal også deles, så sammen er grossprofit x2 =Dara gross profit. Og der er forudsat en marketshares for begge på ca. 1/3 i deres indikationer/linjer.
|
![]() |
6/9 22:20 af gentogen |
|
![]() |
6/9 22:15 af gentogen |
|
![]() |
6/9 22:15 af gentogen |
Henlius Announces Successful Completion of Phase 1 Clinical Study of Daratumumab HLX15
|
![]() |
6/9 22:14 af JKY_VH |
Som Plesner ganske rigtigt siger"Så længe patienterne ikke bliver helbredt, så fortsætter jagten både på nyere lægemidler, kombinationsbehandlinger og forbedring af nuværende behandlinger". Derfor skal JNJ nok opt in, hvis Hexa er markant bedre end dara (link)
|
![]() |
6/9 21:57 af Solsen |
Endelig er der sikkert biosimilarer klar i 2029. Alt sammen noget JNJ skal have med i kalkulen.
|
![]() |
6/9 21:53 af Solsen |
Ud over effekt, som skal være klart bedre (hvilket jeg tror jf JWs udtalelser) så har JNJ det problem, at både daralex og halos produkt er gået af patent i US i 2029. At man ved ar blande produkterne får et nyt produkt er der kun 2 gale voldgiftsdommere, der
kan komme frem til.
|
![]() |
6/9 21:53 af Bulder |
Personligt er jeg overbevist om at Winkel mener det, når han siger, at Genmab aldrig har stået stærkere. Og det har han gentaget flere gange det sidste års tid. Genmabs helt unikke force er at de kan udvikle og sætte nye stoffer i søen uden at skulle stifte gæld eller foretage kapitaludvidelser. Og det på grund af dara indkomsterne. Det almindelige biotekselskab er gældsat. Genmab har formue.
|
![]() |
6/9 21:42 af Solsen |
Jeg mener, at hvis han er presset så siger han til bestyrelse. Vi sælger Genmab til højst bydende.
|
![]() |
6/9 21:40 af Bulder |
Endnu en grund til at hex38 skal være markant bedre end dara. Er den det, kan jnj ikke undslå en opt in.
|
![]() |
6/9 21:34 af Sukkeralf |
Den mest oplagte problematik er nok snarere om Janssen hellere vil hive penge ind alene på Darzalex fastpro end på dele indtægten med Genmab på HexaCD38.
|
![]() |
6/9 21:33 af Sukkeralf |
Med hensyn til HexaCD38 så sagde Jan jo, at Janssen burde tage optionen grundet IRA, som kunne ramme sc versionen. Dernæst sagde han at HexaCD38 skulle være markant bedre end darzalex, fordi Janssen ellers kunne blive beskyldt for, at sikre sig fremtidig indtjening på et produkt der ikke er meget bedre end darzalex.
|
| ||
![]() |
6/9 21:30 af Sukkeralf |
Tror heller ikke Jan lyver, men nogle af hans udtalelser kan måske bunde i en anden interesse end aktionærernes interesser - bl.a. fordi han har sit på det tørre uanset om kursen hedder 1500 eller 3000. Jeg kunne også godt forestille mig, at Jan er en smule ærekær - og hvis nogle træder ham over tæerne, så kan de få lidt igen.
|
![]() |
6/9 20:56 af StockBull |
Jeg tror ikke, at Jan lyver. Han mener ærligt, at det ville være dumt at sælge. Det betyder selvfølgelig ikke, at hexccd38 og andre projekter er 100% sikre. Det er baseret på sandsynligheder, og hvis sandsynligheden for, at cd38 m.m. bliver et hit, er over 60%, så har han jo ret i, at det ville være en dårlig idé at sælge, efter min mening. Andre vil måske ikke være tilfredse med en sandsynlighed på 60%, og sådan er folk forskellige. Men man kan ikke kalde Jans udtalelser for løgn.
|
![]() |
6/9 19:34 af JKY_VH |
enig Raun og jeg kan overhovedet ikke se noget motiv til at manden står og lyver. Han har flere penge end han kan nå at bruge, så hvorfor besudle sit eftermæle med at lyve? Det giver ingen mening i min optik.
|
![]() |
6/9 18:35 af Raun |
@Sukkeralf - Hvis Winkel er presset, så skal jeg ærligt indrømme at har taget røven på mig..... De eksempler du nævner han har udtalt sig omkring. - Det er altså lige om lidt det skal stå sin prøve.....Det vil være det glade vanvid, hvis han siger disse ting, som en presset CEO....
|
![]() |
6/9 18:34 af ProInvestorNEWS |
Knock-Your-Socks-Off-News – September 2024 (link)
|
![]() |
6/9 18:08 af JørgenVarnæs |
Tak for ædrueligheden
|
![]() |
6/9 17:58 af Sukkeralf |
Vi har haft tre lettere grænseoverskridende udtalelser fra Jan de seneste 4 måneder. På generalforsamling til aktionær der ville sælge sine aktier “Det vil være dumt at sælge”. Til en analytiker der betvivler potentialet “mon han forbliver i sit job” og så den om Janssen “forklarer dem om potentialet i HexaBody cd38” - er det fornuften der taler eller en presset direktør. Jeg ved det ikke :-)
|
![]() |
6/9 17:28 af Raun |
Elsker den kommentar fra Winkel. - Den fortæller mig så meget go understøtter mig i min tro på at Winkel ikke er i tvivl om at JnJ er med.... I modsat fald, - nøj hvor vil Winkel komme til at se skidt ud.... Det tror jeg på ingen måder han vil risikere....
|
![]() |
6/9 17:16 af Bulder |
Så forklarer jeg det gerne for dem.
|
![]() |
6/9 17:16 af Bulder |
Men som Winkel sagde: hvis ikke jnj selv fatter det.
|
![]() |
6/9 17:15 af Bulder |
Så det er helt afgørende for kursen det næste års tid eller to, at optionen kommer i hus.
|
![]() |
6/9 17:15 af Riis7 |
Præcis, godt skrevet sukkeralf og tydeligt market venter på det:-) lad os håbe det
bedste:-)
|
![]() |
6/9 17:13 af Bulder |
Præcis, og det er også her markedet har sit fokus. Der er i øjeblikket intet andet end hex38, der tæller. Alt andet er fremtidsmusik.
|
![]() |
6/9 17:03 af Sukkeralf |
For Genmab var 5 års ekstra royalty for sc version af darzalex det absolut mest værdifulde i pipelinen. Dernæst kommer så HexaBody CD38, fordi det ligger lige til højrebenet for Janssen. Det bør være her det største fokus er hos investorerne - og her det største fokus bør være hos Jan, når han præsenterer hos diverse investeringshuse.
|
![]() |
6/9 16:57 af Sukkeralf |
Det kræver jo en mere omstændig udredning, hvis man skal komme med sine betragtninger end one-liners i chatten - jeg ved hvad jeg selv mener om Genmab, men dybest set aner man jo intet om hvad andre mener mere detaljeret.
|
![]() |
6/9 16:54 af Sukkeralf |
Aca + Epco vil på ingen måde langt overgå Dara royalty og tillige er som tidligere nævnt en del af epco´s salg jo allerede indregnet i Genmabs kurs. Groft sagt er det jo en doble BB direkte på bundlinien du skal erstatte.
|
![]() |
6/9 15:45 af lahn1 |
Hvis Aca og Epco udvikler sig som man kan håbe på, vil de langt overgå royalty indtægterne på Dara og vi vil potentielt i 2031+2032 kun have 2 flade år hvorefter væksten vil vende tilbage.
|
![]() |
6/9 15:41 af lahn1 |
Sukker: enig translational er ikke facitlisten de fleste gerne vil have, men det vil hjælpe på forståelsen af MOA og hvorfor det giver udslag i Q6W og den flotte OS på 17,5mdr. Hvis markedet kan tro på at Gmabs rationale ( som de ikke gør idag) for hvorfor..., så vil det hæve troen på et succesfuldt Ph3. Det kunne blive resultatet efter mandagens præsentation. Ja tak !! lad os endelig få gode data for andre af deres 4-1BB kandidater, det vil sætte skub i valueringen af gmab
|
![]() |
6/9 15:37 af E L |
Genmab A/S – Kommt jetzt der Durchbruch? (link)
|
![]() |
6/9 13:47 af lahn1 |
12:10 , compasion use ? flere klinikker har patienter der vil med i forsøget ;-) ja sjovt de åbner efter rekrutteringen har været lukke.
|
![]() |
6/9 13:06 af E L |
JNJ will get all they need, as soon as it is ready
|
![]() |
6/9 13:05 af E L |
@12.42 well, at least there i can understand a bit where they are coming from -given the last reaction to hexabody-cd38 data... If there is anything in there that can create confusion or doubt (like the cardio issue last fall) i could understand them not showing it yet...until they have sufficient data to confidently contradict such doubt?
|
![]() |
6/9 13:01 af Bulder |
Er det ikke sådan, at så snart data foreligger, sendes de til jnj og markedet orienteres. De har bare ikke besluttet om de vil udsende topline i år. Jnj skal nok bruge mere end topline for at beslutte sig.
|
![]() |
6/9 12:42 af Sukkeralf |
Hhhhhmmm også lidt underligt, at Janssen får en pakke, men de ikke ved om vi får topline data. Det er hele denne lidt underlige tilgang der bliver ved at skabe usikkerhed.
|
![]() |
6/9 12:10 af gentogen |
HEXACD38 blev i øvrigt opdateret på CT i går. Bemærkelsesværdigt nok med flere rekrutterende klinikker, men ellers uforandret
|
![]() |
6/9 12:02 af Sukkeralf |
Produkter allerede er delvist indregnet i kursen. Så der skal noget nyt og hurtigt på banen og det er ikke nemt lige at dække op for sådan en guldåre som Darzalex.
|