Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Forsvarsaktier
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Gubra
Medico
Zealand Pharma
GN Store Nord
Shipping
Vestas
Embla Medical
Pharma
Ennogie
Grønne Aktier
Laks
Politiksnakken
AMBU
Banker og Finans
Chemometec
Hansa Biopharma
Smallcap og First North aktier
![]() |
29/8 15:01 af lahn1 |
Spekulere om Gmab pludseligt fik travlt med at skaffe MRD data, satte dato 5 mdr ud for at have tid, men fortrød da en årsag. Eller har de allerede de data?
|
![]() |
29/8 14:59 af lahn1 |
Jeg læste kommentarerne til FDAs godkendelse af MRD som værende endda meget vigtige for Gmab, idet MRD kan fungere som surrogat for OS som vi jo ikke kan nå at få. Med MRD "OS" data så tidligt er det med til at påvise den gode effekt or not meget hurtigere end ved normal OS, og derfor gøre valget nemt for JnJ.
|
![]() |
29/8 14:48 af Bulder |
Men det betyder nok heller ikke så meget, når data er så tæt på. For fremtidige studier kan det være en fordel at få hurtigere mål, som MRD.
|
![]() |
29/8 14:43 af Bulder |
Nej, det ser ud til at være de klassiske outcome Measures: ORR, osv
|
![]() |
29/8 14:29 af lahn1 |
Var det ik på Gen3014 at de fik lov til at bruge Minimal Residual Disease (MRD) som outcome measure. Det står der intet om i outcome measures. Hvis vi nu skal spekulerer, så var det i mid april FDA sagde god for MRD og mid maj de gik ind og udskød dato med 5 mdr. Kan det være at Gmab ikke har mål MRD på pts og derfor skal ud og skalle data og troede de havde brug for 5 mdr mere?
|
![]() |
29/8 13:35 af Bulder |
Som den forhenværende IR-dame på Genmab yndede at sige: Soon, very soon :-)
|
![]() |
29/8 13:34 af Bulder |
Langt de fleste lokationer står til active not recruiting. Og med primary completion i oktober, tror jeg vi får data om godt en måned. Vi har endda før set data inden primary completion.
|
![]() |
29/8 13:25 af gentogen |
I øvrigt betyder primary completion i oktober jo ikke, at de nødvendigvis melder noget ud i oktober. Marts næste år kan jo godt være en mulighed alligevel
|
![]() |
29/8 13:12 af gentogen |
Hej SB. Dit link går til en gammel opdatering, der er ændret igen senere (til oktober 24)
|
![]() |
29/8 12:16 af StockBull |
går ud fra det er det du mener med at ændret tilbage til marts 2025 :-)
|
![]() |
29/8 12:15 af StockBull |
Under Study Status er marts 2025 da highlighted i grøn og okt 2024 i rød streget ud
|
![]() |
29/8 12:08 af Plimsoller |
@Stockbull Den har de ændret tilbage igen. (link)
|
![]() |
29/8 11:37 af StockBull |
Ja, det bare det de har ændret perioden hvor det tidlogere ikke var indikeret frem til marts mig bekendt
|
![]() |
29/8 11:36 af gentogen |
Der er jo også flere delstudier i studiet, så noget kan tage længere tid end andet
|
![]() |
29/8 11:35 af gentogen |
Langt de fleste klinikker og hospitaler har været registreret som aktive, men ikke rekrutterende siden 1/7, men hvor mange der så fortsat skal behandles og hvor længe, og hvor hurtigt de så melder data ud, er vel ret åbne spørgsmål
|
![]() |
29/8 11:35 af StockBull |
Trial primary completion date: Mar 2025 ➔ Oct 2024
|
![]() |
29/8 11:28 af StockBull |
Ja Larvol har stadig completion mellem oktober og marts så vidt jeg kan se i link 09.18
|
![]() |
29/8 11:22 af lahn1 |
Stadig?, det er en note fra maj måned, da ændringen skete. Men interessant hvorfor de først ændrede dato til 03-25 og så 3 dage senere ændrede dato tilbage til det oprindelige 10-24. Men jeg stoler på det når Jan gentager den oprindelige plan på Q2. Indtil andet kommunikeres er det business as usual.
|
![]() |
29/8 09:21 af StockBull |
The GEN3014 safety trial, sponsored by Genmab, is currently recruiting participants for a Phase 1/2 study focused on relapsed or refractory hematologic malignancies. The trial aims to enroll 252 participants and has recently updated its primary completion date from March 2025 to October 2024.
|
![]() |
29/8 09:18 af StockBull |
Her snakker de stadig om marts 2025 (link) som sagt igen igen man kan ikke altid regne med medierne
|
![]() |
29/8 09:10 af StockBull |
opdatering skal være opt-ind i første linie 09.08
|
![]() |
29/8 09:08 af StockBull |
Men hvor jeg i 2023 regnede med en mulig opdatering i efteråret 2024, regner jeg nu med, at det tidligst bliver i slutningen af december 2024, og mere realistisk engang i Q1 2025. Derfor har jeg rykket mit kursmål på 3500 til H1 2025. :-D Beklager, hvis min kommunikation har været lidt misvisende, men nu skulle tingene være sat på plads.
|
![]() |
29/8 09:03 af StockBull |
efteråret 2024 regner jeg nu med tidligst slut December og mere realisting engang i q1-2025
|
![]() |
29/8 09:02 af StockBull |
På Clinical Trials ændrede de også fra oktober til januar for nogle uger siden, hvilket fik kursen til at falde betydeligt. Nogle dage senere ændrede de tilbage fra januar til oktober. Det var en fejl, men markedet reagerede, og nogle ser det sikkert som et rødt flag. I hvert fald skaber den type fejl mere usikkerhed på markedet end stabilitet. Som sagt so mange tidligere kan man ikke altid regne med hvad analytikere og de sociale medier skriver. Men for jeg har regnet med mulig opt-ind
|
| ||
![]() |
29/8 09:00 af StockBull |
Godmorgen! :-)
Der er ingen forsinkelse i forhold til, hvad Jan har sagt angående, at vi skal regne med JNJ-opt-ind Q1 2025. Forsinkelsen i opt-ind skal ses i relation til, at jeg har rykket mit 1-års mål fra Q4 2024 til H1 2025. I 2023 var der flere analytikere, som indikerede, mulig JNJ opt-ind i efteråret 2024, så der er på den måde en forsinkelse og derfor rykker jeg mit target. Selvfølgelig er der ingen forsinkelse i forhold til, hvad Jan lige har udtalt til børsen.
|
![]() |
29/8 08:01 af E L |
another new small trial - Epcoritamab and Tazemetostat for the Treatment of Relapsed or Refractory Grade I-IIIa Follicular Lymphoma (link)
|
![]() |
29/8 07:55 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
![]() |
29/8 07:09 af bibob |
God morgen. :-)
|
![]() |
29/8 06:30 af Stroka |
God morgen :-)
|
![]() |
29/8 05:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
![]() |
28/8 20:13 af Raun |
Tak @lahn1 - Det er også sådan jeg har forstået det...
|
![]() |
28/8 19:57 af lahn1 |
Her hvad Jan sagde til Q2, hvilket vil sige at vi kan regne med JnJ svarer Q1-25. Så ingen forsinkelse, men man skal jo huske at JnJ skal bruge tid til at beslutte sig. Sådan har det altid været. We are progressing really, really rapidly, and we are fully on schedule to have the data and present them to J&J in the second half for HexaBody-CD38 versus subq data and there will likely be an update from the company also by the end of this year and maybe not at the medical conference.
|
![]() |
28/8 19:52 af gentogen |
Hvis vi går langt tilbage (02022) er det dog i øvrigt rigtigt, at der meget tidligt var en forventning om tidligere data.
|
![]() |
28/8 19:46 af gentogen |
På Clinical Trials hedder primary completion 10, 2024 og i sart lang tid har Genmab i diverse præsentationer blot anført 2H
|
![]() |
28/8 19:39 af Raun |
Har vi ikke hele tiden ventet data for CD38 sidst på året?..... Hvad mener du med at data er forsinket @Stockbull?
|
![]() |
28/8 19:12 af JKY_VH |
Jan til Børsen "“Vi får data for Hexabody CD38 i andet halvår. Vi vil sende dem til Johnson & Johnson og gøre markedet opmærksom på, hvordan den data ser ud. Jeg tror faktisk, at der er en god chance for, at når data er stærke, så vil vores partner (Johnson & Johnson, red.) påtage sig det program. Men beslutningen er selvfølgelig i deres hjørne,” siger Jan van de Winkel." (link)
|
![]() |
28/8 19:03 af wisuwa |
CD38 data udskudt 3-6 måneder? Vil det sige, at vi ikke bliver klogere her i september fra onkologikonference?
|
![]() |
28/8 16:15 af StockBull |
Derudover må man ikke undervurdere, at Novo på et tidspunkt kan have brug for at ekspandere og derfor få brug for mere kvalificeret arbejdskraft. Hvem ved, om de vil deltage i en eventuel budkrig inden for de kommende 12 måneder? Jeg ser betydelig mere opside i Genmab end downside ved kurs 1850, men andre kan have en anden mening. Det er vigtigt at gøre, hvad man selv mener er klogest.
|
![]() |
28/8 16:07 af StockBull |
Men vi har tidligere set genmab stige 1000kr inden for 2-3 mdr så det kan ske igen så jeg holder fast i mit 3500 kursmål dog rykker jeg målet til H1-2025 :-) hvor jeg ser mulighed for en ny ATH
|
![]() |
28/8 16:04 af StockBull |
tøver
|
![]() |
28/8 16:02 af StockBull |
Derudover er hexa cd 38 data nu forsinket vel 3-6 mdr så det ene med det andet gør at markedet stadig tøber med at gå kraftigt ind i genmab
|
![]() |
28/8 15:59 af StockBull |
Derudover kan der være en del manipulation i markedet, hvor analytikere bevidst sætter lave kursmål for derefter at hæve dem, når de har købt ind. Dette hænger ofte sammen med sektorrotationerne
|
![]() |
28/8 15:56 af StockBull |
Dårlig data vil som altid selvfølgelig være gift for kursen
|
![]() |
28/8 15:55 af StockBull |
Jeg mener dog, at Genmab står stærkere nu end i 2011, og derfor burde vi have set bunden ved 1690. Den videre rejse opad afhænger nu af data og renteændringer, som forventes at få analytikerne til at hæve deres målkurser.
|
![]() |
28/8 15:53 af StockBull |
Folk var bange for at investere i Genmab i 2011, og det samme gælder nu. Når der er usikkerhed og frygt blandt investorerne, har aktier generelt svært ved at klare sig.
|
![]() |
28/8 15:51 af StockBull |
Det er helt normalt, at der sker en sektorrotation, når renten sænkes, og vi bevæger os fra en overhedet økonomi til en mere normal eller presset økonomi.
|
![]() |
28/8 15:50 af Raun |
Det jeg vil frem til er at jeg kan ikke se at TA og FA holder i Genmab casen?
|
![]() |
28/8 15:48 af StockBull |
Har ellers forklaret en del gange Raun. anlytikernes dcf modeller bliver mega meget påvirket af lav vs. høj rente. Jo højere rente jo lavere kurs targets og omvendt (link) vent og se targets stige når us begynder at sænke renten
|
![]() |
28/8 15:43 af StockBull |
Ligesom der var risiko forbundet med JNJ's investering i Genmab i 2011, er der også risiko nu. Dog står virksomhederne stærkere end nogensinde før sammenlignet med 2011. Mange gik glip af muligheden dengang, da kursen steg over 3000, og vi vil sandsynligvis se det samme ske denne gang. Mange vil misse chancen for en potentiel rejse op til en kurs på 5-10.000 i de kommende 5-10 år.
|
![]() |
28/8 15:40 af Raun |
@Stockbull - kl. 11.56..... Må indrømme at jeg ikke forstår at du stadig mener at renten spiller en rolle for Genmab's kursudvikling.... - Det har nu været et tema i et par år, og kursen har kun haft en vej, på trods af faldende rente i perioden.... - Du nævner også at en sektor rotation er nært forstående - det på trods af at NBI er meget tæt på ATH?... Det er iøvrigt ikke længe siden at du mente at Genmab vil være i ATH, når NBI kom i ATH?
|