Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
6/11 20:41
af Bulder
Hm igen, ads’en stiger pænt under pæn omsætning. Så i morgen får vi vel igen initial stigning og sivning resten af dagen.
6/11 20:27
af Solsen
Iam not sure we can add those figures. But it looks like US and Japan is selling the most. Think they said that too in the CC.
6/11 20:20
af E L
AbbVie showed 27 36 43 = 106
6/11 20:19
af E L
Epco Q1 54 Q2 67 Q3 91 = 212 from Genmab data
6/11 20:14
af Solsen
Optioner der udløber i Q225 kunne være interessante.
6/11 20:01
af Solsen
Epco er det nye guldæg der skal modne over de næste år. Var det $83 mio i Q3 stoffet omsatte.
6/11 19:56
af Solsen
Ja det var interessant. Ikke sikker på at det var autoimmune med mere pegede på hexa38 og dermed de data JNJ skal kigge på. Men som sagt det skal genhøres.
6/11 19:54
af w
Sådan hørte jeg det
6/11 19:54
af Solsen
Det skal jeg genhøre et par gange.
6/11 19:53
af Solsen
Talte han over sig da han sagde at hexabody bliver valideret
6/11 19:52
af w
Hex38 i autoimmune??
6/11 19:44
af E L
key word being 'maybe'
6/11 19:43
af E L
Jan said at conference : Next year we will see the detailed clinical data. Maybe we'll give you some top-line data this year. We have not decided that
6/11 19:31
af w
Var tidligere udmelding at data blev præsenteret først.
6/11 19:28
af Solsen
De har det da sjovt ;-)
6/11 19:28
af Bulder
Så 4 mdr mere ude i ørkenen. Vi ender som ørkenens sønner.
6/11 19:28
af Solsen
Man kan tænke meget på den beslutning. Ved ikke hvad man skal lægge i det.
6/11 19:25
af Bulder
Når de ikke vil afsløre topline data før jnj har besluttet sig, bliver der da netop gætterier.
6/11 19:25
af Solsen
Datapakke til JNJ ultimo december. Herefter 60 dage til beslutning.
6/11 19:24
af Solsen
Vel meget godt. Ellers ville der blive megen gætterier.
6/11 19:23
af Bulder
Shit
6/11 19:22
af Solsen
Ingen data på erzo før JNJ har truffet en beslutning i Q125
6/11 18:51
af ProInvestorNEWS
Genmabs guldæg sørger for fortsat vækst og oppræcisering (link)
6/11 18:45
af E L
yea, i would be a bit carefull, i saw another AI said it is a CD3xCD38 duobody... doubt that too...
6/11 18:41
af Sukkeralf
Lyder ikke sandsynligt det er sammen med Janssen
6/11 18:41
af peter12
Man skal nok tage det med lidt salt...
6/11 18:39
af peter12
No source ;-)
6/11 18:39
af peter12
As of now, GEN1078 has entered clinical trials to evaluate its safety, tolerability, and efficacy. Early-stage trials have shown promising results, with the drug being well-tolerated and demonstrating a reduction in markers of inflammation. Genmab and its development partner, Janssen Pharmaceuticals, are likely focusing on optimizing dosing, expanding clinical trials to different patient populations, and assessing its long-term effects and potential for combination with other treatments.
6/11 18:36
af Sukkeralf
mon det er sammen med A rgenX
6/11 18:35
af Solsen
@peter12 Tak og spændende. Nyt område Genmab tager fat i.
6/11 18:34
af E L
do they give a source?
6/11 18:31
af peter12
ChatGPT om gen1078: Genmab's GEN1078 is an investigational monoclonal antibody currently under development with a focus on autoimmune diseases, particularly rheumatoid arthritis (RA). GEN1078 targets c5a, a component of the complement system, which is part of the immune response. Specifically, GEN1078 binds to C5a receptor 1 (C5aR), blocking its activation and downstream inflammatory signaling. By inhibiting C5a, which plays a significant role in driving inflammation and tissue damage
6/11 18:29
af E L
Genmab's operating profit significantly beats expectations, raises forecasts (link)
6/11 18:21
af E L
i think we felt this coming in Q2 already: Upon strategic evaluation we have decided to discontinue preparation for a Phase 3 study in second / third line squamous cell carcinoma of the head and neck.
6/11 18:20
af E L
new antibody
6/11 18:19
af Solsen
Dejligt hvis vi fremadrettet får epcos samlede salg. Så slipper vi for regnemaskinen.
6/11 18:17
af Solsen
GEN1078 ?
6/11 18:17
af E L
Global net sales of EPKINLY/TEPKINLY were USD 203 million in the first nine months of 2024
6/11 18:14
af Raun
Kursgrafen i US ligner mest af alt en hoppebold der er gået i selsving
6/11 18:12
af E L
• September: Clinical Trial Application (CTA) submitted in Europe for GEN1078.
6/11 18:08
af Raun
Hold da kæft - opsætningen i US er allrede over den gennemsnitlige daglige omsætning
6/11 18:06
af Solsen
Løfter igen nedre guidance.
6/11 18:05
af Bulder
Det er jo en lille opjustering
6/11 18:04
af Solsen
Vi dr vel faldet efter US åbnede. Men svært at afgøre hvem der leder.
6/11 18:04
af E L
6/11 18:02
af Raun
@Sukkeralf - Uanset, må det være jo før jo bedre at få en afklaring..... @Solsen du mener det er US der handler aktien ned - Hvordan får du den opfattelse.... Jeg synes at have set at det er US der handler aktien op og DK der handler den ned?
6/11 18:01
af Bulder
Ens næse er ikke blevet kortere efter i dag.
6/11 17:59
af w
Den følger vel blot dk, $ eksploderer
6/11 17:57
af Bulder
Kan hænde at både gmab og Novo lukker i rødt.
6/11 17:52
af Solsen
US handler som om der er kendskab til dårlige nyheder. Vi må se.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 145/4386