Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
7/11 16:13 af E L |
@Solsen they gave us the WW sales before, but they did hide it in the presentations ;-) I think to get to $5bn we would need to also get CLL as indication? Jan spoke about an abstract at ASH i believe on CLL so hopefully that is a first step in deciding to pursue that area?
|
|
|
7/11 16:10 af E L |
@lahn I think that is almost correct, but what do you mean with 'costs of $82+COGS ' -you mean COGS allocated to that $82m sales?
|
|
7/11 15:45 af Solsen |
Epco looks like a blockbuster in 2026 at latest. And a multiblockbuster in years ahead. Hopefully a +$5bn.
|
|
7/11 15:42 af Solsen |
Isnt Q3 $82 and 9m $203 in all for epco ? I belive its the first time Genmab have told us WW sales. Hope they continue with that ;-)
|
|
|
7/11 15:19 af lahn1 |
It's messy as Gmab reports WW sales of $203 but can only register in their books what's USA+J and whatever royalties they get from the $24 RoW handled by ABV. ABV reports $106 which is their own $24 RoW plus net revenue split from Gmab $82(106-24). So in Gmab's books must be $180 revenue+ c. $5 royalties from ABV and then costs of $82+COGS for the 9 months.
|
|
|
7/11 15:00 af E L |
lahn, i just discovered i made a mistake in my spreadsheet yesterday evening; there is no $91; it should be $82mn... :-0 sry (but thanks for looking)
|
|
|
7/11 14:42 af lahn1 |
EL, hvor får du $91mn fra ? Global net sales was 121 for 6 mth. thats 82mn for 3q = 203mn 9 mth.
|
|
|
7/11 14:38 af lahn1 |
De skrotter jo alt hvad der ikke længere ser ud til at kunne blive first eller best in class. Fin risk/reward beslutning, de har jo heller ikke råd til "ukritisk" at formøble formuen. Det vil også totalt smadre nøgletallene med endnu flere senfase forsøg og kaste os ud i endnu mere kurs modgang.
|
|
7/11 13:55 af Solsen |
Jeg tror, de har stor tiltro til ADC teknologien og vil bruge kommende år på at få fundet targets og midlerne til en ny tilgang til cancerbehandling. Derfor skrotter man alt der ikke er kommet så langt. Winkel nævnte også at ADC med 1046 ville være interessant. Vi har også set at ADC på dara var en klar forbedring på effekt.
|
|
|
7/11 13:41 af E L |
Genmab axes 3 programs to focus on plumped up pivotal pipeline (link)
|
|
7/11 13:11 af Solsen |
Af de 3 stoffer der køres fuld skrue på må 1046 være det med størst usikkerned. Men omvendt er potentialet til stede og de data vi har set indtil nu er jo fremragende. Rina S er vel heller ikke homerun. Data på 100 mg vs 120 mg så mærkelige ud.
|
|
7/11 13:06 af Solsen |
Det er godt at de er kritiske på, hvad der investeres i. Tivdak er i min optik et af midlerne der ikke viser meget/nok til at brænde flere penge af på.
|
|
|
7/11 12:45 af Raun |
Synes allerede vi kan se at kursmønsteret fra ugens foregående dage er på vej til at gentage sig..... Problemet er nu bare at vi er gået tør for brænde. Så hvad skal kunne holde aktien oppe nu?
|
|
|
7/11 12:19 af bikube |
+ bremse et fase 3 for Tivdak.
|
|
|
7/11 11:57 af gentogen |
Ja. indstilling af tre tidlige udviklingsprogrammer med lægemiddelkandidaterne Gen1047, Gen3017 og Gen1056.
|
|
|
7/11 11:24 af lassevedel96 |
Jeg kan se at både GEN1047 og GEN3017 er blevet fjernet fra pipeline på hjemmesiden. Er det lige sket?
|
|
|
7/11 10:35 af E L |
"Global net sales of EPKINLY/TEPKINLY were USD 82 million in the third quarter of 2024." not sure how that works versus the "Global net sales of EPKINLY/TEPKINLY were USD 203 million in the first nine months of 2024" where i would then calculate $91mn?
|
|
|
7/11 08:58 af ProInvestorNEWS |
Genmabs lukning i USA indikerer positiv åbning (link)
|
|
|
7/11 08:25 af ProInvestorNEWS |
Genmabs kursmål sættes ned af amerikanske TD Cowen efter regnskab (link)
|
|
7/11 00:33 af Solsen |
Nej effekt kan man ikke sige er valideret. Det er jo et relativt begreb. Men da Genmab faldt på de første erzo data var det to dødsfald, der var bekymringen. Hvis dette stadig var et problem kan man næppe påstå, at erzo er valideret.
|
|
7/11 00:12 af Bulder |
Ja, eller at bivirkningsprofilen indgår i valideringen. Validering er vel ikke kun effekt?
|
|
7/11 00:03 af Solsen |
Det må jo i det mindste betyde, at bivirkningsprofilen er ok
|
|
7/11 00:01 af Solsen |
Nej pointen er at han siger, at erzo bliver valideret i år.
|
|
6/11 23:52 af Bulder |
Han nævner også bispecifikke og sågar ADC teknologi som muligheder i autoimmune.
|
|
| ||
|
6/11 23:51 af Bulder |
Ser potentiale for erzo i autoimmune.
|
|
6/11 23:50 af Bulder |
Der er ikke noget nyt i at Winkel
|
|
|
6/11 23:41 af lahn1 |
Arh ok så er jeg med . Så det var blot er hint om at hexabody platformen måske kunne bruges i autoimmune.dejligt han mener hecabody bliver valideret i CD38. Mindre en 7 uger til de skal levere data til JNJ , han ved nok et eller andet på nuværende tidspunkt?
|
|
6/11 23:38 af Solsen |
Men ikke sikkert man kan udlede noget. Svaret hang ikke rigtigt sammen. Og ikke hvis “valideret klinisk” er forsøg i mennesker
.
|
|
6/11 23:34 af Solsen |
Hør det selv ved 51:20 - der bliver spurgt til det autoimmune område og om Genmabs platforme kan bruges. JW svarer,at de alle kan komme i spil, men det er tidligt og at de arbejder med nogle targets selv og nogle i samarbejde med en partner Argenx. Og så nævner han hexabody teknologien og at den bliver valideret i år jf citatet fra @peter12 ovenfor.
|
|
|
6/11 23:25 af lahn1 |
Er der et krydsfelt mellem autoimmune deseases og cancer i blodet hvor genmab kan havde set noget med hexacd38, validering kan jo gradbøjes som hvis man ser effekt i flere indikationer er det vel også en form for validering eller ?
|
|
|
6/11 23:16 af lahn1 |
Kom han pludseligt ind på hexacd38 i forbindelse med autoimmune og bemærker så for at gøre det mere troværigt at hexacd38 bliver klinisk valideret i år ( h2h data må man formode)?
|
|
6/11 22:30 af Solsen |
Netop ;-)
|
|
|
6/11 22:19 af peter12 |
Lidt af en cliffhanger ;-)
|
|
|
6/11 22:18 af peter12 |
51.20 : And this year, we will also see the clinical validation of the hexabody program via our hexabody CD38 approach, but that is right now in MM, but that I think has also a potential in the autoimmune type settings, but more to come in the future. Do you want to add anything to them ?51.41 : I think it's summarized it very well. I think, thank you.
|
|
6/11 22:03 af Solsen |
Han siger at vi i år vil se en klinisk validering af hexa-cd38 - det må være en talefejl.
|
|
6/11 21:57 af Solsen |
Ok
|
|
6/11 21:56 af Bulder |
Det er vel et fase 1 studie.
|
|
6/11 21:56 af Solsen |
Men det skal vi nok ikke bruge mere tid på. God aften :-)
|
|
6/11 21:55 af Solsen |
Med klinisk validering forstår jeg i mennesker. Men det er måske forkert.
|
|
6/11 21:51 af Solsen |
Det er nok sådan han mente det bulder og EL
|
|
|
6/11 21:50 af peter12 |
EL this was ChatGPT4o mini
;-)
|
|
6/11 21:50 af Bulder |
Det har Winkel også talt om før. Beyond cancer. Førhen var der også en del snak om dara’s muligheder i aotoimmune. Så oplagt hvis erzo er mere potent, og kan tåles.
|
|
6/11 21:47 af Bulder |
De vil klinisk validere brugen af hexabody cd38 i autoimmune sygdomme. Sådan hørte jeg det. Men der kommer nok snart et transscript.
|
|
|
6/11 21:23 af E L |
my interpretation was -hexabody technology may be used in auto-immune disease, and -hexaCD38 will be a validation for the hexabody technology
|
|
|
6/11 21:20 af E L |
AI now: Answer
GEN1078 is an investigational monoclonal antibody being developed by Genmab, primarily focused on treating autoimmune diseases. -Source: proinvestor.com :-DD
|
|
6/11 21:16 af Solsen |
Jeg kan simpelthen ikke blive klog på hvad Winkel siger til sidst idagens CC om validering af hexabody. Tahi og Klimovsky virker også lidt overrasket ?
|
|
|
6/11 20:52 af E L |
a bit surprised it is still a factor 2 as EU only has royalties for genmab
|
|
|
6/11 20:52 af Raun |
Klart størstedelen af omsætningen var de første par timer.... Men enig, det kunne godt ligne at dagen i morgen bliver ligesom mandag og tirsdag.
|
|
|
6/11 20:52 af E L |
i think ;-)
|
|
|
6/11 20:51 af E L |
genmab shows full sales data , abbvie only their share.
|
