Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
|
11/11 20:02 af lahn1 |
For hvem?
|
|
|
11/11 20:01 af lahn1 |
Hvorfor giver det ikke mening ?
|
|
|
11/11 20:00 af Raun |
JnJ skal bare bruge lidt ekstra tid til at få regnestykket til at gå op..... Og helt enig @Solsen kursen vil eksplodere hvis data er gode eller meget gode... - Derfor giver det heller ingen mening, hvis man lader markedet få data samtidig med JnJ, som der er lagt op til..... JnJ skal have gang i den store kugleramme.
|
|
|
11/11 19:59 af lahn1 |
You might be right EL and Solsen might be right too. No public data no upwards pressure on the stock price, better deal for JNJ. Syntes ikke vi skylder JNJ noget som helst, så dkab da noget press i markedet ved at offentliggøre data. JvdW har jo hintet at hexabody bliver valideret i år ?
|
|
|
11/11 19:38 af Raun |
US er da heldigvis ligeglade ;-)
|
|
11/11 19:30 af Solsen |
Mon ikke JNJ har bedt om det.
|
|
|
11/11 19:26 af w |
Skuffende data kunne koste to gange.
|
|
11/11 19:24 af Solsen |
If data is good or very good the shareprice will explode before they annouce ;-)
|
|
11/11 19:22 af Solsen |
Or negotiate the price for the co
|
|
|
11/11 18:04 af E L |
i thought it could also be a request from JNJ; if they decide to pick it up, they probable also want to manage when/ what information is disbursed
|
|
|
11/11 17:58 af lahn1 |
Sjovt at ERZO omtales som forsinket. Vi har da siden august vidst at vi skulle ind i 2025 før JnJ kom med svar. Det som vi kan være skuffede omkring er offentliggørelse af Data først kommer i 2025. Det havde vi håbet på i 2024. Kan iøvrigt ikke forstå hvad begrundelsen for at holde data tilbage skulle være. Jo jo JvDW sagde det var for ikke at skabe bias. Hvad f betyder det. og hvorfor vil han ikke det ?
|
|
11/11 17:45 af Bulder |
Nej vi blev slået tilbage til start, pga de forsenede erzodata.
|
|
|
11/11 17:38 af Raun |
Det gavner ikke Genmeb kursen... - Nu skal kursen vel ikke til at genoptage den kedelige tendens?
|
|
11/11 17:21 af Bulder |
$ atter over 7
|
|
|
11/11 07:33 af ProInvestorNEWS |
J&J tees up US, EU submission for SC Darzalex in smouldering MM (link)
|
|
|
10/11 16:19 af ProInvestorNEWS |
Genmab: Q3 Looking Good, This Antibody Play Is STILL CHEAP (link)
|
|
|
10/11 08:50 af E L |
Genmab A/S (GMAB) Q3 2024 Earnings Conference Call Transcript (link)
|
|
10/11 06:43 af StockBull |
Ja enig i at brud af 1630 er et købssignal. Derudover understøtter også RSI det. Også god opdatering af David Mygind som fastholder target på 2800 og samtidig nævner at det er svært at se investor-sentimentet omkring
Genmab ændre sig væsentligt indtil J&J-afgørelsen i 1. kvartal 2025 er afklaret. Her vil
Hexa-CD38-data ikke blot give klarhed
omkring programmets fremtid, men også sende et
vigtigt signal om styrken i Genmabs teknologiplat
forme og evne til at udvikle “best-in-class” lægemidler
|
|
|
9/11 17:16 af JKY_VH |
Har ikke adgang (link)
|
|
|
9/11 11:06 af peter12 |
Fra cc: 27.07
So we will be in the coming months where we have collected, all that data at different doses. And then will make a decision on next steps for Gen1042 specific program
|
|
|
9/11 10:14 af gentogen |
Jeg husker det som Jan sagde til næste år
|
|
|
9/11 10:12 af gentogen |
Vil opdatere 1042 i denne måned
|
|
|
9/11 10:12 af gentogen |
Måske jeg bare har overset det, men har Genmab ledt
ud, at de
|
|
9/11 09:58 af Bulder |
Pænt af Jacob at lave denne oversigt :-)
|
|
| ||
|
|
9/11 01:37 af lahn1 |
Jacob Plieth doing his usual thing . (link)
|
|
8/11 23:28 af Bulder |
Så bliver erzo til super duber dara. ;-)
|
|
8/11 20:53 af Solsen |
Måske muligt også på erzo ;-)
|
|
8/11 20:51 af Solsen |
Det virker jo lidt som at det blot vil førøge effekten at sætte en ADC på antistoffet. Vupti og virkningen forøges væsentligt. Dara er det set med. Winkel omtalte Acasunlimab hvor det også blev overvejet. Fornuftigt at kigge på pipelinen og se på mulighederne.
|
|
|
8/11 15:40 af Sukkeralf |
|
|
|
8/11 15:40 af Sukkeralf |
Måske Genmab går samme vej med deres B7H4
|
|
8/11 15:27 af Bulder |
Det tilgrundliggende studie på ash 24: (link)
|
|
8/11 15:21 af Bulder |
Smoldering mm (link)
|
|
|
8/11 11:17 af lahn1 |
Lukkes InnovaTV-207 ned ? eller køre 1L combi trial videre ?
|
|
|
8/11 10:38 af E L |
not sure if that is the reason offcourse
|
|
|
8/11 10:37 af E L |
and gentogen - "29/10 14:45
af E L
Where i first thought that maybe Pfizer would be less interested in furthere Tiso development, now it could certainly also be Genmab after the addition of the Profound bio portfolio. If they really think toxicity is less with those ADC's then it is with Tiso , it may be smart to invest the money there..."
|
|
|
8/11 10:32 af E L |
Leerink Partners analyst Jonathan Chang lowered the price target on Genmab A/S (NASDAQ: GMAB) to $27.00 (from $29.00)
|
|
|
8/11 10:31 af E L |
BMO Capital analyst Etzer Darout raised the price target on Genmab A/S (NASDAQ: GMAB) to $48.00 (from $46.00) November 7, 2024
|
|
|
8/11 10:18 af E L |
Alistair Campbell
RBC Capital
Buy Kr.2,400.00 Maintained Yesterday
|
|
|
8/11 10:17 af w |
synes nu det giver en større tillid til den eksisterende pipeline, det har markedet manglet
|
|
|
8/11 10:17 af E L |
they announced the 3 now at once, the decisions will have been taken during the quarter; we already flagged GEN1056 and 1047 earlier because they had stopped recruiting, so it did not come as a huge surprise. I think we also have to see it in the light of the additional pipeline that comes from ProfoundBio; if those assets are better they get prioritized
|
|
|
8/11 09:55 af gentogen |
Som andre synes jeg også, at det er fint, der bliver prioriteret. Omvendt ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal mene om at skrotte fire på én gang. De må da løbende prioritere den slags?
|
|
|
8/11 07:39 af Stroka |
Genmab trims trio of early-stage candidates to 'focus more on the winners' (link)
|
|
|
7/11 18:31 af lahn1 |
EL at Gmab, ABV's 50% of net sales is book as cost as well af Cost of goods sold, so the $82 is, US+J sales of $180 minus cost of drugs, divided by 2. At least that is the way I understand it.
|
|
|
7/11 18:23 af Raun |
Ja tak, hvor er det bare dejligt at se :-) ..... Er dette et tegn på at tommeskruerne endelig bliver løsnet?
|
|
7/11 18:21 af Solsen |
Det blev en god dag :-)
|
|
|
7/11 18:01 af E L |
as annoying as it is that a few programs have been terminated from the pipeline, in a twisted way it may boost a bit of confidence in the programs they keep, specifically Acasunlimab I would say., as Genmab has now shown a few times not to hesitate when they think a program is not up to their standards
|
|
|
7/11 17:55 af ProInvestorNEWS |
Kort video: Novo præsenterede et flot regnskab, som sendte aktiekursen 8 pct. op. Men en udmelding efterfølgende gjorde investorerne nervøse og sendte kursen nedad igen. Genmab kæmper stadig med usikkerheden om fremtiden, når indtægterne fra DARZALEX ophører, og det skaber dødvande for aktiekursen. Der er også kommet regnskab fra Zealand Pharma og Gubra. Det kan du høre mere om i denne opdatering med Helge Larsen.
(link)
|
|
|
7/11 17:54 af E L |
no risk of disappointing erzo data for at least a few months Bulder
;-)
|
|
7/11 17:46 af Bulder |
I grunden mærkeligt den stiger i dag når nu erzo data er udskudt yderligere et par måneder.
|
|
7/11 16:35 af Solsen |
Thanks. Yes DLBCL and FL will not do it.
|
